Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Vastenmielisin ihminen, jonka olette tavanneet?
Kommentit (63)
Lähtökohtaisesti kaikki papiston edustajat. Todellisia susia lampaiden vaatteissa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
2 entistä esimiestä. Aivan sairaita mieleltään, varmaan oksennan, jos joskus sattuisin törmäämään. Toinen oli juoppo, patologinen valehtelija ja seksuaalinen ahdistelija.
Toinen taas ei tajunnut, että työntekijöillä on elämä töiden ulkopuolella. Syytti, että olen lasten takia liikaa pois töistä. Piti ihan tarkistaa ja olin ollut 2 vuoden aikana n. 4 päivää pois lasten sairastelujen takia. Ohjeisti tänään tekemään työt näin ja seuraavana päivänä kumosi omat sanansa ja ohjeisti tekemään työt taas erilailla. Kohteli alaisia eriarvoisesti.
Alue: Aihe vapaa
Kuulostaa myös mun entiseltä työkaverilta, Oulussa, tosin markkinointiala. Tai oikeastaan näitä samanoloisia ihmisiä on itseasiassa yksi kaveriporukka, eri työpaikoissa. Todella raskaita, negatiivisen puolen kaikesta löytäviä, kaiken hapen ja tilan vieviä henkilöitä, toisia arvostelevia, omaa egoa toisten kustannuksella pönkittäviä. Kiusaavat ja nälvivät rakkaudellisesti kaikkia ja valuttavat pahoinvointinsa ympärilleen. Luojan kiitos ei tarvitse enää olla tekemisissä.