UMK- finaaliketju!
Ketä kannustat, ketä vihaat, kuka yllättää, kuka pettää? Mitä vain!
Kommentit (535)
Laitoin rahaa likoon Angelo se Nilen puolesta. Olen varma sen voitosta. Biisi vetoaa suomalaisiin ja laulaja Kimmo Blom on nyt kovassa nosteessa.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 17:18"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 17:11"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 17:00"] Mutku ei vammasii saa kiusata. Siksi niiden pitää saada voittaa. Et ei tuu paha mieli pojille. [/quote]Mitenkäs olisi reilu kilpa? Sinä saat kannattaa omaa suosikkiasi, minulla on oikeus kannustaa PKN:ää. Niin kuin reiluhenkisissä kisoissa on tapana. Käykö? [/quote]mut ei se yhteiskunta näin toimi tänä päivänä kato ku vammaset on etuoikeutettuja
[/quote]No höpö höpö. Et vain voi sietää sitä, että keharit pärjää.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 17:18"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 17:11"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 17:00"] Mutku ei vammasii saa kiusata. Siksi niiden pitää saada voittaa. Et ei tuu paha mieli pojille. [/quote]Mitenkäs olisi reilu kilpa? Sinä saat kannattaa omaa suosikkiasi, minulla on oikeus kannustaa PKN:ää. Niin kuin reiluhenkisissä kisoissa on tapana. Käykö? [/quote]mut ei se yhteiskunta näin toimi tänä päivänä kato ku vammaset on etuoikeutettuja
[/quote]No höpö höpö. Et vain voi sietää sitä, että keharit pärjää.
[/quote]en voi sietää sitä et ne saa etua vammaisuutensa vuoksi
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 17:01"]
En äänestä ketään, koska en halua tuhlata rahojani noin paskan musiikin kannattamiseen. Kurikka pääsee sinne kuitenkin ihan niin kuin emma gaalassa voittaa joka vuosi haloo Helsinki, vaikka keltään tavalliselta tallaajalta ei mielipidettä siihen kysytäkään.
[/quote]
Tänä vuonna äänestystuotot lahjoitetaan hyväntekeväisyyteen.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 17:15"]
Olisiko PKN yhtä hyvä, jos bändin jäsenet eivät olisi kehitysvammaisia? Ei edustamaan. Suomessa on monia parempia punk- bändejä, jotka voisin lähettää Euroviisuihin. Sanoistakin saa heillä selvää. Minulla ei ole mitään kehitysvammaisia vastaan, mutta biisi ei toimi ja sympatioilla ei mennä jatkoon.
[/quote]Vai niin. Nimeä yksi. Minusta PKN on suomen AINOA oikea punkbändi.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 17:06"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 15:29"]Kyllä Angelo de Nilella on parhaat saumat voittoon. [/quote] Komppaan!!!
[/quote]
Angelon laulu ja esitys eivät olleet valmiita semifinaalissa.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 17:12"]
Monelta lähetys alkaa?
[/quote]
Klo 21.00 YLE kakkoselta.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 17:15"]
Olisiko PKN yhtä hyvä, jos bändin jäsenet eivät olisi kehitysvammaisia? Ei edustamaan. Suomessa on monia parempia punk- bändejä, jotka voisin lähettää Euroviisuihin. Sanoistakin saa heillä selvää. Minulla ei ole mitään kehitysvammaisia vastaan, mutta biisi ei toimi ja sympatioilla ei mennä jatkoon.
[/quote]
Ei kai nykyään ole enää oikeita punkbändejä. Se aika meni jo. On vain muka-punkbändejä, joiden jäsenillä on hyvä elintaso, käytössään modernia teknologiaa vaikka kuinka paljon ja jotka myös osaavat soittaa paremmin kuin alkuperäiset punkbändit omana aikanaan.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 17:06"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 15:29"]Kyllä Angelo de Nilella on parhaat saumat voittoon. [/quote] Komppaan!!!
[/quote]
[/quote]tulee silti saamaan äänivyöryn. Trust me. Paras on.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 17:22"]Laitoin rahaa likoon Angelo se Nilen puolesta. Olen varma sen voitosta. Biisi vetoaa suomalaisiin ja laulaja Kimmo Blom on nyt kovassa nosteessa.
[/quote]
Missä voi veikata rahasta umk:n voittajaa? Jossain ulkomaalaisella vedonlyöntisivustillako? Mäkin haluaisin veikata, koska on varma fiilis voittajasta.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 17:37"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 17:06"]
[/quote]
[/quote]tulee silti saamaan äänivyöryn. Trust me. Paras on.
[/quote]
Angelo on mun kakkossuosikki, mutten millään usko sen yltävän voittoon. Eiköhän kansa äänestä sitä, jota puffataan eniten mediassa, eli pkn ja shava. Pkn:n voiton hyväksyisin, mutta Shava on vitsi. Oma ykkössuosikkini on Opera Skaala.:)
Jouni Aslakin Lions and Lambs on hieno pop-iskelmä! Melodinen ja hieno hiukan mahtipontinenn tausta! Jouni laulaa upeasti! Äänestän!
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 17:22"]
Laitoin rahaa likoon Angelo se Nilen puolesta. Olen varma sen voitosta. Biisi vetoaa suomalaisiin ja laulaja Kimmo Blom on nyt kovassa nosteessa.
[/quote]
Biisi vetoaa juntteihin suomalaisiin hevifaneihin. Kimmo on kyllä tosi taitava laulaja, mutta ikävä kyllä hardrock-genressä..! Olen kuullut monia Kimmon keikkoja jo silloin kun hän vasta opiskeli musiikkia. Lauloi upeasti Stingiä ym. silloin.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 17:54"]
PKN IS BEST MUSIC
[/quote]I AGREE!
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 16:42"]
Olen lähes varma, että PKN valitaan Suomen edustajaksi (jos eivät Ylellä peukaloi äänestystuloksia). Oma suosikkini on Opera Skaala. Myös Angelosta tykkään. Solju ja Satin Circus aiheuttivat lievän pettymyksen live-esityksellään.
[/quote]
Valitettavasti ei valita, vaikka äänestyksen voittaakin.
"Mikäli äänestystulos ei ole luotettava esimerkiksi teknisen häiriön tai Ylen, tai tämän alihankkijoiden tai yhteistyökumppaneiden vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevan syyn vuoksi, voittajan päättää Ylen nimeämä asiantuntijaraati."
Näköjään Iltasanonien gallupissa Satik circus on ainut haastaja Pknlle. Pitää äänestää siis sitä.
The Guardian. Independentissä myös ollut juttu. Niin ja Buzzfeedissä. Youtubessa katsottu 760 000 kertaa. Dead Kennedyn facebookpostauksessa saanut 27 000 tykkäystä. The Punk Syndrome-elokuvan facebooksivuilla on 17 000 tykkääjää joista suuri osa ulkomaalaisia. KUKA muu näistä yltää samaan? Kenellä muulla voisi olla edes potentiaaliset mahdollisuudet voittoon?
http://yle.fi/uutiset/brittilehti_innostui_pertti_kurikan_nimipaivista/7835837
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 17:16"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 17:09"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 16:58"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 16:53"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 16:48"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 15:52"]
Tajuatteko te PKN:n vastustajat itse, että vammaisuus hävettää teitä ja pidätte vammaisia jotenkin alempiarvoisina ihmisinä? Sen näkee kommenteistanne. Teidänlaistenne vuoksi toivon, että PKN voittaa.
[/quote]
Kommentoin nyt ensimmäistä kertaa heitä. Miksi minun pitäisi hävetä heidän vammaisuuttaan? Äänestäisin jos heillä olisi hyvä biisi mutta kun sitä ei ole niin en äänestä heitä ja sillä sipuli.
[/quote]Kiva. Tässä taidettiin kuitenkin viitata yleiseen ilmiöön eikä sinuun henkilökohtaisesti.
[/quote]
Se, että ihmisiä painostetaan syyllistämällä äänestämään Pentti Kurikan nimipäiviä on väärin sekä bändiä että muitakin kohtaan.
[/quote]Ei kukaan täällä painosta äänestämään bändiä. On vain huomattu, että näin valtavaa vihaa ja vastustusta ei ole niitä bändejä vastaan jotka eivät koostu kehitysvammaisista. Helppo huomio. Ja nämä syytökset on helppo lopettaa sillä, että reilusti kannustaa omaa suosikkiaan niin kuin me pkn:nkin kannattajat sen sijaan, että täytyy käydä kimppuun ja käydä ilkeää mustamaalauskampanjaa yhtä osaanottajaa kohtaan. Eikö?
[/quote]
Vastustus johtuu ihan siitä kuinka paljon media ja ihmiset on pakkosyöttäneet PKN hehkutusta viimeiset kuukaudet. Muut osallistujat ovat hädin tuskin saaneet palstatilaa medioissa. Onhan tuolla finaalissa muitakin huonoja biisejä, mutta ei niistä kukaan puhu ja tuskin moni äänestääkään. Siksi niistä ei käydä kiivasta keskustelua.
[/quote]Ei se ole mitään pakkosyöttöä vaan aitoa kiinnostusta. Luuletko, että me PKN-fanit suomesta olisimme saaneet jotenkin vaikkapa the Independentiä tai Buzz-feediä tekemään juttua lempibändistämme? No juu ei. Te olette vihaisia, koska PKN saa huomiota? No BUUHUU!