Vastenmielisin ihminen, jonka olette tavanneet?
Kommentit (63)
Välillä tuntuu siltä, että vastenmielisin löytyy kun katsoo peiliin.
Naisten reaktioista päätellen se olen kai minä.
t. mies
Ylipainoinen, huono hygienia, tatuoitu, huonosti istuvat, halvat rytkyt, kävelytyyli ja ryhti kuin vastasyntyneellä vasikalla, kynitty tukka, (itse värjätty), perinteinen lähiömamma siis.
En muista nimeä mutta sellainen lapsellinen kiusaajatyyppi joka tuli vuosia sitten naureskelemaan vaatteitani ja jatkoi loputtomiin kun olin pankin tiskillä koulun harjoittelussa. No valitettavasti ei ollut varaa ostaa pukua kun elin pelkällä opintotuella. Surullisin tyyppi ikinä, edes juopot ja narkkarit eivät ole yhtä noloja.
Jos luonnetta tarkoitetaan niin kaikki ahdasmieliset amikset menee tähän kastiin
Eräs mt ongelmainen tuttu. Kurmuuttaa ja alistaa lastaan, vanhempiaan ja sisaruksiaan äärimmäisellä häijyydellä ja vaatii jatkuvasti erityiskohtelua kaikkialla. Saa raivokohtauksia pienimmästäkin. Toivottavasti kärsii itsekin niistä ongelmistaan eikä vain kaikki muut.
Teennäinen työkaveri, joka makeilee esihenkilöille.. Lisäksi nämä esihenkilöt, jotka vielä ”menevät lankaan”.
Emma K.
Ilkeä ja pahantahtoinen.
Kaikki voivat nähdä täällä hänen kommenteistaan. Ei mukava ihminen.
Yleensä hyvin läheisiä ihmisiä ne kaikista vastenmielisimmät.
Siskoni entinen aviomies ja hänen perheensä. Eivät varmaan sinällään olleet minusta inhottavia, mutta jostsin syystä inhosivat minua yli kaiken joten inhosin takaisin.
Työpaikkakiusaaja uskontolahkoinen puolihellari puoli ortodoksi aina muita syyttämässä väärin perustein ja juoruaa.
Uskalsi olla eri mieltä kuin minä. En siedä sellaista sikailua yhtään.
Koulukiusasi muita. Sitten valitti, kun kotona saa turpaan. Ansaitsi sen täysin.
Oman pahuutensa ulkokultaisuudella ja hurskatelulla naamioinut pappi.
Eräs esimies akateemisessa työpaikassa: kuvottava narsisti ja pahimman luokan työpaikkakiusaaja. Esitti kuitenkin suurta humanistia. Toivon hänelle kivessyöpää ja kaikkea pahaa.
Ystäväksi tekeytyvä seläntakana puhuja.