Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehesi suurin "vika" rakastajana?

Vierailija
28.02.2015 |

Minkä sänkytavan poistaisit tai muuttaisit?

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan samat sanat. Olen yrittänyt puhua toiveistani selkokielellä, mutta mikään ei ole muuttunut.

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:18"]

Ei osaa ns. rakastella. Seksi on aina pelkkää orgasmikeskeistä suoritusta. Tuntuu mahdottomalta nauttia toisen vartalosta, kun koko sessio on ainoastaan jyskyttämistä. Seksi loppuu silloin, kun hän saa..

[/quote]

Vierailija
42/83 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:29"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:28"]Koskettelee mun peräaukkoa sormilla tai peniksellä (ei kuitenkaan työnny sisään onneksi). En tykkää siitä yhtään, mutta en saa sanottua, kun pelkään että loukkaantuu. [/quote] Älä missään nimessä pahoita sen mieltä! :D Loukkaantuu... :D

[/quote]

Oikeesti, miten sen voi nätisti ja loukkamatta sanoa? Eri juttu jos oltais tuore pari, voisin sanoo, että tykkäisin että koskettaisit mua näin tai noin, mutta pitkässä suhteessa tulee sellanen olo, että ois pitänyt sanoo aikoja sitten tai vaieta ikuisesti. Tajuaako kukaan mitä tarkotan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä vähän suorituskeskeistä, jaksaa jaksaa :D Itseasiassa ei valittamista; taju lähtee melkein joka kerta

Vierailija
44/83 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen näyttänyt ja kertonut monesti, kuinka haluan jonkin asian tehtävän. Johonkin ne opit vaan katoaa? Ja toinen asia mitä mies ei ymmärrä, että en välttämättä ole kiihottunut/valmis, vaikka märkä olisinkin. Se on vaan pillu! Mikä siinä on niin vaikeaa????

Vierailija
45/83 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 03:19"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:36"]

Seksi loppuu miehen orgasmiin. :(

[/quote]

Ja päivänvalo loppu auringonlaskuun. Näin se vaan menee.

[/quote]

Oletteko te jotkut ihan tosissanne, että haluaisitte miehen vielä oman orgasminsa jälkeen hoitavan naisellekin sellaisen?? Nainen hoidellaan aina ENSIN, niin sitten kun mies on tullut, hän saa nukahtaa tai painella suihkuun. Seksi siis tietenkin loppuu miehen orgasmiin, kun nainen on ensin omansa saanut, jos on saadakseen.

Vierailija
46/83 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:29"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:28"]Koskettelee mun peräaukkoa sormilla tai peniksellä (ei kuitenkaan työnny sisään onneksi). En tykkää siitä yhtään, mutta en saa sanottua, kun pelkään että loukkaantuu. [/quote] Älä missään nimessä pahoita sen mieltä! :D Loukkaantuu... :D

[/quote]

Oikeesti, miten sen voi nätisti ja loukkamatta sanoa? Eri juttu jos oltais tuore pari, voisin sanoo, että tykkäisin että koskettaisit mua näin tai noin, mutta pitkässä suhteessa tulee sellanen olo, että ois pitänyt sanoo aikoja sitten tai vaieta ikuisesti. Tajuaako kukaan mitä tarkotan?
[/quote]

Mäkin ajattelin noin aika kauan, mutta lopulta rohkaistuin. Mies loukkaantui, kuten arvasinkin, mutta sitten hätäpäissäni vetosin siihen, että minä olen muuttunut, kiinnostunut uusista asioista, ethän sinä kultarakas voinut tietää :D

Vierailija
47/83 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minunkaan mieheni oppinut yhtään mitään, vaikka sinnikkäästi olen neuvonut ihan kädestä pitäen. Tämä ydistettynä olemattomaan kestävyyteen...noh, korvaan mieheni puutteet hyvällä rakastajalla.

Vierailija
48/83 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:47"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:36"]Seksi loppuu miehen orgasmiin. :( [/quote] On muuten tosi tylsää! Miettis olisiko jees jos menis toisin päin ja loppuis naisen orgasmiin. [/quote] Niinpä. Olen miettinyt miten voin ottaa asian esille loukkaamatta. Toisaalta vetää vaan mielen matalaksi. Minkäs sille voi jos kumppania ei kiinnosta tyydyttää toista. :( Toisaalta mies on kyllä tosi polleana jos on saanut minut tulemaan (mikä tapahtuu siis ennen häntä jos on tapahtuakseen). Voiko olla että hän ei vaan tajua, että voisi hoidella minut loppuun myös yhdynnän jälkeen? Vai loppuuko mielenkiinto omaan orgasmiin? Itsekkäältä se jokatapauksessa tuntuu...

[/quote]

Sano miehelle, että hoitelee sut ensin.

Vierailija
49/83 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:19"]

Tulee yhdynnässä melko nopeasti. Kompensoi tätä kyllä käyttämällä sormiaan ja suutaan. Haluaa seksiä harvemmin kuin minä. Kokonaisuudessaan kuitenkin oikein kelpo mies sängyssä.

[/quote]

Nopeaan tulemiseen auttaa, kun harrastaa seksiä useammin. Ikä myös parantaa kestävyyttä.

Vierailija
50/83 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein ole sellaista mitä pitäisi poistaa. Nykyisin aloitteellisuutta voisi vähän lisätä.

Vierailija
51/83 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysy mukana suudellessa jos se innostuu. Tuntuu et se kuolaa silloin mun naaman kokonaan.

Vierailija
52/83 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukeaa liian nopeasti. Osaa kyllä asiansa ja tietää mitä tekee, mutta on vain liian nopea. Ärsyttää, kun seksi on pelkkiä pikapanoja kun mies laukeaa minuutissa. Miehen osalta seksi on muutenkin lähinnä tekninen suoritus ilman mitään suurempia tunteita.

Vierailija
53/83 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esileikki on vähäistä tai olematonta, ei suutele eikä anna suuseksiä. Jos taukoa on tarpeeksi saan paremmat esileikit.

Vierailija
54/83 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:19"]

Tulee yhdynnässä melko nopeasti. Kompensoi tätä kyllä käyttämällä sormiaan ja suutaan. Haluaa seksiä harvemmin kuin minä. Kokonaisuudessaan kuitenkin oikein kelpo mies sängyssä.

[/quote]

Nopeaan tulemiseen auttaa, kun harrastaa seksiä useammin. Ikä myös parantaa kestävyyttä.
[/quote]
Ei auta.

Vierailija
55/83 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen tapansa tehdä aloite on toisesta huoneesta huikattu "haluutsä panna?"

Ei nuole

Ei koske sormillaan alapäähäni, vain panee

Ei edes saatana silitä tai pussaile mistään

Vitun taliaivo. Ja juu puhunut olen, mutta jostain syystä vaan ei taida herraa huvittaa.

Vierailija
56/83 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:48"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:19"] Tulee yhdynnässä melko nopeasti. Kompensoi tätä kyllä käyttämällä sormiaan ja suutaan. Haluaa seksiä harvemmin kuin minä. Kokonaisuudessaan kuitenkin oikein kelpo mies sängyssä. [/quote] Nopeaan tulemiseen auttaa, kun harrastaa seksiä useammin. Ikä myös parantaa kestävyyttä. [/quote] Ei auta.

[/quote]

Meillä on auttanut.

Vierailija
57/83 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:30"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:24"]

Olemme olleet yhdessä yli 15 vuotta, mutta silti tunnun olevan hänelle välillä ihan mysteeri. Periaatteessa hän tietää tasan tarkkaan mitä tekee, mutta käytännössä niin ei tapahdu.

[/quote]

Ja olet vaieten kärsinyt 15 vuotta? Et todellakaan ole oman elämäsi sankari.

[/quote]Ei tämä nyt niin karmeaa kärsimystä koko aikaa ole, kirjoitinkin että "välillä". Voisit siis hieman lukea tarkemmin tästä eteenpäin ystäväiseni. :)

Vierailija
58/83 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:53"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:48"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:19"] Tulee yhdynnässä melko nopeasti. Kompensoi tätä kyllä käyttämällä sormiaan ja suutaan. Haluaa seksiä harvemmin kuin minä. Kokonaisuudessaan kuitenkin oikein kelpo mies sängyssä. [/quote] Nopeaan tulemiseen auttaa, kun harrastaa seksiä useammin. Ikä myös parantaa kestävyyttä. [/quote] Ei auta.

[/quote]

Meillä on auttanut.

[/quote]

Ja meillä taas ei. Muuten kyllä seksi on hyvää ja monipuolista, mutta mies on usein liian herkillä ja pitää ottaa välissä pikkutaukoja. Itsellä joskus vähän meinaa lopahtaa into ku tuntuis hyvältä ja sit pitääkin olla taas vaan paikallaan. Siihenkin on kyllä jo aika tottunut ja helpottaa se kuitenkin että mies yrittää parhaansa eikä vaan tule heti kun voisi, ja onneksi on keinoja että molemmat pysyy tyytyväisenä.

-Ohis

Vierailija
59/83 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:52"]

Hänen tapansa tehdä aloite on toisesta huoneesta huikattu "haluutsä panna?"

Ei nuole

Ei koske sormillaan alapäähäni, vain panee

Ei edes saatana silitä tai pussaile mistään

Vitun taliaivo. Ja juu puhunut olen, mutta jostain syystä vaan ei taida herraa huvittaa.

[/quote]

Sano, että et halua, jos mies ei huolehdi sun tarpeista. Ei jalkoja jaksa avata, jos ei siitä saa mitään itse irti.

Vierailija
60/83 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:41"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:36"]Seksi loppuu miehen orgasmiin. :( [/quote] On muuten tosi tylsää! Miettis olisiko jees jos menis toisin päin ja loppuis naisen orgasmiin.

[/quote]Tätä on meilläkin usein, ei onneksi ihan aina. Olen ehdottanut hänelle, että muutetaas kuvioita niin, että minä saan ja hän jää ilman kun minä laukkaan nopeasti suihkuun ja sen jälkeen alankin heti nukkumaan, mutta ei mene jakeluun. Onneksi omin käsin pääsee onneen myös, mies on tehnyt yleensä hyvät esileikit siihen ja minä vien asian loppuun saakka.

Tuleekohan tähänkin joku näsäviisas kommentti joltakin niin kuin kaikissa muissakin näyttää olevan...? :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä