Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttaisitko yhteen?

Vierailija
25.02.2015 |

Muuttaisitko yhteen uusperheeksi miehen kanssa, joka kerrostalossa asuessaan kirjoittelee ylös yläkerrasta (kaksi pientä lasta) kuuluvia juoksuaskelia, satunnaista itkua ja kovaäänisiä komentoja "nyt vaatteet päälle" päivämäärineen ja aikoineen, koputtelee kattoon saadakseen yläkerran hiljenemään ja valittaa isännöitsijälle metelistä, joka ajoittuu 7:30-22:30 ja menee normaalien asumisen äänten kategoriaan täysin

JOS

sinulla itselläsi olisi eläväisiä, eskari-alakouluikäisiä lapsia muutama ja tietäisit, että he kipittelevät ja ovat joskus äänekkäitä ja joita joutuu komentelemaan päivittäin vaikka säännöt pitäisikin olla selvät.

Kommentit (134)

Vierailija
121/134 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 19:00"]

Oman kokemuksen mukaan tuo oman paremmuutensa vakuuttelu mieheltä on erittäin huono merkki. Oma ex teki juuri niin ja oli täysi sika mieheksi. Aiheutti pahaa ahdistusta toimillaan ja käytöksellään. Edelleen jos joudun tekemisiin hänen kanssaan, ahdistun hirveästi. Suosittelisin pysymään kaukana sellaisesta jo oman ja lasten terveyden vuoksi.

[/quote]

Tämä on tosiaan ollut läsnä koko ajan. Hän osaa kaikkea mielestään, tosin ei ole missään liian hyvä, edelleen mielestään. Naiselleen hän on parasta maailmassa, huomioiva, kehuva, rakastava, aikaa toiselle löytävä. Työssään hän on todella pidetty. Arjen aikataulutuksessa ja organisoinnissa hän on haka. Hänen kanssaan voi keskustella mistä vain. Hän on elämänkouluja käynyt ja todella paljon oppinut. Hänellä on syvä ymmärtämys elämästä.

Hänellä on selkeä kuva, mitä hän tulevaisuudessa haluaa ja pian. Hänellä ei ole aikaa hukattavaksi. Hän ei halua olla mikään haasteiden selättäjä ja pelkääjän terapeutti. Hän haluaa elää täysillä ja nauttia joka hetkestä. Sitä ei voi tällaisen naisen kanssa, jolla on ihmeellisiä ajatuksia yhteenmuutosta: pitäisi jutella vastuiden jaoista, rahankäytöstä, isosta lainasta ja mahdollisesta työttömyydestä, kiireistä arjessa niin, ettei välttämättä ehtisi juuri nähdäkään, koska illat niin nopeasti loppuvat kesken (hänen mielestään joka päivässä on ilta yhteistä aikaa ja valvotaan romanttisesti kaksin. toimii hänelle, joka tekee paljon etätöitä, ei minulle, jonka on herättävä viimeistään puoli seitsemältä).

Tässä kirjoitellessani tajusin, että mieshän tosiaan tekee etätöitä noin puolet työajastaan. Silti hän on aina torpannut ajatuksen minun luokseni muuttamisesta sillä, ettei jaksaisi ajaa niin paljon. Oikea syy lienee jossakin muualla, mm. siinä, ettei taloni varustelutaso kelpaa (mitä voisi muuttaa jos satsaisimme kotiini osan siitä, mitä menisi talonostoon) ja sillä, että ei vain halua muuttaa sinne, missä minä asun. Tosin kotonani lapsenikin ovat paljon ulkona ja tilaa riittää. Eivät olisi lapset niin häiriöksi. En oikein ymmärrä enää mitään.

Vierailija
122/134 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa ärsyttää tämän kirjoittajan huono itsetunto! Ahdistavaa lukea noin surkeasta naisihmisestä, ÄIDISTÄ, joka ei pätkääkään arvosta itseään. Hoida nyt nainen itsetuntosi kuntoon, miten muuten voit muka kasvattaa terveitä lapsia? Ja alkuperäiseen kysymykseen: Ei, et TODELLAKAAN muuta noin hullun miehen kanssa yhteen. HALOO! HERÄÄ JO!

Toivon todella että tämä on provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/134 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaako joku ihmetellä tätä vielä.

Vierailija
124/134 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö ap paikalla? Ketju kiinnostaa omien traumaattisten mieskokemusten vuoksi. Tai kannustuksena voin kertoa, että nyt vuosien jälkeen koen ne jo voimaannuttavina. Olin viisaampi enkä jäänyt, hyvä minä! Toivottavasti opit rakastamaan itseäsi. Tee jotain oikein kivaa, lähde vaikka rantalomalle lasten tai ystävättären kanssa. Kaikkea hyvää sinulle.

Vierailija
125/134 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 10:06"]Tyhjä olo. Miehestä ei ole kuulunut. Hän sanoi, että hänellä on kyllä vientiä ja iän mukana aina vain enemmän ja hän etenee heti nopeasti, kun vain oikea löytyy. Hän on aina halunnut tietyt asiat, eikä halua etäsuhdetta enää.
[/quote]
Ryhdistäydy nainen! Et tarvitse tuollaista "kultakimpaletta". Lastesikin on parempi ilman. Mikset mieti heidän parastaan?? Vingut vaan kun ei ole miestä joka huomioi. Voi kyynel aikuinen nainen. Soita vaikka vanhalle ystävälle ja lähde pitämään hauskaa, kai sinulla omakin elämä on? Elä elämääsi äläkä surkuttele kun pääset alistajasta eroon!

Vierailija
126/134 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 19:12"]mies on selkeä narsisti! juokse pakoon!
[/quote] Kappas, palstapsykiatri tekemässä diagnoosejaan taas... Ihan tapaamatta henkilöä, kuulopuheen perusteella...

Vierailija
127/134 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on varmasti oikeassa. Olen jo saanut jutella vanhojen miespuolisten kavereiden kanssa,mikä ei ollut hyväksyttävää.Olen saanut olla ilman paineita lasten kanssa ja ruma,laittamaton ja epäedustava. Kelailen kuitenkin vielä paljon kaikkea. Ystävä sanoi tänään,että mies haluaa asioiden joko menevän kuten hän haluaa tai ei ollenkaan. Hän oli ystävällenikin kehunut,kuinka oli edellisen naisystävänsä elämän järjestänyt täysin uudelleen niin,että nainen sai ihan "uuden elämän"(tosin uusperhe ei kestänyt). En olisi saanut kyseenalaistaa mitään.

Vierailija
128/134 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjä olo. Miehestä ei ole kuulunut. Hän sanoi, että hänellä on kyllä vientiä ja iän mukana aina vain enemmän ja hän etenee heti nopeasti, kun vain oikea löytyy. Hän on aina halunnut tietyt asiat, eikä halua etäsuhdetta enää.

Vierailija
129/134 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et muuta yhteen, et todellakaan! Kyllä Se Oikea jostain ilmestyy, mutta kyseinen mies ei todellakaan ole hän! Oikeasti, järki päähän!
.
Isäni oli narsisti ja sain aivan kamalaa kohtelua. Muistan, kun kärsin 14-15 vuotiaana aknesta, jolloin sain kuulla olevani paskanaama ja 'ei tuollaista petolinnun perseen kuvatusta huoli kukaan'. Äitini oli tukena, mutta olen yhä epävarma itseni kanssa, vaikka olen asunut omillani jo monta vuotta.
.
Haluatko lastesi ja itsesi kärsivän samalla tavalla? Helvetti, nyt se mies pois elämästä, ennenkuin on liian myöhäistä!!!!!

Vierailija
130/134 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliis paljasta jo että olet provo. Älä masenna mua sillä ajatuksella että tuollaisia naisia olisi oikeasti.

Vierailija
131/134 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en ole provo. Enkä koe, että mies olisi ollut klassinen narsisti. Kai olen sokea.

Vierailija
132/134 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 19:15"]

Sinä et ole miehelle kaikki kaikessa vaan mies itse on sitä itselleen. Mutta olet provo koska kukaan ei ole noin sokea kuvitellussa rakkaudessaan jos on jo lapsiakin eli ei ole enää teini joten pitäisi pystyä omia aivoja käyttämään.

Tällaista miestä ei harmita mikään muu kuin se että naisella on se saatanan lapsi eikä keskity täysillä häneen ja vielä yrittää ainakin pyristellä vastaan eikä alistu miehen erinomaisuuden edessä kun pitäisi kiittää häntä polvillaan kun on korkeuksistaan alentunut naista edes vilkaisemaan.

[/quote]

Tässä voi hyvinkin olla myös paljon totta. Mies on todellakin kaikki kaikessa itselleen. Ja yhdessä ollaan myös kaikki kaikessa. Nainen saa olla ongelmineen itsekseen, tosin muualtakaan ei saa apua pyytää, koska se on epäluottamuslause ja mustasukkainenkin voi sellaisesta vähän olla. Joskus minulla oli tilanne, että autossa oli vikaavikaa, olin lähes toimintakyvyttömän kipeä ja esimieheltä tuli mahdottomia vaatimuksia jatkuvasti, minkä kaiken mies tiesi. Hän ihmetteli viestein "turvalliselta etäisyydeltä" mikä vaivaa, kun on "vain" nuo asiat pielessä ja valitteli, kun ei musta ole seuraa ja kaukaakin vaikutan ei-hymyilevältä. Hymyile nainen! Toisalta oli hän ainoa läsnäoleva silloinkin, edes vähän läsnä ja kiinnostunut minusta ja halusi minulle hyvää, onnea ja hymyjä.

Vierailija
133/134 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kupla puhkeaa luettu.

Tunnistin exien hehkutuksen: erityisesti viimeisin ex oli upean kaunis ja seksikäs sekä tämän uusimman hehkutuksen: hän ymmärtää, hän on valmis, hänellä ei ole tunnelukkoja, hän on juuri se, mitä mies on aina halunnut. Tunnistin ylisanat: olin ainutlaatuisin koskaan ja meidän tarinamme oli päättymätön - juuri näin piti tässä elämässä tapahtua. Tunnistin kertakäyttöisyyteni: Lennosta minut pystyi vaihtamaan toiseen, joka täyttäisi paremmin hänen toiveensa ja tarpeensa. Tunnistin sen, että minun mielipiteeni ja tunteeni olivat väärät.

Voi olla, että yhteenmuutto olisi todella ollut virhe. Nyt kuitenkin on aika vaikeaa. Tunnistin senkin, että vahvojen rakkaudentunnustusten jälkeen, vaikka arki ja todellisuus olisi näyttänyt toista, on vaikeaa päästä eteenpäin.

Vierailija
134/134 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 20:28"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 19:15"]

Sinä et ole miehelle kaikki kaikessa vaan mies itse on sitä itselleen. Mutta olet provo koska kukaan ei ole noin sokea kuvitellussa rakkaudessaan jos on jo lapsiakin eli ei ole enää teini joten pitäisi pystyä omia aivoja käyttämään.

Tällaista miestä ei harmita mikään muu kuin se että naisella on se saatanan lapsi eikä keskity täysillä häneen ja vielä yrittää ainakin pyristellä vastaan eikä alistu miehen erinomaisuuden edessä kun pitäisi kiittää häntä polvillaan kun on korkeuksistaan alentunut naista edes vilkaisemaan.

[/quote]

Tässä voi hyvinkin olla myös paljon totta. Mies on todellakin kaikki kaikessa itselleen. Ja yhdessä ollaan myös kaikki kaikessa. Nainen saa olla ongelmineen itsekseen, tosin muualtakaan ei saa apua pyytää, koska se on epäluottamuslause ja mustasukkainenkin voi sellaisesta vähän olla. Joskus minulla oli tilanne, että autossa oli vikaavikaa, olin lähes toimintakyvyttömän kipeä ja esimieheltä tuli mahdottomia vaatimuksia jatkuvasti, minkä kaiken mies tiesi. Hän ihmetteli viestein "turvalliselta etäisyydeltä" mikä vaivaa, kun on "vain" nuo asiat pielessä ja valitteli, kun ei musta ole seuraa ja kaukaakin vaikutan ei-hymyilevältä. Hymyile nainen! Toisalta oli hän ainoa läsnäoleva silloinkin, edes vähän läsnä ja kiinnostunut minusta ja halusi minulle hyvää, onnea ja hymyjä.
[/quote]
Kamala ihminen! Hänhän tekee sinut onnettomaksi! Mikä ihmeen hypnotisoija tuo mies on kun saa naisen pauloihinsa vaikka on itsekäs ja ilkeä? Eihän hän halua sinua onnnelliseksi sinun itsesi vuoksi, haluaa että esität onnellista jotta HÄNELLÄ olisi kivaa hymyilevän naisen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän