Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttaisitko yhteen?

Vierailija
25.02.2015 |

Muuttaisitko yhteen uusperheeksi miehen kanssa, joka kerrostalossa asuessaan kirjoittelee ylös yläkerrasta (kaksi pientä lasta) kuuluvia juoksuaskelia, satunnaista itkua ja kovaäänisiä komentoja "nyt vaatteet päälle" päivämäärineen ja aikoineen, koputtelee kattoon saadakseen yläkerran hiljenemään ja valittaa isännöitsijälle metelistä, joka ajoittuu 7:30-22:30 ja menee normaalien asumisen äänten kategoriaan täysin

JOS

sinulla itselläsi olisi eläväisiä, eskari-alakouluikäisiä lapsia muutama ja tietäisit, että he kipittelevät ja ovat joskus äänekkäitä ja joita joutuu komentelemaan päivittäin vaikka säännöt pitäisikin olla selvät.

Kommentit (134)

Vierailija
61/134 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja valvon.

Mies on loukkaantunut,kun en halunnut tarpeeksi.Hän todella ottaa naisen,joka haluaa HÄNET ja haluaa olla hänen kanssaan AINA,ja tuntee ja tajuaa,että hän on riskinoton arvoinen,yhdessä me-hengessä onnistuu kaikki. Ottajia kuulema riittää.Hienoa,ettei tarvitse olla minun kanssani riittämättömässä välitilassa enää.

Mulla on kyllä vaikea olla,ikävä ja ajatus,että tein elämäni virheen.Tulen aina olemaan yksin,koska kukaan tuskin tulee tuntumaan miltään,kaikki ovat niin yhdentekeviä. Mikään parisuhde ei koskaan ole ollut terveellä pohjalla,eikä ole siten onnistunutkaan.

Vierailija
62/134 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 17:51"]On.

On raitis, urheilullinen ja pitää minusta.

Olen toivonut edes isoa pihaa, mutta siinä on miehen mielestä liikaa töitä: nurmikkoa ja lumitöitä.
[/quote]

Sinulle riittää, että hän pitää sinusta ? Eikö tuossa vaiheessa, kun puhutaan uusioperheestä ja yhteenmuutosta, pitäisi puhua myös rakkaudesta ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/134 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 04:05"]Ja valvon.

Mies on loukkaantunut,kun en halunnut tarpeeksi.Hän todella ottaa naisen,joka haluaa HÄNET ja haluaa olla hänen kanssaan AINA,ja tuntee ja tajuaa,että hän on riskinoton arvoinen,yhdessä me-hengessä onnistuu kaikki. Ottajia kuulema riittää.Hienoa,ettei tarvitse olla minun kanssani riittämättömässä välitilassa enää.

Mulla on kyllä vaikea olla,ikävä ja ajatus,että tein elämäni virheen.Tulen aina olemaan yksin,koska kukaan tuskin tulee tuntumaan miltään,kaikki ovat niin yhdentekeviä. Mikään parisuhde ei koskaan ole ollut terveellä pohjalla,eikä ole siten onnistunutkaan.
[/quote]

Et todellakaan tehnyt virhettä! Sano miehelle, että jos aikuinen, tasapuolinen parisuhde ei kelpaa, menköön niiden ottajiensa luokse. Kukaan ei puhu noin ihmiselle, jota kunnioittaa ja arvostaa. Huomaat jo nyt, kuinka hengität vapaammin.

Vierailija
64/134 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 07:33"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 04:05"]Ja valvon. Mies on loukkaantunut,kun en halunnut tarpeeksi.Hän todella ottaa naisen,joka haluaa HÄNET ja haluaa olla hänen kanssaan AINA,ja tuntee ja tajuaa,että hän on riskinoton arvoinen,yhdessä me-hengessä onnistuu kaikki. Ottajia kuulema riittää.Hienoa,ettei tarvitse olla minun kanssani riittämättömässä välitilassa enää. Mulla on kyllä vaikea olla,ikävä ja ajatus,että tein elämäni virheen.Tulen aina olemaan yksin,koska kukaan tuskin tulee tuntumaan miltään,kaikki ovat niin yhdentekeviä. Mikään parisuhde ei koskaan ole ollut terveellä pohjalla,eikä ole siten onnistunutkaan. [/quote] Et todellakaan tehnyt virhettä! Sano miehelle, että jos aikuinen, tasapuolinen parisuhde ei kelpaa, menköön niiden ottajiensa luokse. Kukaan ei puhu noin ihmiselle, jota kunnioittaa ja arvostaa. Huomaat jo nyt, kuinka hengität vapaammin.

[/quote]

Olet oikeassa, että tässä on ristiriita. Mies painottaa, kuinka OLIN hänelle kaikki kaikessa. mutta hänellä riittää ottajia ja hän etenee varmasti. Tottakai se satuttaa, koska kyllä tässä oli rakkaudesta (vastaus edelliselle) kysymys molemmilla, tai ainakin näin käsitin. Heti alussa tuntui käsittämättömältä, kuinka voikaan olla mahdollista näin vahva yhteys. Tosin se yhteys sitten asetti reunaehtoja. Ehkä olisimme keskustellen löytäneet keskitien, mutta sitä hän ei halunnut, koska olin alusta lähtien lähettänyt niin vahvasti sellaista signaalia, etten koskaan tule kuitenkaan muuttamaan yhteen.

Vierailija
65/134 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa että sä olet ollut miehelle helppo saalis jostain syystä. Kerrot, että sun parisuhteet on aina olleet epäonnistuneita. Ja yhteyden tunne oli vahva heti alussa. Mulla itsellä oli kokemus, että tuntui kuin olisin "tullut kotiin" kun tutustuin yhteen narsistimieheen. Johtui siitä, että hän kohteli mua juuri niinkuin mua oli kotona kohdeltu. Itsetunto jota olen koko aikuisikäni kovalla työllä rakentanut, haihtui ilmaan. Oli tosi vaikeaa päästää irti ja hyväksyä ajatus että tästä ei tulekaan mitään, mutta onneksi eroaminen oli sillä lailla helppoa että meillä ei ollut hankittuna mitään yhteistä, tarvitsi "vain" lopettaa yhteydenpito. Vaikeaa oli, todella vaikeaa joten ymmärrän sua, mutta nyt olen onnellinen että se loppui enkä oo enää katsonut taakseni. Olen mieluummin yksin kuin sellaisen henkisestä kidutuksesta nauttivan ihmisen kanssa. Ja sama tilanne on nähdäkseni sulla. Hän nauttii siitä että kärsit. Anna hänen mennä menojaan, kukaan toista oikeasti rakastava ei hehkuta miten vientiä riittää. Ja jos hän ei kerran rakasta sinua niin mitä sellaisella miehellä teet? Totuttele ajatukseen että pärjäät yksinkin! Sillä lailla voit tehdä siitä totta.

Vierailija
66/134 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 09:40"]

Kuulostaa että sä olet ollut miehelle helppo saalis jostain syystä. Kerrot, että sun parisuhteet on aina olleet epäonnistuneita. Ja yhteyden tunne oli vahva heti alussa. Mulla itsellä oli kokemus, että tuntui kuin olisin "tullut kotiin" kun tutustuin yhteen narsistimieheen. Johtui siitä, että hän kohteli mua juuri niinkuin mua oli kotona kohdeltu. Itsetunto jota olen koko aikuisikäni kovalla työllä rakentanut, haihtui ilmaan. Oli tosi vaikeaa päästää irti ja hyväksyä ajatus että tästä ei tulekaan mitään, mutta onneksi eroaminen oli sillä lailla helppoa että meillä ei ollut hankittuna mitään yhteistä, tarvitsi "vain" lopettaa yhteydenpito. Vaikeaa oli, todella vaikeaa joten ymmärrän sua, mutta nyt olen onnellinen että se loppui enkä oo enää katsonut taakseni. Olen mieluummin yksin kuin sellaisen henkisestä kidutuksesta nauttivan ihmisen kanssa. Ja sama tilanne on nähdäkseni sulla. Hän nauttii siitä että kärsit. Anna hänen mennä menojaan, kukaan toista oikeasti rakastava ei hehkuta miten vientiä riittää. Ja jos hän ei kerran rakasta sinua niin mitä sellaisella miehellä teet? Totuttele ajatukseen että pärjäät yksinkin! Sillä lailla voit tehdä siitä totta.

[/quote]

Itse asiassa olen kuullut tämän teorian aikaisemminkin. Olen jo lapsuudessa tottunut siihen, että läheinen vuorovaikutussuhde ei ole turvallinen, eikä siinä ole hyvä olla. Olisiko minulla siksi ollut tässä osittain hyvä olla, tai tuttu, kuin olisin kotona, ei ehkä hyvä kuitenkaan.

Sitä en käsitä, miksi hän tosiaan on aina puhunut sitä, kuinka hänen kaikki, ja etenkin viimeisin eksänsä ovat olleet todella kauniita, urheilullisia ja upeita ja kuinka hänellä aina vientiä riittäisi. Hän perusteli tuota korostamista sillä, että hän kuitenkin on valinnut juuri minut.

Vierailija
67/134 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee tuota yhteenmuuttovirhettä.

Huomat sen jo itsekin epäröinnistäsi ettei liike olisi oikea.

Sitten kun löydät ihmisen, joka ei aiheuta tälläisiä epäilyksiä, muuta sitten.

Sinullekin löytyy vielä sielunkumppani, ei yksinäisyyden pelon uhalla saa altistaa lapsiaan mahdolliseen helvettin. Miten luulet että mies suhtautuu iltasekoiluihin ja aamuheräämisiin, luuletko että hän yhst äkkiä alkaakin pitää metelistä ja pienempien lasten suuremmasta vastuunkannosta?

Miten luulet että mies alkaisi suhtautua lapsiisi, niihin metelöiviin hirviöihin, jotka ovat toisen miehen rakkaudenhedelmiä, jotka pilaavat jokaisen vapaa-aamun ja ennen niin seesteisen illan.

Kun lapset alkaisivat reagoimaan vihamieliseen kasvuympäristöön oireilemalla, koettelisivat miestä ja testaisivat häntä uutena perheenjäsenenään, ymmärtäisikö mies että kyse olisi lapsen tavasdta lunastaa paikkansa perheessä, vai alkaisiko hän vihata lapsiasi vain enemmän?

Kuinka monta vuotta lasten pitäisi elää tässä ympäristössä, miten monta vuotta sinä kestäisit lasten ja miehen välisenä sovittelijana?

Miten hyvää seksi olisi sen jälkeen kun miehen viha metelöiviä, sotkevia ja aina tiellä olevia lapsia kohtaan alkaisi näkyä kunnolla?

Anna miehen mennä ja etsiä joku lapseton, joka pääsee myös helpommin pois mahdollisen narsisitin otteesta, sulla ei riitä nyt rahkeet tälläiseen helvettiin, sulla on tärkeämpääkin tekemistä huolehtia lapsista ja turvata heille tasapainoinen kasvuympäristö rakastavassa ilmapiirissä.

Sori, mutta älä enää haikaile perään, vaan ala tekemään surutyötä erosta ja katsomaan eteenpäin.

Vierailija
68/134 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukku sille että alat havahtua :)

Vierailija
69/134 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksi on loistavaa, pidä mies seksilelunasi!

Muuten äijä vaikuttaa niin skitsilta, että yhteiselämä ei tule toimimaan. Ihme, että et sitä itse tajua...

Vierailija
70/134 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tollasta kyllä tarvitse seksileluksikaan, liian ahdistava henkilö.

Osta itsellesi hyvä dildo ja rakasta hyvä elämä lapsillesii.

Problem solved, aivan sairas äijä, en ole koskaan tavannut ketään noin ahdasmilisesti kuvattu henkilöä.

Ja muista, sun totuus on se jossa joudut elämään, aivan sama onko miehellä eri totuus, omassasi sä joudut lapsesi kasvattamaan kuitenkin.

Vierailija
71/134 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle ei käynyt aikuisten laatuaika. Hän haluaa kokonaisuuden. Hän haluaa olla laumanjohtaja. Hän on kuulema familyman. Miksen aistinut sitä.

Nyt hän on loukkaantunut, että epäilin hänen arjen organisointikykyjään.

Hän ei myöskään tunne yhtään lapsia tai teinejä, joiden kanssa olisi ongelmia. Kaikkien vanhojen tuttavaperheidenkin teinit ovat jokainen käyttäytyneet rauhallisesti, viettävät aikaa vanhempiensa kanssa, ovat kaikin puolin sopeutuvaisia ja säyseitä. Mies ei ole yhtään uhmakasta minkäänikäistä koskaan tavannut ja ihmetteleekin vähän, kun joskus omieni kanssa olen huokaillut.

Vierailija
72/134 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämä on provo, mutta jatkaisin kahden asunnon seurustelua/seksiä. En ikinä, ikinä, ikinä muuttaisi yhteen. Mies ottakoon tai jättäköön.

terveisin nipon isäpuolen kanssa elänyt, jonka kahden sisaruksen elämä meni täysin päin peetä ja itselläkin ongelmia.

Vierailija
73/134 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on jo uusi!!!

Joku vähitellen tuttu, jolle on aiemmin aina kertonut olevansa parisuhteessa. Tälläkin on lapsia, 6- ja 8-vuotiaat. Kaunis, fiksu ja lähtökohtaisesti valmis yhteenmuuttoon. Kaikki on kuulema helppoa ja onnellista. Mies on ollut kahden vaiheilla ja jonkin aikaa ja miettinyt päänsä puhki miten kertoisi minulle, ettei satuttaisi. Hän toivoo minulle kaikkea hyvää, olen special ja minulla on aina paikka hänen sydämessään.

Luulin tosiaan, että lapset olisivat ehkä se suurin ongelma. No, tämä uusi on opiskellut alaa, joten hänen lapsensa varmasti käyttäytyvät hyvin ja varmasti ovat enemmän isällä tai lähipiirin hoidossa, jotta laatuaikaa on riittävästi. Tuntuu kyllä tosi pahalta. Mutta tajuttava olisi, ettei tämä ollut minua varten.

Vierailija
74/134 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUN KUPLA PUHKEAA, lupaa lukea tuo kirja. Huomaat ettei vika ollut sinussa ja tuosta löydät sata samanlaista tarinaa. Helpottaa sua pääsemään eteenpäin.

Vierailija
75/134 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 20:13"]

KUN KUPLA PUHKEAA, lupaa lukea tuo kirja. Huomaat ettei vika ollut sinussa ja tuosta löydät sata samanlaista tarinaa. Helpottaa sua pääsemään eteenpäin.

[/quote]

Varattu kirjastosta.

Vierailija
76/134 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 20:28"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 20:13"]

[/quote]

Varattu kirjastosta.
[/quote]
siis ap vai joku muu? No jokatapauksessa tekee hyvää tuollaista kokeneelle.. Itse luin ja löysin pelottavan monta kohtaa,jopa lausetta,jotka olivat kuin suoraan exäni suusta. Veikkaan että ap:lle tulee samat fiilikset jos lukee, noi muutama esimerkki hänen miehestään on kuin suoraan tuosta kirjasta kopioitu.

Vierailija
77/134 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehessä kuitenkaan klassisia narsistin piirteitä ole mitä vaikkapa rakastamisen kavahtamiseen tulee. Hän kyllä halusi kuulla olevansa rakastettu ja pystyi ottamaan sitä vastaan. Hän ei suoranaisesti projisioinut olojaan minuun, en ainakaan huomannut sitä.

Narsismia jos on se, että haluaa naisen täyttämään juuri tiettyjä toiveitaan elämässään niin, että tärkeämpää on, että nainen sopii niihin kuin se, mitä nainen sisimmässään on, niin silloin kyseessä oli jonkinasteinen itsekkyys. Jonkinasteista minuuteni mollaamista tässä myös oli pitkin matkaa, mutta erityisesti vasta sitten, kun mies alkoi turhautua siihen, ettei minulla ollut aikaa, enkä osannut priorisoida oikein.

Olen tosiaan narsismia kokenut, enkä tätä miestä osaa sellaisena mieltää vieläkään.

Vierailija
78/134 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en muuttais vaikka ei ois lapsiakaan :D Kuulostaa vähän vinksahtaneelta jos ei oo muuta tekemistä kuin vainota naapureitaan..

Vierailija
79/134 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muuttaisi

Vierailija
80/134 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ei 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi