Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa Instagramin idea. Siis kerrotaan kuvin kaikesta mitä elämässä tapahtuu? Ketä se kiinnostaa? Miksi niin tehdään?

Vierailija
29.11.2021 |

En ymmärrä.

Kommentit (123)

Vierailija
1/123 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sua kiinnosta esim. ystäviesi tai sukulaistesi elämä?

Vierailija
2/123 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idea on kasvattaa pääomaa fecebookille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/123 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kiinnosta . Ihan vaan huvikseen kuvailen. Kahtoo kuka kahtoo,ihan sama.

Ajankuluksi.

Vierailija
4/123 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhun mieluummin puhelimessa kuin katson jotain kaikille suunnattua lavastettua kuvaa.

Vierailija
5/123 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon vuoksi joku muu on rikas :)

Vierailija
6/123 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä kiinnostanut. Taisin olla 5v kun kiiltokuvat viimeksi kiinnostivat.

Vierailija
7/123 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä kukaan pakota omasta elämästään mitään postaamaan. Siellä on myös paljon eri osa-alueisiin, harrastuksiin yms. painottuvia profiileja. Itse esimerkiksi harrastan luontokuvausta ja postaan ottamiani kuvia instaan. En ole itsestäni kertonut muuta kuin lempinimeni ja sen että asun Suomessa. En ole koskaan postannut yhtäkään selfietä, kuvia perheenjäsenistäni taikka tunnistettavaa kuvaa esimerkiksi kotoani. Tilit joita seuraan, ovat hyvin pitkälti samanlaisia kuin omani, luonto- ja maisemakuviin keskittyviä ihmisiä ympäri maailmaa. Ja tietenkään luontokuvaus ei ole ainoa instagramin monista erityisosa-alueista. Varmaan kaikille harrastuksille löytyy tilejä.

Vierailija
8/123 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhun mieluummin puhelimessa kuin katson jotain kaikille suunnattua lavastettua kuvaa.

Ok. No mä en kauheasti puhu puhelimessa. Musta on ihan kiva seurata somen perusteella tuttujen kuulumisia. Miksi ajattelet, että kuvat on juuri lavastettuja? Tai mitä tarkoitat sillä?

Vierailija
9/123 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. No mä en kauheasti puhu puhelimessa. Musta on ihan kiva seurata somen perusteella tuttujen kuulumisia. Miksi ajattelet, että kuvat on juuri lavastettuja? Tai mitä tarkoitat sillä?

Ainahan puhutaan, että jotkut valmistelevat instagram-kuvia puoli päivää, ja heidän puolisonsa ovat täysin kypsiä siihen, että jos vaikka tehdään ruokaa, kaikki pitää asetella ja laittaa ja ottaa kuvat ennen kuin voi syödä.

Vierailija
10/123 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöytäkoneessa se ei toimi ja puhelimessa kuluttaa liikaa akkua, eikä ajatus tunnu kivalta että seuraa jotakuta joka mahdollisesti tietää tai ei tiedä kyttäämisestä, ja muutoinkin ähky kuvallisesta informaatiosta kun se on vain osa totuutta ja kovin helposti manipuloitavissa.

Vierailija
11/123 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua ainakaan kiinnosta. Tuskin ketään oikeasti kiinnostaa. Seuraan politiikkaa, sisustus, taloutta ja vaatetrendejä jne.

Vierailija
12/123 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen idea on tykkäysten ja huomion haku. 99% siellä olevista kuvista on itsestä otettuja kuvia ja hyvä että alla ei lue että katsokaa ja tykätkää kaikki minusta mutta mitään negatiivista en siedä

Vierailija
13/123 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minua ainakaan kiinnosta. Tuskin ketään oikeasti kiinnostaa. Seuraan politiikkaa, sisustus, taloutta ja vaatetrendejä jne.

Miksi ajattelet, että ketään ei oikeasti kiinnosta omien läheisten elämä? Eikö sinulla ole läheisiä?

Vierailija
14/123 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen idea on tykkäysten ja huomion haku. 99% siellä olevista kuvista on itsestä otettuja kuvia ja hyvä että alla ei lue että katsokaa ja tykätkää kaikki minusta mutta mitään negatiivista en siedä

Tuntuu, että otat jotenkin vakavasti tuon instagramin. Että se olisi joku valtava osa elämää. Mulle se on vain sellainen hyvän mielen juttu: laitan sinne kuvia omasta elämästä, joskus kirjoitan jotain ajatuksia. Musta on kiva seurata läheisten tekemisiä siellä. Seuraan myös harrastuksiini ja erilaisiin kuva-aiheisiin keskittyviä tilejä. Miksi mun pitäisi keksiä niistä jotain negatiivista sanottavaa? 

Vierailija
15/123 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kiinnosta . Ihan vaan huvikseen kuvailen. Kahtoo kuka kahtoo,ihan sama.

Ajankuluksi.

Voihan huomion hakua ajankuluksi kutsua

Vierailija
16/123 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on hauskaa! Otan paljon kuvia luonnosta ja harrastuksiin liittyvistä asioista. Tykkäykset on toisarvoisia, jos joku tykkää, niin tykkää.

Vierailija
17/123 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sen että laitetaan nättejä kuvia omasta elämästä. Mutta kuolen myötähäpeään, kun näen joidenkin tuttujen kuvatekstejä. Se kieli on jotain ihan naurettavaa feikkiä tyyliin:

"Kävimme virkistävällä mustikkaretkellä. Voi pojat, että viikarit jaksoivatkin juosta! Kotiin palatessa pikkuisen väsytti, mutta illalla jaksettiin leipoa piirasta isoäidin reseptillä."

Sama ihminen kirjoittaa normaalisti tutuille näin: "Käytiin mustikassa lasten kanssa ja illalla tehtiin piirakkaa mummin ohjeella"

Miksi instagramiin pitää kirjoittaa ihan itselle vierasta kieltä, kuin suurelle ulkoiselle yleisölle? Tuo ihminen ei koskaan käytä sanaa viikari tai isoäiti! Naurattaa.

Ja rehellisesti, ihmettelen miksi pari kuvaa siitä ikea-olohuoneesta ei riitä vaan pitää joka viikko laittaa uusi kuva, ja vielä joku kankea kuvateksti: "Vaihdoimme Gyllendof-maljakon paikkaa, ja nyt koko tila tuntuu valoisammalta". Aaaargh 😂😂😂 on vähän luettu blogeja 😂😂😂

Vierailija
18/123 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on sellaiset ihmiset esillä jotka ajattelee että minä olen jotenkin erikoinen ja muita varmasti kiinnostaa. Itse kun en ole sellainen niin ei sovi minulle ollenkaan. Pakkohan siellä ei onneksi olekaan olla!

Vierailija
19/123 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sen että laitetaan nättejä kuvia omasta elämästä. Mutta kuolen myötähäpeään, kun näen joidenkin tuttujen kuvatekstejä. Se kieli on jotain ihan naurettavaa feikkiä tyyliin:

"Kävimme virkistävällä mustikkaretkellä. Voi pojat, että viikarit jaksoivatkin juosta! Kotiin palatessa pikkuisen väsytti, mutta illalla jaksettiin leipoa piirasta isoäidin reseptillä."

Sama ihminen kirjoittaa normaalisti tutuille näin: "Käytiin mustikassa lasten kanssa ja illalla tehtiin piirakkaa mummin ohjeella"

Miksi instagramiin pitää kirjoittaa ihan itselle vierasta kieltä, kuin suurelle ulkoiselle yleisölle? Tuo ihminen ei koskaan käytä sanaa viikari tai isoäiti! Naurattaa.

Ja rehellisesti, ihmettelen miksi pari kuvaa siitä ikea-olohuoneesta ei riitä vaan pitää joka viikko laittaa uusi kuva, ja vielä joku kankea kuvateksti: "Vaihdoimme Gyllendof-maljakon paikkaa, ja nyt koko tila tuntuu valoisammalta". Aaaargh 😂😂😂 on vähän luettu blogeja 😂😂😂

Hahah, tämä todellakin! Se kuvatekstikieli on jotain ihan kaameaa. 98 seuraajaa ja tekstit on kuin jostain blogista.

Vierailija
20/123 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat tuttuni laittavat kivoja kuvia siellä, ja luojan kiitos niillä ei ole noita noloja kuvatekstejä mitä edellä on kuvattu. Vaan ihan normaaleja tyyliin "Testattiin X-ravintola ja hyvää oli!" "Mökillä lataamassa akkuja".

Nuo gyllendofteja leikkivät saisivat näistäkin teksteistä jotain noloa aikaan.