Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Metti Forssellin blogi

Vierailija
26.02.2015 |

http://mettiforssell.blogspot.fi/?m=1
.
Onko av:lla jo olemassa ketjua Metin blogista? Minulle selvisi vasta tänään, että hän on aloittanut bloggaamisen. Ja Miklu ottaa asukuvat, heh..
.
Mitäs mieltä arvon av-raati on Metin tyylistä? Omaan makuuni ehkä liikaa logollisia merkkituotteita (LV-huivit, laukut, ym), mutta ihan jees muuten. Niin ja hiustenvärin vaihtaisin ehkä tuhkansävyisempään.

Kommentit (118)

Vierailija
101/118 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 16:13"]Voihan sitä bimbon naida ja naida, mutta miksi Miklu häpäiset itsesi tuolla lailla julkisesti....
[/quote]

No katsopa Miklun instagram. Aivan bimbo diiva on isäntä itekin.

Vierailija
102/118 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tyyli kuin kaikilla muilla 20+ pissiksellä. Ihan samat merkkiveskat, mustaa, mustaa ja mustaa. Boring. Ei mitään persoonallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/118 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minulla on tällä hetkellä todella harvoin aikaa lähteä oikein "kunnolla" ottamaan asukuvia. Itseasiassa ei ollenkaan. Kuten aikaisemmin kerroin, perheellämme on vähän yhteistä vapaa-aikaa enkä halua tuhlata sitä kallista aikaa kuvien ottamiseen. Kuvat tulee siis useimmiten otettua milloin missäkin"

= Sinulla on tällä hetkellä todellakin liikaa luppoaikaa loisimalla kotona äijäsi rahoittamana joten käytät kaiken vapaa-aikasi miettien miten pukeudut ja missä kuvakulmassa otetaan mikäkin kuva. Oikein janoat huomioita "hei kattokaa mua ku oon hyvännäkönen äippä"

"Miten tyylisi on muuttunut vuosien varrella? Onko äidiksi tulo muuttanut tyyliäsi? -Tyylini on muuttunut ajan kuluessa naisellisempaan suuntaan. Olen ollut aina aika itsevarma pukeutuja ja tiedän heti mistä tykkään ja mistä en. Äidiksi tulo luonnollisesti muuttaa monia asioita elämässä, mutta tyylini oli hyvin samanlainen jo ennen tyttäreni syntymää. Mielstäni äidiksi tulo ja äitinä oleminen ei millään tavalla rajaa sitä miten pitäisi pukeutua. "

= Kun tapasin Miklun hän alkoi rahoittamaan hankintani. Olin ennen töissä vaatekaupassa jossa liksasta käteen jäi 1400 euroa. Nykyään ostelenkin tuon hintaisia kenkiä useat kappaleet kuussa, samoin laukkuja ja muita kuteita. Merkkituotteet ovat kaikki kaikessa. Tiedän heti että rahakkaat vaatteet ovat makuuni.

Joo enpä jaksa enempää edes lukea kun kuvat kertovat aivan muuta... Kaukana aitous. Huh huh. Kaunishan hän on, mutta pitäisi palauttaa maan pinnalle. Lieko enää kavereitakaan tosi elämässä.

Vierailija
104/118 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään toi meikkikuva haiskahtaa siltä että nuo kaikki meikit on tasan ostettu tuota blogi postausta varten. En usko että KUKAAN ihminen ostaa pelkästään tiettyä merkkiä. Tuntuu että kaikki tuossa blogissa on tehty pitkään miettien ja harkiten. Kamalaa. Missä ihmisyys ja kaikki kokeilunhalu ovat? Ei kai kenenkään elämä ole oikeasti tuollaista? Siis muka pelkkää Chanelia ja Macia... Niin tekemällä tehty.

Vierailija
105/118 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 15:37"]http://mettiforssell.blogspot.fi/?m=1
.
Onko av:lla jo olemassa ketjua Metin blogista? Minulle selvisi vasta tänään, että hän on aloittanut bloggaamisen. Ja Miklu ottaa asukuvat, heh..
.
Mitäs mieltä arvon av-raati on Metin tyylistä? Omaan makuuni ehkä liikaa logollisia merkkituotteita (LV-huivit, laukut, ym), mutta ihan jees muuten. Niin ja hiustenvärin vaihtaisin ehkä tuhkansävyisempään.
[/quote] Kauhee rimppakunttu eukko. Eikä osaa englantiakaan kunnolla käännöksestä päätellen..

Vierailija
106/118 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:38"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 15:37"]http://mettiforssell.blogspot.fi/?m=1
.
.
[/quote] Kauhee rimppakunttu eukko. Eikä osaa englantiakaan kunnolla käännöksestä päätellen..
[/quote] *rimppakinttu*

Vierailija
107/118 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, Metti käynyt vain lukion eikä muita kouluja... Ollut rättikaupassa töissä. No näköhään kauniiden naisten ei tartte muuta tehdä kun hurmata rikas mies niin pääsee helpolla. Me rumat ja lihavat saadaan vaan haaveilla tuosta... :(

Vierailija
108/118 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se ei oo edes kaunis. Helsinki on täynnä saman näköisiä nuoria naisia. Liian laiha ja sit oranssi rusketus purkista...

Vierailija
109/118 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä todella kaunis. Toivottvasti blogista tulisi enemmän lifestyle-blogi, olisi kiva lukea heidän arjestaan Saksassa.

Ja kyllä Metti varmasti on kiireinen pienenen vauvan takia.

Vierailija
110/118 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohdin jossain vaiheessa sitä, miksi nämä blogit ovat niin toistensa kopioita. Mutta mainostajista ja yhteistyökumppaneistahan tai toiveista saada sellaisia se vain johtuu. Kaupallisia blogeja, jollainen tämäkin pyrkii olemaan. Eivät nämä futarivaimot tai muut ihan huvikseen ala blogia pitää, kyllä niissä tavoitteena on jonkinlainen taloudellinen hyöty kuitenkin aina.

Nuoruus ja epävarmuus saanee kantamaan sitä kanelia ja viestimään, että "kuulun joukkoon". Olisihan tässäkin blogissa tosiaan mahdollisuus kertoa jostain muustakin, Saksassa kun elelevät. Tuotteistaminen käy vain helpommin, kun leikitään logopeliä.

Kaunis ja aivan uskomattoman laiha nainenhan tämä Metti on. Laihuus ei ole vienyt kuitenkaan hedelmällisyyttä, joten ihan terveen rajoissa taitaa olla silti. 

Missä vaateliikkeessä oli muuten myyjänä aikaisemmin? Vai ymmärsinkö taustan oikein?

Vierailija
111/118 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on tää metin blogi kuitenkin paljon parempi ja sisältörikkaampi mitä kimin mintun blogi. Mimmit pistää surutta haisemaan logolaukkuihin enemmän mitä omassa työssään aikanaan tienasi edes bruttona vuositasolla. Odotan innolla postausta siitä minkälainen koiran ilme pitää ottaa naamalle kun vonkaa mieheltä tuhansien eurojen kamoja. Vai onko näillä rajattomat luottokortit? Tai mikä on kuukausibudjetti? Miten tää loisiminen käytännössä tapahtuu.

Vierailija
112/118 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 16:13"]

Voihan sitä bimbon naida ja naida, mutta miksi Miklu häpäiset itsesi tuolla lailla julkisesti....

[/quote]

Eiköhän Miklu häpäissyt itsensä jo julkisesti vuosia sitten kalunaista painamalla...

http://im.mtv.fi/image/1200168/landscape16_9/555/313/b345c715b2ab5882aff066924ad0c8e0/RF/585938.jpg

Vierailija
113/118 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:35"]Pelkästään toi meikkikuva haiskahtaa siltä että nuo kaikki meikit on tasan ostettu tuota blogi postausta varten. En usko että KUKAAN ihminen ostaa pelkästään tiettyä merkkiä. Tuntuu että kaikki tuossa blogissa on tehty pitkään miettien ja harkiten. Kamalaa. Missä ihmisyys ja kaikki kokeilunhalu ovat? Ei kai kenenkään elämä ole oikeasti tuollaista? Siis muka pelkkää Chanelia ja Macia... Niin tekemällä tehty.
[/quote]

No itseasiassa tuo meikkipostauksen sisältö on just kuin mun meikkikaapista. Mutta ero on siinä että mä a) kustannan ne itse omilla tienaamillani rahoilla b) en lesoile niillä somessa tai missään muuallakan

Vierailija
114/118 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:53"]

No on tää metin blogi kuitenkin paljon parempi ja sisältörikkaampi mitä kimin mintun blogi. Mimmit pistää surutta haisemaan logolaukkuihin enemmän mitä omassa työssään aikanaan tienasi edes bruttona vuositasolla. Odotan innolla postausta siitä minkälainen koiran ilme pitää ottaa naamalle kun vonkaa mieheltä tuhansien eurojen kamoja. Vai onko näillä rajattomat luottokortit? Tai mikä on kuukausibudjetti? Miten tää loisiminen käytännössä tapahtuu.

[/quote]

Pelkästään tämän astisten postausten vaatteet, kosmetiikka, kengät ja asusteet ovat maksaneet 10 000 euroa. Odotellaan vain mitä on tulossa lisää... Eli varmaan kuukauden ostokset nuo. Eli entiset omat vuositulot vastaavat näin äkkiseltään laskettuna x84 että päästään nykyiseen elintasoon. Aikamoinen elämänmuutoshan se on ja jokainen parikymppinen mimmi olisi tuosta kyllä innoissaan.... Mietin vain mitä pitää antaa vastineeksi että tuollaiseen ukko lähtee ja miten kehtaa aina pyytää lisää fyrkkaa...

Puolensa toki kaikella, en meinaa usko että kovin uskollinen ukko tuo Miklu on.

Vierailija
115/118 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä aina vain haukutaan muita naisia? Mettihän on muuttanut miehensä työn perässä ulkomaille, miten tämä nyt on "loisimista"? Mitä vikaa siinä on jos rikas mies ostelee kaikkea luksusuta vaimolleen? Ihmisillä nyt on erilaiset elämäntyylit. ei ainakaan valtio Mettin ja Mintun elämäntyyliä joudu tukemaan. Minunkin mieheni ostaa minulle kaikkea sillä hänestä on ihana hemmotella minua, en todellakaan ymmärrä mitä vikaa siinä on.

Vierailija
116/118 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:04"]

Miksi täällä aina vain haukutaan muita naisia? Mettihän on muuttanut miehensä työn perässä ulkomaille, miten tämä nyt on "loisimista"? Mitä vikaa siinä on jos rikas mies ostelee kaikkea luksusuta vaimolleen? Ihmisillä nyt on erilaiset elämäntyylit. ei ainakaan valtio Mettin ja Mintun elämäntyyliä joudu tukemaan. Minunkin mieheni ostaa minulle kaikkea sillä hänestä on ihana hemmotella minua, en todellakaan ymmärrä mitä vikaa siinä on.

[/quote]

Ymmärrän toki sen, kyllä omakin mieheni hemmottelee minua. Mutta miehelläni on kyllä vaatimuksena aina ollut että pitää kyllä itse myös yrittää jonkin verran esim. ammatillisesti tai muutenkin opiskella. Metti kuitenkin jo 23 vuotias eikä edes muuta kuin lukion suorittanut. No hän on kaunis kuin mikä eli varmasti nyt etuoikeitettu saamaansa hemmotteluun.

Vierailija
117/118 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:04"]Miksi täällä aina vain haukutaan muita naisia? Mettihän on muuttanut miehensä työn perässä ulkomaille, miten tämä nyt on "loisimista"? Mitä vikaa siinä on jos rikas mies ostelee kaikkea luksusuta vaimolleen? Ihmisillä nyt on erilaiset elämäntyylit. ei ainakaan valtio Mettin ja Mintun elämäntyyliä joudu tukemaan. Minunkin mieheni ostaa minulle kaikkea sillä hänestä on ihana hemmotella minua, en todellakaan ymmärrä mitä vikaa siinä on.
[/quote]

Ei siinä, että mies hemmottelee, mitään vikaa olekaan, vaan siinä kun niillä pröystäillään julkisesti. Niin metti kuin minttukin tietää täsmälleen miestensä arvon julkisuudessa ja tunkevat pinnalle siinä sivussa. Ihmettelen vain mikä näitä tähän motivoi. Antaisivat itsestään tyylikkäämmän ja fiksumman kuvan kun ei jakaisi koko elämäänsä.

Vierailija
118/118 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up