Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epävarmuus netin takia

Vierailija
24.02.2015 |

Kuinka paljon netti on aiheuttanut teille muille epävarmuutta? Itse olin ujo ja huonoitsetuntoinen alunperinkin, joten kun tutustuin netissä siihen, mitä miehet täällä kirjoittaa naisista, en koskaan uskaltautunut edes treffeille kenenkään kanssa, koska minussa oli niin monta sellaista vikaa, jonka miehet netissä julistaa tekevän naisen pariutumiskelvottomaksi. En ole koskaan edes harrastanut seksiä, koska pelkäsin, etten olisi tarpeeksi tiukka ja etten tuntuisi hyvältä miehestä. Ymmärrän, että olen varmasti äärimmäinen tapaus, mutta eikö muut naiset tule yhtään epävarmoiksi näistä jutuista? Jos luet satakin kommettia siitä, että riippuvat rinnat ovat vastenmieliset ja sinulla on riippuvat rinnat, niin eikö se vaikuta yhtään? 

Kommentit (205)

Vierailija
121/205 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva.fi/keskustelu/3906035/ketju/miehet_millaista_on_vaimomateriaali 

Minusta esim. tuolla keskustelussa on aika normaaleja odotuksia naiselle? 

Vierailija
122/205 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:46"]

Täällä yksi jolla on todella huono itsetunto. En ole koskaan seurustellut ja olen siis yhä neitsyt, yli 30-v nainen. En pysty kuvittelemaankaan että kelpaisin jollekin, viha itseäni kohtaan on todella syvää. Miesten tekstit netissä siitä millainen naisen kuuluisi olla on vain pahentanut tilannetta. Ymmärrän siksi täysin ap:ta ja niitä muita naisia jotka ovat kirjoitelleet ketjuun. Olen tyytynyt tilanteeseeni mutta tietenkin joskus koen yksinäisyyttä.. ja pahoina päivinnä koen elämäni turhaksi.

[/quote]

Minusta tuntuu todella pahalta lukea juuri näitä listoja siitä, millainen naisen kuuluu olla ja että loppujen pitäisi tappaa itsensä maisemaa pilaamasta. Tiedänhän minä itsekin, etten voi kelvata kenellekään, mutta silti tuntuu pahalta lukea ihan erittelyjä siitä, miten vastenmielinen minä miesten mielestä olenkaan. 

Nuo listat silti tuntuu tarpeettomilta, koska näkeehän naiset sen sitten oikeassa elämässä, ketkä kelpaa ja ketkä ei. Mutta kai miehet haluaa niiden kelpaamattomien naisten tietävän, ettemme ole minkään arvoisia heidän mielestään, kai he saavat siitä jotain iloa. 

Pitäisi vain olla lukematta, sillä kai siitä pääsisi. Mutta tiedän muistavani muutaman lukemani kommentin kuolemaani saakka. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/205 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:50"]

http://www.vauva.fi/keskustelu/3906035/ketju/miehet_millaista_on_vaimomateriaali 

[/quote]

No tuollahan ihan kirjaimellisesti vaadittiin entistä missiä! :D 

Nuo olivat tosiaan aika tyypillisiä miesten vaatimuksia eli siis aivan järjettömiä vaatimuksia, koska jokaisessa vaadittiin, että naisen pitää olla kaunis ja hyväkroppainen. 

Vierailija
124/205 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:56"]

[/quote]

Nuo olivat tosiaan aika tyypillisiä miesten vaatimuksia eli siis aivan järjettömiä vaatimuksia, koska jokaisessa vaadittiin, että naisen pitää olla kaunis ja hyväkroppainen. 

[/quote]No samanlailla googlettamalla löytyy naisten listoja joissa mainitaan vaikka mitä kriteerejä, eri asia on kuitenkin voiko niiden olettaa toteutuvan. 

Vierailija
125/205 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Siis ihanko tosissasi tämä: 

"- vaalea

- pisamia

- persoonallisen näköinen mutta sievä

- tyttömäinen

- lapsirakas

- eläinrakas

- urheilullinen, mutta ei rotevarakenteinen

- tykkää kokata

- tykkää maata sohvalla sylissä ja kattella elokuvia

- ei kiroile

- ei juo tai poilta

- meikkaa joka päivä hillitysti, myös vapaapäivinä

- ei käytä itseruskettavaa eikä kesällä rusketa itseään liikaa

- heleä ääni ja nauru

- hyvät käytöstavat että kehtaa viedä kotiin näytille

- tykkää siivota

- hyvä huumorintaju

- lukenut

- kiltti ja kiltin näköinen

- osaa puhua tuhmia ;)"

on sinusta normaaleja odotuksia naisille??? 

Minä tarkoitin liiallisilla vaatimuksilla jo noin puolta tuosta listasta... Mutta joo, voin nyt sitten ainakin sataprosenttisella varmuudella sanoa, etten ikimaailmassa pysty täyttämään miesten vaatimuksia, joten tosiaan on aivan turha yrittää. Ihonikin on väärän sävyinen... 

Vierailija
126/205 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:40"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:36"]

Eli teoriasi on tiivistettynä: koska et voi olla täydellinen missinainen, mies ei voi koskaan aidosti rakastua sinuun ja siksi ei kannata edes yrittää koska jos joku mies sinusta kiinnostuukin tapahtuu se vain paremman puutteessa säälistä?

[/quote]

Ei, vaan koska olen vain tavis, mies ei voi koskaan aidosti rakastua minuun ja siksi ei kannata edes yrittää koska jos joku mies minusta kiinnostuukin tapahtuu se vain paremman puutteessa säälistä. Oletan, että melkein täydellinenkin kelpaa ainakin joillekin miehille, mutta pelkällä taviksella ei ole minkäänlaista toivoa. 

[/quote]Minulla on hieman pyöreä vaimo, nätti mutta ihan tavallinen ja rakkautta riittää. Olishan jotain missiä kiva ehkä hetki katsella mutta empä kuitenkaan omasta luopuisi. 

Vierailija
127/205 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten selitätte tapaukset, jossa mies on vaihtanut kauniimman naisen rumempaan? (näitäkin on)

Vierailija
128/205 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 01:01"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:56"]

[/quote]

[/quote]No samanlailla googlettamalla löytyy naisten listoja joissa mainitaan vaikka mitä kriteerejä, eri asia on kuitenkin voiko niiden olettaa toteutuvan. 

[/quote]

Joo, mutta tosiasia nyt vain on se, että jos kaikkien miesten perusvaatimuksiin kuuluu kauniit kasvot ja hyvä vartalo, niin se pudottaa ainakin 90 prosenttia naisista pois, jolloin se vaatimus on täysin epärealistinen. 

Minulla ei ole kauniita kasvoja, eikä täydellistä vartaloakaan, joten se siitä. Mihin tätä kuuden sivun keskusteluketjua edes tarvittiin?

Vierailija
129/205 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 01:04"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:40"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:36"]

Eli teoriasi on tiivistettynä: koska et voi olla täydellinen missinainen, mies ei voi koskaan aidosti rakastua sinuun ja siksi ei kannata edes yrittää koska jos joku mies sinusta kiinnostuukin tapahtuu se vain paremman puutteessa säälistä?

[/quote]

Ei, vaan koska olen vain tavis, mies ei voi koskaan aidosti rakastua minuun ja siksi ei kannata edes yrittää koska jos joku mies minusta kiinnostuukin tapahtuu se vain paremman puutteessa säälistä. Oletan, että melkein täydellinenkin kelpaa ainakin joillekin miehille, mutta pelkällä taviksella ei ole minkäänlaista toivoa. 

[/quote]Minulla on hieman pyöreä vaimo, nätti mutta ihan tavallinen ja rakkautta riittää. Olishan jotain missiä kiva ehkä hetki katsella mutta empä kuitenkaan omasta luopuisi. 

[/quote]

Ja taisi tulla pikku sukupuolihäiriökin tässä yön aikana, vai mitä? ;) Kiva yritys kuitenkin. 

Vierailija
130/205 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisen kaunis tarvitse olla. Riittää nätti/söpö :D

Vierailija
131/205 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 01:02"]

[/quote]

Siis ihanko tosissasi tämä: 

"- vaalea

- pisamia

- persoonallisen näköinen mutta sievä

- tyttömäinen

- lapsirakas

- eläinrakas

- urheilullinen, mutta ei rotevarakenteinen

- tykkää kokata

- tykkää maata sohvalla sylissä ja kattella elokuvia

- ei kiroile

- ei juo tai poilta

- meikkaa joka päivä hillitysti, myös vapaapäivinä

- ei käytä itseruskettavaa eikä kesällä rusketa itseään liikaa

- heleä ääni ja nauru

- hyvät käytöstavat että kehtaa viedä kotiin näytille

- tykkää siivota

- hyvä huumorintaju

- lukenut

- kiltti ja kiltin näköinen

- osaa puhua tuhmia ;)"

on sinusta normaaleja odotuksia naisille??? 

Minä tarkoitin liiallisilla vaatimuksilla jo noin puolta tuosta listasta... Mutta joo, voin nyt sitten ainakin sataprosenttisella varmuudella sanoa, etten ikimaailmassa pysty täyttämään miesten vaatimuksia, joten tosiaan on aivan turha yrittää. Ihonikin on väärän sävyinen... 

[/quote]

Tämä todistaa niin minun pointtini! Minun "vaatimuslistani" naisena olisi tyyliin mukava ja luotettava ja pitää huolen hygieniastaan, eikä ole sovinisti/rasisti/tms. 

Miehen perusvaatimuslistassa on ihon sävy pisamineen ja tarkka vartalotyyppi, pelkkä urheilullisuus ei toki riitä ja aina pitää olla meikattu ja pitää laittaa miehelle ruokaa ja siivota ja puhua vielä tuhmiakin. 

Ja teidän mielestä miehet ei paljoa vaadi??? :D Ei elämä sentään, en tiedä nauraisinko vai itkisinkö!

Vierailija
132/205 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 01:07"]

Ei naisen kaunis tarvitse olla. Riittää nätti/söpö :D

[/quote]

No joo. Mutta kun edelleenkään se ei paljoa tavista lohduta. 

Vierailija
133/205 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 14:55"]Mutta kysymys onkin, että millainen nainen kelpaa parisuhteeseen.[/quote]

Parisuhteeseen kelpaa perusfiksu, ystävällinen, omat heikkoutensa ymmärtävä ja miehen heikkoudet sietävä nainen. Ei tarvitse olle kaunis. 

Ja kun katsoo pareja, niin useimmat tällaisia ovat. Tavallisia ihmisiä niin henkisiltä ominaisuuksiltaan kuin ulkonäöltäänkin.

Vierailija
134/205 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 23:56"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 23:53"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 23:49"]

Mä olen karmea AA-kuppinen lauta, naamakaan ei kovin kummoinen ole ja kaiken kukkuraksi ammattini on siivooja, siitä huolimatta olen tapaillut monia ihania, tavallisia miehiä. Huumorintajulla, keskustelutaidolla ja positiivisella elämänasenteella korvaa monet puutteet.

[/quote]

Minä olen c-kuppinen, ihan perusnätti ja akateeminen, jolla on hyvä huumorintaju, keskustelutaitoa ja ihan hyvä elämänasennekin. En ole koskaan ollut edes treffeillä. 

[/quote]Teeppä profiili vaikka Tinderiin ja olet treffeillä parin viikon sisään. Oletko kokeillut nettitreffailua muutenkaan, vaan odotatko, että sattumalta törmäät unelmien prinssiin? 

[/quote]

Tinder! Niin epätoivoinen ja naurettava en kuitenkaan ole.

Vierailija
135/205 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:12"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:09"]

Tuli jo selväksi, että tässä keskustelussa on vain yksi mielipide sallittu. Miksi sitten valitatte jos olette jo päättäneet, että mielummin elätte loppuelämänne yksin kuin otatte sen riskin että tutustuisitte miehiin? Itsehän olette päätöksenne tehneet. 

[/quote]

Aloituksen kysymys oli; eikö miesten suuret vaatimukset vaikuta kaikkiin naisiin? Kukaan ei pyytänyt mitään tyhjiä kannustuspuheita suosituilta naisilta. 

[/quote]

Ei tuo minusta ole kannustuspuhe, vaan peruslogiikkaa. Ei pidä valittaa, jos on päättänyt, ettei halua edes yrittää. Muuten hommassa ei ole mitään järkeä. Jos ei pysty olemaan valittamatta, on ehkä kuitenkin syytä alkaa korjailla asioita, jotta jonain päivänä saisi uskallettua.

Minusta on erittäin loogista sen sijaan se, että jos äiti ei koskaan ole sanonut poikaa rakastavansa tai isä ei ole tyttöään suostunut tapaamaankaan eron jälkeen, nyt aikuisena noita traumoja hoidetaan hyllyltä huutelemalla, miten mahdottomat vaatimukset toisella sukupuolella on. On niin paljon menetettävää, kun lapsuuden hylkäyskokemus aktivoituu. Mutta älkää kuvitelko, että ongelma on oikeasti toisen sukupuolen mahdottomissa vaatimuksissa, kun se on omissa hoitamattomissa peloissa. Huomio oikeisiin asioihin. Toisaalta, onhan se mukavampaa surra muiden vikoja kuin korjata omiaan.

Tavikset pääasiassa pariutuvat, osa surullisesti, osa onnellisesti. Paljon on lopulta omissa käsissä. Sivustaseuraajaksi jäämiseen on olemassa syyt, jotka useimmilla eivät lopultakaan ole ulkonäössä.

Vierailija
136/205 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäkää naiset toisiltanne meikit niin rima ei näytä niin kovalta. Se usein järkyttävää mitä niillä peitellään huhuh

Vierailija
137/205 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 01:32"]

Tuli jo selväksi, että tässä keskustelussa on vain yksi mielipide sallittu. Miksi sitten valitatte jos olette jo päättäneet, että mielummin elätte loppuelämänne yksin kuin otatte sen riskin että tutustuisitte miehiin? Itsehän olette päätöksenne tehneet. 

[/quote]

Aloituksen kysymys oli; eikö miesten suuret vaatimukset vaikuta kaikkiin naisiin? Kukaan ei pyytänyt mitään tyhjiä kannustuspuheita suosituilta naisilta. 

[/quote]

Ei tuo minusta ole kannustuspuhe, vaan peruslogiikkaa. Ei pidä valittaa, jos on päättänyt, ettei halua edes yrittää. Muuten hommassa ei ole mitään järkeä. Jos ei pysty olemaan valittamatta, on ehkä kuitenkin syytä alkaa korjailla asioita, jotta jonain päivänä saisi uskallettua.

Minusta on erittäin loogista sen sijaan se, että jos äiti ei koskaan ole sanonut poikaa rakastavansa tai isä ei ole tyttöään suostunut tapaamaankaan eron jälkeen, nyt aikuisena noita traumoja hoidetaan hyllyltä huutelemalla, miten mahdottomat vaatimukset toisella sukupuolella on. On niin paljon menetettävää, kun lapsuuden hylkäyskokemus aktivoituu. Mutta älkää kuvitelko, että ongelma on oikeasti toisen sukupuolen mahdottomissa vaatimuksissa, kun se on omissa hoitamattomissa peloissa. Huomio oikeisiin asioihin. Toisaalta, onhan se mukavampaa surra muiden vikoja kuin korjata omiaan.

Tavikset pääasiassa pariutuvat, osa surullisesti, osa onnellisesti. Paljon on lopulta omissa käsissä. Sivustaseuraajaksi jäämiseen on olemassa syyt, jotka useimmilla eivät lopultakaan ole ulkonäössä.

[/quote]

En ole päättänyt "etten halua yrittää", vaan tiedän, etten täytä miesten vaatimuksia, joten SIKSI en yritä. 

Ja minun isäni on ollut hyvä ja läsnäoleva isä, kuten äitinikin, joten mikähän minun traumani sitten on? Voisiko olla ihan aidosti vain se, että miehillä on aivan järjettömät vaatimukset, joita tavallisella naisella ei ole toivoakaan täyttää?!

Ja mikäli pystyt saamaan miehiä, niin mikä ihme saa sinut kuvittelemaan, että tiedät mistään mitään? Minä kirjoitin seitsemän ällää, enkä pahemmin edes lukenut, menisinkö johonkin lukihäiriöisten ketjuun pätemään? Ehkä hekin siellä "surevat muiden vikoja sen sijaan, että olisivat korjanneet omansa". 

Vierailija
138/205 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 01:32"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tämä ainakin todistaa sen, että miehet tykkää tyhjäpäistä. 

Vierailija
139/205 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä näkyy sama kuin siinä, että nätit naiset aina lässyttää, miten miehet rakastuu heidän sisäiseen kauneuteensa. Yeah right! Yrittäkää nyt ymmärtää, että jos nainen ei ole nätti tai kaunis, niin ei ole mitään tilaisuuksia tutustua miehiin oikeassa elämässä. Kukaan mies ei ikinä tule puhumaan. Ja jos yrittää itse puhua miehelle, niin reaktio on joko vaivautunut mutina, jos ketään muuta ei ole paikalla tai painu vittuun ruma huora, jos paikalla on muita ihmisiä ja miestä nolottaa, että tavallisen näköinen nainen puhui hänelle. Ei siinä auta mitkään naisen asenteet tai menneisyyden traumat tai ettei viitsi yrittää. Tai saahan sitä yrittää vaikka lopun elämäänsä, mutta ei se mitään muuta. 

Minä olen mielestäni ihan mukava, hyvä ja fiksu ihminen, joten kyllä, minua harmittaa, etten kenellekään kelpaa kumppaniksi vain siksi, etten ole kaunis ja kyllä, minusta kauneuden vaatiminen sellaiseltakin mieheltä, joka ei itse ole komea, on kohtuuton vaatimus. Mutta vielä enemmän minua harmittaa, että joku etuoikeutettu prinsessa tulee valittamaan, että et yrittänyt tarpeeksi ja älä siinä vinku. Varsinkaan, kun kukaan ei edes kysynyt teidän mielipidettänne!

Vierailija
140/205 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä täällä naiset valittaa ettei yritäkään löytää miestä, koska ovat niin varmoja etteivät tule kelpaamaan? Oletteko te tavanneet jokaisen suomalaisen miehen? Voi hyvän tähden tuolla on paljon aivan tavallisia naisia miestensä kanssa, paljon pareja joissa mies se komeampi ja nainen vähemmän kaunis. Mikä teidän naisten ongelma oikeasti on kun luulottelette ettei kukaan mies huoli, kuinka paljon olette miestä itse yrittäneet löytää vai eikö teille kelpaa kukaan? Miksi miehen ja naisen pitäisi aina olla ns. samaa tasoa? Usein parisuhteen toinen osapuoli on se paremman näköinen toista, se voi olla mies tai nainen. Ei se siitä suhteesta huonompaa tee tai rakkaudesta vähempää. Kannattaisi unohtaa tuollainen huono itsetunto ja nähdä itsensä vähän arvokkaampana ihmisenä. Se että rakastaa itseään ja on itsevarma on yksi viehättävämpiä piirteitä ihmisessä. Aika moni ns. rumempi nainen löytää itselleen kivannäköisen miehen joten miksi ei kaikki jos oikeasti haluaa. Vaikka ei minusta kyllä rumia ihmisiä ole.

Jos päättää luovuttaa, niin silloin itse tekee sen valinnan. Pakkoko on kuvitella mitä kaikki miehet on mieltä, menkää tutustumaan niihin miehiin niin eiköhän sieltä joku rakkaus löydy. Huono itsetunto on aika luotaantyöntävä piirre, valitettavasti. Varsinkin ensivaikutelmana...