Naiset ovat Tinderissä hyvin ulkonäkökeskeisiä ja nirsoja - Lue IS juttu aiheesta
"– Kun ei ole tarpeeksi komia pärstältään tai kropaltaan, niin naiset ei kelpuuta. Minuakin katsotaan joskus kun halpaa makkaraa, kun olen vähän isokokoinen. Naiset ovat hyvin ulkonäkökeskeisiä."
Toinen mies sanoo: – "Olen kuulemma liian kiltti, että minun kanssa voisi seurustella."
Kolmas mies: – "Ainoa, mikä Tinderissä merkitsee, on ulkonäkö. Tavallinen ihminen ei kelpaa. - – Pitääkö hommata vaatturi, valokuvaaja, personal trainer ja haamukirjoittaja, että tällainen tavallinen mies saisi Tinderissä itselleen huomiota"
Kommentit (1875)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M_40 kirjoitti:
Minusta miesten narina on naurettavaa niin pitkään, kunnes panostavat enemmän ulkonäköönsä kuin naiset.
Tällä hetkellä aniharva mies panostaa ulkonäköönsä enemmän kuin keskivertonainen (toki naisissakin on useita poikkeuksia, mutta keskivertonainen panostaa ulkonäköönsä ja ulkoiseen olemukseensa enemmän kuin suurin osa miehistä).
Jos naiset panostaa ulkonäköön, niin miksi niin harva nainen ei ole hoikka? Ainoa asia, jonka mies noteeraa naisen ulkonäössä (perseen ja rintojen lisäksi).
Ehhä tätä on turha valittaa ketjussa, jossa puhutaan 120-kiloisesta "vähän isokokoisesta" miehestä ja hänen pariutumisvaikeuksistaan.
Mä en pääse yli siitä, että toi "Mika" ilmeisen vakavissaan pitää itseään "vähän isokokoisena". Painoindeksi on 27! Lähellä sairaalloista ylipainoa (morbid obesity)! Ilmeisesti sitten osalla miehistä on oikeasti vääristynyt kuva omasta ulkonäöstään...
Minulla se on toisinpäin. Olen 35-vuotias mies ja 183 cm. Koulukiusaamistaustan takia näen itseni aina lihavana, enkä kykene koskaan normaaleihin ihmissuhteisiin.. Painan 72 kiloa.
Nyt olet kuitenkin aikuinen. Nyt voit itse päättää ottaa oman elämäsi hallintaan ja mennä terapiaan. Tai sitten voit antaa koulukiusaajiesi määritellä koko loppu elämäsi.
Eli "tsemppaa ja ota niskasta kiinni itseäsi". Asiat ovat joskus paljon vaikeampia ja monimutkaisempia, kuin ennalta saattaisi kuvitella.
Jokainen aikuinen ymmärtää tämän. Kuten myös sen, että jos asioille ei tee mitään niin mikään ei muutu. Mutta itsepä kannat siitä seuraukset. - eri
Juuri tämä lause osoittaa sen, ettei koulukiusaaminen vaihdu aikuisena mihinkään. Se muuttaa vain muotoaan.
Niin että pelkkää sääliä pitäisi saada, ei mitään kannustusta mihinkään? Mihin sinä sillä ihmisten säälillä kuvittelet pääseväsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M_40 kirjoitti:
Minusta miesten narina on naurettavaa niin pitkään, kunnes panostavat enemmän ulkonäköönsä kuin naiset.
Tällä hetkellä aniharva mies panostaa ulkonäköönsä enemmän kuin keskivertonainen (toki naisissakin on useita poikkeuksia, mutta keskivertonainen panostaa ulkonäköönsä ja ulkoiseen olemukseensa enemmän kuin suurin osa miehistä).
Jos naiset panostaa ulkonäköön, niin miksi niin harva nainen ei ole hoikka? Ainoa asia, jonka mies noteeraa naisen ulkonäössä (perseen ja rintojen lisäksi).
Ehhä tätä on turha valittaa ketjussa, jossa puhutaan 120-kiloisesta "vähän isokokoisesta" miehestä ja hänen pariutumisvaikeuksistaan.
Mä en pääse yli siitä, että toi "Mika" ilmeisen vakavissaan pitää itseään "vähän isokokoisena". Painoindeksi on 27! Lähellä sairaalloista ylipainoa (morbid obesity)! Ilmeisesti sitten osalla miehistä on oikeasti vääristynyt kuva omasta ulkonäöstään...
Minulla se on toisinpäin. Olen 35-vuotias mies ja 183 cm. Koulukiusaamistaustan takia näen itseni aina lihavana, enkä kykene koskaan normaaleihin ihmissuhteisiin.. Painan 72 kiloa.
Nyt olet kuitenkin aikuinen. Nyt voit itse päättää ottaa oman elämäsi hallintaan ja mennä terapiaan. Tai sitten voit antaa koulukiusaajiesi määritellä koko loppu elämäsi.
Eli "tsemppaa ja ota niskasta kiinni itseäsi". Asiat ovat joskus paljon vaikeampia ja monimutkaisempia, kuin ennalta saattaisi kuvitella.
Jokainen aikuinen ymmärtää tämän. Kuten myös sen, että jos asioille ei tee mitään niin mikään ei muutu. Mutta itsepä kannat siitä seuraukset. - eri
Juuri tämä lause osoittaa sen, ettei koulukiusaaminen vaihdu aikuisena mihinkään. Se muuttaa vain muotoaan.
Niin. Ymmärrän että vaikeat kokemukset saavat helposti uhriutumisen pintaan. Olen pahoillani puolestasi ja toivon että saat apua, hakeudut sen piiriin ja pääset elämässäsi eteenpäin. Traumoista on mahdollista selvitä parempaan elämään. Jos aika ei auta, niin kannattaa harkita muuta apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylipäätän mennä noilla 'seteillä' tinderiin? Miehillä 170cm pituus, 120kg paino, kalju paistaa ja maha pullottaa.
Eikö se ole itsestäänselvää, kuten osa ukoista sanoikin artikkelissa, että siellä katsotaan vain ulkonäköä. Siellä on pieni osuus miehistä joille menee iso osa matcheista.Pelkkää itsensä kiduttamista roikkua siellä miehenä jos ruutu näyttää 0 matchia viikosta toiseen. Jos ulkonäön saa jotenkin kuntoon, sitten sinne kannattaa liittyä. Ei siellä ole yhtään mitään järkeä roikkua jos on ihan rapakunnossa ja naama sulanut.
Profiili pyyhkäistään pois n. sekunnissa sen perusteella miellyttääkö kasvot/keho alitajuntaisesti vai ei. Ei siinä auta mitkään luritukset profiilitekstiin, kun se miltä näytät ratkaisee.
Itse olen rumahko 37v nainen enkä ikinä saa matcheja niiltä joilta haluan. Tulee kyllä joltain 50v alkoholisteilta. Poistin koko ohjelmiston puhelimestani enkä ole takaisin kaivannut.
Itse olen normaalipainoinen, lihaksikaskin, kalju ei paista, maha ei pullota, naamani ihan katseenkestävä, viikosta toiseen 0 tykkäystä. Olen 29v. Ihan itsensä kiduttamista tuo tosiaan on, ihan typerää ajanhukkaa. Ja eihän se tietysti kenenkään muun vika kuin minun itseni ole, eihän ketään voi pakottaa mihinkään, mutta aika karua, ettei ihan normaali mies saa tuolta mitään.
Sitten syynä on se, että otat itsestäsi ihan kamalia kuvia. Mun mies on kivan näköinen mutta hänen kaikki selfiet on sellaisia alaviisto-yläviisto-perunanenäkuvia. Hyvä kun häntä edes tunnistaa niistä. Kun mä otan hänestä kuvia, niin hän näyttää poikkeuksetta tosi hyvältä.
Eli: pyydä jotain toista ottamaan kuvat ja unohda selfiet ja peiliposet. Toinen ihminen osaa esim. neuvoa, mihin suuntaan kannattaa katsoa tai kääntää päätä; harvan paras kuvakulma on suoraan edestä otettu pidätyskuva :D
Ei ole selfieitä, ei peiliposeja, ei ala-, eikä yläviistosta otettuja kuvia, eikä mitään passikuviakaan, ihan normaaleja kuvia. Ja näin sivuhuomautuksena, sille joka tulee väittämään että olen varmasti petolinnun perseen-näköinen oikeasti, niin olen kyllä saanut monia aloituksia naisilta ihan livenäkin, joten oletan että pärstäni on ihan katseenkestävä.
Olet saanut monia aloituksia (aloitteita?) naisilta livenä, mutta silti haluat etsiä nimenomaan Tinderistä. Minkä ihmeen takia?
No, olen aika ujo lähestymään naisia selvinpäin sillä silmällä, eikä baareista tahdo parisuhdetta löytää, eipä tosin tuoltakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylipäätän mennä noilla 'seteillä' tinderiin? Miehillä 170cm pituus, 120kg paino, kalju paistaa ja maha pullottaa.
Eikö se ole itsestäänselvää, kuten osa ukoista sanoikin artikkelissa, että siellä katsotaan vain ulkonäköä. Siellä on pieni osuus miehistä joille menee iso osa matcheista.Pelkkää itsensä kiduttamista roikkua siellä miehenä jos ruutu näyttää 0 matchia viikosta toiseen. Jos ulkonäön saa jotenkin kuntoon, sitten sinne kannattaa liittyä. Ei siellä ole yhtään mitään järkeä roikkua jos on ihan rapakunnossa ja naama sulanut.
Profiili pyyhkäistään pois n. sekunnissa sen perusteella miellyttääkö kasvot/keho alitajuntaisesti vai ei. Ei siinä auta mitkään luritukset profiilitekstiin, kun se miltä näytät ratkaisee.
Itse olen rumahko 37v nainen enkä ikinä saa matcheja niiltä joilta haluan. Tulee kyllä joltain 50v alkoholisteilta. Poistin koko ohjelmiston puhelimestani enkä ole takaisin kaivannut.
Itse olen normaalipainoinen, lihaksikaskin, kalju ei paista, maha ei pullota, naamani ihan katseenkestävä, viikosta toiseen 0 tykkäystä. Olen 29v. Ihan itsensä kiduttamista tuo tosiaan on, ihan typerää ajanhukkaa. Ja eihän se tietysti kenenkään muun vika kuin minun itseni ole, eihän ketään voi pakottaa mihinkään, mutta aika karua, ettei ihan normaali mies saa tuolta mitään.
Sitten syynä on se, että otat itsestäsi ihan kamalia kuvia. Mun mies on kivan näköinen mutta hänen kaikki selfiet on sellaisia alaviisto-yläviisto-perunanenäkuvia. Hyvä kun häntä edes tunnistaa niistä. Kun mä otan hänestä kuvia, niin hän näyttää poikkeuksetta tosi hyvältä.
Eli: pyydä jotain toista ottamaan kuvat ja unohda selfiet ja peiliposet. Toinen ihminen osaa esim. neuvoa, mihin suuntaan kannattaa katsoa tai kääntää päätä; harvan paras kuvakulma on suoraan edestä otettu pidätyskuva :D
Ei ole selfieitä, ei peiliposeja, ei ala-, eikä yläviistosta otettuja kuvia, eikä mitään passikuviakaan, ihan normaaleja kuvia. Ja näin sivuhuomautuksena, sille joka tulee väittämään että olen varmasti petolinnun perseen-näköinen oikeasti, niin olen kyllä saanut monia aloituksia naisilta ihan livenäkin, joten oletan että pärstäni on ihan katseenkestävä.
Miksi et ole tarttunut niihin? Miksi et tartu niihin, jos saat livenä aloitteita? Ovatko ne naiset olleet jotenkin epänormaaleja vai miksi et ole kiinnostunut?
No niitä mahdollisuuksia on aika vähän näinä aikoina ollut, eikä jokainen lähestyminen johda aina parisuhteeseen, ja ne parisuhteetkin loppuvat joskus. Eli ei heissä ole mitään vikaa ollut, lähestymiset ovat siis johtaneet joskus johonkin.
Kuulostaa siltä että sinun kannattaa poistua tinderistä pahoittamasta mieltäsi ja panostaa tosielämän kohtaamisiin, jos flaksi siellä käy paremmin. Luulisi tämän olevan ihan mahtava juttu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M_40 kirjoitti:
Mitä sitten pitäisi tehdä ja kenen?
Mies: LAIHUTA!
Myös mies: Olen lähes sairaalloisen lihava ja naiset todella pinnallisia.
Vierailija kirjoitti:
M_40 kirjoitti:
Yksinkertainen vastaus: laihtuminen on vaikein ulkonäöllinen panostus. Iso osa ylipainoisista kuitenkin yrittää laihtua, ja moni saattaa pystyä kilon tai pari pudottaakin, mutta mitä enemmän painoa on, sitä vaikeampi se on karistaa.
Olen itse normaalipainoinen enkä edes lähellä normaalipainon ylärajaa. Siitä huolimatta minullekin on kertynyt vatsaan rasvaan, ja vaikka olen saanut sitä pois, niin ei se minunkaan kokoiselta niin helpolla lähde. Omalla kohdallani ennuste on kuitenkin hyvä, koska olen jo lähtökohtaisesti normaalipainossa ja näytän hoikalta. Ylipainoisen laihduttaminen on vaikeaa, koska keho on jo erit avoin sekaisin ylimääräisen rasvan vaikutuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M_40 kirjoitti:
Yksinkertainen vastaus: laihtuminen on vaikein ulkonäöllinen panostus. Iso osa ylipainoisista kuitenkin yrittää laihtua, ja moni saattaa pystyä kilon tai pari pudottaakin, mutta mitä enemmän painoa on, sitä vaikeampi se on karistaa.
Olen itse normaalipainoinen enkä edes lähellä normaalipainon ylärajaa. Siitä huolimatta minullekin on kertynyt vatsaan rasvaan, ja vaikka olen saanut sitä pois, niin ei se minunkaan kokoiselta niin helpolla lähde. Omalla kohdallani ennuste on kuitenkin hyvä, koska olen jo lähtökohtaisesti normaalipainossa ja näytän hoikalta. Ylipainoisen laihduttaminen on vaikeaa, koska keho on jo erit avoin sekaisin ylimääräisen rasvan vaikutuksesta.
Laihduttaminen on kevyttä kauraa verrattuna lihasmassan kasvattamiseen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet saanut monia aloituksia (aloitteita?) naisilta livenä, mutta silti haluat etsiä nimenomaan Tinderistä. Minkä ihmeen takia?
No, olen aika ujo lähestymään naisia selvinpäin sillä silmällä, eikä baareista tahdo parisuhdetta löytää, eipä tosin tuoltakaan.
Kilpailu on varmasti paljon kovempaa tuossa ikäluokassa. Näin 40+ miehenä matcheja on pari sataa ja tykkäyksiä reilusti yli toista tuhatta.
Sitä suuremmalla syyllä siihen profiiliin täytyy panostaa jos meinaa tuolta jotain löytää.
Vierailija kirjoitti:
No olishan se tyhmää mennä suhteeseen, joka huonontaa elämänlaatua. Minulla oli sinkkuna hyvä elämänlaatu, jolloin standardi oli luonnollisesti korkea. En syytä miehiä siitä, etteivät he yltäneet standardieni tasolle mutta toivon vastavuoroisesti sitä, ettei minua syytetä valinnastani pysyä sinkkuna kunnes löydän itseä miellyttävän.
Enkä sanoisi että standardini olisivat olleet kohtuuttoman korkeat - minulle oli vain ehdoton ei sille, että miehessä olisi yhtäkään merkittävää heikkoutta kuten liiallinen alko, alle 7/10 ulkonäkö, se että on varattu, mielenterveysongelmat, rahaongelmat tai alle 8/10 luonne. Ja tämä tietysti tarkoittaa että 98% miehistä ovat poissuljettuja jo heti kättelyssä.
Laasasen tasoteoria elää vahvasti sinussa kun noin tarkasti rankkaat numeroilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sitten ovat markkinat tuollaiselle miehelle? Eivät missään. Siellä on vastaavanlaisia naisia palvelussa, mutta he eivät mätsää tuollaisten miesten kanssa.
Työpaikka, harrastustoiminta, mahdollisten lasten koulu ja harrastukset, vapaa-ajan riennot, kulttuuritaphtumat, lounaskahvila. Nämä eivät ehkä ole "markkinoita", mutta sitä elämää jossa parisuhteita edelleen menestyksekkäimmin solmitaan.
Lähes kaikki parisuhteet alta 40 vuotiailta solmitaan netissä.
Työpaikalla ei kukaan täysillä valoilla kulkeva kumppania etsi.
Harrastustoiminnat ovat ensinnäkin erittäin sukupuolittuneita ja toiseksi niissä ei todellakaan etsitä kumppania eikä sellaista haluta.
Lasten koulu? Nyt trollaat!
Vapaa-ajalla ollaan kavereiden kanssa eikä kumppania etsimässä.
Kukaan alta keski-ikäinen ei käy lounaskahvilassa.
Niin, ei kukaan "etsi" työpaikalla kumppania, mutta kumppanin voi silti löytää työpaikalta varsinaisesti etsimättä. Joku kiva työkaveri, jonka kanssa synkkaa, ja josta huomaa hänen olevan oikeastaan aika kivannäköinen - tällä lailla on alkanut moni juttu, ja jos kiinnostus on molemminpuolista, niin näin kumppani voi löytyä töistäkin. Moni löytää työpaikalta tai vaikka opiskeluista (nuorempana) kumppanin, mikä tapahtuu ihan luontevasti sen kummemmin etsimättä, kun ihmiset ovat tekemisissä toistensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
"Tavallinen ihminen ei kelpaa. - – Pitääkö hommata vaatturi, valokuvaaja, personal trainer ja haamukirjoittaja, että tällainen tavallinen mies saisi Tinderissä itselleen huomiota"
Tottakai siististi pukeutunut terveydestään huolehtiva mies, jolla on kiinnostava esittelyteksti ja selkeät kuvat kiinnostaa naisia enemmän kuin pieruverkkareihin pukeutunut, reilusti ylipainoinen mies, jonka kuvat on otettu ihan miten sattuu ja profiilitekstiin ei ole panostettu yhtään. Ei siihen mitään ammatilaista tarvita kuitenkaan palkata.
Tuokin sanoja oli 48 vuotias Timo, jolla on enemmän parisuhdekokemusta kuin esimerkiksi minulla, saman ikäisellä tavallisella naisella. Meidän ero on siinä, että mä en ole Tinderissä itseäni kiusaamassa enkä tunne tarvetta haukkua miehiä nirsoiksi siksi, että olen vastentahtoisesti sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sitten ovat markkinat tuollaiselle miehelle? Eivät missään. Siellä on vastaavanlaisia naisia palvelussa, mutta he eivät mätsää tuollaisten miesten kanssa.
Työpaikka, harrastustoiminta, mahdollisten lasten koulu ja harrastukset, vapaa-ajan riennot, kulttuuritaphtumat, lounaskahvila. Nämä eivät ehkä ole "markkinoita", mutta sitä elämää jossa parisuhteita edelleen menestyksekkäimmin solmitaan.
Harrastustoiminnat ovat ensinnäkin erittäin sukupuolittuneita ja toiseksi niissä ei todellakaan etsitä kumppania eikä sellaista haluta.
Niin, ei kukaan "etsi" työpaikalla kumppania, mutta kumppanin voi silti löytää työpaikalta varsinaisesti etsimättä. Joku kiva työkaveri, jonka kanssa synkkaa, ja josta huomaa hänen olevan oikeastaan aika kivannäköinen - tällä lailla on alkanut moni juttu, ja jos kiinnostus on molemminpuolista, niin näin kumppani voi löytyä töistäkin. Moni löytää työpaikalta tai vaikka opiskeluista (nuorempana) kumppanin, mikä tapahtuu ihan luontevasti sen kummemmin etsimättä, kun ihmiset ovat tekemisissä toistensa kanssa.
Ei etsikään. Mutta kokemuksesta sanon, että se kouluttaa kovalla kädellä, kun ero tulee.
Suominaiset ovat pinnallisia ja itsekkäitä. Jopa ilkeitä.
Näinhän se on että 8 pärstäinen suomimies saa usein pakkeja 8-9 tason suominaisilta.
7 tasoisetkin on nirsoja ja koppavia. Turhaan.
Ulkomailla tuo SAMA 8 tason suomimies kuitenkin saa naisilta huomiota, ihan 8-10 tasoisilta naisilta.
Sänkyyn ja avioliittoon asti. Up to you.
"Vika" ei siis olekaan tässä yhdessä ja samassa miehessä, vaan noissa (suomi)naisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M_40 kirjoitti:
Mies ei pysty mitenkään panostamaan samalla tavalla ulkonäköön, kuin nainen. Sitäpaitsi naisten panostaminen ulkonäköön tarkottaa virheiden piilottamista meikillä ja nettiapplikaatioissa lihavuuden peittämistä kuvakulmilla. Se ei ole panostamista. Salilla käynti ja aerobinen liikunta yhdistettynä hyvään ruokavalioon ovat ulkonäköön panostamista. Itse käyn salilla juuri siksi, että saisin laadukkaampia naisia.
Höpö HÖPÖ. Mies ei voi meikata, mutta voi panostaa todella paljon esimerkiksi tyyliin liikunnan ja ruokavalion lisäksi. Erilaisilla hius- ja pukeutumistyyleillä voi saada itsestään todella hyvän näköisen. Enkä tarkoita mitään pukumiestyyliä vaan voi miettiä vaikka boheemi-, rock-, runoilija-, älykkö- ja urheilijallookia omaan naamaan ja ruumiinrakenteeseen sopien. Ei vaadi kalliita vaatteita. Jos on tukkaa voi pelata paljon, naamakarvoja voi muokata tuhanteen eri malliin toisin kuin naiset. Joku tylsä ylikasvanut lyhyt tukka ja mitäänsanomattomat kuteet on helposti korjattu.
Näin juuri. Ja voi mieskin sitä paitsi meikata, etenkin jos oma tyyli sattuu olemaan joku rock-henkinen tai muu sellainen. Mutta vaikka ei meikkaisikaan, niin paljon voi silti tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä vain työpaikalta vaan verkostoista, erilaisista työelämän tilaisuuksista (seminaarit, illalliset, opintomatkat ym). Lisäksi se voi tapahtua mutkan kautta niin, että esimerkiksi siellä työelämässä tutustuu mukavaan ihmiseen, joka joko on omaa sukupuolta tai ei muuten ole itse potentiaalinen elämänkumppani, mutta hänen kauttaan tutustuu myöhemmin uusiin ihmisiin, joista joku saattaa ollakin. En itse olisi luultavasti koskaan kohdannut puolisoani ellen olisi politiikassa tutustunut naiseen, joka tunsi hänet ja esitteli aikanaan meidät toisillemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M_40 kirjoitti:
Mies ei pysty mitenkään panostamaan samalla tavalla ulkonäköön, kuin nainen. Sitäpaitsi naisten panostaminen ulkonäköön tarkottaa virheiden piilottamista meikillä ja nettiapplikaatioissa lihavuuden peittämistä kuvakulmilla. Se ei ole panostamista. Salilla käynti ja aerobinen liikunta yhdistettynä hyvään ruokavalioon ovat ulkonäköön panostamista. Itse käyn salilla juuri siksi, että saisin laadukkaampia naisia.
Höpö HÖPÖ. Mies ei voi meikata, mutta voi panostaa todella paljon esimerkiksi tyyliin liikunnan ja ruokavalion lisäksi. Erilaisilla hius- ja pukeutumistyyleillä voi saada itsestään todella hyvän näköisen. Enkä tarkoita mitään pukumiestyyliä vaan voi miettiä vaikka boheemi-, rock-, runoilija-, älykkö- ja urheilijallookia omaan naamaan ja ruumiinrakenteeseen sopien. Ei vaadi kalliita vaatteita. Jos on tukkaa voi pelata paljon, naamakarvoja voi muokata tuhanteen eri malliin toisin kuin naiset. Joku tylsä ylikasvanut lyhyt tukka ja mitäänsanomattomat kuteet on helposti korjattu.
Näin juuri. Ja voi mieskin sitä paitsi meikata, etenkin jos oma tyyli sattuu olemaan joku rock-henkinen tai muu sellainen. Mutta vaikka ei meikkaisikaan, niin paljon voi silti tehdä.
Olen erittäin rock-henkinen, mutta kyllä nuo meikkaamiset nyt jäävät tässä +35-vuoden iässä :D
targga kirjoitti:
Suominaiset ovat pinnallisia ja itsekkäitä. Jopa ilkeitä.
Näinhän se on että 8 pärstäinen suomimies saa usein pakkeja 8-9 tason suominaisilta.
7 tasoisetkin on nirsoja ja koppavia. Turhaan.
Ulkomailla tuo SAMA 8 tason suomimies kuitenkin saa naisilta huomiota, ihan 8-10 tasoisilta naisilta.
Sänkyyn ja avioliittoon asti. Up to you.
"Vika" ei siis olekaan tässä yhdessä ja samassa miehessä, vaan noissa (suomi)naisissa.
Täällä on todella monta kertaa kehotettu menemään sinne ulkomaille, mutta niin vaan sinäkin roikut täällä meidän mammojen kanssa.
Nykyään naistenkaan ei tarvitse ottaa jotakuta vain siksi että:
A. Seksi. Hoituu itsekseenkin.
B. Tahtoo lapsen. Hoituu itsellisesti.
C. Raha. On omat tulot.
D. Koti. Kun on omaa omaisuutta, saa myös helpommin lainaa ja oman kodin.
E. Yksinäisyyden pelko. Naisella on useimmiten laajemmat, läheisemmät ja hyvinhoidetummat ystävyyssuhteet kuin miehellä.
Nainen ottaa miehen ja pitää miehen jos se parantaa naisen elämää. Ei huononna. Tilastojen valossa esimerkiksi avioliitto lisää miehen koettua hyvinvointia ja vähentää naisen. Siksi mieluummin ilman miestä kuin yhtään huonon kanssa.
Monet voittaa tässä tilanteessa, joku häviää kun kaikki ei ota kiintiömiestä vain siksi että olisi joku.
No eikös tuo ole biologian kannalta itsestäänselvää, että naiset ovat nirsoja? Seksin seuraus on raskaus. Kenen tahansa geenien vuoksi ei haluta nähdä sitä vaivaa että ensin kannetaan lasta, synnytetään ja sitten kasvatetaan lasta 18 vuotta. Mies sen sijaan haluaa epätoivoisesti levittää siementään ympäriinsä, vaikka hänellä olisi kuinka huonot geenit. Päättele siitä miksi naiset ovat nirsoja, täysin oikeutetusti.