Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehesi suurin "vika" rakastajana?

Vierailija
28.02.2015 |

Minkä sänkytavan poistaisit tai muuttaisit?

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:30"]

Ei tee aloitetta koskaan.

[/quote]

Tuon tiesit alusta alkaen.  Ei kai ole paha vika kun mies on kuitenkin kelvannut.  Eikä taida juosta toisten naisten perässä, ainakaan aktiivisesti.

Vierailija
22/83 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muista opettamiani asioita, joista tykkään. Unohtaa esimerkiksi esileikin (koskettelisi koko vartaloani, eikä heti hyökkäisi käsillään alapäähäni). Toinen asia on se, että kun hän sormettaa ja sanon "just noin, just noin, älä lopeta, tuun ihan just" tms. niin sitten hän vaihtaakin liikettä enkä saa orgasmia :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erektio ei ole varma, ri kesyä asennon vaihtoja, tulee liian nopeasti ja ei pysty suuseksiin. On hyvin estoinen. Isoin ongelma on kuitenkin intohimon puute, en tunne hönen haluavan minua koskaan.

Vierailija
24/83 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi loppuu miehen orgasmiin. :(

Vierailija
25/83 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskuus ja itsekkyys. Ei edes yritä tyydyttää minua. Ikinä. 

Vierailija
26/83 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:30"]Ei tee aloitetta koskaan.
[/quote]

Tää. Ja sitten liian lyhyt esileikki. Ei myöskään yhtään kokeilunhalunen toisin kun minä.. Kaipaisin rajumpia otteita, muttei mene perille ohjeet.

Vierailija
27/83 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:25"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:20"]

Että ei kehuisi omia taitoja, kun niitä itse asiassa ei ole ollenkaan.

[/quote]

Miksi et opeta?

[/quote]

olen YRITTÄNYT opettaa ja sanoa, mutta kun hän ei opi tai ei halua oppia. Hän luulee, että hän osaa. Sanokaa miehet, miksi te olette sellaisia? Ärsyttäää.

Vierailija
28/83 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:25"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:20"]

Että ei kehuisi omia taitoja, kun niitä itse asiassa ei ole ollenkaan.

[/quote]

Miksi et opeta?

[/quote]

olen YRITTÄNYT opettaa ja sanoa, mutta kun hän ei opi tai ei halua oppia. Hän luulee, että hän osaa. Sanokaa miehet, miksi te olette sellaisia? Ärsyttäää.

Vierailija
29/83 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:36"]Seksi loppuu miehen orgasmiin. :(
[/quote]

On muuten tosi tylsää! Miettis olisiko jees jos menis toisin päin ja loppuis naisen orgasmiin.

Vierailija
30/83 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erektion kanssa joskus ongelmia. Saattaa lopahtaa kesken kaiken tai olla puolikova. Välillä taas laukeaminen kestää ja kestää.

Vierailija
31/83 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:36"]Seksi loppuu miehen orgasmiin. :(
[/quote]

On muuten tosi tylsää! Miettis olisiko jees jos menis toisin päin ja loppuis naisen orgasmiin.
[/quote]

Niinpä. Olen miettinyt miten voin ottaa asian esille loukkaamatta.

Toisaalta vetää vaan mielen matalaksi. Minkäs sille voi jos kumppania ei kiinnosta tyydyttää toista. :(

Toisaalta mies on kyllä tosi polleana jos on saanut minut tulemaan (mikä tapahtuu siis ennen häntä jos on tapahtuakseen).

Voiko olla että hän ei vaan tajua, että voisi hoidella minut loppuun myös yhdynnän jälkeen?

Vai loppuuko mielenkiinto omaan orgasmiin?

Itsekkäältä se jokatapauksessa tuntuu...

Vierailija
32/83 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs entinen oli sellainen, että tuleminen kesti ja kesti. Se oli välillä jopa tylsää. Ja illalla myöhään ei huvittanut ryhtyä hommiin, kun tiesi että nukkumaan pääsy kestää. :D

Vierailija
33/83 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kieltäytynyt seksistä jo yli 10 vuoden ajan. 

Vierailija
34/83 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää nyt vika oikein etsimällä etsiä, niin se, että hän yrittää saada minulle niin paljon orgasmeja ennen omaa laukeamista. Minulle riittäisi yksikin ja pikapano. Aina ei jaksaisi olla äärirajoilla

Vierailija
35/83 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osaa ns. rakastella. Seksi on aina pelkkää orgasmikeskeistä suoritusta. Tuntuu mahdottomalta nauttia toisen vartalosta, kun koko sessio on ainoastaan jyskyttämistä. Seksi loppuu silloin, kun hän saa..

Vierailija
36/83 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee yhdynnässä melko nopeasti. Kompensoi tätä kyllä käyttämällä sormiaan ja suutaan. Haluaa seksiä harvemmin kuin minä. Kokonaisuudessaan kuitenkin oikein kelpo mies sängyssä.

Vierailija
37/83 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi vietellä vähän rohkeammin ja selkeämmin. Olis helpompi syttyä itsekin.

Vierailija
38/83 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 03:36"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 00:11"]Esileikki on pelkkää seisokin esittelyä. Olen sanonut sata kertaa että sytyn kosketuksesta, painautuis mua vasten ja koskettaisi kädellään. Toinen häiritsevä asia on ettei mies ajele pitkiä munakarvojaan ja käy nykyään 3 päivän välein suihkussa. Muna maistuu ummehtuneelta sen takia vaikka se olisi pesty. [/quote] Nämä. Oikeasti, miehet tuntuvat todella olevan putkiaivoja koska varmaan 9/10 seksikumppaneistani ovat kuvitelleet että kyrvän (seisovan tai auta armias, löysän!) heilutteleminen, lätkiminen poskelle tai pakaralle ja esittely "kato miten iso se on"-lauseilla höystettynä. Voin väittää että 99,8 % ei varmasti kiihotu tuosta lähestymistavasta, se on miehelle täysin erilaista kun nainen levittelee pimperoaan, monet miehet pitävät siitä. Sama konsti vain ei toimi naisilla.

[/quote]

Pointti on, että se hölmö, itserakas mies kiihottuu itse siitä vehkeensä esittelystä. Ei sille siksi tule mieleenkään, että nainen kokisi sen jotenkin naurettavana. MIehet ovat niin uskomattoman omahyväisiä, että ei hyvää päivää.

Vierailija
39/83 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:39"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:30"]Ei tee aloitetta koskaan.
[/quote]

Tää. Ja sitten liian lyhyt esileikki. Ei myöskään yhtään kokeilunhalunen toisin kun minä.. Kaipaisin rajumpia otteita, muttei mene perille ohjeet.
[/quote]
Miksi et ota rajumpia otteita.

Vierailija
40/83 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ja kamalaa. Luulin et mun mies on ainoa itsekeskeinen sika. Olen tuhat kertaa selittänyt , mitä tarvitsen ja haluan, mutta eiiiii.... On niin paljo helpompaa räkäistä kouraan ja kylmiltä sisälle, ilman minun kiihottamista, ja vielä jättää ilman orgasmia. Kun seksihän loppuu siihen kun mies tulee. Pöljä nainen, luuletko että tonne sperman sekaan lähden nuolemaan tai mitään muutakaan, vaikka itses pesisit.   AAArgh!! Joo ei ole vilkasta nykyään seksielämä.... Ja syyn olen kertonut tasan tarkkaan miehelle , miksi ei huvita. Ei pysyvää muutosta. Huoh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi