Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vastenmielisin ihminen, jonka olette tavanneet?

Vierailija
30.11.2021 |

Kuvailkaa

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi työkaveri on ihan hirveä... Siitä katkerampaa, ilkeämpää ja teennäisempää ihmistä saa hakea. Saattaa aluksi vaikuttaa erittäin mukavalta (jopa teennäinen/liian mukava), mutta hetken päästä puukkoa satelee selkään ja puhuu niin törkeästi muista ihmisistä! Jostain syystä on ansainnut paikkansa esimiehen suosikkina tai esimies pelkää häntä ja mieluusti antaa tälle periksi ja hyssyttelee ja pyytää sitten muita joustamaan, jotta tämä yksi olisi tyytyväinen.

Onkohan minun entinen työpaikka? Oulussa?

Terveydenhoitoala.

Kuulostaa myös mun entiseltä työkaverilta, Oulussa, tosin markkinointiala. Tai oikeastaan näitä samanoloisia ihmisiä on itseasiassa yksi kaveriporukka, eri työpaikoissa. Todella raskaita, negatiivisen puolen kaikesta löytäviä, kaiken hapen ja tilan vieviä henkilöitä, toisia arvostelevia, omaa egoa toisten kustannuksella pönkittäviä. Kiusaavat ja nälvivät rakkaudellisesti kaikkia ja valuttavat pahoinvointinsa ympärilleen. Luojan kiitos ei tarvitse enää olla tekemisissä. 

Vierailija
62/63 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti kaikki papiston edustajat. Todellisia susia lampaiden vaatteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 entistä esimiestä. Aivan sairaita mieleltään, varmaan oksennan, jos joskus sattuisin törmäämään. Toinen oli juoppo, patologinen valehtelija ja seksuaalinen ahdistelija.

Toinen taas ei tajunnut, että työntekijöillä on elämä töiden ulkopuolella. Syytti, että olen lasten takia liikaa pois töistä. Piti ihan tarkistaa ja olin ollut 2 vuoden aikana n. 4 päivää pois lasten sairastelujen takia. Ohjeisti tänään tekemään työt näin ja seuraavana päivänä kumosi omat sanansa ja ohjeisti tekemään työt taas erilailla. Kohteli alaisia eriarvoisesti.