Mitä mieltä 27 v neitsyt naisesta?
Mitä mahdollisia syitä että nainen on neitsyt vielä noinkin vanhana? Onko noloa/outoa? Onko miehille turn off?
Kommentit (153)
Mahtavaa, upeeta jos tuon ikäinen on vielä neitsyt.
Elämässä on tärkeimpiäki asioita kun neitsyyden menettäminen.
t: mies
Olin joskus itsekin. Onneksi juuri 27-vuotiaana vihdoin pääsin neitsyydestä eroon.
Ei ole turn-off, parempi niin päin kuin että ois vaikka 100 kumppania pohjalla. Ainut miinus että pelottaa ettei sitten välttämättä sitoudu, kun haluaa kokeilla muitakin miehiä vielä.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 09:26"]
Olin joskus itsekin. Onneksi juuri 27-vuotiaana vihdoin pääsin neitsyydestä eroon.
[/quote]
Ihanaa, pääsisinpä itsekin! :-)
No uskon että hän ei ole tavannut miestä/naista jonka kanssa haluaisi aloittaa vakavampaa seurustelusuhdetta? Olin myös neitsyt kunnes löysin sellaisen miehen josta pidin ja tiesin että tunne on molemmin puolinen. Seurusteltiin jokunen kuukausi.
Nyt parisuhteessa ollessani on kiva että myös kaikista seksiin liittyvistä asioista voi puhua avoimesti ja luottamuksellisesti toisen kanssa.
Ajattelen hyvällä, vaikka itsestäni olen helvetin epävarma.
T. Poikuus tallella m26
8, siis seurusteltiin jokunen kuukausi ennenkuin harrastettiin seksiä.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 09:27"]Ei ole turn-off, parempi niin päin kuin että ois vaikka 100 kumppania pohjalla. Ainut miinus että pelottaa ettei sitten välttämättä sitoudu, kun haluaa kokeilla muitakin miehiä vielä.
[/quote] miksi haluaisi, jos se eka huomioi, kuten nuolee ja on kiinnostunut naisenkin orgasmista?
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 17:23"]
Ei kannata menettää neitsyyttään jossakin ällössä, hikisessä, tunteettomassa sessiontyngässä, ennemmin kantsii jatkaa masturbointia ja odottaa sen oikean hetken kypsymistä, se tulee, ihan varmasti, ennemmin tai myöhemmin. Voin samaan syssyyn sanoa, ettei miehet oikestaan poikkea toisistaan juurikaan, no detaljieroja tietysti on, mutta muuten samaa sakkia siinä suhteessa:(
[/quote]
Et ilmeisesti tiedä miltä tuntuu elää 27 vuotta ilman että kukaan haluaa sua. Kattoa vuosi toisensa jälkeen kun kavereilla vaihtuu miehet niin tiuhaan että heikompaa hirvittää. Olla aina se joka lähtee yksin kotiin baari-illan jälkeen kun kaverit lähtevät niiden yhden yön hoitojensa matkaan. Haluisin NIIN paljon tuntea miltä MIES tuntuu ja olla haluttu, vaikka vaan sen yhen yön ajan.
Ap
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 09:31"]8, siis seurusteltiin jokunen kuukausi ennenkuin harrastettiin seksiä.
[/quote] miksi niin kauan? Itse olin neitsyt 22-vuotiaana ja kun lopulta tuli tilaisuus siitä päästä (molemminpuolinen rakastuminen) niin pari viikkoa meni (että ehdin aloittaa pillerit)! Olen jo melkein sairas puutteesta. T ällölättäpylly
No niistä mahdollisista syistä... minä elän vähän samanlaista suljettua elämää kuin joku iranilaisen perheen tytär - sillä erotuksella, että minua ei ole nuorena naitettu kenellekään. Olen siis neitsyt vielä päälle kolmenkymmenen.
Vaikea tällä on kehuskellakaan, kun on mahdoton tietää, miten olisi reagoinut jos joskus vuosia sitten olisi ollut elämä erilaista. Ehkä olisi tullut tehtyä erilaisia valintoja, jos niitä valintoja olisi ylipäätään ollut. Nyt en kyllä makaisi kenenkään muun kanssa kuin laillisen aviomiehen, eikä sellaista ole tiedossa, joten näillä mennään.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 09:24"]
Mitä mahdollisia syitä että nainen on neitsyt vielä noinkin vanhana? Onko noloa/outoa? Onko miehille turn off?
[/quote]
Yläpeukkua.
Ehkä outoa että olet säilynyt koskemattomana, hieno juttu ei tosiaankaa millään muotoa turn-of, päinvastoin.
Ei neitsyys ole turn off sinänsä, jos on muuten kiinnostunut seksistä ja kokeilunhaluinen.
Usein vain kokemuksen puute tarkoittaa myös kiinnostumattomuutta ja neitsyt-fantasiat näyttävät sen oikean puolensa: nainen on lahnaakin lahnampi.
Eikä se siitä parane.
Nimim. 30v neitsyen kanssa ollut.
Itse saman ikäinen, nainen ja neitsyt.
En ole koskaan ajatellut, että kukaan sitä pelkäisi tai kuvittelisi outona. Ainoa, mihin on törmännyt, on siihen, että kuulemma minun näköiseni ei voi olla neitsyt. Aika outoa omasta mielestäni.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 09:26"]Miksi olisi?
Eihän neitsyys ketään huononna, päin vastoin!
[/quote]
Paitsi miestä minkä voi av-palstalta todeta. Miehen pitää viedä ja osata kaikki temput :(
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 09:43"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 09:26"]Miksi olisi? Eihän neitsyys ketään huononna, päin vastoin! [/quote] Paitsi miestä minkä voi av-palstalta todeta. Miehen pitää viedä ja osata kaikki temput :(
[/quote]
Itse ottaisin mielummin miehen, joka ei ole harrastanut seksiä muiden kanssa, kun jonkun, joka on maannut joka toisen naisen kanssa.
-17
ops, piti laittaa, että olen -16 kirjoittaja, ei -17, tajua täällä av palstalla kattoo aina mikä on minkäkin postauksen numero.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 09:42"]Ei neitsyys ole turn off sinänsä, jos on muuten kiinnostunut seksistä ja kokeilunhaluinen.
Usein vain kokemuksen puute tarkoittaa myös kiinnostumattomuutta ja neitsyt-fantasiat näyttävät sen oikean puolensa: nainen on lahnaakin lahnampi.
Eikä se siitä parane.
Nimim. 30v neitsyen kanssa ollut.
[/quote] kyllä muuten paranee. Olen mieheni mielestä nymfomaani nykyään :D (enkä koskaan ole ennenkään kieltäytynyt, paitsi kerran sen jälkeen, kun mies sanoi roikkuvan perseeni on turnoff) 11
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 09:31"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 09:27"]Ei ole turn-off, parempi niin päin kuin että ois vaikka 100 kumppania pohjalla. Ainut miinus että pelottaa ettei sitten välttämättä sitoudu, kun haluaa kokeilla muitakin miehiä vielä. [/quote] miksi haluaisi, jos se eka huomioi, kuten nuolee ja on kiinnostunut naisenkin orgasmista?
[/quote]
Koska uteliaisuus ja sitten kun pääsee siitä pahimmasta ujoudesta eroon, niin kynnys pienenee tavata muitakin miehiä sitten.
Miksi olisi?
Eihän neitsyys ketään huononna, päin vastoin!