oletko hoitanu nuoria maksapotilaita
Kommentit (7)
Maksalaatikko on herkkua. Söisin sitä vaikka joka päivä. Yleensä käytän lusikkaa haarukan ja veitsen sijasta. Einesmaksalaatikko on paras. Sain pienenä mummon tekemää maksalaatikkoa, mutta se oli harmaata, vetisenlöysää ja maistui kitkerästi sisäelimiltä. Siksi en pitänyt siitä. Syön mitä suurimmalla ruokahalulla maksalaatikkoa, sillä se ennaltaehkäisee koomaan vaipumistani ainakin, mikäli jaksan uskoa tähän maksalaatikon erinomaisuuteen. Rusinatkin ovat hyviä.
Voi herätä jos maksa toipuu tai jos saa uuden maksan. Muuten ei.
Kirjoitteleeko sama henkilö näitä maksasairaus-juttuja tänne jatkuvasti? Ei siinä mitään, kaikki oikeus sulla on tehdä niin, mutta jos asia ahdistaa noin paljon niin ehkä pitäisi hankkiutua jonkun ammattilaisen puheille?
Ennuste riippuu hiukan myös syystä, miksi on vaipunut maksakoomaan.
Kirjoitteleeko sama henkilö näitä maksasairaus-juttuja tänne jatkuvasti? Ei siinä mitään, kaikki oikeus sulla on tehdä niin, mutta jos asia ahdistaa noin paljon niin ehkä pitäisi hankkiutua jonkun ammattilaisen puheille?
Maksa. Erite. Kakkara.
Mä mietin maksakirroosia. Luin jostain lehdestä että Armi Ratialla oli maksakiroosi. Mä pelkään omalle kohdalle sitä. Aika paljon juon.
Olen itse sellainen Potilas