Muuttaisitko yhteen?
Muuttaisitko yhteen uusperheeksi miehen kanssa, joka kerrostalossa asuessaan kirjoittelee ylös yläkerrasta (kaksi pientä lasta) kuuluvia juoksuaskelia, satunnaista itkua ja kovaäänisiä komentoja "nyt vaatteet päälle" päivämäärineen ja aikoineen, koputtelee kattoon saadakseen yläkerran hiljenemään ja valittaa isännöitsijälle metelistä, joka ajoittuu 7:30-22:30 ja menee normaalien asumisen äänten kategoriaan täysin
JOS
sinulla itselläsi olisi eläväisiä, eskari-alakouluikäisiä lapsia muutama ja tietäisit, että he kipittelevät ja ovat joskus äänekkäitä ja joita joutuu komentelemaan päivittäin vaikka säännöt pitäisikin olla selvät.
Kommentit (134)
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 18:30"]
Mitä tapahtuisi jos asuisitte yhdessä ja sairastuisit vaikka pahaan vatsatautiin. Huolehtisiko mies lapsista vai olisivatko silloinkin sinun huollettavanasi täysin? Hoitaisiko mies sinua?
Erittäin hyvä kysymys. En tiedä. Minut hoitaisi, lapsistani en ole varma. Kun olen potenut kotonani, ei hän ole kirmannut apuun ja ollut loukkaantunut, kun eksä on sitten niin tehnyt.
[/quote]
Eikö lapsillasi ole isää? Lapsukaiset siis vain isille tästä eteenpäin niin voit antautua miehen vahvojen käsivarsien syleilyyn ihan täysillä ja rakastaa häntä aina ja ikuisesti! Nyt sinun pitää siis vähän tehdä töitä, että ansaitset tämän ihanuuden, ehkä sinun tulee luopua joistakin asioistasi, kuten lapsistasi, mutta rakkautenne kantaa kyllä tämänkin yli! Annat myös miehen olla pääkäyttäjänä tietokoneellasi ja annat hänen hallita pankkitiliäsi ja luonnollisesti puhelintasi. Rakkaus kantaa, onnea matkaan! :-)
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 18:33"]
Mitä tapahtuisi jos asuisitte yhdessä ja sairastuisit vaikka pahaan vatsatautiin. Huolehtisiko mies lapsista vai olisivatko silloinkin sinun huollettavanasi täysin? Hoitaisiko mies sinua?
Erittäin hyvä kysymys. En tiedä. Minut hoitaisi, lapsistani en ole varma. Kun olen potenut kotonani, ei hän ole kirmannut apuun ja ollut loukkaantunut, kun eksä on sitten niin tehnyt.
[/quote]
[/quote]
Enkä näköjään osaa ollenkaan vastailla ketjuun :/
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 18:34"]
Eikö lapsillasi ole isää? Lapsukaiset siis vain isille tästä eteenpäin niin voit antautua miehen vahvojen käsivarsien syleilyyn ihan täysillä ja rakastaa häntä aina ja ikuisesti! Nyt sinun pitää siis vähän tehdä töitä, että ansaitset tämän ihanuuden, ehkä sinun tulee luopua joistakin asioistasi, kuten lapsistasi, mutta rakkautenne kantaa kyllä tämänkin yli! Annat myös miehen olla pääkäyttäjänä tietokoneellasi ja annat hänen hallita pankkitiliäsi ja luonnollisesti puhelintasi. Rakkaus kantaa, onnea matkaan! :-)
[/quote]
Tämä ei ehkä ole ollenkaan tuulesta temmattu mielipide. Tällaista olen ajatellut vähän itsekin. Mies olisi tyytyväinen, jos minusta tulisi etävanhempi. Hänen eksänsäkin oli tehnyt tämän valinnan. Lapsensa olivat heillä vain joka toinen vkl.
[/quote]
[/quote]
[/quote]No kun mies ei ole neuvomassa! ;-)
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 18:38"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]No kun mies ei ole neuvomassa! ;-)
[/quote]
;)
Kuulostaa sitlä ettäolet jo päätöksesi tehnyt. Dumppaa lapsesi isälleen ja muuta kodinhoito- ja kulujenmaksukoneeksi hyvän panon kanssa. Tietysti toimit jatkossa äitinä hänen lapsilleen.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 18:45"]
Kuulostaa sitlä ettäolet jo päätöksesi tehnyt. Dumppaa lapsesi isälleen ja muuta kodinhoito- ja kulujenmaksukoneeksi hyvän panon kanssa. Tietysti toimit jatkossa äitinä hänen lapsilleen.
[/quote]
Jotakin tällaista oli edellisen kanssa, koska miehen lapset asuivat perheessä kuitenkin joka toinen viikko, mutta omilleen nainen oli etä-äiti.
mies on selkeä narsisti! juokse pakoon!
On ihan selvä asia,ettei suhteemme kestä kauaa,jos en ala lämmetä yhteenmuutolle. Ajatus erosta tuntuu todella pahalta. Toisaalta melko vahvana huolena minulla on,ettei kokonaisuus toimisi. Minulta loppuisivat voimat,koska en usko,että hänestä olisi ottamaan yhteisvastuuta sellaisista arjen asioista (lähinnä minun lapseni ja heihin liittyvät haasteet) jotka ovat työläitä,eivätkä kuulu hänelle tai jos hän ottaisikin,joutuisin minä sitten tekemään vastapalvelukseksi asioita,joita tietenkin tekisin,jos olisi aikaa ja voimia.Kotona voisi olla vähän tiukka ilmapiiri,jos minä olisin väsynyt ja lapseni äänekkäitä ja sotkuisia (sellaista on arki usein muutenkin,miehen mielestä se muuttuisi kun aikuisia olisi kaksi).
Surullista.
Vähän näin.Olen esittänykin onnellista.En ole halunnut kertoa hänelle,jos olen ollut onneton,koska hän on ollut niin onnellinen.Olen kokenut olevani kiittämätön,kun monista syistä johtuen olen ollut onneton. Mies on kyllä vaikuttanut aidosti suruliselta,jos en osaa olla onnellinen,viettää kepeitä päiviä yhdessä. Hän haluaa tehdä naisensa onnelliseksi,mutta se en tule olemaan minä.Hän ei halua etäsuhdetta enää.Aina hän on elänyt naisensa kanssa yhdessä paitsi tämän ajan kun me olemme olleet yhdessä.
Miksi ne edelliset naiset on lähteneet?
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:27"]
Ap huhuu, teitkö jo päätöksen?
[/quote]
Huonosti menee. Mies on hyvin loukkaantunut ja syyllistää minua. Olen kuulema menettämässä elämäni rakkauden. En saisi tuhota hienoa mahdollisuutta upeaan elämään epäilemällä kaikkea valmiiksi, keksimällä aina uusia uhkia ja ongelmia. Hän ei aio jaksaa tällaista ja hänen päämääränsä on muuttaa naisensa kanssa yhteen. Hän on perheihminen ja lauman johtaja. Se nainen en sitten ole minä.
En tosiaankaan muuttaisi, enkä suosittele sinullekaan. Jatkakaa eri osoitteessa tai mieluummin erotkaa kokonaan. Saat sinä huomiota ja läheisyyttä lapsiltasikin ja seksin voit hoidella vaikka omin käsin. Ei kannata lähteä tuohon, pilaa itsetuntosi lopullisesti. Vai eikö hän pelaa juuri sillä nytkin? "Et ikinä saa parempaa miestä kuin minä". Minullekin on joskus sanottu noin ja uskoin sen.. Kärsin huonoa kohtelua monta vuotta, koska kuvittelin sen olevan parasta mitä voisin saada. Mutta jälkeenpäin on menty aina vain parempaan niin pitkään, että löysin kunnioittavan miehen.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 21:21"]
Sinulla menee hyvin kun pääset eroon tuollaisesta haukkuvasta inhotuksesta. Ajattele lapsiasikin, olet heidän ainoa äiti. Olin itse nuorempana suhteessa miehen kanssa joka rakasti lujaa, tiesi kaiken paremmin, kertoi suunnilleen miten minun olisi pitänyt hiukseni kammata ja loukkaantui jatkuvasti ties mistä. Minulla oli koko ajan kamala olo mutten halunnut lähteä koska rakkaus oli niin suurta. Voi miten tyhmä voi ihminen olla. Suhteen päätyttyä olin heti onnellisempi kuin aikoihin! Sain hengittää ja olla miten hyvältä tuntuu. Sinä olet arvokas eikä kellään ole oikeutta tuolla lailla haukkua toista. Ei tuo ole rakkautta vaan alistamista. Löydät varmasti paremman. Tai sitten huomaat että itsenäisenä naisenakin on hyvä olla. Ja asiahan ei niille ihmetteleville tutuille kuulu. Jos jotain välttämättä haluat kertoa, kerro totuus. Että syyllisti sinua ja pelotti lapsia.
[/quote]
Niin...En tiedä. Haikeudella mietin hyviä hetkiä, joita oli alussa koko porukalla ja jatkossa kahdestaan. Niitä oli paljon, sellaisia, joita en ollut koskaan aiemmin kokenut. Joku minussa varoittaa kuitenkin. Eniten se, miten mukavuudenhaluiselta mies tuntuu ja se, ettei rakkaus ole pyyteetöntä, vaan jossakin on aina "takaisinmaksun" aika. Elämäntilanteemme ja haasteemme ovat aivan erilaiset, mutta syyllistyn siitä, että en voi antaa samalla mitalla takaisin. En voi antaa miehen osallistua, koska tiedän, että minun pitää vastavuoroisesti auttaa häntä. Menee vaikeaksi. Joku miehen ystävä sanoi, että hän on epäreilu, jos laittaa minut valitsemaan ajasta, mikä minulla on lapsille - ja sekin on vähän - ja sitähän hän on tehnyt. Ymmärrän tietenkin halun olla kahdestaan, mutta toisaalta minä olen koko paketti ja etenkin, jos muuttaisimme yhteen.
Minulla on niin riittämätön olo. Minua pelottaa ja askarruttaa, mutta järkevää keskustelua siitä ei synny. Olenhan väärässä.
En tiedä. Sekavaa kirjoittelua. Tässä menee mies, jolle olin kaikki kaikessa, mutta en ole enää, koska prioriteettini eivät ole oikeanlaiset ja pilaan kaiken ennen kuin se on alkanutkaan.
Oman kokemuksen mukaan tuo oman paremmuutensa vakuuttelu mieheltä on erittäin huono merkki. Oma ex teki juuri niin ja oli täysi sika mieheksi. Aiheutti pahaa ahdistusta toimillaan ja käytöksellään. Edelleen jos joudun tekemisiin hänen kanssaan, ahdistun hirveästi. Suosittelisin pysymään kaukana sellaisesta jo oman ja lasten terveyden vuoksi.
Sinä et ole miehelle kaikki kaikessa vaan mies itse on sitä itselleen. Mutta olet provo koska kukaan ei ole noin sokea kuvitellussa rakkaudessaan jos on jo lapsiakin eli ei ole enää teini joten pitäisi pystyä omia aivoja käyttämään.
Tällaista miestä ei harmita mikään muu kuin se että naisella on se saatanan lapsi eikä keskity täysillä häneen ja vielä yrittää ainakin pyristellä vastaan eikä alistu miehen erinomaisuuden edessä kun pitäisi kiittää häntä polvillaan kun on korkeuksistaan alentunut naista edes vilkaisemaan.