Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä 27 v neitsyt naisesta?

Vierailija
25.02.2015 |

Mitä mahdollisia syitä että nainen on neitsyt vielä noinkin vanhana? Onko noloa/outoa? Onko miehille turn off?

Kommentit (153)

Vierailija
21/153 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:25"]

Että ei voi olla kovin halukas ja seksuaalinen ihminen. Jos olisi, olisi se ajanut hankkimaan seksiä ujoudesta tai rumuudesta huolimatta.

[/quote]

Ihmettelen kyllä saamiasi alapeukkuja. Joku on oikeasti sitä mieltä että ihminen kestää neitsyenä vuositolkulla vaikka mielessä pyörii seksi ja halut on päällä jatkuvasti?

Vierailija
22/153 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:31"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 15:51"]

En haluaisi sellaistakaan, johon olen ihastunut, mutta joka ei näkisi minussa muuta kuin hyväksikäytettävän ruumiinaukon.

[/quote]

Etkö tanssi tai keskustele kenenkään kanssa johon et ole ihastunut? Ei se seksi sen kummempaa ole.

[/quote]

Sinun mielestäsi ehkä ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/153 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käytännössä seksinharrastamiseen menee naisilla jonkinaikaa totutella pitämään siitä. Voi tietenkin olla, että en vaan osaa itse hoitaa asiaa kunnolla. Kuitenkin minulla on ollut hankaluuksia kokemattomien naisten kanssa suhteissa tuolla saralla. Ilmapiiri on jotenkin kankea. Kokeneemman naisen kanssa kaikki on vaan niin helppoa. Eniten olen huolissani, jos nainen ei harrasta masturbointia lainkaan.

Vierailija
24/153 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:34"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:25"]

Että ei voi olla kovin halukas ja seksuaalinen ihminen. Jos olisi, olisi se ajanut hankkimaan seksiä ujoudesta tai rumuudesta huolimatta.

[/quote]

Ihmettelen kyllä saamiasi alapeukkuja. Joku on oikeasti sitä mieltä että ihminen kestää neitsyenä vuositolkulla vaikka mielessä pyörii seksi ja halut on päällä jatkuvasti?
[/quote]

Haluan monia asioita mitä en voi saada. Seksi nyt on yksi asia monien joukossa, siihen vaan tottuu että kun ei saa niin ei saa.
Ap

Vierailija
25/153 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:34"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:25"]

[/quote]

[/quote]

Niin, eli jos ei halua harrastaa seksiä ilman että on parisuhteessa, niin ei ole haluja? Milä siinä on vaikea käsittää, että kaikki naiset ei löydä seurustelukumppania.

Vierailija
26/153 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:29"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:25"]Että ei voi olla kovin halukas ja seksuaalinen ihminen. Jos olisi, olisi se ajanut hankkimaan seksiä ujoudesta tai rumuudesta huolimatta.
[/quote]

Enkö ole tarpeeksi seksuaalinen jos tyydytän itteni joka päivä VÄHINTÄÄN kahdesti, parhaimmillaan kuudesti kunnes meinaa taju lähteä. Vituttaa kun kaverit valittavat kun poikaystävät vaatii koko ajan seksiä. Itse mietin voinko edes löytää miestä joka sais pidettyä mut tyytyväisenä koska mikään ei riitä. Plus ajattelen seksiä lähes koko ajan.
Ap
[/quote]

Vaikka runkkaisit miten paljon ei voi tietää nauttisitko seksistä toisen kanssa yhtään. Kiihottaisiko mies ja miehen kosketus.

Vierailija
27/153 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:29"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:25"]Että ei voi olla kovin halukas ja seksuaalinen ihminen. Jos olisi, olisi se ajanut hankkimaan seksiä ujoudesta tai rumuudesta huolimatta.
[/quote]

Enkö ole tarpeeksi seksuaalinen jos tyydytän itteni joka päivä VÄHINTÄÄN kahdesti, parhaimmillaan kuudesti kunnes meinaa taju lähteä. Vituttaa kun kaverit valittavat kun poikaystävät vaatii koko ajan seksiä. Itse mietin voinko edes löytää miestä joka sais pidettyä mut tyytyväisenä koska mikään ei riitä. Plus ajattelen seksiä lähes koko ajan.
Ap
[/quote]

Sama täällä :D

Vierailija
28/153 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:29"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:25"]Että ei voi olla kovin halukas ja seksuaalinen ihminen. Jos olisi, olisi se ajanut hankkimaan seksiä ujoudesta tai rumuudesta huolimatta.
[/quote]

Ap
[/quote]

Vaikka runkkaisit miten paljon ei voi tietää nauttisitko seksistä toisen kanssa yhtään. Kiihottaisiko mies ja miehen kosketus.

[/quote]

En voi kuvitella että EI kiihottais... Tuntuis varmasti sata kertaa paremmalta kun yksin hommailu.
Ap

Vierailija
29/153 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:54"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:29"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:25"]Että ei voi olla kovin halukas ja seksuaalinen ihminen. Jos olisi, olisi se ajanut hankkimaan seksiä ujoudesta tai rumuudesta huolimatta.
[/quote]

Ap
[/quote]

Sama täällä :D
[/quote]

Toinen sielunsisko löytynyt! :D
Ap

Vierailija
30/153 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:34"]

[/quote]

[/quote]

Ihminen kestää monenlaisia asioita. Väittäisin, että seksittömyys on yksi niistä lievimmistä koettelemuksista, joista ihminen voi kärsiä.

Minäkin ajattelen aina välillä seksiä lähes pakkomielteisesti. Väittäisin, että se pakkomielteily on vain kasvanut voimakkuudeltaan, mitä enemmän ikää tulee (olen siis kolmekymppinen nainen). Mutta kun se kuilu todellisuuden ja fantasian välillä kasvaa samalla, niin sitä tottuu tyytymään fantasioihin eikä etsi todellisuudesta jotain mitä ei kuitenkaan sieltä löydä.

Minun mielestäni ihmiset, jotka ovat riippuvaisia seksistä fyysisenä suorituksena, ovat mielikuvituksettomia ja näköalattomia. Aivoissa kaikki todellinen nautinto kuitenkin tapahtuu, joten miksei keskittyisi siihen puoleen?

Vierailija
31/153 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:42"]

No käytännössä seksinharrastamiseen menee naisilla jonkinaikaa totutella pitämään siitä. Voi tietenkin olla, että en vaan osaa itse hoitaa asiaa kunnolla. Kuitenkin minulla on ollut hankaluuksia kokemattomien naisten kanssa suhteissa tuolla saralla. Ilmapiiri on jotenkin kankea. Kokeneemman naisen kanssa kaikki on vaan niin helppoa. Eniten olen huolissani, jos nainen ei harrasta masturbointia lainkaan.

[/quote]

Ei pidä paikkaansa. Itse rakastin seksiä jo heti ekasta kerrasta lähtien. Eka kerta oli aivan mahtava, ei sattunut vaan tuntui todella hyvältä ja luonnolliselta. Itse en muuten masturboi, koska en saa masturboimalla lähellekään samaa tyydytystä kuin miehen kanssa.

Vierailija
32/153 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun tässä mietin, niin oikeastaan kaikista seksikkäin ajatus on sellainen, että olisi valtava molemminpuolinen halu josta kumpikin tietää, mutta joka ei kuitenkaan syystä tai toisesta koskaan toteudu. Jäisi ikuiseksi haluksi siis: ikuiseksi potentiaaliseksi nautinnoksi, josta aivot voivat nauttia uudelleen ja uudelleen.

t: 130

Vierailija
33/153 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:57"]

[/quote]

[/quote]

Ihminen kestää monenlaisia asioita. Väittäisin, että seksittömyys on yksi niistä lievimmistä koettelemuksista, joista ihminen voi kärsiä.

Minäkin ajattelen aina välillä seksiä lähes pakkomielteisesti. Väittäisin, että se pakkomielteily on vain kasvanut voimakkuudeltaan, mitä enemmän ikää tulee (olen siis kolmekymppinen nainen). Mutta kun se kuilu todellisuuden ja fantasian välillä kasvaa samalla, niin sitä tottuu tyytymään fantasioihin eikä etsi todellisuudesta jotain mitä ei kuitenkaan sieltä löydä.

Minun mielestäni ihmiset, jotka ovat riippuvaisia seksistä fyysisenä suorituksena, ovat mielikuvituksettomia ja näköalattomia. Aivoissa kaikki todellinen nautinto kuitenkin tapahtuu, joten miksei keskittyisi siihen puoleen?

[/quote]

En tarkoittanut että kyseessä olisi koettelemus tai kärsimys. Pidän sitä vaan ihmeenä jos joku asia kiinnostaa ja siihen ei ota tuntumaa. Jos laskettelu kiinnostaa, niin en takuulla tyydy vain katselemaan sitä telkkarista ja keskustelemaan aiheesta, käyn myös kokeilemassa sitä. Jos kuulen hyvästä näytelmästä niin en katso siitä elokuvaa ja mieti millainen se olisi, kävisin katsomassa sen. Jos spinning kuulostaa kiinnostavalta kuntoilulta talvikaudelle, niin sitten käyn testaamassa sen... jne. Spinning jäi muuten siihen yhden kerran testiin. Ei pärjännyt oikealle pyöräilylle.

Vierailija
34/153 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 17:03"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:57"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

En tarkoittanut että kyseessä olisi koettelemus tai kärsimys. Pidän sitä vaan ihmeenä jos joku asia kiinnostaa ja siihen ei ota tuntumaa. Jos laskettelu kiinnostaa, niin en takuulla tyydy vain katselemaan sitä telkkarista ja keskustelemaan aiheesta, käyn myös kokeilemassa sitä. Jos kuulen hyvästä näytelmästä niin en katso siitä elokuvaa ja mieti millainen se olisi, kävisin katsomassa sen. Jos spinning kuulostaa kiinnostavalta kuntoilulta talvikaudelle, niin sitten käyn testaamassa sen... jne. Spinning jäi muuten siihen yhden kerran testiin. Ei pärjännyt oikealle pyöräilylle.

[/quote]

Ymmärrän kyllä. Mutta ehkäpä jotkut ihmiset elävät muutenkin enemmän päänsä sisällä, ja ovat kiinnostuneita asioista ilman käytännön kokemuksiakin? Minä olen aika äärimmäinen introvertti, AS-tapaus ja lukutoukka. Elän huomattavasti enemmän kuvitteellisissa ja teoreettisissa maailmoissa kuin tässä hetkessä.

t: 130

Vierailija
35/153 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtaan ihmisen ihmisenä. Ei mitään merkitystä vaikka on neitsyt. Ei määrittele ihmistä.

Vierailija
36/153 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 14:26"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 13:48"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 13:34"]Neitsyet ovat kaikista luotettavimpia vaihtoehtoja.[/quote]

Eivät välttämättä. Noihin tilastoihin vaikuttavat paljon uskonnolliset fundamentalistit, joilla on omat näkemyksensä elämästä ja avioiliitoista. He voivat olla varmoja, mutta sellaisen naisen voi saada vain, jos mieskin sitoutuu uskonyhteisöön ja elämään ankarien sääntöjen mukaan.

Mutta noista tavallisista naisista, jotka ovat ehkä vähän ujoja ja vetäytyviä ja kypsyvät haluamaan parisuhteita vähän myöhemmin, moni alkaa jossain vaiheessa haluamaan rajojensa kokeiluvaihetta. Joillekin ensimmäiset suhteet jäävät lyhyiksi ja he ottavat kadotetun nuoruuden takaisin ennen lisääntymistään, jotkut ottavat vauvakuumeessaan varman päälle järkinyhjäkkeen mutta panevat lasten tultua kouluikään tämän kiertoon ja alkavat renttuilla, kunnes sitten vakiintuvat toiselle kierrokselle kokeneempina, kun tietävät mitä oikeasti haluavat.

[/quote]

Jaa. Ei minulla vaan ole koskaan ollut tarvetta päästä "elämään kadotettua nuoruutta uudelleen" tai "kokeilemaan rajojani." Tuo sohvalla möllöttävä ukko, joka rakastaa mua ja on mun tuki ja turva riittää minulle, enkä häntä toiseen vaihda. Saa olla ihan vitunmoinen idiootti jos heittää luotettavan ja rakastavan puolison mäkeen vain siksi että pääsee harrastamaan seksiä muiden kanssa.

[/quote]

Saatat olla oikeassa?!

Vierailija
37/153 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:06"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 15:36"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 14:38"]Minä en jaksa tuota ainaista "kyllä nainen aina halutessaan seksiseuraa saa, nirsoja olette pälä pälä"...[/Quote]

Se on vain turhautunut vastaus naisten ainaiseen "kukaan ei koskaan halua minua" valitukseen, kun on kokenut mitä se on, kun oikeasti kukaan ei koskaan halua. Sanoisivat edes rehellisesti, että "minä en pysty ihastumaan keneenkään, jonka voin saada". Se tarjoaisi myös naiselle itselleen uusia teitä tilanteen korjaamiseen. Kuvitelma, että kaikki on kiinni rumuudesta, johtaa vain väärien asioiden korjaamiseen. Siinä sitten epävarmat miehet teeskentelevät suu vaahdossa itsevarmaa menestyjää ja epävarmat naiset tahkoavat naamaansa kilokaupalla pakkeleita, rikkaimmat leikkelevät ruumistaan, ja valittavat kun miehet ovat rehvastelevia sikoja, vaikka kumpikin on ja haluaa jotain ihan muuta.

[/quote]

Ymmärtäkää nyt vihdoin tämä asia: Jokaista miestä kohden, joka ei oikeasti saa ketään, on myös nainen, joka ei myöskään ihan oikeasti saa ketään! Miten se voi olla niin vaikeaa ymmärtää?

Jos oikeasti ottaisit pääsi perseestäsi ja lakkaisit säälimästä itseäsi, näkisit aika monessa paikkaa ihan tavallisia naisia, joista kukaan mies ei ole ikinä ollut tippaakaan kiinnostunut. 
[/quote]

Pidemmän parisuhteen osalta näin. Seksin harrastamisessa ei.

Vierailija
38/153 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen puolen vuoden päästä 27-vuotias neitsyt, ellei jotain ihmettä tapahdu. En ole koskaan edes seurustellut. Pari miestä on elämäni aikani ilmaissut kiinnostuksensa, mutta juttu ei ikinä ole edennyt minnekään. (Toki on sitten jonkin ollut verran näitä, jotka ovat tulleet humalassa iskemään, mutta heillä ei tainnut olla mikään pidempi suhde mielessä...) Haluaisin rakastua ja saada parisuhteen, mutta vielä se ei ole onnistunut.

Yksi ongelma on se, että tapaan hyvin vähän uusia ihmisiä. Työni ja harrastukseni ovat naisvaltaisia, minulla on melko vähän sosiaalista elämää enkä käy baareissa kuin ehkä jonkun bändin keikalla (en juo ollenkaan alkoholia). Olen uskovainen, ja mielestäni seksi kuuluu avioliittoon, mikä osaltaan hankaloittaa miehen löytämistä. Aika harva ei-uskovainen mies jaksaisi odottaa, ja ikäiseni uskovaiset miehet ovat jo enimmäkseen naimisissa.

Pelkään jääväni loppuelämäkseni yksin, mutta mieluummin kuolen neitsyenä kuin lähden hakemaan baarista jotain yhden illan juttuja.

Vierailija
39/153 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata menettää neitsyyttään jossakin ällössä, hikisessä, tunteettomassa sessiontyngässä, ennemmin kantsii jatkaa masturbointia ja odottaa sen oikean hetken kypsymistä, se tulee, ihan varmasti, ennemmin tai myöhemmin. Voin samaan syssyyn sanoa, ettei miehet oikestaan poikkea toisistaan juurikaan, no detaljieroja tietysti on, mutta muuten samaa sakkia siinä suhteessa:(

Vierailija
40/153 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan ajattele ongelmana. Vähemmän paineita siitä miehellekkin tulee jos naisella ei ole vertailukohdetta :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi