Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä 27 v neitsyt naisesta?

Vierailija
25.02.2015 |

Mitä mahdollisia syitä että nainen on neitsyt vielä noinkin vanhana? Onko noloa/outoa? Onko miehille turn off?

Kommentit (153)

Vierailija
81/153 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:29"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:27"]

Se on onnenmies, joka saa kaltaisesi helmen. Arvostan naista, joka ei elä pinnallisuuden ja illuusioiden harhassa, vaan osaa oikeasti ajatella omilla aivoillaan.

Niitä arvottomia patjoja on nykyään enemmän kuin rottia!

[/quote]

Voi, ihanasti sanottu :) Löytyis nyt vaan se mies... 

Ap

[/quote]

Etsitkö miestä? Millaista ja mistä paikoista? Ikäistesi miesten parhaimmisto ei enää ehkä löydy baareista, ainakaan kauaa.

Vierailija
82/153 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 17:40"]Et ilmeisesti tiedä miltä tuntuu elää 27 vuotta ilman että kukaan haluaa sua.

Minulla on kokemusta 24 vuodesta. Ja siitä, että kelvottomuus on totaalista. Yritin lähinnä epäsuosituimpia naisia, lihavia, sosiaalisesti outoja ym., koska luulin heidän olevan jotenkin epätoivoisempia, mutta turhaan. En edes fantasioinut niistä, joita olisin halunnut eniten.

Haluisin NIIN paljon tuntea miltä MIES tuntuu ja olla haluttu, vaikka vaan sen yhen yön ajan.

Lopeta tuo itkuvirsi ja laita tyrkkyvermeet päälle, mene baariin, hymyile ja räpytä silmiäsi ja ota ensimmäinen. Saat täysin varmasti haluamasi, jos tavoitteet ovat noin alhaalla. Ei se hyvä kokemus tule olemaan, mutta se on mukava vaihteeksi valittaa jotain muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/153 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 18:26"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 17:40"]Et ilmeisesti tiedä miltä tuntuu elää 27 vuotta ilman että kukaan haluaa sua.

Minulla on kokemusta 24 vuodesta. Ja siitä, että kelvottomuus on totaalista. Yritin lähinnä epäsuosituimpia naisia, lihavia, sosiaalisesti outoja ym., koska luulin heidän olevan jotenkin epätoivoisempia, mutta turhaan. En edes fantasioinut niistä, joita olisin halunnut eniten.

Haluisin NIIN paljon tuntea miltä MIES tuntuu ja olla haluttu, vaikka vaan sen yhen yön ajan.

Lopeta tuo itkuvirsi ja laita tyrkkyvermeet päälle, mene baariin, hymyile ja räpytä silmiäsi ja ota ensimmäinen. Saat täysin varmasti haluamasi, jos tavoitteet ovat noin alhaalla. Ei se hyvä kokemus tule olemaan, mutta se on mukava vaihteeksi valittaa jotain muuta.

Lupaan kokeilla ens kerralla kun meen baariin. Katotaan toimiiko. Epäilen, mutta innolla odotan... :D

Vierailija
84/153 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:29"]Enkö ole tarpeeksi seksuaalinen jos tyydytän itteni joka päivä VÄHINTÄÄN kahdesti, parhaimmillaan kuudesti kunnes meinaa taju lähteä. Vituttaa kun kaverit valittavat kun poikaystävät vaatii koko ajan seksiä. Itse mietin voinko edes löytää miestä joka sais pidettyä mut tyytyväisenä koska mikään ei riitä. Plus ajattelen seksiä lähes koko ajan. Ap[/quote]

Sitä on mahdoton sanoa. Useimmilla ihmisillä, miehillä ja naisilla, seksi toimii sillä tavalla ikävästi, että jos sitä on tarjolla suhteellisen helposti ja saa puutteensa tyydytettyä, siitä tulee äkkiä itsestäänselvyys. Sitä ei jaksa intoilla ja puuhata romanttisia viettelyitä tai hurjapäisiä kokeiluja. Tarraa vaan naisen rintoihin ja kysyy "miten olis, rakas?". Sama toimii vaimolla. Seksi on arkinen puutteen poisto. Halutkin harvenevat, jos tietää, että saanti on kysymisen tai pienen vihjeen takana. Mutta sitten jos on puute, maailma kaatuu päälle. Silloin seksi tunkee ajatuksiin koko ajan ja estää elämästä nauttimisen. Sinulla on selvästi puute päällä. Mutta jos sinulla ei ole kokemusta pitkästä arkistuneesta suhteesta, et voi tietää kuinka halukas olet, kun sinulla on 10 vuotta suhdetta takana ja mies on umpituttu sohvalla makaava nahjus ärsyttävine tapoineen. Jos minun pitäisi arvata ja laittaa rahani likoon vaihtoehdolle "1-2 kertaa kuukaudessa". Se on naisilla se yleisin haluamistahti siinä vaiheessa.

Vierailija
85/153 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 18:30"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 18:26"]

Lupaan kokeilla ens kerralla kun meen baariin. Katotaan toimiiko. Epäilen, mutta innolla odotan... :D

Olettaisin, että seksiseuraa saa helpommin ihan vain tuolla tavalla. Itse haluaisin kunnon parisuhteen, mutta kun ei niin ei :/

Vierailija
86/153 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 18:30"]Lupaan kokeilla ens kerralla kun meen baariin. Katotaan toimiiko. Epäilen, mutta innolla odotan... :D[/quote]

Se ensi kerta voi olla tänään, baarit ovat auki arki-iltaisinkin. Kyllä kai sitä sinnittelee väsyneenä työpäivän, jos saa ensimmäistä kertaa. Minä olisin valvonut vaikka niin kauan, että pikku-ukot kurkkivat nurkan takaa ja korvissa soi kirkonpolttohevi takaperin soitettuna, jos se siitä olisi ollut kiinni.

Vierailija
87/153 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:30"]

Se on onnenmies, joka saa kaltaisesi helmen. Arvostan naista, joka ei elä pinnallisuuden ja illuusioiden harhassa, vaan osaa oikeasti ajatella omilla aivoillaan.

[/quote]

Ap

[/quote]

Etsitkö miestä? Millaista ja mistä paikoista? Ikäistesi miesten parhaimmisto ei enää ehkä löydy baareista, ainakaan kauaa.

[/quote]

Baareista tuntuu löytyvän aika nuorta porukkaa vaan nykyään (tai sit käyn väärissä baarissa), tosin kyllä mulle nuorempikin kelpais :D Iällä ei niin väliä, mutta ehkä yläraja jotain 35. En osaa sanoa millaista miestä etsin, ei mitään ulkonäkökriteerejä niinkään, jos kolahtaa niin kolahtaa.

Vierailija
88/153 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:28"]

panisin

[/quote]

Kiva että kelpais vaikket edes tiedä minkä näkönen oon. Sweet :D

Vierailija
89/153 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:35"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:30"]

[/quote]

Ap

[/quote]

[/quote]

Baareista tuntuu löytyvän aika nuorta porukkaa vaan nykyään (tai sit käyn väärissä baarissa), tosin kyllä mulle nuorempikin kelpais :D Iällä ei niin väliä, mutta ehkä yläraja jotain 35. En osaa sanoa millaista miestä etsin, ei mitään ulkonäkökriteerejä niinkään, jos kolahtaa niin kolahtaa.
[/quote]
Mistä oot?
T. Poikuus tallella m26

Vierailija
90/153 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:20"]Miksi olen pidättynyt näin pitkään? Koska kukaan mies ei ole koskaan ollut kiinnostunut ja itse en uskalla "pokata" ketään. Itsevarmuus aika nollissa tämän takia ja varmaan aika ymmärrettävää? :D Voin vakuuttaa että en ole aseksuaali vaan himoja kyllä löytyy ehkä jopa vähän liikaakin.

[/quote]

Olen ollut itse hyvin ujo ja arka mies, jolle on ollut aina erittäin vaikeaa saada tyttöystävää ja liki mahdotonta saada seksisuhteita. Mutta jotenkin ne himot ajoivat yrittämään toistuvasti pelkojen (sellaisten, että sydän hakkaa, pyörryttää, oksettaa ja saa tosissaan taistella omaa mieltään vastaan, ettei ahdistus pakota juoksemaan karkuun, tukevasta kännistä huolimatta) ja pettymysten yli, kunnes yksi jäi ilmeisen lopullisesti viereeni. Tuon vietin mielettömästä voimasta olen taipuvainen ajattelemaan, että niillä, joille ei käy niin, joko ei ole kovin voimakkaita haluja, eivät pysty tyytymään tavalliseen kumppaniin, jonka voivat saada, tai sitten ovat niin sairaalloisen ujoja, että pelko voittaa sittenkin.

Luulen, että ne naiset, joita kukaan järjissään oleva mies ei "koskaan" lähesty, viestivät jotenkin ilmeillään tai eleillään väärin. Niitä on yhtä lailla kauniita, tavallisia kuin rumia naisia, samoin sosiaalisella asteikolla rempseistä tavallisen kautta ujoihin, jotka valittavat, että kaverit viedään aina vierestä (tosin ne repseät uskaltavat ottaa ohjat käsiinsä ja kantaa valitsemansa miehen niskaperseotteella makuuhuoneeseensa). Voisikohan tuollaiseen asiaan kiinnittää huomiota. Tavalliset miehet eivät ole hyviä tulkitsemaan noita asioita, joten ihan tekohymyllä ja harkitulla silmäpelillä pääsee jo pitkälle.

Vierailija
91/153 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietinkin ajattelisin siitä naisesta, että koska tavataan?

Vierailija
92/153 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:38"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:35"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:30"] [quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:29"] [quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:27"] Se on onnenmies, joka saa kaltaisesi helmen. Arvostan naista, joka ei elä pinnallisuuden ja illuusioiden harhassa, vaan osaa oikeasti ajatella omilla aivoillaan. Niitä arvottomia patjoja on nykyään enemmän kuin rottia! [/quote]   Voi, ihanasti sanottu :) Löytyis nyt vaan se mies...  Ap [/quote] Etsitkö miestä? Millaista ja mistä paikoista? Ikäistesi miesten parhaimmisto ei enää ehkä löydy baareista, ainakaan kauaa. [/quote] Baareista tuntuu löytyvän aika nuorta porukkaa vaan nykyään (tai sit käyn väärissä baarissa), tosin kyllä mulle nuorempikin kelpais :D Iällä ei niin väliä, mutta ehkä yläraja jotain 35. En osaa sanoa millaista miestä etsin, ei mitään ulkonäkökriteerejä niinkään, jos kolahtaa niin kolahtaa. [/quote] Mistä oot? T. Poikuus tallella m26

[/quote]

Joko äiti on keittänyt aamuvellit ja tuonut peräkammariin;)?

Vierailija
93/153 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:50"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:38"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:35"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:30"] [quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:29"] [quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:27"] Se on onnenmies, joka saa kaltaisesi helmen. Arvostan naista, joka ei elä pinnallisuuden ja illuusioiden harhassa, vaan osaa oikeasti ajatella omilla aivoillaan. Niitä arvottomia patjoja on nykyään enemmän kuin rottia! [/quote]   Voi, ihanasti sanottu :) Löytyis nyt vaan se mies...  Ap [/quote] Etsitkö miestä? Millaista ja mistä paikoista? Ikäistesi miesten parhaimmisto ei enää ehkä löydy baareista, ainakaan kauaa. [/quote] Baareista tuntuu löytyvän aika nuorta porukkaa vaan nykyään (tai sit käyn väärissä baarissa), tosin kyllä mulle nuorempikin kelpais :D Iällä ei niin väliä, mutta ehkä yläraja jotain 35. En osaa sanoa millaista miestä etsin, ei mitään ulkonäkökriteerejä niinkään, jos kolahtaa niin kolahtaa. [/quote] Mistä oot? T. Poikuus tallella m26

[/quote]

Joko äiti on keittänyt aamuvellit ja tuonut peräkammariin;)?
[/quote]
Ikävä kyllä äiti kuoli, kun olin yläasteella ja yksin asun. Tästä näkee naisten suhtautumisen :'(

Vierailija
94/153 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:53"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:50"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:38"] [quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:35"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:30"] [quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:29"] [quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:27"] Se on onnenmies, joka saa kaltaisesi helmen. Arvostan naista, joka ei elä pinnallisuuden ja illuusioiden harhassa, vaan osaa oikeasti ajatella omilla aivoillaan. Niitä arvottomia patjoja on nykyään enemmän kuin rottia! [/quote]   Voi, ihanasti sanottu :) Löytyis nyt vaan se mies...  Ap [/quote] Etsitkö miestä? Millaista ja mistä paikoista? Ikäistesi miesten parhaimmisto ei enää ehkä löydy baareista, ainakaan kauaa. [/quote] Baareista tuntuu löytyvän aika nuorta porukkaa vaan nykyään (tai sit käyn väärissä baarissa), tosin kyllä mulle nuorempikin kelpais :D Iällä ei niin väliä, mutta ehkä yläraja jotain 35. En osaa sanoa millaista miestä etsin, ei mitään ulkonäkökriteerejä niinkään, jos kolahtaa niin kolahtaa. [/quote] Mistä oot? T. Poikuus tallella m26 [/quote] Joko äiti on keittänyt aamuvellit ja tuonut peräkammariin;)? [/quote] Ikävä kyllä äiti kuoli, kun olin yläasteella ja yksin asun. Tästä näkee naisten suhtautumisen :'(

[/quote]

Juu, musta oli huono vitsi:(

Vierailija
95/153 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesikää nyt siskot puutteenalaista;)

Vierailija
96/153 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 09:58"]

Neitsyys itsessään on hieno juttu. Usein se vain tuntuu johtuvan sitoutumiskammosta ja ylimielisestä asenteesta: "Mähän en mitään miestä tarvii, oon niin vahva ja itsenäinen!!! Vain heikot nössöt haluaa suhteen!!!1" En toki yleistä, mutta usein se vain on niin...

[/quote]

Tuota, et taida ymmärtää mitä yleistäminen tarkoittaa? Ensin teet oppikirja-yleistyksen, sitten kiellät sen ja lopuksi teet sen vielä uudestaan....

Vierailija
97/153 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:53"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:50"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:38"] [quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:35"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:30"] [quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:29"] [quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:27"] Se on onnenmies, joka saa kaltaisesi helmen. Arvostan naista, joka ei elä pinnallisuuden ja illuusioiden harhassa, vaan osaa oikeasti ajatella omilla aivoillaan. Niitä arvottomia patjoja on nykyään enemmän kuin rottia! [/quote]   Voi, ihanasti sanottu :) Löytyis nyt vaan se mies...  Ap [/quote] Etsitkö miestä? Millaista ja mistä paikoista? Ikäistesi miesten parhaimmisto ei enää ehkä löydy baareista, ainakaan kauaa. [/quote] Baareista tuntuu löytyvän aika nuorta porukkaa vaan nykyään (tai sit käyn väärissä baarissa), tosin kyllä mulle nuorempikin kelpais :D Iällä ei niin väliä, mutta ehkä yläraja jotain 35. En osaa sanoa millaista miestä etsin, ei mitään ulkonäkökriteerejä niinkään, jos kolahtaa niin kolahtaa. [/quote] Mistä oot? T. Poikuus tallella m26 [/quote] Joko äiti on keittänyt aamuvellit ja tuonut peräkammariin;)? [/quote] Ikävä kyllä äiti kuoli, kun olin yläasteella ja yksin asun. Tästä näkee naisten suhtautumisen :'(

[/quote]

No tuo oli vain yhden julman trollinaisen suhtautuminen, josta ei voi edes tietää, oliko se nainen vai mies. Kyllä minä ainakin naisena tunnen myötätuntoa tilannettasi kohtaan, vaikka olen itsekin samassa veneessä.

Vierailija
98/153 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
99/153 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä kuolisin ilmeisemmin 27v neitsyytenä päihteiden yliannostukseen tai päättäisin päiväni oman käden kautta. Onneksi tämä ei ole huolenaiheitani, sillä menetin jo 14v poikuuteni.

Neitsyyden menettämiseksi lasken vain heteroseksin, sillä homoseksuaalinen käynti on samaa kuin masturbointi eihän kukaan pidä esim. pusua kokemukseksi. Muuten olisi kuka vaan menettänyt vaikka koiran nuolaisemisella neitsyytensä vaikka vauvana. Joten heitä neitsyitä on hautaan asti todella paljon.

Vierailija
100/153 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 11:31"]

Miehenä kuolisin ilmeisemmin 27v neitsyytenä päihteiden yliannostukseen tai päättäisin päiväni oman käden kautta. Onneksi tämä ei ole huolenaiheitani, sillä menetin jo 14v poikuuteni.

Neitsyyden menettämiseksi lasken vain heteroseksin, sillä homoseksuaalinen käynti on samaa kuin masturbointi eihän kukaan pidä esim. pusua kokemukseksi. Muuten olisi kuka vaan menettänyt vaikka koiran nuolaisemisella neitsyytensä vaikka vauvana. Joten heitä neitsyitä on hautaan asti todella paljon.

[/quote]

Pahalthan se tuntuu ajatella että ei koskaan tulis kellekkään kelpaamaan, mutta en mä nyt itseäni tappamaan sen takia lähtisi. Tai no, never say never, katotaan jos menee toiset 27 vuotta ilman, oonko vielä samaa mieltä...

Ap