Metti Forssellin blogi
http://mettiforssell.blogspot.fi/?m=1
.
Onko av:lla jo olemassa ketjua Metin blogista? Minulle selvisi vasta tänään, että hän on aloittanut bloggaamisen. Ja Miklu ottaa asukuvat, heh..
.
Mitäs mieltä arvon av-raati on Metin tyylistä? Omaan makuuni ehkä liikaa logollisia merkkituotteita (LV-huivit, laukut, ym), mutta ihan jees muuten. Niin ja hiustenvärin vaihtaisin ehkä tuhkansävyisempään.
Kommentit (118)
Mikä suomalaisten uus juttu tuo on että pitää esitellä meikkejä joissa isoja näkyviä logoja? Niin blogeissa kuin instassa? Onko suomalaiset naiset yleisesti ottaen nyt vaan niin tietämättömiä että maksavat pakkauksesta eikä sisällöstä?
Huh olikin unohtunu toi noloistanoloin kalinaissäätö..mahta olla ylpeä hoidostaan..
Ei urheilijat älyllään ole rikastuneet ja monet eivät ole paljon koulunpenkkejä kulutelleet - outoa olisi, jos he valitsisivat kumppanikseen koulutetun uranaisen. Eiköhän nää kauniit pintaliitäjät ilman koulutusta tai kunnianhimoa oikeasti sovi heille paremmin.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 18:35"]
Onkohan käynyt peruskoulua? "Sydämmeni" oli jotkut rytkyt vieneet - äääääkkkkkiä pois!
[/quote]
Sydämeen mahtuu nykyään kaksikin ämmää. On siis ihan sallittu muoto.
Ovatko Metti ja Tea BFF? Ainakin M&M ovat Tean ja Akin pojan kummeja.
Ja vasta viime viikolla mulle selvisi miksi Strictly Style on heidän kavereitaan.
Kävin katsomassa tuota blogia, ja siellähän oli kaikki kliseiset suomalaiset blogituotteet erittäin hyvin edustettuna. Chanelin laukkuista ja Vuittonin logohuiveista lähtien jne. Harmi vaan että ne on jo niiiiin nähty kaikkien muiden suomalaisten blogeissa vuosikaudet joten ei jaksa enää kiinnostaa.
Eikö tuolta ulkomailta saa muka mitään erikoisempaa kuin sitä samaa mitä kaikilla on täällä???
Matkii Ruutua pari vuotta myöhässä. Plus Sofia on oikea malli Metti vaan tavallinen itseruskettunut teini
Tuosta Mikaelista sen verran, että yritti iskeä minua joskus vuosia sitten Helsingin yössä. Tosi tökerön oloinen, yritti juottaa mahdollisimman känniin, jotta saisi, leveili rahoillaan ja ulkomaanmatkoilla, kalliilla lahjoilla jne. Suuttui, kun en lähtenyt "jatkoille" tai antanut numeroani hänelle. Lisäsi vielä fb-kaveriksi ja lähetteli inboxiin törkyviestejä, kun en hyväksynyt kaveriksi. Olin tuolloin itse vain 19-vuotias. Harvinaisen oksettava tapaus... Hrrrr.
Maksaako metti nikille kuvien ottamisesta blogiin vai ovatko he frendejä?
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 23:19"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:27"]
Jännä jotenkin että WAG-meininkiä koitetaan istuttaa suomalaiseenkin kulttuurin. Britanniassahan ammattifutarien puolisot eli WAGit (Wives And Girlfriends) ovat tosi seurattuja julkkiksia. Victoria Beckham on tietty itseoikeutettu wag-kuningatar. Suomessa tähän genreen voisi kyllä mukaanlukea myös Minttu Virtasen, Emilia Pikkaraisen ja Sofia Ruudun.
En nyt tiedä onko kukaan noista erityisen kiinnostava ihminen seurattavaksi, mutta toi Metti kyllä vaikuttaa tuollaiselta melko herttaiselta ja harmittomalta tapaukselta.
[/quote]
Ei näitä nyt voi millään mittarilla verrata Brittien WAGeihin. Nämä kotimaisethan ovat ihan pikkulikkoja oikeisiin kaunottarnaisiin verrattuina ja miehensä pikkutekijöitä oikeisiin staroihin verrattuina. Mikä näkyy arvostuksen lisäksi myös palkkapussissa.
[/quote]
No ei ne brittien Wagit kaikki ole mitään upeita tyylitaitureita ja maailmanluokan kaunottaria. Kyllä sinne mahtuu aika paljon kaikenmoisia kolmossivun tyttöjä ja sutturoita. Tyyliltäänkin moni on kyllä just vähän LV:n ja muiden kalliiden merkkien logoilla koristeltu bimbo. Joku Victoria Beckham on nyt toki rahoillaan ihan jossain eri liigassa kuin moni muu, mutta on osa wageista kyllä aika chav.
Blogi on vasta aluillaan. Ehkä sinne tulee vielä kiinnostavallakin otteella tehtyjä juttuja, nyt noita samanlaisia on kaksikymmentä tusinassa.
Olin taas unohtanut, että Metti on noin nuoti, 23v. Olin ajatellut hänen olevan jotain 25-28v.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 16:30"]On varmaan Didemit luettu tarkkaan.
[/quote]
Veikkaan, että Metin esikuvana ja bloggaamisessa opastavana tahona toimii pikemminkin futisvaimokollega SS-Hanna. Mites, onko Aki Riihilahden vaimolla omaa blogia?
Kiva tyyli. Joo ehkä luottaa liikaa merkkeihin, mutta minä tykkään. Tyylikäs tyttö.
N42
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 16:45"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 16:30"]On varmaan Didemit luettu tarkkaan. [/quote] Veikkaan, että Metin esikuvana ja bloggaamisessa opastavana tahona toimii pikemminkin futisvaimokollega SS-Hanna. Mites, onko Aki Riihilahden vaimolla omaa blogia?
[/quote]
Blogista en tiedä mutta insta löytyy.
Metin äiti on Instagram-kuvien perusteella tyttärensä kopio, tai toisinpäin. Työskentelee Sand-vaatteiden parissa.
[/quote] Eihän tuo Miklu edes ole mitenkään tosi rikas, vai olenko väärässä? Ei kyllä olisi eka "julkkis"pariskunta joka elää yli varojensa.
Tämähän tässä just huvittaakin :D Tietty Miklu saattaa tuntua nuorelle, ehkä vähän köyhemmistä oloista tulevalle tosi rikkaalta. Toi logoilla yms. leveilevä käytös viittais just siihen.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 14:05"]
Juu, olette kaikki moraalisesti ylivertaisia ihmisiä. Voitaisiinko kuitenkin palata tuosta egorunkkauksesta varsinaiseen aiheeseen? ;)
Joku sanoi Miklua "Henna Kalinaisen eksäksi" tässä ketjussa :D Siinä on kyllä hieno titteli...
[/quote]
Tämän mukaan niillä oli puolen vuoden juttu, jonka ei pitänyt tulla julkisuuteen kuten ei nämä muutkaan salasuhteet
http://www.iltalehti.fi/viihde/2013112617764513_vi.shtml
Henkilökohtaisesti kiertäisin kaikki miehet hyvin kaukaa jotka harrastaneet jotain vähäpukeisia Seiskajulkkisnaikkosia joskus.