Vastenmielisin ihminen, jonka olette tavanneet?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Jos luonnetta tarkoitetaan niin kaikki ahdasmieliset amikset menee tähän kastiin
Eikä sitten ole yhtään ahdasmielistä pilkata ammatillisen koulutuksen saaneita näin?
Töissä ehdottomasti tyyppi, joka lähettelee käskyttäviä tajunnanvirtaviestejä, joihin ei viitsi edes reagoida. Jos pyytää asiallisesti selvennystä, niin vastaa ”lähetin aiheesta jo sähköpostia”. Joo, niin taisit tehdä.. Tulee vielä jälkikäteen marttyyrina kitisemään, kun hänen viesteihin ei reagoida.
Ystävää teeskentelevä, jo päällepäinkin hyvin teennäinen henkilö, joka vielä valehtelee (huonosti) suut ja silmät täyteen ja vielä luulee, ettei jää kiinni. Pelkkää paskaa koko ihminen alusta loppuun. Valitettavan usein nämä saastat työskentelevät tehtävissä, jossa ovat vasruussa toisista ihmisistä tai heidän asioidensa hoidosta. Näiden ei saisi antaa edes syntyä!
Narsistinen pyrkyrinainen, joka yritti siivelläni nousta julkkikseksi.
Tiesi lähipiiristäni valmiuksi kaiken paremmin kuin minä, omasta mielestään. Halveksi saamaansa tehtävää, jota ei antanut muiden tehdä.
🐽.
Monesti kiroan ihmisiä. Mutta ihme kyllä, nyt kun asiaa tarkemmin mietin, en osaa vastata tähän kysymykseen. Mitään psykoottisia murhaajia ja muita väkivaltarikollisia en ole koskaan tavannut. Jokaisesta jotain inhimillistä olen kai löytynyt.
Entinen tuttu kouluajoilta on nykyisin elähtänyt juoppo naistennaurattaja, joka luulee olevansa komea ja sillä perusteella kuvittelee hurmaavansa kaikki naiset. Uskoo näin ihan tosissaan. Ei ole ollenkaan miehekäs saati komea, vaan hyvin itsekäs, selkärangaton hyväksikäyttäjä, joka yrittää hyötyä ihan kaikista vauvasta mummoon. Hirveä tyyppi. Kun saa pakit haukkuu naiset todella ala-arvoisesti ja törkeästi keinoja kaihtamatta nimeltä melko julkisesti sosiaalisissa medioissa. On vielä rasisti, tietenkin.
Haluaisin, että se hyypiö yksinkertaisesti katoaisi koko planeetalta, niin vastenmielinen se on niin monelle ihmiselle.
Itselläni on AMK-tason tutkinto (insinööri), mutta olen siitä huolimatta edennyt johtotason asemaan isossa kv-pörssiyhtiössä. Olen vielä suht nuori, 32-vuotias. Usein tietynlaiset ihmiset (töissä tai vapaa-ajalla) ovat mielin kielin ja jopa yli-ystävällisiä kuullessaan asemani. Kun koulutukseni tulee heidän tietoonsa, niin alkaa ala-arvoinen kommentointi koulutuksestani ja asenne minua kohtaan muuttuu samantien. Mielestäni tällainen on äärimmäisen vastenmielistä ja jää kyllä nämä ihmiset vain negatiivisella tavalla mieleen.
pahin itse lukemani. työvoimatoimiston joku johtaja ,vastuuna pajan pitäminen. kaupungin pahin kiusaaja jo koulussa somen mukaan. kerää pajalla työttömän ympärille virkailijat haukkumaan.solvaa ulkonäköä ym. moni tehnyt valituksen aviin, josta tulikin poliisitutkinta ja laittomksi toteaminen. tätä tyyppiä ei silti ketään irtisano.
kaupungin kriisipalvelut, kuulemma tukossa välillä tämän tyypin takia.muutama työtön myös tehnyt itsemurhan. myös tais olla seuras juttu tästä työpajasta. miettikää millainen ihminen kiusaa raajarikkoa työtöntä.....
Insestiä harrastava äiti. En pysty ees kirjoittamaan tähän, kuinka oksettava ihminen.
Kyllä Kaikki kiusaajat, narsistit jopa Suvusta löytyy heitä, kaiken laiseiset huijarit jotka huijaa monella tapaa ihmisiä Etenkin vanhukset on kohteena, rokottamattomat, miehet jotka pukeutuu naiseksi Eikä vaan näytelmässä , tai nainen joka pukeutuu mieheksi, Epäkohteliaat ihmiset, Itse rakkaat ja itse keskeiset ihmiset, jotka Aina ajattelee Vain oman itsensä parasta, Raha-ahneet ja ihmiset jotka, ovat Rasisteja, suvatsemmattomia,
Ihmiset jotka Arvostelevat Jatkuvasti toisen ihmisen ulkonäköä!
Pilkkaavat jonkun uskontoa, pelkäävät Jumalaa ja ovat Ahdas mielisoä, ihmisiä jotka heti hylkää kun kuulevat , että on sairastunut vakavasti ( ei Coronaan)
Välinpitämättömyys, Väkivaltainen , HENKIRIKOKSEN tehnyt ( ja hänkin joka päässyt vankilasta istunut tuomionsa loppuun On Vasten mielisin ihminen rikollinen kun on ).
Huumeiden takia rikollisliigan jäsen ja huumeiden käyttäjä,
Koska He tappaa murhaa ihmisiä huumeiden takia, ääririkollinen, patologinen Valehtelija, ei sano kiitos Kiittämätön ihmillinen.
Tässäpä oli paljon Vasten mielisiä ihmisiä .
Yksi pakotti minut seinää vasten.
Nyt itken äidille siitä jokapäivä enkä voi enää sietää ihmisiä.
Sarkasmia lopussa!
Kiusaajat vääriä syytöksiä Työpaikkakiusaaja uskontolahkoinen puolihellari puoli ortodoksi aina muita syyttämässä väärin perustein ja juoruaa.
Ei voi olla ortodoksi ja hellari samaan aikaan.
Kepulainen alistaja, heikkojen ja sairaiden kiusaaja. Lipevä pyrkyri ja myyntitykki. Ystävällinen ja kiva vain silloin kuin hyötyy siitä. Sisäisesti totaalisen tyhjä ja sieluton; ”persoona” on pelkkä ulkoa opeteltu rooli näennäistietoa. Kuvottava tapaus, jossa uskon ihan oikeasti asuvan pahan siemenen.
Ilkeämielinen kätilö, kun jouduin raskauden loppuvaiheessa sairaalaan sisään kahdeksi viikoksi. Tämä kätilö otti osastolla tarkkailussa olevat odottavat äidit pari kertaa viikossa huoneessaan vastaan, mittasi verenpaineen, tutki virtsanäytteen ja mitä nyt tekikään.
Kun jollain ilmeni jotain vikaa, kuten minulla kun virtsassa oli valkuaista, tuo ylimielinen kätilö pelotteli kaikenlaisilla uhkakuvilla, mitä minulle ja lapselle voisi tapahtua.
Hänellä ei ollut tippaakaan tahdikkuutta herkässä tilassa olevaa potilasta kohtaan vaan vaikutti siltä, että hän oikein nautti kun sai puhua kylmästi ja pelottelevasti ja itkettää odottavaa äitiä.
Olin silloin heikossa ja puolustuskyvyttömässä tilassa ja siihenhän tuo akka iski. Jälkikäteen ajattelin, että minun olisi pitänyt tehdä valitus tuosta inhottavasta kätilöstä. Hän olisi sopinut paremmin esimerkiksi vankileirin vartijaksi.
Selkäänpuukottaja, porukalla kivittäjät ym. itseään nostavat raukat.
Eräs todella ylimielinen perhetuttu. Siis hän ihan avoimesti rehvastelee varallisuudestaan, autoistaan, vähättelee muita ja saattaa ihan naureskella päin naamaa jonkun toisen ihmisen autosta, että eikö varaa ole kunnon autoon. Halveksuu työttömiä ja köyhiä ihmisiä. On keikkunut joskus jossain Kokoomuksen kuntavaaliehdokkaana, mutta ei saanut haluttua tulosta, niin syytti siitäkin heikompiosaisia, vaikka hän itse ei ihmisenä ole mikään pidetty pienehköllä paikkakunnalla (ja ihan aiheesta). Pilkkaa omaa vaimoaan minkä ehtii. Inhoaa eläimiä. Ihminen, jonka seurassa on joskus pakko olla, mutta välttelen kaikin tavoin... Sairas tapaus.
Lomareissulla vanhempi suomalaismies samassa hotellissa. Ahdisteli naisia, niin seurueen naisia kuin paikallisiakin todella päällekäyvällä ja vastenmielisellä tavalla. Kertoi tulleensa käymään huorissa. Kouri siskoani ja minua jalkovälistä ja sai meidät itkemään (oltiin teinejä eikä tiedetty, mitä tehdä, eikä kehdattu kertoa kellekään). Sitten aamupalalla lirkutti puhelimessa kotipuoleen jollekin naiselle (vaimolle?), kuinka kovasti kaipaa tätä, joo joo, rakas, ihan oikeasti kaipaan, pusuja lähetän sinulle, kultani, täällä ei ole mitään ilman sinua.
Vastenmielisin ja ilkein on narsisti isäni, julma lasten pieksäjä ja kiusaaja.
Läski juoppo äijä, tiukassa villapaidassa, ikä reilusti yli 50. Vonkasi kadulla kun olin 20+.