Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Metti Forssellin blogi

Vierailija
26.02.2015 |

http://mettiforssell.blogspot.fi/?m=1
.
Onko av:lla jo olemassa ketjua Metin blogista? Minulle selvisi vasta tänään, että hän on aloittanut bloggaamisen. Ja Miklu ottaa asukuvat, heh..
.
Mitäs mieltä arvon av-raati on Metin tyylistä? Omaan makuuni ehkä liikaa logollisia merkkituotteita (LV-huivit, laukut, ym), mutta ihan jees muuten. Niin ja hiustenvärin vaihtaisin ehkä tuhkansävyisempään.

Kommentit (118)

Vierailija
81/118 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 23:58"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 23:57"]http://www.iltasanomat.fi/jalkapallo/art-1288759013970.html

No ei kyllä Mikael tienannu vuonna 2013 kuin 184k, siis toki hyvin, mutta ei mitenkään verrattavissa johonkin Kimiin yms
[/quote]

15000 kuussa, kyllä sillä muutaman laukun ostaa v
[/quote]

Aijaa, mun mies tienaa yli tuon mutta ei ikinä ostaisi mulle tuhansien euron laukkuja. Pitäisköhän jättää se? No ei, aika järjetöntä kulutusta noilla tuloilla :D Mutta Mikael kai tienannut vuosia sitten paljon enemmän, jos varaa on kymppitonnin Rolexiin ja neljän tonnin Chanel, tuhansien eurojen Celine laukut yms.

Vierailija
82/118 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan rikkautta on ihailtu.

Mutta tässä on nyt yhtälönratkaisun paikka. Nuoria korkeastikoulutettuja valmistuu koko ajan työttömiksi, monissa yrityksissä lisäksi irtisanotaan väkeä, suomalaisten ostovoiman väheneminen on tosiasia, kotitaloudet kiristävät menoissa, Suomen valtionvelka kasvaa ja ennenpitkää se merkitsee verotuksen kiristämistä ja palveluista karsimista, jolloin niitä palveluita pitää itse alkaa hankkia muualta (terveys, koulutus).

Samaan aikaan joko kasvaa tai on kasvanut sukupolvi, jolle markkinoidaan näiden luksusblogiesimerkkien avulla ns. kerskakulutusta, luksustuotteita, ylellistä elämäntapaa kaikilla herkuilla.

Miten nämä ovat sovitettavissa toisiinsa? Kenellä oikeasti on varaa tuollaiseen elämäntapaan? Miksi sitä kuitenkin pusketaan ovista ja ikkunoista tavoiteltavaksi elämisenmalliksi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/118 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan jo yläastelaisilla Louis Vuittonin koululaukut ja ripsenpidennykset. Rikkaat rikastuu ja köyhät köyhtyy, kulisseja pystyy pitämään pystyssä esim. pikavipeillä.

Vierailija
84/118 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kohta kolmekymppinen sinkkumies, enkä ymmärrä mikä tuollaisissa naisissa kiehtoo. Ei mitään persoonallisuutta. Tuollainen hajuton ja mauton rahalla puetettu edustusvaimo, jota Miklu varmaan mielellään tuunaa käyttämällä sitä kosmetologeilla ym, vähän samaa sarjaa jonkun urheiluauton kanssa. Sopii futarin julkisuuskuvaan. Kaikissa kuvissa tuollainen tympeä vakava poseerausilme, sellainen luonnollinen iloisuus loistaa poissaolollaan. Kaikinpuolin muovinen tapaus. Jaksaakohan Miklu katsella sitä vielä sitten kun on ylittänyt kolmenkympin rajan, vai pitääköhän sitten jo vaihtaa nuorempaan?

Vierailija
85/118 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittajan mielestä kotiäitiyttä pitäisi ihailla, mutta kirjoittaja lyttää itse uraäidit arvoiltaan koviksi. Olen uraäiti, mutta lapset ovat aina etusijassa elämässä. Eivät ne ole poissulkevia asioita.  Pelkällä työkokemusta on turha myös hakeutua työmarkkinoille nykyään...

Kukin tavallaan, onkohan tämä ketju ajautunut vähän sivuraiteille, takaisin Mettiin.

Vierailija
86/118 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaisin Mettiin. Metin vikahan tämä ei ole millään tavalla, mutta nimi "Metti" on ihan helvetin omituinen.

Vierailija
87/118 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 15:37"]http://mettiforssell.blogspot.fi/?m=1
.
Onko av:lla jo olemassa ketjua Metin blogista? Minulle selvisi vasta tänään, että hän on aloittanut bloggaamisen. Ja Miklu ottaa asukuvat, heh..
.
Mitäs mieltä arvon av-raati on Metin tyylistä? Omaan makuuni ehkä liikaa logollisia merkkituotteita (LV-huivit, laukut, ym), mutta ihan jees muuten. Niin ja hiustenvärin vaihtaisin ehkä tuhkansävyisempään.
[/quote]

Matkii erään oikean valokuvamallin blogia ja tyyliä

Vierailija
88/118 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Metti sitten itse myös varakkaasta miljonääri perheestä? Kuitenkin jos miesten tulot ovat tuota tasoa? :O Mistä on moisen rahan haistamisen muutoin oppinut...? Tiedän monia kauniita naisia jotka eivät ole kouluttautuneita mutta kuitenkin sitten tyytyvät ihan tavalliseen duunariin...

Vierailija
89/118 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, kovin surullista. Kauniit kasvot, mutta anorektisen laiha varsi kertoo, että merkkilaukut ja kotirouvan elämä eivät ole tuoneet onnea. Nauttikoon elintasosta, niin kauan kuin se on mahdollista. Pelkkään ulkonäköön perustuva suhde ei pitkälle kanna. Jonain päivänä Mettikin on 35 v, jolloin varmasti ne parikymppiset ajavat ohi. Elämää ei kannata rakentaa ulkonäön varaan, sillä se on katoavaa. Olin itsekin parikymppisenä kaunis nainen, ja rakensin (puutteellista) itsetuntoani sen varaan.Tosin ĺuojan kiitos myös kouluttauduin ja hankin uran. Muuten minulla ei nyt 37-vuotiaana varmaan olisi mitään pääomaa. On nimittäin ollut kova kriisi etsiä arvoa itselleen sen jälkeen kun huomaa ulkonäön rapistuvan. Itsensä arvostaminen on ollut vaikeaa, vaikka tiedän olevani fiksu, saavani hyviä asioita aikaiseksi töissä ja pärjätessäni myös omillani. Ilman koulutusta, työtä ja omaa elämää olisin vain elähtänyt keski-ikäinen nainen. Nyt voin ajatella olevan normaali 37-vuotias töissäkävä äiti, silloin se ulkonäkökin on enää sivuseikka.

Vierailija
90/118 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiks näissä ole aina sama kaava: muksu vaan nopeesti varakkaalle miehelle, niin tulevaisuus on turvattu

Vierailija
91/118 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metti myy ysl:n laukun, tein alustavan varauksen!

Vierailija
92/118 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:12"]

Metti myy ysl:n laukun, tein alustavan varauksen!

[/quote]

Jono!

Vierailija
93/118 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

[/quote]

No hän on kaunis kuin mikä eli varmasti nyt etuoikeitettu saamaansa hemmotteluun.

[/quote]

Oliko tämä sarkasmia? En nyt ihan kauniiksi kuin mikä sanoisi, ihan normaalin näköinen nainen. Voisi olla kivemmankin näköinen, jos uskaltaisi olla persoonallisempi ja blogia olisi kivempi lukea, jos ei näyttäyisi niin laiskana siivelläeläjänä. Mua hävettäisi hänen äitinään.

Vierailija
94/118 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:28"]

[

[/quote]

No hän on kaunis kuin mikä eli varmasti nyt etuoikeitettu saamaansa hemmotteluun.

[/quote]

Oliko tämä sarkasmia? En nyt ihan kauniiksi kuin mikä sanoisi, ihan normaalin näköinen nainen. Voisi olla kivemmankin näköinen, jos uskaltaisi olla persoonallisempi ja blogia olisi kivempi lukea, jos ei näyttäyisi niin laiskana siivelläeläjänä. Mua hävettäisi hänen äitinään.

[/quote]

Jep... Ei ole kyllä kehuttavaa että on ulkonäöllä ja seksillä saanut ukon haaviinsa. No vanha keino naisilla kautta aikojen saalistaa mies haaviin. Etenkin noin hölmö ukko. Jotenkin käy jopa sääliksi että keskellä Saksaa nyt yksin nuori 23-vuotias nainen vauvan kanssa ilman ystäviä. Odottelee Miklua kotiin päivästä toiseen jos ukko edes viitsii yöksikään saapua. Kyllähän nämä kuvioit tiedetään. Sitten antaa rahaa palkaksi sekä ottaa muutamat kuvat blogiin nuorelle vaimolleen jotta pysyy tyytyväisenä hoitamassa lasta kotona. Jotenkin tuo on aika surullista. Parikymppisellä on vielä elämä edessä. Kuka tosissaan haluaisi elää noin? Tärkeintä on ystävät, läheiset, omat perhe. Metti tuskin saa jeesiä edes isovanhemmilta kun toisessa maassa. Materia korvaa hetken, mutta henkiset arvot tyydyttävät kokonaan.

Eli ei kannata kadehtia. Antaa nyt vain tytön rustata blogia minkä ehtii jos saa sillä jotain tyhjiötä täytettyä.

Vierailija
95/118 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 16:42"]Olin taas unohtanut, että Metti on noin nuoti, 23v. Olin ajatellut hänen olevan jotain 25-28v.
[/quote]
Uu näyttää mielestäsi ainakin 2 v vanhemmalta mitä on, järkyttävää :D

Vierailija
96/118 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti, kovin nuori tyttö, jolla todella laihat jalat. Tämä oli minun ensivaikutelmani. Tosin muotiblogeja en seuraile ja olenkin reippaasti yli 30, joten ei ole ihan mun juttu noi nuorten tyttöjen jutut. Naisten kauneus ei ole merkkivaatteista kiinni, mutta jos on varaa ja muoti kiinnostaa, niin siitä vaan.

Vierailija
97/118 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:28"]

Eli ei kannata kadehtia. Antaa nyt vain tytön rustata blogia minkä ehtii jos saa sillä jotain tyhjiötä täytettyä.

[/quote]

No ei todellakaan tarvitse kadehtia. Säälittää paremminkin. Nää siipeilemisellä leveilevät yrittävät viedä naiskäsitystä takaisin 50-luvulle. Parikymppisen naisen mielestä joku Miklu voi ehkä ollakin rikas...

Vierailija
98/118 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä vaikuttaa. Olisi mielenkiintoista lukea blogista enemmän heidän arjestaan Saksassa. Vaikkapa kulttuurieroista ynnä muista. :)

Vierailija
99/118 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kerran ja en kyllä saanut mitään irti. Tekemällä tehtyä pintaliitoa, tai jotain sellaisen yrittämistä. Ei jatkoon.

Vierailija
100/118 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tainnut käydä aika tuollakin pitkäksi.