Miehesi suurin "vika" rakastajana?
Kommentit (83)
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:17"]
Minkä sänkytavan poistaisit tai muuttaisit?
[/quote]
Annatteko omille miehille tämän ketjun luettavaksi? Ehkä ottavat opikseen tai sitten loukkaantuvat. Yksi vaihtoehto tietysti on, ettei ne myönnä, kun he ovat niin hyviä sängyssä!
Antakaa miesten lukea kirja Mars ja Venus vuoteessa. Jos te saatte ne lukemaan. Epäilen sitäkin.
Että ei kehuisi omia taitoja, kun niitä itse asiassa ei ole ollenkaan.
1. On liian kiltti
2. Liian passiivinen
3. Nuolee liian orgasmikeskeisesti
Olemme olleet yhdessä yli 15 vuotta, mutta silti tunnun olevan hänelle välillä ihan mysteeri. Periaatteessa hän tietää tasan tarkkaan mitä tekee, mutta käytännössä niin ei tapahdu.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 23:00"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:52"]
Hänen tapansa tehdä aloite on toisesta huoneesta huikattu "haluutsä panna?"
Ei nuole
Ei koske sormillaan alapäähäni, vain panee
Ei edes saatana silitä tai pussaile mistään
Vitun taliaivo. Ja juu puhunut olen, mutta jostain syystä vaan ei taida herraa huvittaa.
[/quote]
Sano, että et halua, jos mies ei huolehdi sun tarpeista. Ei jalkoja jaksa avata, jos ei siitä saa mitään itse irti.
[/quote]
Totta. Mulla ne pysy 5v kiinni sitten päötin hakea seksin muualta ja nyt sitä onkin harrastettu niin paljon tai no paljon ja paljon. Mitta enemmän kun oman miehen kanssa viimeisen 10v aikana yhteensä. Love my fwb
En yhtään mitään! Mun mies on ihan oikeesti täydellinen niin lakanoissa kuin lattiallakin ja yhteisiä vuosiakin on takana jo hurjasti. ;))
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:20"]
Että ei kehuisi omia taitoja, kun niitä itse asiassa ei ole ollenkaan.
[/quote]
Miksi et opeta?
Mua ärsyttää tietty "suorittaminen", vaikea nauttia kun yritystä on liikaa päällä ja sen huomaa.
Edelliseen yhdistettynä usein liian nopea ja voimakas alapään hinkkaaminen ja/tai liian suurieleinen ja nopea pupupaneminen, mitä mies ei edes aina jaksa viedä loppuun saakka.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:22"]
1. On liian kiltti 2. Liian passiivinen 3. Nuolee liian orgasmikeskeisesti
[/quote]
Miksi et opeta mieleiseksesi?
Koskettelee mun peräaukkoa sormilla tai peniksellä (ei kuitenkaan työnny sisään onneksi). En tykkää siitä yhtään, mutta en saa sanottua, kun pelkään että loukkaantuu.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:26"]
Mua ärsyttää tietty "suorittaminen", vaikea nauttia kun yritystä on liikaa päällä ja sen huomaa. Edelliseen yhdistettynä usein liian nopea ja voimakas alapään hinkkaaminen ja/tai liian suurieleinen ja nopea pupupaneminen, mitä mies ei edes aina jaksa viedä loppuun saakka.
[/quote]
Itseäsi pitää moittia, jos et yhtään osaa ohjata.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 03:25"]
Ja sitten miehet valittavat kun nainen ei halua seksiä. Tämä ketju paljastaa miksi.
[/quote]Onneksi kutenkin enemmän seksiä harjoittaessa tulee niitä helmiäkin mukaan, eli kaikki menee täsmälleen nappiin. Meillä tahti on ehkä 6-8 kertaa "no joo..." -seksiä ja yksi "wau!!" -seksi ja sen jälkeen mennään taas tuo 6-8 ei niin mahtavaa viritystä. Aina ei voi voittaa. :)
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:28"]Koskettelee mun peräaukkoa sormilla tai peniksellä (ei kuitenkaan työnny sisään onneksi). En tykkää siitä yhtään, mutta en saa sanottua, kun pelkään että loukkaantuu.
[/quote]
Älä missään nimessä pahoita sen mieltä! :D Loukkaantuu... :D
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:24"]
Olemme olleet yhdessä yli 15 vuotta, mutta silti tunnun olevan hänelle välillä ihan mysteeri. Periaatteessa hän tietää tasan tarkkaan mitä tekee, mutta käytännössä niin ei tapahdu.
[/quote]
Ja olet vaieten kärsinyt 15 vuotta? Et todellakaan ole oman elämäsi sankari.
Palautteen antaminen ylisuorittajalle on tosi vaikeaa, kun itsetunto ottaa heti kolauksen ja hienovaraisia vihjeitä ei tajua.
Ei anna suuseksiä, eikä tee koskaan alotetta...
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:31"]
Ei anna suuseksiä, eikä tee koskaan alotetta...
[/quote]
Ethän sinäkään anna hänelle suuseksiä? Jos annat, niin lopeta. Ehkäpä ukko sitten tajuaa...
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:52"]
Hänen tapansa tehdä aloite on toisesta huoneesta huikattu "haluutsä panna?"
Ei nuole
Ei koske sormillaan alapäähäni, vain panee
Ei edes saatana silitä tai pussaile mistään
Vitun taliaivo. Ja juu puhunut olen, mutta jostain syystä vaan ei taida herraa huvittaa.
[/quote]
aika paha:)
suostutko? Mä olisn ajat sitten aloittanut täysilakon.