Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset ovat Tinderissä hyvin ulkonäkökeskeisiä ja nirsoja - Lue IS juttu aiheesta

Vierailija
30.11.2021 |

"– Kun ei ole tarpeeksi komia pärstältään tai kropaltaan, niin naiset ei kelpuuta. Minuakin katsotaan joskus kun halpaa makkaraa, kun olen vähän isokokoinen. Naiset ovat hyvin ulkonäkökeskeisiä."

Toinen mies sanoo: – "Olen kuulemma liian kiltti, että minun kanssa voisi seurustella."

Kolmas mies: – "Ainoa, mikä Tinderissä merkitsee, on ulkonäkö. Tavallinen ihminen ei kelpaa. - – Pitääkö hommata vaatturi, valokuvaaja, personal trainer ja haamukirjoittaja, että tällainen tavallinen mies saisi Tinderissä itselleen huomiota"

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008424317.html

Kommentit (1875)

Vierailija
381/1875 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei mutta tässähän on päästy rakentavaan lopputulokseen. Miesten kannattaa laihduttaa, käydä salilla ja tavoitella rahaa ja statusta saadakseen naisen. Kuulostaa ihan järkevältä ja muutenkin fiksulta toiminnalta. Nyt salikortit tilaukseen, palkkaneuvottelut käyntiin ja joku esimieskoulutus tulille. Siitä se lähtee. Tulevasta vuodesta tulee näillä eväillä hyvä.

Vierailija
382/1875 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hei mutta tässähän on päästy rakentavaan lopputulokseen. Miesten kannattaa laihduttaa, käydä salilla ja tavoitella rahaa ja statusta saadakseen naisen. Kuulostaa ihan järkevältä ja muutenkin fiksulta toiminnalta. Nyt salikortit tilaukseen, palkkaneuvottelut käyntiin ja joku esimieskoulutus tulille. Siitä se lähtee. Tulevasta vuodesta tulee näillä eväillä hyvä.

Genikomeiden miesten kannattaa laihduttaa, käydä salilla ja tavoitella rahaa ja statusta saadakseen naisen.

Muiden miesten kannattaa tavoitella rahaa ja statusta saadakseen naisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/1875 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kaikki noista lisäävät myös henkistä hyvinvointia. Mikään ei ole niin hyvää mielenterveyden hoitamista, kuin liikunta, terveellinen ruokavalio, uni ja sitä seuraavat onnistumiset (myös naismarkkinoilla). Ja tavoitteita työssä kannattaa olla, sekin lisää hyvinvointia.

Vierailija
384/1875 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehkää mitä teette. Minä en edelleenkääm tuollaista miestä itselleni halua... :)

Vierailija
385/1875 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä avaukset on aina ihan yhtä tyhjän kanssa, kun mitään varsinaista keskusteluahan ei haluta käydä. Aina se mielipahaa kokenutta sukupuolta edustava viisastelee tyyliin "katotaan nyt, tekin ootte p*rseestä, tms", kun taas toinen sukupuoli alkaa puhumaan ulimiehistä/naisista.

Tietenkään täällä ei mitään vastauksia/ratkaisuja näihin saada, mutta en ymmärrä miksi näiden pitää aina olla jotain kilpailuja.

Ratkaisuja ei valitettavasti ole olemassa. Ainoa ratkaisu on tehdä itselleen kaikki voitava ulkonäöllisesti. Meille on jaettu kortit, toisille huonot ja toisille hyvät. Maailmassa on tarjolla paljon kirjallisuutta ja tietoa avuksi, jos haluaa lukea. Youtubesta löytyy kymmeniätuhansia videoita miehille ulkonäön parantamiseksi ja naisten kanssa toimimiseksi paremmin. Itsensä kehittäminen on ainoa keino. 

Yleensä kehitysprosessissa kaikki ihmiset ovat sitä vastaan ja varsinkin naiset ovat hanakoita kertomaan, ettei: "tuosta salitreenistä ole mitään hyötyä naisten suhteen" tai "ei pituus ole merkityksellistä" tai "mies saa olla ylipainoinen, kun on itsevarma" yms. mitä ei saa kuunnella, vaan keskittyä kehittymiseen.

Kyllä minä sanoisin, että oman luonteen ja tunneälykkyyden kehittäminen on vielä tärkeämpää. Enpä tiedä yhtään naista, joka pitäisi miehen pakaralihaksia hirvittävän tärkeinä juttuina, mutta jos mies on kohtelias, huomaavainen, positiiviinen ja erityisesti hyvä kuuntelija ja osaa osoittaa aitoa mielenkiintoa naisen persoonaa kohtaan, niin silloin on jo kaulan verran etumatkaa muihin. Oikeasti, nämä ovet ne jutut, joissa miehillä on enemmän kehitettävää kuin rintalihaksissa.

Siltähän se tuntuu ja järjellä ajateltuna näin pitäisi olla. Mutta ei, salilla treenaavat miehet saavat naisia ihan eri tavalla. Ja ennen kaikkea he saavat valita, millaisen suhteen haluavat naisen kanssa. Ja tuo on se teema, millä mies haluaa edetä. Hän haluaa itse valita, harrastaako irtosuhteita vai haluaako parisuhteen. Ihan samalla tavalla, kuin naisellakin on se oikeus.

Minun salilla treenaavat miespuoliset ystäväni ovat löytäneet kumppanin salilta tai muista urheiluharrastuksista. Siinä mielessä tietysti ihan hyvä tapa myös tavata ihmisiä.

Mikä tahansa paikka on paikka tavata ihmisiä. Mutta sillä ei ole väliä, onko salimaken rasvaprosentti se vai tämä, vaikka salimake niin itse luulee.

Jep. Poislukien hirveä obeesivartalo. Se on Grinder, missä perseen ja mahan tiukkuus  on meriitti, naisille riittää normaali vartalo.

Joo, nämä intohimoiset salimaket ovat niitä, jotka itse kovasti erotisoivat miehen lihaksikasta kehoa. Eikä siinä mitään. Mutta pistää miettimään miksi. Ja miksi siellä salilla viihdytään niin hyvin.  

Salimaket saa naista, todistettu moneen kertaan. Ja mitä isompi salimake, niin sitä kauniimpi nainen.

Minkälainen se kaunis nainen on? Minulle kun ei ole vielä selvinnyt onko se hoikka vai sellainen XL missi. Mä en itse pidä missi vartaloon meneviä kauniina, sellainen L koon nainen on mun mielestä just se kaikista kaunein...

Vierailija
386/1875 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti on sanana kärsinyt inflaation. Helposti ajatellaan, että pitäisi sitten olla "ilkeä mies", jotta naiset kiinnostuisivat eikä se tietenkään näin mene. Kiltillä ei suinkaan tarkoiteta huomaavasta ja kunnollista miestä vaan sillä kuvaillaan mitäänsanomatonta, mahdollisesti perässävedettävää ja passiivista miestä.

Vierailija
387/1875 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olishan se tyhmää mennä suhteeseen, joka huonontaa elämänlaatua. Minulla oli sinkkuna hyvä elämänlaatu, jolloin standardi oli luonnollisesti korkea. En syytä miehiä siitä, etteivät he yltäneet standardieni tasolle mutta toivon vastavuoroisesti sitä, ettei minua syytetä valinnastani pysyä sinkkuna kunnes löydän itseä miellyttävän. 

Enkä sanoisi että standardini olisivat olleet kohtuuttoman korkeat - minulle oli vain ehdoton ei sille, että miehessä olisi yhtäkään merkittävää heikkoutta kuten liiallinen alko, alle 7/10 ulkonäkö, se että on varattu, mielenterveysongelmat, rahaongelmat tai alle 8/10 luonne. Ja tämä tietysti tarkoittaa että 98% miehistä ovat poissuljettuja jo heti kättelyssä. 

Sinä et hakenut oikeata ihmistä. 

Kukaan maailman ihminen ei täytä noita. Jos kaikki muut täyttää (99,99% ei täytä) niin luonne on sitten täysi narsisti 100% varmuudella.

Täydellistä ei vaan voi saada. Se ei ole mahdollista.

Kyllä oma kumppanini ainakin täyttäö nuo edellämainitut kriteerit mennen tullen. Ei todellakaan ole mitkäön mahdottomat kriteerit, etenkäön, jos itse täyttää samat

Minun tuttavapiirini miehistä 90 % täyttää nuo kriteerit. Eihän tuossa nyt ole mitään ihmeellistä. Toki otanta on sikäli vääristynyt, että ihmiset myös ystävystyvät kaltaistensa kanssa, joten tottakai hyväluonteisen ja komean mieheni ystävät ovat samaa kaliiberia. Oletan, että jotain pahnanpohjimmaisiakin on olemassa, mutta niihin onneksi törmää verraten harvoin. 

Tämä muuten on yksi nykyajan suurimmista ongelmista: kun kumppania ei enää haeta omista piireistä, vaan netistä/tinderistä, joutuu seulomaan ison joukon niitä, joihin ei IRL edes koskaan törmäisi. 

Pariutumisen kannalta olisi parasta, jos eläisimme luokkayhteiskunnassa. 

Tyypillinen naisen mielipide.

Jostain syystä naiset aina miettivät yhteiskuntaluokkia ja mahdollisuutta nousta korkeampaan luokkaan, jonka jälkeen kaveripiiri koostettaisiin vain samanlaisista ja ulkonäöllisesti samantasoisista ystävistä.

Eikö luokkanousu ole hyvä asia? Siksi kai yli puolella naisista on esim. korkeakoulututkinto, useammin kuin miehillä. Miksi on halveksittavaa haluta itselleen parempaa elämää? 

Miksi naisilla on pakkomielle yhteiskuntaluokista?

Todistit juuri, ettet tunne yhtään naista irl. Naiset keskimäärin uskovat ihmisten synnynnäiseen tasa-arvoisuuteen ja heidän mielestään Suomessa ei ole yhteiskuntaluokkia. Kun on niin ikävä ajatus, että ihmiset voisi panna jollain mittarilla arvojärjestykseen. 

Voin kertoa, että yhteiskuntaluokkiin ja sen järjestelmän toimivuuteen uskova nainen saa olla nykyaikaisessa asenneilmapiirissä kieli hyvin keskellä suuta, tai mieluummin hiljaa. 

On aika huonoa väittelytekniikkaa väittää kaikkea, mistä ei pidä "naisten tyypilliseksi ajatteluksi". Vähän kuin jokaiseen sinun kommenttisi vastattaisiin: "tyypillinen mies, älykkyysosamäärä pienempi kuin vyötärönympärys, toki nykymiehillä se saattaa silti olla yli 120."

-eri-

Vierailija
388/1875 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tavallinen ihminen ei kelpaa. - – Pitääkö hommata vaatturi, valokuvaaja, personal trainer ja haamukirjoittaja, että tällainen tavallinen mies saisi Tinderissä itselleen huomiota"

Tottakai siististi pukeutunut terveydestään huolehtiva mies, jolla on kiinnostava esittelyteksti ja selkeät kuvat kiinnostaa naisia enemmän kuin pieruverkkareihin pukeutunut, reilusti ylipainoinen mies, jonka kuvat on otettu ihan miten sattuu ja profiilitekstiin ei ole panostettu yhtään. Ei siihen mitään ammatilaista tarvita kuitenkaan palkata.

Juuri näin. Jos naama ei ole myyntiartikkeli niin kannattaa panostaa edes siihen profiilitekstiin. Itse meinaan annan aina raksia jos profiili on ilman esittelytekstiä, oli sitten kyseessä mallin näköinen tai tavallinen. Kunnon tekstin nähdessäni helposti taas annan sydämen vaikkei kyseessä olisikaan mikään komistus. Lisäksi vielä, miksi on niin vaikeatamuka laihduttaa ne ylipainot pois ja hankkia hyvän näköisiä vaatteita kuvaan jonka on ottanut henkilö joka tietää kuvaamisesta. Mutta ei, miehet vaan haluavat itselleen hetikaikkitässänyt ilman minkäänlaista panostusta. Itse panostan edellä mainittuihin seikkoihin ja siksi haluan että potentiaalinen kumppani on myös valmis niihin panostamaan. Ilman panostusta ei tule niitä tuloksiakaan. Miksi tämä on niin vaikeata ymmärtää?

Vierailija
389/1875 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Genikomeiden miesten kannattaa laihduttaa, käydä salilla ja tavoitella rahaa ja statusta saadakseen naisen.

Muiden miesten kannattaa tavoitella rahaa ja statusta saadakseen naisen.

Ok, kiitos tarkennuksesta. Jokainen varmaan nyt sitten peiliin katsomalla voi päätellä kumpaa reittiä alkaa etenemään. 

Vierailija
390/1875 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olishan se tyhmää mennä suhteeseen, joka huonontaa elämänlaatua. Minulla oli sinkkuna hyvä elämänlaatu, jolloin standardi oli luonnollisesti korkea. En syytä miehiä siitä, etteivät he yltäneet standardieni tasolle mutta toivon vastavuoroisesti sitä, ettei minua syytetä valinnastani pysyä sinkkuna kunnes löydän itseä miellyttävän. 

Enkä sanoisi että standardini olisivat olleet kohtuuttoman korkeat - minulle oli vain ehdoton ei sille, että miehessä olisi yhtäkään merkittävää heikkoutta kuten liiallinen alko, alle 7/10 ulkonäkö, se että on varattu, mielenterveysongelmat, rahaongelmat tai alle 8/10 luonne. Ja tämä tietysti tarkoittaa että 98% miehistä ovat poissuljettuja jo heti kättelyssä. 

Kukaan maailman ihminen ei täytä noita. Jos kaikki muut täyttää (99,99% ei täytä) niin luonne on sitten täysi narsisti 100% varmuudella.

Kyllä oma kumppanini ainakin täyttäö nuo edellämainitut kriteerit mennen tullen. Ei todellakaan ole mitkäön mahdottomat kriteerit, etenkäön, jos itse täyttää samat

Minun tuttavapiirini miehistä 90 % täyttää nuo kriteerit. Eihän tuossa nyt ole mitään ihmeellistä. Toki otanta on sikäli vääristynyt, että ihmiset myös ystävystyvät kaltaistensa kanssa, joten tottakai hyväluonteisen ja komean mieheni ystävät ovat samaa kaliiberia. Oletan, että jotain pahnanpohjimmaisiakin on olemassa, mutta niihin onneksi törmää verraten harvoin. 

Tämä muuten on yksi nykyajan suurimmista ongelmista: kun kumppania ei enää haeta omista piireistä, vaan netistä/tinderistä, joutuu seulomaan ison joukon niitä, joihin ei IRL edes koskaan törmäisi. 

Pariutumisen kannalta olisi parasta, jos eläisimme luokkayhteiskunnassa. 

Tyypillinen naisen mielipide.

Jostain syystä naiset aina miettivät yhteiskuntaluokkia ja mahdollisuutta nousta korkeampaan luokkaan, jonka jälkeen kaveripiiri koostettaisiin vain samanlaisista ja ulkonäöllisesti samantasoisista ystävistä.

Ei kun idea on pysyä siinä syntymäyhteiskuntaluokassaan. Lika barn lekar best. Meillä tosin mies nousi ylempään luokkaan ns. "reittä myöden", mutta hänen synnynnäiset ominaisuutensa ovat ihan toista kuin kasvuympäristö Varissuolla voisi antaa olettaa. 

Toisekseen suurin osa naisista ei todellakaan ajattele kuten minä. Lynkatuksi tulee, jos uskaltaa ääneen sanoa, että yhteiskuntaluokat ovat luonnollisia ja hyvä asia. Vain kaltaiseni inhat konservatiivinaiset näkevät, että ihmiset eivät synny eivätkä kuole tasa-arvoisina, ja if you cannot resist it, embrace it. 

-lainaamasi-

Luokka tietoisuus on hyvä kunhan ei ole kermaperse. Moni parempaan sukuun syntynyt kuvittelee, että se riittää. Sitten tulee itku kun aletaan vaatimaan tulosta. Sen takia luokkakiertoa on, että lahjakkaat ja ahkerat syrjäyttävät tyhmät ja laiskat, oli tausta mikä tahansa.

Vierailija
391/1875 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehkää mitä teette. Minä en edelleenkääm tuollaista miestä itselleni halua... :)

No mutta jospa emme nyt sano sitä heille ääneen. Irtoavat ainakin sohvalta ja vauvapalstalta tekemään JOTAIN jonkin asian eteen.

Vierailija
392/1875 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta hei, sehän on pisnesmies...

Miten nämä 80% tavisnaiset? Mistä heille se vastaavan tasoinen mies?

Vierailija
393/1875 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin miehenä vahvistaa sen että naisia kiinnostaa lähinnä genetiikka ja sosioekonominen status.

Toiveet hyväkuntoisuudesta ja tyylikkyydestä tulevat perässä. Kun olet geenikomea, naiset joita saat (kauniit ja timmit naiset) toivovat että olisit myös timmi. Kun olet korkeassa asemassa ja/tai varakas, naiset joita saat (kauniit, hoikat ja tyylikkäät) toivovat että pukeutuisit asemasi mukaisesti.

Jos olet geeneiltäsi keskiverto, tai kenties alle sen niin kuin 50% meistä on, ei hyväkuntoisuus auta. Naiset joita saat (ylipainoiset, ei kurvikkaalla tavalla) karttavat "salihulluja" ja ylipäätään miehiä joiden hoikkuus korostaa heidän kokoaan.

Jos sosioekonominen statuksesi on keskiverto, tai kenties alle sen niin kuin 50% meistä on, ei tyylikkyys auta. Naiset joita saat (vaatimattoman näköiset, vastaavassa tai alemmassa sosioekonomisessa asemassa olevat) eivät halua sinun törsäävän tyyliin kun rahalle on ns- järkevämpääkin käyttöä, eli ylensä kämpän tuunaaminen, herkuttelu ja hemmottelu, tai matkustelu.

Jos mies haluaa parantaa suosiotaan sen jälkeen kun perushygienia on kunnossa ja oman aseman mukaiset vaatteet ovat istuvia, on siihen vain yksi keino: rahan ja statuksen hankkiminen.

No, sittenhän siinäkin ratkaisu tuijottaa ihan suoraan silmiin. Rahaa ja statusta hankkimaan, jos naisen haluaa ja sillä luulee saavansa. Saa ainakin rahaa ja statusta, vaikka nainen jäisikin saamatta, j onhan sekin jo jotain. 

Tämän kun kaikki miehet ymmärtäisi.

Jos kaikki miehet ymmärtäisivät tämän, miehet eivät hyötyisi tästä mitään.

Raha ja status perustuu kilpailuun ja vertailuun, jota naiset rakastavat yli kaiken. Kun yksi mies nousee ylemmäs hierarkiassa, toinen laskee alemmas.

Raha kelpaa naisille aina, mene vaikka lukemaan omat vai yhteiset ketjuja.

Vierailija
394/1875 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin miehenä vahvistaa sen että naisia kiinnostaa lähinnä genetiikka ja sosioekonominen status.

Toiveet hyväkuntoisuudesta ja tyylikkyydestä tulevat perässä. Kun olet geenikomea, naiset joita saat (kauniit ja timmit naiset) toivovat että olisit myös timmi. Kun olet korkeassa asemassa ja/tai varakas, naiset joita saat (kauniit, hoikat ja tyylikkäät) toivovat että pukeutuisit asemasi mukaisesti.

Jos olet geeneiltäsi keskiverto, tai kenties alle sen niin kuin 50% meistä on, ei hyväkuntoisuus auta. Naiset joita saat (ylipainoiset, ei kurvikkaalla tavalla) karttavat "salihulluja" ja ylipäätään miehiä joiden hoikkuus korostaa heidän kokoaan.

Jos sosioekonominen statuksesi on keskiverto, tai kenties alle sen niin kuin 50% meistä on, ei tyylikkyys auta. Naiset joita saat (vaatimattoman näköiset, vastaavassa tai alemmassa sosioekonomisessa asemassa olevat) eivät halua sinun törsäävän tyyliin kun rahalle on ns- järkevämpääkin käyttöä, eli ylensä kämpän tuunaaminen, herkuttelu ja hemmottelu, tai matkustelu.

Jos mies haluaa parantaa suosiotaan sen jälkeen kun perushygienia on kunnossa ja oman aseman mukaiset vaatteet ovat istuvia, on siihen vain yksi keino: rahan ja statuksen hankkiminen.

No, sittenhän siinäkin ratkaisu tuijottaa ihan suoraan silmiin. Rahaa ja statusta hankkimaan, jos naisen haluaa ja sillä luulee saavansa. Saa ainakin rahaa ja statusta, vaikka nainen jäisikin saamatta, j onhan sekin jo jotain. 

Raha ja status perustuu kilpailuun ja vertailuun, jota naiset rakastavat yli kaiken. Kun yksi mies nousee ylemmäs hierarkiassa, toinen laskee alemmas.

Et taida tietää biologista mitään? Miehet ovat kilpailuhenkisiä, koska testosteroni vaikuttaa niin. Eivät naiset. Miehillä on kova vimma selvittää keskinäinen paremmuutensa, sekä ihmisillä (esim. urheilukilpailut) ja eläinmaailmassa, missä tälläkin hetkellä valkohäntäpeurapukit tappelevat verissä päin siitä, kuka saa pesää. Voittaja sitten astuu naaraat, joilta ei hirveästi kysytä -eikä niitä hirveästi kiinnosta, kunhan joku astuu, kiimassa kun ovat. 

Ainoa tilanne, missä kiimassa oleva naaras ei päästä pukkia astumaan on se, että alueella on vaan surkeita pienisarvisia jämäpukkeja. Eläinmaailman kilttimiehiä. Muuten se menee niin, että mahtisonnit selvittää keskenään, kuka astuu. 

Se geenikomeuden suosiminen muuten perustuu samalle ilmiölle: eihän kukaan tietenkään halua poikasilleen huonoja geenejä, ja hyvä ulkonäkö kertoo yleensä muutenkin hyvistä geeneistä. Tutkittu juttu. Sori siitä. 

Me ihmiset olemme eläimiä eläinten joukossa ja teidän pikkupukkien täytyy vain ymmärtää paikkanne ravintoketjussa. Siellä pohjalla. Vaihtoehtona on kasvattaa isommat sarvet tai olla ilman. 

Vierailija
395/1875 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta hei, sehän on pisnesmies...

Miten nämä 80% tavisnaiset? Mistä heille se vastaavan tasoinen mies?

Ketjun aiheenahan on Tinder.

Tinderin omien tilastojen perusteella 80% naisista matchaa miesten top 11,5% kanssa.

Jokainen voi päätellä kuinka suuri osa näistä tavisnaisista saa miesten kärkikaartista parisuhteen, kun tiedämme että Tinder on komealle ja suositulle miehelle kuin karkkikauppa seksin suhteen mutta tarpeeton parisuhteen etsinnässä.

Vierailija
396/1875 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä ei kovin monelle miehelle ole merkitystä, mitä joku yksittäinen nainen ajattelee. Tarkoitus on saada liikkeelle suuret naismassat, jotta pääset miehenä valitsevaan asemaan. Saat valita sellaisen kumppanin ja sen laatuisen suhteen, kuin haluat. Se on ainoa tie onneen miehellä: valinnanvapaus. Sen takia nämä keskustelut keräävät miljoona kitinäviestiä, koska palstan miehillä ei tätä valinnanvapautta ole ja mieli on asiasta apea. 

Vierailija
397/1875 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida tietää biologista mitään? Miehet ovat kilpailuhenkisiä, koska testosteroni vaikuttaa niin. Eivät naiset. Miehillä on kova vimma selvittää keskinäinen paremmuutensa, sekä ihmisillä (esim. urheilukilpailut) ja eläinmaailmassa, missä tälläkin hetkellä valkohäntäpeurapukit tappelevat verissä päin siitä, kuka saa pesää. Voittaja sitten astuu naaraat, joilta ei hirveästi kysytä -eikä niitä hirveästi kiinnosta, kunhan joku astuu, kiimassa kun ovat. 

Ainoa tilanne, missä kiimassa oleva naaras ei päästä pukkia astumaan on se, että alueella on vaan surkeita pienisarvisia jämäpukkeja. Eläinmaailman kilttimiehiä. Muuten se menee niin, että mahtisonnit selvittää keskenään, kuka astuu. 

Se geenikomeuden suosiminen muuten perustuu samalle ilmiölle: eihän kukaan tietenkään halua poikasilleen huonoja geenejä, ja hyvä ulkonäkö kertoo yleensä muutenkin hyvistä geeneistä. Tutkittu juttu. Sori siitä. 

Me ihmiset olemme eläimiä eläinten joukossa ja teidän pikkupukkien täytyy vain ymmärtää paikkanne ravintoketjussa. Siellä pohjalla. Vaihtoehtona on kasvattaa isommat sarvet tai olla ilman. 

Juuri näin. Meidän ihmisten aivot eivät ole kehittyneet yhtä nopeasti, kuin yhteiskunta. Aivomme elävät edelleen 40 000 vuotta takana. Sen takia mahdollisimman kaloripitoinen ruoka maistuu aina paremmalle, kuin raaka kukkakaali. Tämän vuoksi myös aivomme ajattelevat seksuaalisesti, niinkuin ne ajattelevat.

Vierailija
398/1875 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä he hoikat ja hyväkroppaiset naiset sitten odottavat jos miehen pitää olla hoikka ja lihaksikas? Eriparia ei kuitenkaan ole hyvä olla.

Vierailija
399/1875 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin naiselta rehelinen kirjoitus.

Naisia kiinnostaa koko, voima, dominanssi ja vaikutusvalta.

Tätä kautta miehet voidaan laittaa tasojärjestykseen.

Vierailija
400/1875 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa ollut mitään niin ihmeellistä etteikö voisi pitää paikkaansa. Lähinnä tuossa oli mallikkaasti tiedostettu, että hyviä ja lähes kaikkien haluamia ominaisuuksia latoo samaan ihmiseen, niin sellaisia on lopulta yllättävän vähän.

Naisenemmistö ei ole tuota niinkään ymmärtänyt, kun niin monesti toistuu mantra ettei rima ole liian korkealla, vaikka pysyvää tindermiestä ei löydykään. Mutta jos mies on tulotason/koulutuksen/statuksen, ulkonäön sekä sosiaalisuuden parempaa puoliskoa, niin kyseessä on jo 12,5 prosentin pienehkö joukkio. Itse asiassa juurikin 10-20 prosentin kärkimiehistä (jotka vie kaikki naiset) internetin naisettomat miehet muistuttavatkin perehdyttyään laajaan aineistoon pariutumiseen liittyen.

Tämä samainen numeroiden ihmeellinen maailma riemastutti itseänikin kun aloin miettimään asiaa ensimmäisen kerran siihen törmättyäni. Itsehän olen hyvä kaikessa, mutta en paras oikein missään. Maailma on kuitenkin aina kohdellut hyvin ja jo nuoresta pitäen on ollut sellainen hassun hauska Jumalten valitsema-olo. Toistan kuitenkin, etten ole paras missään ja jumalaisilla mitta-asteikoilla aika tasapaksu otus muutenkin. Mutta tähän vähäpätöisyyteen verrattuna naisonnikin on kuitenkin ollut musertavan positiivinen. Syitä aina välillä olen pohtinut, kuten kaikkeen muuhunkin maailmassa, mutta tähän hyvään naisonneen selitys löytynee lopulta numeroista. Kun on kaikessa parasta kymmenystä, niin sitähän on nopeasti promilleporukkaa! Komeampia ja paljon rikkaampia uroksia on maailma pullollaan, mutta niin vaan taipuvat sivukatsojiksi kun maailman voimat kaappavat kulkijat otteeseena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä