Vastenmielisin ihminen, jonka olette tavanneet?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Elina Turusta.
Sellainen tyyppi, kuka kannattaa kiertää kaukaa.
Kova piikittelemään, nauttii kun toista lyödään vyön alle. Ja näkee kyllä että nauttii. Erittäin myrkyllinen. Kuka pistää toisen itkemään ja ei edes pyydä ikinä omaa käytöstä anteeksi vaikka tietää että on ollut väärässä ja satuttanut? Sairasta!Mä en ikinä halua tuota ex ”ystävää” lähelle. Ei kyllä moni muukaan.
Ja ei todellakaan ole äidiksi.
Taidan tuntea tämän. Nykyään töissä patenttiasiamiestoimistossa Helsingissä?
Jokainen kaksinaamainen selkäänpuukottaja, teitä on yllättävän paljon.
Vierailija kirjoitti:
Renaz Ebrahimi - tulee aina niin turvaton olo
mistäköhän sais tur v'a paikan?
Omat vanhemmat tai tarkemmin isä ja peesaajaäiti vieressä nyökyttelee ja nauraa. Olin vasta elämäni alussa oleva 18v ja kun minulla ei ollut mitään omilleni muuttaessa ilkkuivat minkä ehtivät mun köyhyyttä. Korostivat sitä, että heillä itsellään on kaikki maksettu. Heillä siis molemmilla perinnöt saatu ja meillä ikäeroa 35v. Jos joskus mainitsin hankkineeni jotain esim. auton tai vastaavaa niin vastaus oli aina että ei sulla oo mitään muuta kuin velkaa ja naurut perään.
Vierailija kirjoitti:
Elina Turusta.
Kova piikittelemään, nauttii kun toista lyödään vyön alle. Ja näkee kyllä että nauttii. Erittäin myrkyllinen. Kuka pistää toisen itkemään ja ei edes pyydä ikinä omaa käytöstä anteeksi vaikka tietää että on ollut väärässä ja satuttanut? Sairasta!Mä en ikinä halua tuota ex ”ystävää” lähelle. Ei kyllä moni muukaan.
Kuulostaa tuntemaltani elinalta, onkohan sama? Muka kaikkien kaveri, mutta oikeasti selkään puukottava häijy ja ilkeä nainen. Koko hänen olemuksensa on toisten lyttäämistä, mutta selvästi samalla kadehtii muiden esim. perheonnea ja parisuhteita. Itsellään nyt jonkinlainen parisuhdeviritelmä, joka on niin tuhoon tuomittu. Mies näyttää siltä, että on aina pakotettu kuviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elina Turusta.
Ja ei todellakaan ole äidiksi.Taidan tuntea tämän. Nykyään töissä patenttiasiamiestoimistossa Helsingissä?
Ei ole sama.
Vierailija kirjoitti:
Emma K.
Ilkeä ja pahantahtoinen.
Kaikki voivat nähdä täällä hänen kommenteistaan. Ei mukava ihminen.
.
Oikein!
Vaikea valita, kuka olisi se vastenmielisin. Useimmat vastenmielisimmistä ovat entisiä tai nykyisiä vuokranantajiani, mutta muitakin ehdokkaita on.
Vierailija kirjoitti:
Winner
Missä olet tavannut hänet?
Yksi työkaveri on ihan hirveä... Siitä katkerampaa, ilkeämpää ja teennäisempää ihmistä saa hakea. Saattaa aluksi vaikuttaa erittäin mukavalta (jopa teennäinen/liian mukava), mutta hetken päästä puukkoa satelee selkään ja puhuu niin törkeästi muista ihmisistä! Jostain syystä on ansainnut paikkansa esimiehen suosikkina tai esimies pelkää häntä ja mieluusti antaa tälle periksi ja hyssyttelee ja pyytää sitten muita joustamaan, jotta tämä yksi olisi tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kiusaajat.
Eli suurin piirtein kaikki palstalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Omat vanhemmat tai tarkemmin isä ja peesaajaäiti vieressä nyökyttelee ja nauraa. Olin vasta elämäni alussa oleva 18v ja kun minulla ei ollut mitään omilleni muuttaessa ilkkuivat minkä ehtivät mun köyhyyttä. Korostivat sitä, että heillä itsellään on kaikki maksettu. Heillä siis molemmilla perinnöt saatu ja meillä ikäeroa 35v. Jos joskus mainitsin hankkineeni jotain esim. auton tai vastaavaa niin vastaus oli aina että ei sulla oo mitään muuta kuin velkaa ja naurut perään.
Miksi ihmeessä olet heihin yhteydessä, laita välit poikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä olet heihin yhteydessä, laita välit poikki.
Kohta 15v ovat olleet jäähyllä
Vierailija kirjoitti:
Yksi työkaveri on ihan hirveä... Siitä katkerampaa, ilkeämpää ja teennäisempää ihmistä saa hakea. Saattaa aluksi vaikuttaa erittäin mukavalta (jopa teennäinen/liian mukava), mutta hetken päästä puukkoa satelee selkään ja puhuu niin törkeästi muista ihmisistä! Jostain syystä on ansainnut paikkansa esimiehen suosikkina tai esimies pelkää häntä ja mieluusti antaa tälle periksi ja hyssyttelee ja pyytää sitten muita joustamaan, jotta tämä yksi olisi tyytyväinen.
Onkohan minun entinen työpaikka? Oulussa?
Terveydenhoitoala.
Elina Turusta.
Kova piikittelemään, nauttii kun toista lyödään vyön alle. Ja näkee kyllä että nauttii. Erittäin myrkyllinen. Kuka pistää toisen itkemään ja ei edes pyydä ikinä omaa käytöstä anteeksi vaikka tietää että on ollut väärässä ja satuttanut? Sairasta!
Mä en ikinä halua tuota ex ”ystävää” lähelle. Ei kyllä moni muukaan.