Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset ovat Tinderissä hyvin ulkonäkökeskeisiä ja nirsoja - Lue IS juttu aiheesta

Vierailija
30.11.2021 |

"– Kun ei ole tarpeeksi komia pärstältään tai kropaltaan, niin naiset ei kelpuuta. Minuakin katsotaan joskus kun halpaa makkaraa, kun olen vähän isokokoinen. Naiset ovat hyvin ulkonäkökeskeisiä."

Toinen mies sanoo: – "Olen kuulemma liian kiltti, että minun kanssa voisi seurustella."

Kolmas mies: – "Ainoa, mikä Tinderissä merkitsee, on ulkonäkö. Tavallinen ihminen ei kelpaa. - – Pitääkö hommata vaatturi, valokuvaaja, personal trainer ja haamukirjoittaja, että tällainen tavallinen mies saisi Tinderissä itselleen huomiota"

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008424317.html

Kommentit (1875)

Vierailija
81/1875 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ylipäätän mennä noilla 'seteillä' tinderiin? Miehillä 170cm pituus, 120kg paino, kalju paistaa ja maha pullottaa.

Eikö se ole itsestäänselvää, kuten osa ukoista sanoikin artikkelissa, että siellä katsotaan vain ulkonäköä. Siellä on pieni osuus miehistä joille menee iso osa matcheista.

Baarissako ei ulkonäöllä ole merkitystä? Onko tuo esimerkkikaveri 170/120 jotenkin hottia kamaa baarissa? 

No jos hänen rauhallinen käytöksensä ja vakaa katseensa ja runollinen puheenpartensa tai hyväntuoksuinen partavetensä tai ujot silmäykset vaikka vetoaa johonkin. Tms. Totuus kuitenkin on, että jossain tinderissä mahikset ovat vielä huonommat.

No vaan kun ei vetoa, ellei ole todistaa, että pinkkaa löytyy.

Vierailija
82/1875 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ylipäätän mennä noilla 'seteillä' tinderiin? Miehillä 170cm pituus, 120kg paino, kalju paistaa ja maha pullottaa.

Eikö se ole itsestäänselvää, kuten osa ukoista sanoikin artikkelissa, että siellä katsotaan vain ulkonäköä. Siellä on pieni osuus miehistä joille menee iso osa matcheista.

Pelkkää itsensä kiduttamista roikkua siellä miehenä jos ruutu näyttää 0 matchia viikosta toiseen. Jos ulkonäön saa jotenkin kuntoon, sitten sinne kannattaa liittyä. Ei siellä ole yhtään mitään järkeä roikkua jos on ihan rapakunnossa ja naama sulanut.

Profiili pyyhkäistään pois n. sekunnissa sen perusteella miellyttääkö kasvot/keho alitajuntaisesti vai ei. Ei siinä auta mitkään luritukset profiilitekstiin, kun se miltä näytät ratkaisee.

Itse olen rumahko 37v nainen enkä ikinä saa matcheja niiltä joilta haluan. Tulee kyllä joltain 50v alkoholisteilta. Poistin koko ohjelmiston puhelimestani enkä ole takaisin kaivannut.

Mistä sitä seuraa pitää sitten hakea jos ei Tinderistä? Tinderissä on kuitenkin suurin määrä sinkkuja, muut deittisivustot ei ole sen parempia ja niissä on vähempi ihmisiä. Livenä ihmisten kohtaaminen on vielä haastavampaa.

On se kumma että tavalliselle naiselle ei kelpaa se tavallinen mies vaan haetaan komistuksia, tämä on nähty ja todettu.

Ai että on ihme, että nainen haluaa omissa silmissään komean miehen? Kerro yksi hyvä syy miksi ei haluaisi? Jos päätös tehdään kuvan perusteella, niin periaatteessako pitäisi valita rumempi? Olishan sekin aika pöljää.

Missä voi tehdä valinnan ulkonäön perusteella. Ei ole todellista että nainen valitsee kumppanin sen perusteella miltä näyttää. Mä miehenä joudun tykkäämään tinderissä 100 naista päivässä saadakseni sieltä ulkonäköfeikkaajien seasta aikaiseksi keskustelukumppaneita, jotta pääsen ottamaan selvää löytyykö yhteistä kemiaa... Se ulkonäkö merkitsee siinä ehkä 4/10

No jos minä haen tinderistä lähinnä seksiseuraa (johon se pääosin keskittyy), niin kyllä se vaan on se ulkonäkö joka merkkaa. En viitsi nähdä vaivaa jonkun kemian tai yhteisen arvomaailman haravoimiseen. Se on tuolla palstalla hukkaan heitettyä aikaa ja kannattaa tehdä ihan muissa ympyröissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/1875 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baarissako ei ulkonäöllä ole merkitystä? Onko tuo esimerkkikaveri 170/120 jotenkin hottia kamaa baarissa? 

No jos hänen rauhallinen käytöksensä ja vakaa katseensa ja runollinen puheenpartensa tai hyväntuoksuinen partavetensä tai ujot silmäykset vaikka vetoaa johonkin. Tms. Totuus kuitenkin on, että jossain tinderissä mahikset ovat vielä huonommat.

No sitten toivoa ei ole. On ihan sama luovuttaa. 

Vierailija
84/1875 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M_40 kirjoitti:

Minusta miesten narina on naurettavaa niin pitkään, kunnes panostavat enemmän ulkonäköönsä kuin naiset.

Tällä hetkellä aniharva mies panostaa ulkonäköönsä enemmän kuin keskivertonainen (toki naisissakin on useita poikkeuksia, mutta keskivertonainen panostaa ulkonäköönsä ja ulkoiseen olemukseensa enemmän kuin suurin osa miehistä).

Jos naiset panostaa ulkonäköön, niin miksi niin harva nainen ei ole hoikka? Ainoa asia, jonka mies noteeraa naisen ulkonäössä (perseen ja rintojen lisäksi).

Mies ei pysty mitenkään panostamaan samalla tavalla ulkonäköön, kuin nainen. Sitäpaitsi naisten panostaminen ulkonäköön tarkottaa virheiden piilottamista meikillä ja nettiapplikaatioissa lihavuuden peittämistä kuvakulmilla. Se ei ole panostamista. Salilla käynti ja aerobinen liikunta yhdistettynä hyvään ruokavalioon ovat ulkonäköön panostamista. Itse käyn salilla juuri siksi, että saisin laadukkaampia naisia.

Höpö HÖPÖ. Mies ei voi meikata, mutta voi panostaa todella paljon esimerkiksi tyyliin liikunnan ja ruokavalion lisäksi. Erilaisilla hius- ja pukeutumistyyleillä voi saada itsestään todella hyvän näköisen. Enkä tarkoita mitään pukumiestyyliä vaan voi miettiä vaikka boheemi-, rock-, runoilija-, älykkö- ja urheilijallookia omaan naamaan ja ruumiinrakenteeseen sopien. Ei vaadi kalliita vaatteita. Jos on tukkaa voi pelata paljon, naamakarvoja voi muokata tuhanteen eri malliin toisin kuin naiset. Joku tylsä ylikasvanut lyhyt tukka ja mitäänsanomattomat kuteet on helposti korjattu.

Ihan höpö höpö puhetta tuollainen. Ei auta pukeutuminen ja kampaukset jos naamassa ei taso riitä.

Naamakarvoja ei kannata kasvattaa jos parrankasvu on heikkoa. Naiset aina kuvittelee, että kaikilla miehillä kasvaa hyvin parta.

Vierailija
85/1875 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baarissa pärjää myös joskus sillä, että sattuu olemaan oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Nainen juuri eronnut poikaystävästään ja kiimaisessa sinkkumielialassa etsii jotakuta. Kuppilassa sattuu olemaan viisi miestä, joista kolme rumia/creepyjä ja kaksi normaalin näköistä. Näistä kahdesta nainen valitsee sen, kuka lähestyy rohkeammin ja juttelee mukavammin. Vielä kun on humalassa, niin asiat vaikuttaa paremmilta kuin ne oikeasti on.

Vierailija
86/1875 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkkää itsensä kiduttamista roikkua siellä miehenä jos ruutu näyttää 0 matchia viikosta toiseen. Jos ulkonäön saa jotenkin kuntoon, sitten sinne kannattaa liittyä. Ei siellä ole yhtään mitään järkeä roikkua jos on ihan rapakunnossa ja naama sulanut.

Profiili pyyhkäistään pois n. sekunnissa sen perusteella miellyttääkö kasvot/keho alitajuntaisesti vai ei. Ei siinä auta mitkään luritukset profiilitekstiin, kun se miltä näytät ratkaisee.

Itse olen rumahko 37v nainen enkä ikinä saa matcheja niiltä joilta haluan. Tulee kyllä joltain 50v alkoholisteilta. Poistin koko ohjelmiston puhelimestani enkä ole takaisin kaivannut.

Itse olen normaalipainoinen, lihaksikaskin, kalju ei paista, maha ei pullota, naamani ihan katseenkestävä, viikosta toiseen 0 tykkäystä. Olen 29v. Ihan itsensä kiduttamista tuo tosiaan on, ihan typerää ajanhukkaa. Ja eihän se tietysti kenenkään muun vika kuin minun itseni ole, eihän ketään voi pakottaa mihinkään, mutta aika karua, ettei ihan normaali mies saa tuolta mitään.

Varmasti oma hakukriteerisikin on "haluan normaaalin naisen"? Eiköhän jokainen halua vähän jotain muuta kuin Gaussin käyrän ylintä huippua, näin kärjistetysti. 

Luitko edes mitä kirjoitin? En saa yhtään tykkäystä, jotrn en myöskään voi kenellekään jutella. Sitäpaitsi skippaan suosiolla ne kaikista kilpailuimmat naiset ja tykkäilen ehkä n. 1/20 profiilista, taviksia. Mutta ei niillä minun hakukriteereillä ole merkitystä, kun en saa vastatykkäystä kuitenkaan.

Vierailija
87/1875 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki ap mies. Oot håmå.

Vierailija
88/1875 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertainen keino on lopettaa yrittämästä naisia. Miesten kannattaa jättää se tinderi niille miehille joille se sovellus on kuin karkkikauppa lapsille. 

Vierailija
89/1875 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulette että tinderissä on niin vähän naisia? Koska naiset tajuavat pelin hengen aiemmin ja kyllästyvät siihen täysin. Minun kaveripiirissäni tinderistä on poistunut jokainen järjellinen nainen. Miksi ihmeessä te miehet venytte siellä vuosikaupalla juoksemassa kerta toisensa jälkeen pää edellä seinään? En jaksa ymmärtää.

Vierailija
90/1875 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole Tinderissä. Millähän verukkeella visuaalisessa deittipalvelussa pitäisi kahviseuraa valita? Onko se joku säälisovellus tai hyväntekeväisyyttä? Surkeimmat ensin?

Vierailija
91/1875 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan ole liian ulkonäkökeskeinen ja nirso. Yleensä mätsin saanut mies itse pilaa jutun lähestymisellä joka on tyyliin "kiinnostaisko seksi?" Ja kun vastaa, että vaikea sanoa tällä perusteella, niin siihen on vastauksena esim :( hymiö eikä vaikka kahvikupin tarjoaminen. En ihan kauheasti panostusta vaadi, vain pientä vaivannäköä alkuun, mutta kun näkemättä ja juttelematta pitäisi olla valmis lakanoiden väliin niin se on musta vähän halventavaa ja liikaa vaadittu 🙄

Tätä en kyllä lakkaa miehissä ihmettelemästä. Moni olisi valmis ajamaan monta sataa kilometria jos vaan saman tien olisi seksiä. Miten voi olla noin varma jonkun parin kuvan perusteella että toinen viehättää livenä myös? Ettekö te koskaan tapaa naisia jotka on siedettävän näköisiä mutta ette silti halua panna niitä heti? Aivan mielenvikaista touhua.

Vierailija
92/1875 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sama asia luovuttaa. 120 kiloa on muutettavissa 65 kiloon, joskin jäljet siitä jää.

Vierailija
93/1875 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M_40 kirjoitti:

Minusta miesten narina on naurettavaa niin pitkään, kunnes panostavat enemmän ulkonäköönsä kuin naiset.

Tällä hetkellä aniharva mies panostaa ulkonäköönsä enemmän kuin keskivertonainen (toki naisissakin on useita poikkeuksia, mutta keskivertonainen panostaa ulkonäköönsä ja ulkoiseen olemukseensa enemmän kuin suurin osa miehistä).

Jos naiset panostaa ulkonäköön, niin miksi niin harva nainen ei ole hoikka? Ainoa asia, jonka mies noteeraa naisen ulkonäössä (perseen ja rintojen lisäksi).

Mies ei pysty mitenkään panostamaan samalla tavalla ulkonäköön, kuin nainen. Sitäpaitsi naisten panostaminen ulkonäköön tarkottaa virheiden piilottamista meikillä ja nettiapplikaatioissa lihavuuden peittämistä kuvakulmilla. Se ei ole panostamista. Salilla käynti ja aerobinen liikunta yhdistettynä hyvään ruokavalioon ovat ulkonäköön panostamista.Itse käyn salilla juuri siksi, että saisin laadukkaampia naisia.

"Mies ei pysty mitenkään panostamaan samalla tavalla ulkonäköön, kuin nainen. .... Itse käyn salilla juuri siksi, että saisin laadukkaampia naisia."

Voitko koittaa päättää, kumpi se nyt on?

Saako salilla käymällä laadukkaampia naisia? Voiko ulkonäköä ajatella jotenkin laatuna?

Onko Fiat 500 laadukkaampi kuin Tesla, koska näyttää paljon paremmalta?

Ihan samalla tavalla sisin on laadukasta ihmisessä kuin vaikkapa esineestä. Ulkokuori on pelkkä kuori, ei laadun tae. Usein jopa pettää pahasti...

Vierailija
94/1875 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis ketjun miehet ovat tulleet siihen konsensukseen, että millään ei voi mies omiin pariutumismahdollisuuksiinsa vaikuttaa ja tinder on maailmassa ihan ainoa paikka missä voi tavata potentiaalisen kumppanin, mitään muuta ei ole eikä tule eikä tapaa kyllä sielläkään ja kaikki on sen syytä että naiset on nirsoja ja niiden ei pitäisi olla. Eiköhän tämä ole taas kerran taputeltu. 

Vierailija
95/1875 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan ole liian ulkonäkökeskeinen ja nirso. Yleensä mätsin saanut mies itse pilaa jutun lähestymisellä joka on tyyliin "kiinnostaisko seksi?" Ja kun vastaa, että vaikea sanoa tällä perusteella, niin siihen on vastauksena esim :( hymiö eikä vaikka kahvikupin tarjoaminen. En ihan kauheasti panostusta vaadi, vain pientä vaivannäköä alkuun, mutta kun näkemättä ja juttelematta pitäisi olla valmis lakanoiden väliin niin se on musta vähän halventavaa ja liikaa vaadittu 🙄

Tätä en kyllä lakkaa miehissä ihmettelemästä. Moni olisi valmis ajamaan monta sataa kilometria jos vaan saman tien olisi seksiä. Miten voi olla noin varma jonkun parin kuvan perusteella että toinen viehättää livenä myös? Ettekö te koskaan tapaa naisia jotka on siedettävän näköisiä mutta ette silti halua panna niitä heti? Aivan mielenvikaista touhua.

Sama. Mikä hemmetin keskustelunavaus on "pannaanko? ;)".

Kuinka monelle toimii tuommoinen? Olisi ihan hirveä turnoff vaikka mies olisi joku 11/10 komistus. YÖK.

Vierailija
96/1875 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sama asia luovuttaa. 120 kiloa on muutettavissa 65 kiloon, joskin jäljet siitä jää.

Mutta onko 65 kiloa laadukkaampi kuin 120 kiloa. Ei todellakaan ole...

Vierailija
97/1875 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M_40 kirjoitti:

Ehhä tätä on turha valittaa ketjussa, jossa puhutaan 120-kiloisesta "vähän isokokoisesta" miehestä ja hänen pariutumisvaikeuksistaan. 

Mä en pääse yli siitä, että toi "Mika" ilmeisen vakavissaan pitää itseään "vähän isokokoisena". Painoindeksi on 27! Lähellä sairaalloista ylipainoa (morbid obesity)! Ilmeisesti sitten osalla miehistä on oikeasti  vääristynyt kuva omasta ulkonäöstään...

Vierailija
98/1875 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen normaalipainoinen, lihaksikaskin, kalju ei paista, maha ei pullota, naamani ihan katseenkestävä, viikosta toiseen 0 tykkäystä. Olen 29v. Ihan itsensä kiduttamista tuo tosiaan on, ihan typerää ajanhukkaa. Ja eihän se tietysti kenenkään muun vika kuin minun itseni ole, eihän ketään voi pakottaa mihinkään, mutta aika karua, ettei ihan normaali mies saa tuolta mitään.

Sitten syynä on se, että otat itsestäsi ihan kamalia kuvia. Mun mies on kivan näköinen mutta hänen kaikki selfiet on sellaisia alaviisto-yläviisto-perunanenäkuvia. Hyvä kun häntä edes tunnistaa niistä. Kun mä otan hänestä kuvia, niin hän näyttää poikkeuksetta tosi hyvältä. 

Eli: pyydä jotain toista ottamaan kuvat ja unohda selfiet ja peiliposet. Toinen ihminen osaa esim. neuvoa, mihin suuntaan kannattaa katsoa tai kääntää päätä; harvan paras kuvakulma on suoraan edestä otettu pidätyskuva :D

Ei ole selfieitä, ei peiliposeja, ei ala-, eikä yläviistosta otettuja kuvia, eikä mitään passikuviakaan, ihan normaaleja kuvia. Ja näin sivuhuomautuksena, sille joka tulee väittämään että olen varmasti petolinnun perseen-näköinen oikeasti, niin olen kyllä saanut monia aloituksia naisilta ihan livenäkin, joten oletan että pärstäni on ihan katseenkestävä.

Vierailija
99/1875 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M_40 kirjoitti:

Luuletko, että hyvä peppukin on syntymälahja? Monet naiset treenaa, myös normi- ja ylipainoiset.

Siksi sana panostaa, ulkonäkö vaatii kunnon panostamista.

Jos nainen on normaalipainoinen, hyväpeppuinen ja treenaa, pukeutuu kauniisti ja pitää hiuksissa hyvää mallia, et voi väittää ettei hän panosta, vaikka ei olisi hoikka. Jos nainen on 7 kg ylipainoinen, treenaa, kihartaa hiuksia, tekee naamajumppaa ja pitää kädet manikyyrissä, niin et voi väittää että hän ei panosta. Kaikki ihmiset ei panosta juuri sillä tavalla kuin sinä haluaisit, mutta ei se tarkoita sitä että vaivaa ei olisi nähty. On toki myös naisia, jotka tekee kaikilla osa-aluilla paljon ulkonäkönsä eteen, mutta se vaatii jo niin paljon aikaa ja rahaa, että tällainen nainen ei todennäköisesti halua ns. tavallista miestä vaan vähän enemmän. Vastakohtana, jos menee katsomaan jotain kodittomia niin juuri kukaan heistä ei näytä hyvältä, koska ovat fyysisesti ja henkisesti lopussa ja usein likaisia ja köyhiä. Voi olla hyvinkin hoikkia ja aika karun näköisiä. Se on se panostuksen 0-taso, jolla ei kukaan voi näyttää puoleensavetävältä.

Vierailija
100/1875 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjautuu palveluun joka perustuu lähtökohtaisesti kuvien perusteella potentiaalisten kumppaneiden arvottamiseen. Kitisee kuinka naiset ovat pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä.

Mitä tuohon nyt sitten sanoisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi