Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttaisitko yhteen?

Vierailija
25.02.2015 |

Muuttaisitko yhteen uusperheeksi miehen kanssa, joka kerrostalossa asuessaan kirjoittelee ylös yläkerrasta (kaksi pientä lasta) kuuluvia juoksuaskelia, satunnaista itkua ja kovaäänisiä komentoja "nyt vaatteet päälle" päivämäärineen ja aikoineen, koputtelee kattoon saadakseen yläkerran hiljenemään ja valittaa isännöitsijälle metelistä, joka ajoittuu 7:30-22:30 ja menee normaalien asumisen äänten kategoriaan täysin

JOS

sinulla itselläsi olisi eläväisiä, eskari-alakouluikäisiä lapsia muutama ja tietäisit, että he kipittelevät ja ovat joskus äänekkäitä ja joita joutuu komentelemaan päivittäin vaikka säännöt pitäisikin olla selvät.

Kommentit (134)

Vierailija
81/134 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hänellä muutakin tekemistä, mutta häntä rasittaa, jos täytyy joskus sunnuntaisin herätä kopinaan kahdeksalta tai muutenkin jos kuuluu jostakin jotakin meteliä.

Itse hän sanoo pitävänsä lapsista, paljonkin. Minusta tämä kuitenkin on vähän tätä lausahdusta vastaan.

Vierailija
82/134 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehessä yhtään hyvää puolta vai pelkästään tuollaisia mt-ongelmaisen piirteitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/134 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

On raitis, urheilullinen ja pitää minusta.

Olen toivonut edes isoa pihaa, mutta siinä on miehen mielestä liikaa töitä: nurmikkoa ja lumitöitä.

Vierailija
84/134 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt pitäää saada sulta ensin vastauksia muutamaan kysymykseen, niin sen jälkeen kerron oman mielipiteeni. Ekana, tykkäät sä siitä ja se susta? Miten se tulee toimeen sun lasten kanssa ja mitä lapset tykkää siitä? Onko se sua kohtaan kiltti, hellä ja auttavainen, entä rakastaako se oikeesti sua, vai haluuko vaan sulta pimppaa? Miten teillä menee sängyssä, onko se hyvä ja täyttää sun toiveesi?

Vierailija
85/134 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 17:54"]No nyt pitäää saada sulta ensin vastauksia muutamaan kysymykseen, niin sen jälkeen kerron oman mielipiteeni. Ekana, tykkäät sä siitä ja se susta? Miten se tulee toimeen sun lasten kanssa ja mitä lapset tykkää siitä? Onko se sua kohtaan kiltti, hellä ja auttavainen, entä rakastaako se oikeesti sua, vai haluuko vaan sulta pimppaa? Miten teillä menee sängyssä, onko se hyvä ja täyttää sun toiveesi?

[/quote]

Ei noilla asioilla ole mitään merkitystä, jos äijä on muuten täysi skitso. Ja näköjään hiton laiskakin.
.
Ei jatkoon.

Vierailija
86/134 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 17:54"]

No nyt pitäää saada sulta ensin vastauksia muutamaan kysymykseen, niin sen jälkeen kerron oman mielipiteeni. Ekana, tykkäät sä siitä ja se susta? Miten se tulee toimeen sun lasten kanssa ja mitä lapset tykkää siitä? Onko se sua kohtaan kiltti, hellä ja auttavainen, entä rakastaako se oikeesti sua, vai haluuko vaan sulta pimppaa? Miten teillä menee sängyssä, onko se hyvä ja täyttää sun toiveesi?

Tykätään ja rakastetaan. Lapset kunnioittavat häntä, pelkäävät vähän, koska on niin tiukka. On kuitenkin luvannut tehdä niiden kanssa "miesten juttuja" ja sitä lapset odottavat ja toivovat. On suht kiltti, mutta auttaa vähän sillä asenteella, että on autettava takaisin samalla mitalla. Hänellä on jo teinit lapset, mutta läsnäolo täytyy mennä tasan eli jos mies on hetken lasteni kanssa, täytyy minun olla teinien kanssa (vaikkei heitä edes isän naisystävä oikeasti kiinnosta). Seksi on loistavaa.

[/quote]

Vierailija
87/134 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 17:57"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 17:54"]No nyt pitäää saada sulta ensin vastauksia muutamaan kysymykseen, niin sen jälkeen kerron oman mielipiteeni. Ekana, tykkäät sä siitä ja se susta? Miten se tulee toimeen sun lasten kanssa ja mitä lapset tykkää siitä? Onko se sua kohtaan kiltti, hellä ja auttavainen, entä rakastaako se oikeesti sua, vai haluuko vaan sulta pimppaa? Miten teillä menee sängyssä, onko se hyvä ja täyttää sun toiveesi?     [/quote] Ei noilla asioilla ole mitään merkitystä, jos äijä on muuten täysi skitso. Ja näköjään hiton laiskakin. . Ei jatkoon.

[/quote]

Mukavuudenhaluinen, ei ehkä laiska. Tai no, tykkää kyllä kovasti katsoa telkkaria iltaisin. Melkein menee leffa illassa. Me emme katso telkkaria ikinä :)

Vierailija
88/134 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana aarre! Lapsillesi myös mukavaa kun kerran pelkäävät jo valmiiksi, eipä tarvitse enää näyttää kuka talossa käskee kun asia on selvä kaikille. Tuo tasapuolisuus lastenne kanssa on myös näppärää miehen puolelta, herra on löytynyt ja häntä tulee totella! Ihana mies, pidä hänestä kiinni!!!

Vierailija
89/134 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella teidän yhteisen jääkaapin:

Miehen ruuat

Sinun ja lasten ruuat

Vierailija
90/134 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä vähän epätoivoinen?

Vierailija
91/134 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 18:07"]

Miehen ruuat

Sinun ja lasten ruuat

[/quote]

Juu :) Hän ja hänen lastensa ruoat, minä ja minun lasteni ruoat. Näistä ei saa keskustella, vaan pitäisi mennä edellisen mukaan. Miehellä on teinien mukainen ruokavalio: valmisruokaa, noutoevästä, pizzaa, hodareita. Minä laitan itse perusruokaa, leivon leivät, aamut aloitetaan puurolla kaikki yms. Budjetit ovat ihan erilaiset.

En ole epätoivoinen. Mies on vain hyvin loukkaantunut, kun epäröin. Rakkaus kuulema kantaa ja minä olen hankala, kun mietin käytännön asioita.

Lisäksi muuttaisimme miehen valitsemalle alueelle niin, että miehellä ja miehen lapsilla koulut ja kuviot eivät muuttuisi. Minulla ja lapsillani ihan kaikki.

Vierailija
92/134 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan muuttaisi. Mies selvästi haluaa vain talouskoneen ja kulujen puolittajan (pilkulleen).

"Rakkaus kantaa" just joo :D

Vierailija
93/134 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ajoissa silmät auki. Oot jo itsekin epäileväinen kun kyselet täältä niin eikö jo sekin kerro jotain sulle. Ei kuulosta aarteelta sun miehes.

Vierailija
94/134 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 18:14"]

En todellakaan muuttaisi. Mies selvästi haluaa vain talouskoneen ja kulujen puolittajan (pilkulleen).

[/quote]

Minulla on myös tullut tällainen ajatus kulujen puolittajasta, tosin ei näin nopeasti vaan pikkuhiljaa. Mies asuu nyt vuokralla ja häntä harmittavat asumiskustannukset. Olisi kiva maksaa omaa. Minun kotini ei kuitenkaan kelpaa. Tämä ei ole tarpeeksi hieno ja sijaitsee liian syrjässä. Olisi halpaa asumista, mutta ei kelpaisi teineillekään.

Vierailija
95/134 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 18:17"]

[/quote]

Minulla on myös tullut tällainen ajatus kulujen puolittajasta, tosin ei näin nopeasti vaan pikkuhiljaa. Mies asuu nyt vuokralla ja häntä harmittavat asumiskustannukset. Olisi kiva maksaa omaa. Minun kotini ei kuitenkaan kelpaa. Tämä ei ole tarpeeksi hieno ja sijaitsee liian syrjässä. Olisi halpaa asumista, mutta ei kelpaisi teineillekään.

[/quote]

Ihan selkeä homma. Älä muuta tai tulet katumaan sitä.

Vierailija
96/134 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 18:21"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 18:17"]

[/quote]

[/quote]

Ihan selkeä homma. Älä muuta tai tulet katumaan sitä.

[/quote]

Mies on kyllä toistellut jo vuoden, että haluaisi herätä mun vierestä, että se olisi se juttu, että olisi enemmän aikaa yhdessä ja saisi elää kokonaisvaltaisesti elämää yhdessä. Minua vain huolestuttaa kestäisikö mies arkea kuitenkaan.

Vierailija
97/134 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle mies on ollut kiltein, läsnäolevin ja välittävin ikinä ja ainoa raitis koskaan. Seksi on loistavaa, eikä ole koskaan aiemmin ollut sitäkään. Olen kokenut kovia.

Vierailija
98/134 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP minkä ikäinen olet ja oletko ennen asunut miehen kanssa?

Vierailija
99/134 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 18:12"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 18:07"]

Miehen ruuat

Sinun ja lasten ruuat

[/quote]

Juu :) Hän ja hänen lastensa ruoat, minä ja minun lasteni ruoat. Näistä ei saa keskustella, vaan pitäisi mennä edellisen mukaan. Miehellä on teinien mukainen ruokavalio: valmisruokaa, noutoevästä, pizzaa, hodareita. Minä laitan itse perusruokaa, leivon leivät, aamut aloitetaan puurolla kaikki yms. Budjetit ovat ihan erilaiset.

En ole epätoivoinen. Mies on vain hyvin loukkaantunut, kun epäröin. Rakkaus kuulema kantaa ja minä olen hankala, kun mietin käytännön asioita.

Lisäksi muuttaisimme miehen valitsemalle alueelle niin, että miehellä ja miehen lapsilla koulut ja kuviot eivät muuttuisi. Minulla ja lapsillani ihan kaikki.
[/quote]

Ei juma*iste!! Ihanko sä nyt olet tosissasi? Nämä sun jutut muuttuvat koko ajan hullummiksi ja sä vain myhäilet kun on niin hyvää seksiä. Luepa nyt kuule kaikki tuo kirjoittamasi ihan ajatuksen kanssa ja mieti sitten mitä olet tekemässä. Ihan oikeasti, tuo mies ei käy täysillä.

Vierailija
100/134 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 17:58"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 17:54"]

Tykätään ja rakastetaan. Lapset kunnioittavat häntä, pelkäävät vähän, koska on niin tiukka. On kuitenkin luvannut tehdä niiden kanssa "miesten juttuja" ja sitä lapset odottavat ja toivovat. On suht kiltti, mutta auttaa vähän sillä asenteella, että on autettava takaisin samalla mitalla. Hänellä on jo teinit lapset, mutta läsnäolo täytyy mennä tasan eli jos mies on hetken lasteni kanssa, täytyy minun olla teinien kanssa (vaikkei heitä edes isän naisystävä oikeasti kiinnosta). Seksi on loistavaa.

[/quote]

[/quote]

No noista vastauksistasi päätellen mies on sua hiukan vanhempi ilmeisesti osallistuu kotihommiin, mutta tykkää tehdä niitä yhdessä. Osaa ja tulee toimeen myös lasten kanssa, vaiikka onkin kasvattajana vaativa (minusta ei olenkaan huono piirre miehessä). Omat lapsensa jo teini-ikäiset ja myös ilmeiseti hyvin kasvatetut? Tyydytätte toistenne seksuaaliset tarpeet ja mies myös raitis.

Sun pöksyissäsi kyllä ainakin erittäin vakavasti harkitsisin yhteen muuttoa. Ei tuo mies nyt niin kamalan pahalle tapaukselle vaikuta, kuten annoit ensin ymmärtää. Nyt kun vertaa hyviä ja huonoja puolia, niin ei  sääntöjen noudattamisen vaatiminen ja kasvatuksellinen tiukkuus mitään syntejä ole, vaikka moni niistä nykyisin laistaakin. Sinuna ehdottaisin vaikka koeaikaa yhdessä asumiseen, jos liikaa hirvittä muuttaa suin päin yhteen. Hyvät ja raittiit miehet on  kuitenkin aika harvassa.

Ja tää oli numero kasilta.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi