Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä 27 v neitsyt naisesta?

Vierailija
25.02.2015 |

Mitä mahdollisia syitä että nainen on neitsyt vielä noinkin vanhana? Onko noloa/outoa? Onko miehille turn off?

Kommentit (153)

Vierailija
61/153 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 17:40"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 17:23"]

Ei kannata menettää neitsyyttään jossakin ällössä, hikisessä, tunteettomassa sessiontyngässä, ennemmin kantsii jatkaa masturbointia ja odottaa sen oikean hetken kypsymistä, se tulee, ihan varmasti, ennemmin tai myöhemmin. Voin samaan syssyyn sanoa, ettei miehet oikestaan poikkea toisistaan juurikaan, no detaljieroja tietysti on, mutta muuten samaa sakkia siinä suhteessa:(

[/quote]

Et ilmeisesti tiedä miltä tuntuu elää 27 vuotta ilman että kukaan haluaa sua. Kattoa vuosi toisensa jälkeen kun kavereilla vaihtuu miehet niin tiuhaan että heikompaa hirvittää. Olla aina se joka lähtee yksin kotiin baari-illan jälkeen kun kaverit lähtevät niiden yhden yön hoitojensa matkaan. Haluisin NIIN paljon tuntea miltä MIES tuntuu ja olla haluttu, vaikka vaan sen yhen yön ajan.

Ap

[/quote]

Provo se on pienikin provo;)

Vierailija
62/153 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo aika harvinaista on. Tulee sellainen ajatus, että jos 27-vuotiaaseen mennessä ei ole tuntenut ketään kohtaan niin vahvasti, että voisi tämän kanssa harrastaa seksiä, voi tunnepuolella olla joitain lukkoja tai sitten on seksuaalisesti estynyt. Välttämättähän asia ei näin ole, mutta tämä tulee ensimmäisenä mieleen. Sitten jos tällainen henkilö päättääkin yhtäkkiä aloittaa seksielämän, on hommassa varmasti tavanomaista enemmän paineita ja stressiä. En oikein usko miesten tyypilliseen fantasiaan siitä, että viaton neitsyt muuttuisi "oikean miehen" kanssa tuosta noin vain himokkaaksi kumppaniksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/153 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 09:52"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 09:31"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 09:27"]Ei ole turn-off, parempi niin päin kuin että ois vaikka 100 kumppania pohjalla. Ainut miinus että pelottaa ettei sitten välttämättä sitoudu, kun haluaa kokeilla muitakin miehiä vielä. [/quote] miksi haluaisi, jos se eka huomioi, kuten nuolee ja on kiinnostunut naisenkin orgasmista?

[/quote]

Koska uteliaisuus ja sitten kun pääsee siitä pahimmasta ujoudesta eroon, niin kynnys pienenee tavata muitakin miehiä sitten.
[/quote] no ehkä siinä tapauksessa joo, jos ei ole mitään kokemusta muista miehistä pedissä. Itselläni onneksi oli 2 ennen, mutta en päästänyt niitä korkkaamaan. 11

Vierailija
64/153 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 09:51"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 09:42"]Ei neitsyys ole turn off sinänsä, jos on muuten kiinnostunut seksistä ja kokeilunhaluinen.

Usein vain kokemuksen puute tarkoittaa myös kiinnostumattomuutta ja neitsyt-fantasiat näyttävät sen oikean puolensa: nainen on lahnaakin lahnampi.
Eikä se siitä parane.

Nimim. 30v neitsyen kanssa ollut.
[/quote] kyllä muuten paranee. Olen mieheni mielestä nymfomaani nykyään :D (enkä koskaan ole ennenkään kieltäytynyt, paitsi kerran sen jälkeen, kun mies sanoi roikkuvan perseeni on turnoff) 11
[/quote]

Miksi se niin nanoi? Jätä se sika!

Vierailija
65/153 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 09:39"]No niistä mahdollisista syistä... minä elän vähän samanlaista suljettua elämää kuin joku iranilaisen perheen tytär - sillä erotuksella, että minua ei ole nuorena naitettu kenellekään. Olen siis neitsyt vielä päälle kolmenkymmenen.

Vaikea tällä on kehuskellakaan, kun on mahdoton tietää, miten olisi reagoinut jos joskus vuosia sitten olisi ollut elämä erilaista. Ehkä olisi tullut tehtyä erilaisia valintoja, jos niitä valintoja olisi ylipäätään ollut. Nyt en kyllä makaisi kenenkään muun kanssa kuin laillisen aviomiehen, eikä sellaista ole tiedossa, joten näillä mennään.
[/quote]

Oletko jossain lahkossa tms?

Vierailija
66/153 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyys itsessään on hieno juttu. Usein se vain tuntuu johtuvan sitoutumiskammosta ja ylimielisestä asenteesta: "Mähän en mitään miestä tarvii, oon niin vahva ja itsenäinen!!! Vain heikot nössöt haluaa suhteen!!!1" En toki yleistä, mutta usein se vain on niin...

Vierailija
67/153 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 09:58"]

Neitsyys itsessään on hieno juttu. Usein se vain tuntuu johtuvan sitoutumiskammosta ja ylimielisestä asenteesta: "Mähän en mitään miestä tarvii, oon niin vahva ja itsenäinen!!! Vain heikot nössöt haluaa suhteen!!!1" En toki yleistä, mutta usein se vain on niin...

[/quote]

No mun tilanteessa voin sanoa että asia on täysin päinvastoin. En ole sitoutumiskammoinen (haluaisin suhteen enemmän kuin mitään muuta), enkä todellakaan ole ylimielinen, ei mulla ole mitään syytä olla ylimielinen. En vaan ole löytänyt ketään/kukaan mies ei ole lähestynyt enkä itse uskalla tehdä aloitetta.

Ap

Vierailija
68/153 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 09:24"]

Mitä mahdollisia syitä että nainen on neitsyt vielä noinkin vanhana? Onko noloa/outoa? Onko miehille turn off?

[/quote]

Ei ole noloa, päinvastoin!

M

Vierailija
69/153 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 09:57"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 09:39"]No niistä mahdollisista syistä... minä elän vähän samanlaista suljettua elämää kuin joku iranilaisen perheen tytär - sillä erotuksella, että minua ei ole nuorena naitettu kenellekään. Olen siis neitsyt vielä päälle kolmenkymmenen. Vaikea tällä on kehuskellakaan, kun on mahdoton tietää, miten olisi reagoinut jos joskus vuosia sitten olisi ollut elämä erilaista. Ehkä olisi tullut tehtyä erilaisia valintoja, jos niitä valintoja olisi ylipäätään ollut. Nyt en kyllä makaisi kenenkään muun kanssa kuin laillisen aviomiehen, eikä sellaista ole tiedossa, joten näillä mennään. [/quote] Oletko jossain lahkossa tms?

[/quote]

En ole. En voi oikein kertoa tässä elämäntilanteestani, koska se on ollut sen verran erikoinen, että joku tuttu varmasti tunnistaisi, jos sattuisi lukemaan.

Vierailija
70/153 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 09:57"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 09:51"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 09:42"]Ei neitsyys ole turn off sinänsä, jos on muuten kiinnostunut seksistä ja kokeilunhaluinen.

Usein vain kokemuksen puute tarkoittaa myös kiinnostumattomuutta ja neitsyt-fantasiat näyttävät sen oikean puolensa: nainen on lahnaakin lahnampi.
Eikä se siitä parane.

Nimim. 30v neitsyen kanssa ollut.
[/quote] kyllä muuten paranee. Olen mieheni mielestä nymfomaani nykyään :D (enkä koskaan ole ennenkään kieltäytynyt, paitsi kerran sen jälkeen, kun mies sanoi roikkuvan perseeni on turnoff) 11
[/quote]

Miksi se niin nanoi? Jätä se sika!
[/quote] no ajatteli vain ääneen. Mies on sellainen, armottoman rehellinen. Ei edes jälkeenpäin muistanut käyttäneensä turnoff-sanaa ja koitti korjailla, ettei se sen seksihaluihin oikeasti vaikuta.. En jätä, sillä voin luottaa siihenkin että mies rakastaa, kun kerran niin sanoo spontaanisti seksin aikana. Sitä paitsi perse on jo kiinteytynyt. 11

Vierailija
71/153 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 17:49"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 17:40"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 17:23"]

Ei kannata menettää neitsyyttään jossakin ällössä, hikisessä, tunteettomassa sessiontyngässä, ennemmin kantsii jatkaa masturbointia ja odottaa sen oikean hetken kypsymistä, se tulee, ihan varmasti, ennemmin tai myöhemmin. Voin samaan syssyyn sanoa, ettei miehet oikestaan poikkea toisistaan juurikaan, no detaljieroja tietysti on, mutta muuten samaa sakkia siinä suhteessa:(

[/quote]

Et ilmeisesti tiedä miltä tuntuu elää 27 vuotta ilman että kukaan haluaa sua. Kattoa vuosi toisensa jälkeen kun kavereilla vaihtuu miehet niin tiuhaan että heikompaa hirvittää. Olla aina se joka lähtee yksin kotiin baari-illan jälkeen kun kaverit lähtevät niiden yhden yön hoitojensa matkaan. Haluisin NIIN paljon tuntea miltä MIES tuntuu ja olla haluttu, vaikka vaan sen yhen yön ajan.

Ap

[/quote]

Provo se on pienikin provo;)

[/quote]

Mmkay, mitähän mä nyt "provosin"? :D

Ap

Vierailija
72/153 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:02"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 09:58"]

[/quote]

No mun tilanteessa voin sanoa että asia on täysin päinvastoin. En ole sitoutumiskammoinen (haluaisin suhteen enemmän kuin mitään muuta), enkä todellakaan ole ylimielinen, ei mulla ole mitään syytä olla ylimielinen. En vaan ole löytänyt ketään/kukaan mies ei ole lähestynyt enkä itse uskalla tehdä aloitetta.

Ap
[/quote] voi, surullista! Oletko tinderissä? 11

Vierailija
73/153 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:06"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:02"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 09:58"] Neitsyys itsessään on hieno juttu. Usein se vain tuntuu johtuvan sitoutumiskammosta ja ylimielisestä asenteesta: "Mähän en mitään miestä tarvii, oon niin vahva ja itsenäinen!!! Vain heikot nössöt haluaa suhteen!!!1" En toki yleistä, mutta usein se vain on niin... [/quote] No mun tilanteessa voin sanoa että asia on täysin päinvastoin. En ole sitoutumiskammoinen (haluaisin suhteen enemmän kuin mitään muuta), enkä todellakaan ole ylimielinen, ei mulla ole mitään syytä olla ylimielinen. En vaan ole löytänyt ketään/kukaan mies ei ole lähestynyt enkä itse uskalla tehdä aloitetta.   Ap [/quote] voi, surullista! Oletko tinderissä? 11

[/quote]

Jaahas, 11 näki tilaisuutensa tulleen.

Vierailija
74/153 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle mikään ole täydellinen turn off (paitsi aivan äärimmäisyydet), mutta kyllä tuo herättäisi paljon epäluuloja siitä, miksi nainen on pidättynyt noin pitkään.

Onko hän aseksuaali, vähähaluinen, estoinen tai onko hänellä joku lääketieteellinen ongelma, joka tuottaisi myöhemmin yhteensopimattomuutta minun päivittäisten halujeni kanssa?

Haluaako nainen todella parisuhdetta, vaan onko esimerkiksi lapsikuume käynyt voittamattomaksi ja suhde on vain välttämätön biologinen ja sosiaalinen paha perheen saamiseksi?

Onko naisella realistiset odotukset, mitä miehen kanssa eläminen todellisuudessa on. Onko hänellä ehkä joku luonnevika, joka estää ihastumisen, rakastumisen tai sitoutumisen tavalliseen mieheen tai pakottaa jotenkin eristäytymään normaalista sosiaalisesta elämästä?

Ja miksi juuri minä, suhteellisen tavallinen alemman keskitason mies, jolla ei ole mitään selvää haluttua piirrettä, olisin siinä tilanteessa ja arvatenkin sadoista kaltaisistani yrittäjistä juuri se, joka onnistuu herättämään naisen kiinnostuksen.

Tiedän, että jokaiseen noista kysymyksistä on vastauksia, jotka ennustavat hyvää, pitkää ja intohimoistakin suhdetta, mutta valitettavasti yleisimmät vastaukset ennakoivat ongelmia. Voisi hän mennä neitsyytensä puolesta jatkokierrokselle, mutta erityistarkkailussa.

M40

Vierailija
75/153 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:06"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:02"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 09:58"] Neitsyys itsessään on hieno juttu. Usein se vain tuntuu johtuvan sitoutumiskammosta ja ylimielisestä asenteesta: "Mähän en mitään miestä tarvii, oon niin vahva ja itsenäinen!!! Vain heikot nössöt haluaa suhteen!!!1" En toki yleistä, mutta usein se vain on niin... [/quote] No mun tilanteessa voin sanoa että asia on täysin päinvastoin. En ole sitoutumiskammoinen (haluaisin suhteen enemmän kuin mitään muuta), enkä todellakaan ole ylimielinen, ei mulla ole mitään syytä olla ylimielinen. En vaan ole löytänyt ketään/kukaan mies ei ole lähestynyt enkä itse uskalla tehdä aloitetta.   Ap [/quote] voi, surullista! Oletko tinderissä? 11

[/quote]

En ole :D Jotenkin vierastan ajatusta noista nettideittailuista. Haluaisin tavata ihan kasvotusten jonkun. Ap

Vierailija
76/153 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:16"]

Ei minulle mikään ole täydellinen turn off (paitsi aivan äärimmäisyydet), mutta kyllä tuo herättäisi paljon epäluuloja siitä, miksi nainen on pidättynyt noin pitkään.

Onko hän aseksuaali, vähähaluinen, estoinen tai onko hänellä joku lääketieteellinen ongelma, joka tuottaisi myöhemmin yhteensopimattomuutta minun päivittäisten halujeni kanssa?

Haluaako nainen todella parisuhdetta, vaan onko esimerkiksi lapsikuume käynyt voittamattomaksi ja suhde on vain välttämätön biologinen ja sosiaalinen paha perheen saamiseksi?

Onko naisella realistiset odotukset, mitä miehen kanssa eläminen todellisuudessa on. Onko hänellä ehkä joku luonnevika, joka estää ihastumisen, rakastumisen tai sitoutumisen tavalliseen mieheen tai pakottaa jotenkin eristäytymään normaalista sosiaalisesta elämästä?

Ja miksi juuri minä, suhteellisen tavallinen alemman keskitason mies, jolla ei ole mitään selvää haluttua piirrettä, olisin siinä tilanteessa ja arvatenkin sadoista kaltaisistani yrittäjistä juuri se, joka onnistuu herättämään naisen kiinnostuksen.

Tiedän, että jokaiseen noista kysymyksistä on vastauksia, jotka ennustavat hyvää, pitkää ja intohimoistakin suhdetta, mutta valitettavasti yleisimmät vastaukset ennakoivat ongelmia. Voisi hän mennä neitsyytensä puolesta jatkokierrokselle, mutta erityistarkkailussa.

M40

[/quote]

Miksi olen pidättynyt näin pitkään? Koska kukaan mies ei ole koskaan ollut kiinnostunut ja itse en uskalla "pokata" ketään. Itsevarmuus aika nollissa tämän takia ja varmaan aika ymmärrettävää? :D Voin vakuuttaa että en ole aseksuaali vaan himoja kyllä löytyy ehkä jopa vähän liikaakin.

Vierailija
77/153 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo hyvää enemmän. Ja aivan erityisesti jos olet kaunis tai edes normaalin ok-näköinen.

Vierailija
78/153 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on onnenmies, joka saa kaltaisesi helmen. Arvostan naista, joka ei elä pinnallisuuden ja illuusioiden harhassa, vaan osaa oikeasti ajatella omilla aivoillaan.

Niitä arvottomia patjoja on nykyään enemmän kuin rottia!

Vierailija
79/153 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

panisin

Vierailija
80/153 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:27"]

Se on onnenmies, joka saa kaltaisesi helmen. Arvostan naista, joka ei elä pinnallisuuden ja illuusioiden harhassa, vaan osaa oikeasti ajatella omilla aivoillaan.

Niitä arvottomia patjoja on nykyään enemmän kuin rottia!

[/quote]

Voi, ihanasti sanottu :) Löytyis nyt vaan se mies... 

Ap