Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttaisitko yhteen?

Vierailija
25.02.2015 |

Muuttaisitko yhteen uusperheeksi miehen kanssa, joka kerrostalossa asuessaan kirjoittelee ylös yläkerrasta (kaksi pientä lasta) kuuluvia juoksuaskelia, satunnaista itkua ja kovaäänisiä komentoja "nyt vaatteet päälle" päivämäärineen ja aikoineen, koputtelee kattoon saadakseen yläkerran hiljenemään ja valittaa isännöitsijälle metelistä, joka ajoittuu 7:30-22:30 ja menee normaalien asumisen äänten kategoriaan täysin

JOS

sinulla itselläsi olisi eläväisiä, eskari-alakouluikäisiä lapsia muutama ja tietäisit, että he kipittelevät ja ovat joskus äänekkäitä ja joita joutuu komentelemaan päivittäin vaikka säännöt pitäisikin olla selvät.

Kommentit (134)

Vierailija
41/134 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä voi olla totta sillä eihän nyt 2015 voi olla noin tyhmiä ämmiä olemassakaan jotka seurustelee VAPAAEHTOISESTI kusipään kanssa ja vielä miettii yhteenmuuttoa vaikka on lapsiakin...siis ole provo tai multa katkeaa verisuoni päästä!!!

Vierailija
42/134 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin muuta vaan tämän miehen kanssa yhteen jos haluat todella paskan elämän ja haluat pilata myös lastesi elämän. Pari Eerikaa lisää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/134 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ap olla vähän vähemmän säälittävä ja manipuloitavissa ja laita ne lapsesi 1.sijalle elämässäsi ja heivaa tuo kamala mies elämästäsi NYT HETI!

Vierailija
44/134 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hyvä kuulla mielipiteitä tästä asiasta. Lähipiirinikin on sitä mieltä, että nyt minulla on hieno, minua rakastava mies ja pitäisi uskaltaa. Mies onkin kaikille kertonut minun olevan paras kaikista ikinä. Minusta vain ei aina tunnu siltä, ei todellakaan.

Voi olla, että nyt olen vain sellaisessa modessa, että ilmaisen miehestä vain huonoja asioita. Eihän se tokikaan niin ole. Hänessä on todella paljon hyvää ja paljon hyviä asioita hän on myös lasteni kanssa ja heidän eteensäkin tehnyt. On kuitenkin myös epäilyttäviä asioita ja näistä ihan tärkeimpiä tuo aloituksen teema. Kestäisikö mies oikeasti lapsiperhe-elämää? Hän ei sitä ole juuri viettänyt aikanaan, vaan omien lastensa ollessa pienempiä hänellä oli muuta.

Otan vastaan mielenkiinnolla kommentit siitä, että olen käsittämättömän tyhmä. Mitkä seikat tässä kaikessa ovat mielestänne kaikista arveluttavimpia?

Vierailija
45/134 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis luonnevikainen narsisti kontrolloiva hullu juurikin esittää kaikille parempaa kuin onkaan ja on siinä mestari! Sinä näet jo häivähdyksiä tulevasta ja todellisesta luonteesta.

Usko nyt niitä "hälytyskelloja" ennenkuin joudut helvettiin lapsinesi.

Vierailija
46/134 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:49"]

Siis luonnevikainen narsisti kontrolloiva hullu juurikin esittää kaikille parempaa kuin onkaan ja on siinä mestari! Sinä näet jo häivähdyksiä tulevasta ja todellisesta luonteesta.

Usko nyt niitä "hälytyskelloja" ennenkuin joudut helvettiin lapsinesi.

[/quote]

Ennemminkin ehkä uskoisin, että hän ei ole oikein sinut itsensä kanssa. Hän haluaisi olla perheihminen, mutta oikeasti hän on niin mukavuudenhaluinen ja itsekäskin ehkä, että haluaisi elää vain naisensa kanssa. Hän haluaisi olla vähällä toimeentuleva ja maanläheinen, mutta oikeasti hän kaipaa elintasoa ja haluaa näyttää hyvältä ja kaiken näyttävän hyvältä. Hän haluaisi olla monitaitava ja osata miesten juttuja, mutta oikeasti hän ulkoistaisi ne mielellään, jos vain rahaa olisi; renkaatkin saa vaihtaa firma, eikä muuten ole minunkaan renkaitani kertaakaan vaihtanut, pyytänyt minua tosin vahailemaan autoaan, kun sekin on yksin tylsää.

Vierailija
47/134 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki muuttaisin heti ja tekisin muutaman lapsenkin mahdollisimnan pian, että elämä olisi mahdollisimman täydellistä.

... Tai sitten uskoisin tällä kertaa av:ta ja häipyisin mahdollisimman kauas tuosta narsistisesta ja itsekkäästä miehestä.

Vierailija
48/134 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 18:12"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 18:07"]

Voin kuvitella teidän yhteisen jääkaapin:

Miehen ruuat

Sinun ja lasten ruuat

[/quote]

Juu :) Hän ja hänen lastensa ruoat, minä ja minun lasteni ruoat. Näistä ei saa keskustella, vaan pitäisi mennä edellisen mukaan. Miehellä on teinien mukainen ruokavalio: valmisruokaa, noutoevästä, pizzaa, hodareita. Minä laitan itse perusruokaa, leivon leivät, aamut aloitetaan puurolla kaikki yms. Budjetit ovat ihan erilaiset.

En ole epätoivoinen. Mies on vain hyvin loukkaantunut, kun epäröin. Rakkaus kuulema kantaa ja minä olen hankala, kun mietin käytännön asioita.

Lisäksi muuttaisimme miehen valitsemalle alueelle niin, että miehellä ja miehen lapsilla koulut ja kuviot eivät muuttuisi. Minulla ja lapsillani ihan kaikki.
[/quote]

Tän on pakko olla provo. Ei kukaan aikuinen voi olla noin pihalla, lue itse nämä sun kirjoittamat jutut miehestä ja mieti hetki. Älä muuta yhteen, eroa ja etsi kunnollinen mies jostain.

Vierailija
49/134 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 18:24"]Minulle mies on ollut kiltein, läsnäolevin ja välittävin ikinä ja ainoa raitis koskaan. Seksi on loistavaa, eikä ole koskaan aiemmin ollut sitäkään. Olen kokenut kovia.
[/quote]
Eli uhraat lapsesi onnellisuuden ja hyvinvoinnin hyvän seksin takia. Oikea vuoden äiti olet!

Vierailija
50/134 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Hyvän henkisen ja fyysisen läheisyyden, joka ruokkisi hyvinvointiani ja olisin parempi äiti. Tosin eipä tämä nyt taida ihan näin mennä...

Vierailija
51/134 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas!

Vierailija
52/134 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 15:40"]

Jestas!

[/quote]

Lisää vähän moninaisempia perusteluja, niin helpottaa tämä päätöksenteko.

Toisaalla puhuu miehen ääni, joka sanoo, etten koskaan tule saamaan yhtä hyvää miestä.

Vierailija
53/134 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli valitset mielummin hullun/narsistimiehen kuin olisit hetken yksin? Ei sullakaan taida ihan itsetunto olla kunnossa. Mietippä kaksi kertaa onko se ainoa tapa tulla onnelliseksi , että asut paskan/manipuloivan/kontrolloivan miehen kanssa? Kasva aikuiseksi ja odota parempaa miestä. Tai ole ainakin severran aikuinen että kasvata lapsesi ensin, ennen kuin muutat yhteen mt-ongelmaisen miehen kanssa! Tai ehkä tosiaan parempi että annat lapsesi exällesi?!

Vierailija
54/134 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 15:40"]

Jestas!

[/quote]

Lisää vähän moninaisempia perusteluja, niin helpottaa tämä päätöksenteko.

Toisaalla puhuu miehen ääni, joka sanoo, etten koskaan tule saamaan yhtä hyvää miestä.
[/quote]

Ei kenenkään, joka on oikeasti hyvä mies, tarvitse sitä valuutella noin. Teot puhuvat puolestaan. Älä muuta yhteen, liikaa inhottavuuksia.

Vierailija
55/134 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä tässä on ongelman ydin kuitenkin minä, se miten koen ja miten ilmaisenkin asiat.

Ehkäpä mies on turhautunut, kun teen asioista vaikeita ja siksi on ehkä ollut toisinaan kireä.

Tosin sittenkin me heräämme aina aikaisin ja he myöhään ja mies valittaa isännöitsijälle, jos havahtuu naapureiden vuoksi ennen kahdeksaa sunnuntaina; miten saisimme hommat ikinä soviteltua. Mies valitsee mökkireissulle sisäfilettä ja karkkeja, mutta minä ottaisin puuroaineksia, kuivaelintarvikkeita, uht-maitoa yms., jotta pysyisin budjetissa ja jotta ruoanlaitto olisi helppoa ja nopeaa, eikä tarvitsisi lähteä mökiltä joka toinen päivä kauppaan, mutta ei näistäkään keskustella, vaan mennään ensimmäisen mukaan.

Vierailija
56/134 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 09:13"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 20:38"]Elämä on parempaa mukavan miehen kanssa kuin kusipään kanssa. Ei minulla neuvoa sinulle ole.
[/quote]
Elämä on parempaa YKSIN kuin kusipään kanssa.
[/quote]
Tämä.

Vierailija
57/134 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap huhuu, teitkö jo päätöksen?

Vierailija
58/134 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla menee hyvin kun pääset eroon tuollaisesta haukkuvasta inhotuksesta. Ajattele lapsiasikin, olet heidän ainoa äiti. Olin itse nuorempana suhteessa miehen kanssa joka rakasti lujaa, tiesi kaiken paremmin, kertoi suunnilleen miten minun olisi pitänyt hiukseni kammata ja loukkaantui jatkuvasti ties mistä. Minulla oli koko ajan kamala olo mutten halunnut lähteä koska rakkaus oli niin suurta. Voi miten tyhmä voi ihminen olla. Suhteen päätyttyä olin heti onnellisempi kuin aikoihin! Sain hengittää ja olla miten hyvältä tuntuu. Sinä olet arvokas eikä kellään ole oikeutta tuolla lailla haukkua toista. Ei tuo ole rakkautta vaan alistamista. Löydät varmasti paremman. Tai sitten huomaat että itsenäisenä naisenakin on hyvä olla. Ja asiahan ei niille ihmetteleville tutuille kuulu. Jos jotain välttämättä haluat kertoa, kerro totuus. Että syyllisti sinua ja pelotti lapsia.

Vierailija
59/134 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:27"]

Ap huhuu, teitkö jo päätöksen?

[/quote]

Huonosti menee. Mies on hyvin loukkaantunut ja syyllistää minua. Olen kuulema menettämässä elämäni rakkauden. En saisi tuhota hienoa mahdollisuutta upeaan elämään epäilemällä kaikkea valmiiksi, keksimällä aina uusia uhkia ja ongelmia. Hän ei aio jaksaa tällaista ja hänen päämääränsä on muuttaa naisensa kanssa yhteen. Hän on perheihminen ja lauman johtaja. Se nainen en sitten ole minä.
[/quote]
Hyvinhän sinulla menee jos tuollaisesta olet pääsemässä eroon.

Vierailija
60/134 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi