Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehesi suurin "vika" rakastajana?

Vierailija
28.02.2015 |

Minkä sänkytavan poistaisit tai muuttaisit?

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 00:11"]Esileikki on pelkkää seisokin esittelyä. Olen sanonut sata kertaa että sytyn kosketuksesta, painautuis mua vasten ja koskettaisi kädellään. Toinen häiritsevä asia on ettei mies ajele pitkiä munakarvojaan ja käy nykyään 3 päivän välein suihkussa. Muna maistuu ummehtuneelta sen takia vaikka se olisi pesty.
[/quote] Nämä. Oikeasti, miehet tuntuvat todella olevan putkiaivoja koska varmaan 9/10 seksikumppaneistani ovat kuvitelleet että kyrvän (seisovan tai auta armias, löysän!) heilutteleminen, lätkiminen poskelle tai pakaralle ja esittely "kato miten iso se on"-lauseilla höystettynä. Voin väittää että 99,8 % ei varmasti kiihotu tuosta lähestymistavasta, se on miehelle täysin erilaista kun nainen levittelee pimperoaan, monet miehet pitävät siitä. Sama konsti vain ei toimi naisilla.

Vierailija
82/83 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 03:36"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 00:11"]Esileikki on pelkkää seisokin esittelyä. Olen sanonut sata kertaa että sytyn kosketuksesta, painautuis mua vasten ja koskettaisi kädellään. Toinen häiritsevä asia on ettei mies ajele pitkiä munakarvojaan ja käy nykyään 3 päivän välein suihkussa. Muna maistuu ummehtuneelta sen takia vaikka se olisi pesty.
[/quote] Nämä. Oikeasti, miehet tuntuvat todella olevan putkiaivoja koska varmaan 9/10 seksikumppaneistani ovat kuvitelleet että kyrvän (seisovan tai auta armias, löysän!) heilutteleminen, lätkiminen poskelle tai pakaralle ja esittely "kato miten iso se on"-lauseilla höystettynä. Voin väittää että 99,8 % ei varmasti kiihotu tuosta lähestymistavasta, se on miehelle täysin erilaista kun nainen levittelee pimperoaan, monet miehet pitävät siitä. Sama konsti vain ei toimi naisilla.
[/quote] Jäi lause kesken... Eli "kato miten iso se on"-lauseilla höystettynä ei miellytä ketään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kun mies ei malta tai pysty pidätellä, ja oman laukeamisen jälkeen ponkaisee pokerina suihkuun? Vielä itsetyytyväisyyttä uhkuen.
Kun oma saaminen on epävarmaa, niin välillä tuntuu että miksi edes vaivautua... on vaikea heittäytyä seksiin, kun joutuu pelätä että jää ilman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä