Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki eivät laihdu Ozempicilla tms.?

Vierailija
30.08.2026 |

Internetin yksi tunnetuimmista ylilihavista, kanadalainen Foodie Beauty, käytti Ozempicia mutta se sai hänet syömään enemmän ja hän lihoi. Toisilla taas toimii liiankin tehokkaasti. Mikä selittää eron?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Itse kuulun myös noihin, joita se ei laihduta. Vaikka nälän tunne vähenee, makeanhimo katoaa ja tulen kylläiseksi nopeasti. Paino vain ei putoa. 

Vierailija
2/18 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foodie Beautyn syömishäiriö on henkistä. Hän myös hakee huomiota sillä syömisellä. Siihen ei mikään lääke auta.

Henkilöillä, joilla on mielenterveysongelmia, vakavia sellaisia ei välttämättä ozempic auta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Itse kuulun myös noihin, joita se ei laihduta. Vaikka nälän tunne vähenee, makeanhimo katoaa ja tulen kylläiseksi nopeasti. Paino vain ei putoa. 

Syöt yli päivittäisen kulutuksesi.
Pienissä annoksissa voi olla paljon kaloreita.

Vierailija
4/18 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se Foodie Beauty ihan ahmii ruokaa eli se sinänsä ei ole mysteeri että hän ei laihdu mutta miksi hän edelleen ahmii vaikka on Ozempicilla.

Vierailija
5/18 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkien elimistö toimi samalla tavalla. Eikä kaikki syö nälkäänsä, vaan jostain muusta syystä. Ja koska O poistaa näläntunnetta niin tunnesyömiselle se ei tee mitään muutosta.

Vierailija
6/18 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se laihduttaa jos syö oikein. Tekisi munkin mieli herkkuja mutta en syö. Ozempic nyt ollut käytössä neljättä viikkoa.

Vierailija
7/18 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikkien elimistö toimi samalla tavalla. Eikä kaikki syö nälkäänsä, vaan jostain muusta syystä. Ja koska O poistaa näläntunnetta niin tunnesyömiselle se ei tee mitään muutosta.

Ja olet kokeillut?

Vierailija
8/18 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ozempic ei ole mikään ihmelääke. Painonpudotuksen eteen on silti tehtävä töitä ja pitää olla valmis muuttamaan kokonaan oman syömisensä.

Nuo, jotka vaan alkaa käyttää ozempiciä, mutta sitten tilaavat mäkistä ruokaa eivät laihdu sillä sen takia, koska eivät tee sitä muuta tarvittavaa työtä laihdutuksen eteen.

Vierailija
9/18 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja olet kokeillut?

Kyllä, olen kokeillut ja käyttänyt 2 vuotta mutta lopettanut, koska mun suolisto ei tuota kestänyt. Ja puolentoista vuoden ripulin jälkeen päätin, että pakko laihtua jollain muulla tavalla kuin O:lla. 

Vierailija
10/18 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä laihduin rybelsuksella, mutta en ozempicilla. ruokaa en kyllä pysty syömään entiseen tapaan. enkä kykene enää nielemään niitä tabletteja, oksettavat ja närästävät. pistos kerta viikkoon helpompi

Vierailija
11/18 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se laihduttaa jos syö oikein. Tekisi munkin mieli herkkuja mutta en syö. Ozempic nyt ollut käytössä neljättä viikkoa.

Mielenkiintoista, että sinulla tekee mieli herkkuja, vaikka Ozempic on käytössä. Minulla taas varsinkin alussa se vei nimenomaan makeanhimon, mutta noin 6 kk jälkeen vaikutus heikkeni.

Vierailija
12/18 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko vatsakipuja?

Vierailija
13/18 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole Ozempic alun jälkeen auttanut laihtumaan (~7 kg), mutta verensokeri pysyy hallinnassa.

Vierailija
14/18 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syöt yli päivittäisen kulutuksesi.
Pienissä annoksissa voi olla paljon kaloreita.

Tottakai näin on. Mutta tuntuu, että söin jo valmiiksi vähän, ja nyt syön todella vähän. Syön kahdesti päivässä tavallista kotiruokaa, painotan aina proteiinia ja kasviksia. Herkkuja ei mene ollenkaan, ei edes tee mieli. Ketoosilla laihtuisin, ja seuraavaksi varmaan jätänkin hiilarit pois. Mutta siis Ozempic ei ole muuttanut tilannettani mihinkään. Ajattelin, että kerrankin voisin syödä kuten ns normaalit ihmiset. 

Vierailija
15/18 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihomisesi on alkoholista, ei syömisestä.

Vierailija
16/18 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko vatsakipuja?

Joskus alkuvaiheessa vähän, ei mitään suurempia. 

Vierailija
17/18 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuulun niihin, jotka käyttivät Ozempicia, onnistui hyvin, laihduin 10 kg - sitten tuli saatavuuskatkos ja jostain oudosta syystä se ei enää sen jälkeen toiminut samoin ja lihoin takaisin vaikka käytin sitä taas uudestaan ja aina välillä kun sitä sai. Nyt tosin olen sen lopettanut ja vietän elämääni paksukaisena. 

Vierailija
18/18 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihomisesi on alkoholista, ei syömisestä.

Juon puolikkaan viinipullon n. joka toinen kuukausi. Voihan sekin toki lihottaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan