Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epävarmuus netin takia

Vierailija
24.02.2015 |

Kuinka paljon netti on aiheuttanut teille muille epävarmuutta? Itse olin ujo ja huonoitsetuntoinen alunperinkin, joten kun tutustuin netissä siihen, mitä miehet täällä kirjoittaa naisista, en koskaan uskaltautunut edes treffeille kenenkään kanssa, koska minussa oli niin monta sellaista vikaa, jonka miehet netissä julistaa tekevän naisen pariutumiskelvottomaksi. En ole koskaan edes harrastanut seksiä, koska pelkäsin, etten olisi tarpeeksi tiukka ja etten tuntuisi hyvältä miehestä. Ymmärrän, että olen varmasti äärimmäinen tapaus, mutta eikö muut naiset tule yhtään epävarmoiksi näistä jutuista? Jos luet satakin kommettia siitä, että riippuvat rinnat ovat vastenmieliset ja sinulla on riippuvat rinnat, niin eikö se vaikuta yhtään? 

Kommentit (205)

Vierailija
1/205 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samoja tuntemuksia. Olen alkanut uskoa, että kaikki miehet on sellaisia naisvihaaja-lassukoita. Pitäisi näyttää missiltä, olla hoikka mutta isotissinen, sheivata joka päivä, treenata lantionpohjalihaksia, olla innokas kodinhoitaja-siivooja-kokki, käydä hyväpalkkaisessa työssä ym. että kelpaisi. En uskalla lähteä treffeille saati harrastaa seksiä kun kuitenkin olen pettymys miehelle :( 

Vierailija
2/205 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:36"]

Mulla on samoja tuntemuksia. Olen alkanut uskoa, että kaikki miehet on sellaisia naisvihaaja-lassukoita. Pitäisi näyttää missiltä, olla hoikka mutta isotissinen, sheivata joka päivä, treenata lantionpohjalihaksia, olla innokas kodinhoitaja-siivooja-kokki, käydä hyväpalkkaisessa työssä ym. että kelpaisi. En uskalla lähteä treffeille saati harrastaa seksiä kun kuitenkin olen pettymys miehelle :( 

[/quote]

Minulla on ihan sama tunne! Ja tuntuu, että mitä järkeä olisi edes yrittää löytää ketään, kun enhän minä pysty tuollaisia kriteerejä täyttämään! Tai no, enhän siis olekaan koskaan yrittänyt ketään, KOSKA en pysty tuollaisia kriteerejä täyttämään. 

En vain ymmärrä, että miksi näillä ei (ilmeisesti?) ole samaa vaikutusta kaikkiin naisiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/205 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli se ongelma? Pysytelkää yksin se kannattaa.

http://m.iltasanomat.fi/viihde/art-1421761213055.html?pos=crosspromo&ref=og-ref-keskustelu.suomi24.fi

Tälläkin palstalla on monesti kerrottu miten yksin on parempi ja miehet kaikki kusipäitä, ette te mitään miestä tarvitse, olkaa vaan onnellisia yksinänne.

Vierailija
4/205 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuunkin vaikuttaa, mutta ei vain netin takia. Olin koulukiusattu koko yläaste- ja lukioajan ja tuli jo silloin selväksi, mitä miehet ajattelee naisista, jotka eivät ole kauniita. Netissä vain näkyy sama asia, jonka jo tiesin. 

Ainoa mielenkiintoinen asia on se, että täydellisyyttä vaativat sellaisetkin miehet, jotka ovat itse kaikkein alinta kastia ja sitten katkeroituvat, kun eivät saa naista. Luulisi nyt järjenkin sanovan, että ei joku ei-niin-komea tavis saa missinmitoissa olevaa maisteriksi kouluttautunutta kotihengetärtä. 

Mutta en minäkään koskaan ole käynyt edes baareissa tai missään, kun mitä järkeä siinä olisi, kun miehille ei kelpaa edes tavalliset naiset, saati sitten sellaiset, joissa on omastakin mielestä vikoja. 

Vierailija
5/205 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamoon,

ajattele meitä miehiä. Jos jättäisimme yrittämättä naisia sen vuoksi mitä naiset sanovat, lajimme olisi kuollut sukupuuttoon aikoja sitten. 

Vierailija
6/205 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:39"]

Mikä oli se ongelma? Pysytelkää yksin se kannattaa.

http://m.iltasanomat.fi/viihde/art-1421761213055.html?pos=crosspromo&ref=og-ref-keskustelu.suomi24.fi

Tälläkin palstalla on monesti kerrottu miten yksin on parempi ja miehet kaikki kusipäitä, ette te mitään miestä tarvitse, olkaa vaan onnellisia yksinänne.

[/quote]

No joo, ei minun olisi tarvinnut ihan noin vanhaksi elää. :) Mutta on kai sekin jotain. 

Vierailija
7/205 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:44"]

Kamoon,

ajattele meitä miehiä. Jos jättäisimme yrittämättä naisia sen vuoksi mitä naiset sanovat, lajimme olisi kuollut sukupuuttoon aikoja sitten. 

[/quote]

Joo, mutta naisten vaatimukset miesten suhteen ei ole läheskään samat kuin miesten vaatimukset naisten suhteen. 

Vierailija
8/205 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:tä kun lukee niin tuntuu että pitäisi olla melkein alipainoinen, karvaton seksin jumalatar mutta ei se sellaista tosielämässä ole. Harvoin ne miehetkään mitään hunkseja on.

Vierailija
9/205 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:47"]

Av:tä kun lukee niin tuntuu että pitäisi olla melkein alipainoinen, karvaton seksin jumalatar mutta ei se sellaista tosielämässä ole. Harvoin ne miehetkään mitään hunkseja on.

[/quote]

Ei toki olekaan, mutta eihän naiset sellaista vaadi. Mutta miehet vaatii ja jos eivät sellaista saa, niin sitten se on kai pelkkää tyytymistä ja nimitetään naista pelkäksi reiäksi. 

Vierailija
10/205 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:45"]

Kamoon,

[/quote]

Joo, mutta naisten vaatimukset miesten suhteen ei ole läheskään samat kuin miesten vaatimukset naisten suhteen. 

[/quote]

Nettivaatimuksissa ei mielestäni juuri eroa ole. Jos nyt mennään vaikka AV:n mieltymysten mukaan niin eihän täällä nussisi kuin miljonääribeckhamit ja ehkä Robin. 

Todennäköisesti omaan sukupuoleen kohdistuvat vaatimukset koetaan voimakkaammin. Ei minusta ole niin kovin ihmeellinen vaatimus, että nainen olisi pyöreätissinen 'vaimo' jonka laineikkaista tummista hiuksista voisi nykiä takaapäin hänen laittaessaan minulle ruokaa. Samoin varmaan naiset ajattelevat, että miten voi olla niin vaikeaa olla apinaleukainen miljonääri, joka jaksaa 20 senttisellä peniksellään veivata menemään aina kun tarvis - ja vielä niin, että naisesta tuntuu hyvältä. 

Vierailija
11/205 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ymmärtänyt niin, että miehet ihan tarkoituksella haluaa naisten tietävän, millainen pitää olla, että kelpaa. Vaihtoehdot on sitten joko parantaa itseään riittävästi, jos se on mahdollista ja jos ei, niin sitten pysyä poissa markkinoilta. En minä sitä välttämättä pahanakaan pidä, koska minusta on ihan hyvä tietää, mitkä ne vaatimukset ovat. Olen itsekin sellainen, etten voisi kelvata, joten on ollut ihan ok tietää se jo nuorena, etten turhaan ole etsinyt. Toki se satuttaa, mutta yksin olisin jäänyt joka tapauksessa vaatimusten ollessa niin suuret, joten olen ihan ok sen suhteen.

Hiukan ristiriitaista on se, että samat miehet sitten valittavat, etteivät kelpaa naisille. Itsehän olette poistaneet markkinoilta ne ainoat, jotka olisivat teidät ottaneet, joten turha sitä on itkeä. 

Vierailija
12/205 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:54"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:45"]

Kamoon,

[/quote]

[/quote]

Nettivaatimuksissa ei mielestäni juuri eroa ole. Jos nyt mennään vaikka AV:n mieltymysten mukaan niin eihän täällä nussisi kuin miljonääribeckhamit ja ehkä Robin. 

Todennäköisesti omaan sukupuoleen kohdistuvat vaatimukset koetaan voimakkaammin. Ei minusta ole niin kovin ihmeellinen vaatimus, että nainen olisi pyöreätissinen 'vaimo' jonka laineikkaista tummista hiuksista voisi nykiä takaapäin hänen laittaessaan minulle ruokaa. Samoin varmaan naiset ajattelevat, että miten voi olla niin vaikeaa olla apinaleukainen miljonääri, joka jaksaa 20 senttisellä peniksellään veivata menemään aina kun tarvis - ja vielä niin, että naisesta tuntuu hyvältä. 

[/quote]

No kyllä nuo kummatkin vaatimukset minusta on ihan täysin epärealistiset. Enkä kyllä usko, että kukaan nainen noin ajattelee, varsinkin nuo uskomukset kalun koosta on miesten keskinäistä juttua. 

Vierailija
13/205 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Ennen tunsin oloni itsevarmemmaksi. Nyt olen alkanut murehtia sitä, että löytyykö koskaan sellaista itsevarmaa, isäainesta olevaa miestä joka ajattelee parisuhteesta samoin kun minä. Olen alkanut pelätä, että niitä miehiä on niin vähän, ettei minunlaiseni tavallisen kokoinen ja näköinen nainen saa sellaista koskaan. Pelkään, että haksahdan kuitenkin sellaiseen joka esittää fiksua mutta jonka elämän pääasia on kuitenkin pillunsaanti ja palveltavan olo, ja joka heti synnytyksen jälkeen pettää eikä ota vastuuta mistään

Vierailija
14/205 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:49"]

Ei toki olekaan, mutta eihän naiset sellaista vaadi. Mutta miehet vaatii ja jos eivät sellaista saa, niin sitten se on kai pelkkää tyytymistä ja nimitetään naista pelkäksi reiäksi. 

[/quote]

Tämäkin mua ahdistaa. Että olisin miehelle sellainen "hyödyke" johon tyydytään paremman puutteessa ja sitten jälkeenpäin naureskellaan miten olen ruma/huono seksissä/tyhmä/loinen. 

Mieluummin tosiaan olen yksin.

-2

Vierailija
15/205 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis perusvaatimuksethan on karvaton, arveton, virheetön hoikka vartalo, kauniit, kiinteät luomurinnat, klassisen kauniit kasvot ja kaunis iho, kauniit pitkät hiukset, fiksu, mutta ei liian fiksu, treenattu, tiukka viivapillu, tarpeeksi rahaa elättääkseen itsensä ja lapset, suostuu mihin tahansa sängyssä ja osaa myös suorittaa sen kaiken virheettömästi, saa orkun, kun mies vain katsoo, tekee kaikki kotityöt mukisematta ja mies on numero 1- asenne. Onko se nyt oikeasti niin paljon vaadittu? 

Vierailija
16/205 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 22:00"]

Sama. Ennen tunsin oloni itsevarmemmaksi. Nyt olen alkanut murehtia sitä, että löytyykö koskaan sellaista itsevarmaa, isäainesta olevaa miestä joka ajattelee parisuhteesta samoin kun minä. Olen alkanut pelätä, että niitä miehiä on niin vähän, ettei minunlaiseni tavallisen kokoinen ja näköinen nainen saa sellaista koskaan. Pelkään, että haksahdan kuitenkin sellaiseen joka esittää fiksua mutta jonka elämän pääasia on kuitenkin pillunsaanti ja palveltavan olo, ja joka heti synnytyksen jälkeen pettää eikä ota vastuuta mistään

[/quote]

Niinhän se on. :/ 

Vierailija
17/205 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 22:03"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:49"]

[/quote]

Tämäkin mua ahdistaa. Että olisin miehelle sellainen "hyödyke" johon tyydytään paremman puutteessa ja sitten jälkeenpäin naureskellaan miten olen ruma/huono seksissä/tyhmä/loinen. 

Mieluummin tosiaan olen yksin.

-2

[/quote] Kun nettiä katsoo, niin juuri noin pelottavan moni mies ajattelee epätäydellisestä kumppanistaan. Mieluummin yksin, siinä olet oikeassa. 

Vierailija
18/205 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kaikissa ketjuissa toistuu naisten puolelta seuraavanlaiset toiveet miesten suhteen: kiltti, hauska, raitis, uskollinen, elättää itsensä, normaalipainoinen. Miesten toiveissa naisista toistuu: Isot rinnat,iso kiinteä takapuoli, kapea vyötärö, tiukka vatsa, pitkä tukka, kaikki karvat ajeltu, korkeasti koulutettu, haluaa tehdä kaikki kotityöt, aina valmis seksiin, antaa luvan käydä vieraissa mutta ei itse koskaan käy, neitsyt, antaa anaalia. Minussa noista on aika olennainen ero. Olen tosin miettinyt tämän palstan ikäjakaumaakin, keski-ikäiset koulutetut miehet taitavat olla aina pieni vähemmistö

Vierailija
19/205 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt, että olikohan tämä haukkuminen miesten "ovela" keino saada naiset antamaan helpommin huonoillekin miehille, mutta se meni pieleen ja tekikin naiset vain epävarmemmiksi ja sitä kautta vaikeammiksi saada. Vai ihanko aidosti miehillä on noin valtavat vaatimukset naisten suhteen??? Koska ihan realistisesti, hyvin harva ihminen on täydellinen. 

Toisaalta syy voi olla sekin, että kun miehethän ei ihastu/rakastu, niin siksi heillä on niin kovat vaatimukset naisille, koska he valitsevat täysin objektiivisesti. Ja jos tekee valinnan täysin järjellä, niin ei kai silloin mihinkään tavikseen kannatakaan tyytyä ja jos sitten tyytyy, niin sitä tavista on helppo pilkata netissä, kun ei ole mitään tunnesidettä häneen. 

Lopputulos on kuitenkin se, että tavallisen naisen ei kannata pariutua, vaikka jonkun saisikin. 

Vierailija
20/205 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamoon,

[/quote]

Nyrkkisääntö ei-itsevarmoille, vaatimattoman näköisille miehille on, että kun yrittää tosissaan sataa naista niin yhdeltä saa pillua.

Itselläni tuo on merkittävästi parempi... ehkä 1:10. Se on tavismiehelle hyvä. Osin tuohon vaikuttaa se, että minulla on mieheksi melko hyvä kyky lukea toisia ihmisiä ja valikoin iskuyritysten kohteet melko tarkkaan esim. silmäpelin perusteella enkä syöksy joka toisen vastaantulevan kimppuun.

Asettaako tämä naisten ongelmia yhtään oikeisiin mittasuhteisiin? Montaako miestä ap esim. on yrittänyt liehitellä? Edes "naiskeinoin" eli parkkeeraamalla viereen, katselemalla ja hymyilemällä jne.