Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epävarmuus netin takia

Vierailija
24.02.2015 |

Kuinka paljon netti on aiheuttanut teille muille epävarmuutta? Itse olin ujo ja huonoitsetuntoinen alunperinkin, joten kun tutustuin netissä siihen, mitä miehet täällä kirjoittaa naisista, en koskaan uskaltautunut edes treffeille kenenkään kanssa, koska minussa oli niin monta sellaista vikaa, jonka miehet netissä julistaa tekevän naisen pariutumiskelvottomaksi. En ole koskaan edes harrastanut seksiä, koska pelkäsin, etten olisi tarpeeksi tiukka ja etten tuntuisi hyvältä miehestä. Ymmärrän, että olen varmasti äärimmäinen tapaus, mutta eikö muut naiset tule yhtään epävarmoiksi näistä jutuista? Jos luet satakin kommettia siitä, että riippuvat rinnat ovat vastenmieliset ja sinulla on riippuvat rinnat, niin eikö se vaikuta yhtään? 

Kommentit (205)

Vierailija
101/205 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:24"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:17"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:14"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:10"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:06"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:02"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 23:59"]

On lisännyt epävarmuutta merkittävästi. Olen naisille liian lyhyt, köyhä, pienimunainen ja ujo. En vielä vuosituhannen vaihteessa ajatellut noiden asioiden olevan missään mielessä ratkaisevia asioita, mutta nykyään olen netin takia luopunut kokonaan toivosta.

[/quote]

Minulla on sinulle todella villi ehdotus: mitäs jos etsisitkin ihan tavallista naista, etkä huippumallia, jolla on äo 180?! Mutta eihän se käy, kun äiskä sanoi, että olet ihanin mies maailmassa ja sinullehan kelpaa vain täydellinen nainen!

[/quote]

Äitini ei ole koskaan sanonut edes rakastavansa minua.

[/quote]

Minun isäni taas kieltäytyi edes tapaamasta minua ja siskoani jätettyään äitini ja meidät. Kilpaillaanko? :) 

Kylmä totuus on, että jos todella olet lyhyt, köyhä, pienimunainen ja ujo, niin sinun tasoasi on tavallinen nainen. Se on sitten oma valintasi tyydytkö itsesi kaltaiseen tavikseen vai oletko yksin. 

[/quote]

Miksi haluaisin kilpailla kurjuudessa ja missä kohdassa sanoin, ettei tavis kelpaa?

[/quote]

Joo uskon, että tavis kelpaa, mutta kun miehiltä kysyy, että millainen on tavis, niin se on juuri se äo 180:n omaava huippumalli. Oikeassa maailmassa se on kuitenkin fantasia, ei tavis. 

[/quote]

Ja keiltä miehiltä olet asiaa kysynyt? Av-palstan provoilta? 

[/quote]

Ihan yleisesti netissä. Tai en ole kysynyt itse, mutta lukenut varmasti tuhansia kommentteja aiheesta. 

Vierailija
102/205 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:25"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:21"]

Olkaa tyytyväisiä, ettette ole Suomi24 / Sinkut -käyttäjiä. Minä jätin sen laivan ja tämä paikka on todella selvästi positiivisempi keskusteluareena. Ei ole vielä kertaakaan tullut järkyttävän paha olo näitä juttuja lukiessa, toisin kuin käytännössä joka päivä sen 2 vuotta, mitä siellä kävin.

[/quote]

Minusta taas sinkut -palstalla on niin hulluja tyyppejä, ettei heitä voi edes ottaa tosissaan! Tämä tosiaan on parempi paikka, mutta minusta siksi myös realistisempi. 

[/quote]

En tiedä. Siellä on kyllä paljon erittäin hyvää suomea kirjoittavia miehiä ja ei ne perustelutkaan aina niin täysin tuulesta temmattuja olleet. Toki ihan hulluja juttuja, mutta kun lueskeli ja pohti niitä paljon, niin jotenkin niihin alkoi uskoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/205 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:26"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:23"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:18"]

Voi jessus tätä valittamista. Typerää käytöstä, että ensin valitetaan kun kukaan ei kiinnostu, kun olet sellainen ja sellainen. Sitten kun yritetään esittää sulle niitä hyviä puolia ja mahdollisuuksia, niin tyrmäät ne saman tien. Justiinsa joo.

[/quote]

Miksi tätä on niin vaikea ymmärtää? Se, että joku nainen, jolla on ollut aivan erilainen elämä, sanoo jonkin täysin epärealistisen ja omaan elämään liittymättömän kliseen netissä, ei jotenkin maagisesti muuta vuosien omakohtaista kokemusta. 

[/quote]Kerrotko vielä mikä tekee sinun miehiä koskevasta mielipiteestäsi sen oikean totuuden? Nämä kirjoitukset alkaa katkeruudessaan lähestyä jo Mies29v:n luokkaa. 

[/quote]

Se, ettei se ole minun mielipiteeni, vaan toistan vain, mitä miehet itse kirjoittavat nettiin?

Vierailija
104/205 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:27"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:20"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:15"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:11"]

Aika monennäköiset ihmiset tuolla löytävät toisensa ja rakastuvat, ei ehkä kannata uskoa joidenkin pinnallisten vaatimuslistoja siitä millainen pitäisi olla. Jos joku vaatii toiselta jotain epärealistisia niin ehkäpä sellaiselle löytyy se pinnallinen epärealistiset vaatimukset täyttävä tai saa jäädä yksin. Ei kannata kuunnella joidenkin bimbojen ja peräkammaripoikien vaatimuksia, vaan katsella ympärille avoimin mielin. Omituista jäädä pois "markkinoilta" ja luovuttaa kumppanin etsintä joidenkin toisten ihmisten mielipiteiden perusteella. Ei minua ainakaan loukkaa että jonkun miehen mielestä ainoa kelvollinen nainen olisi laiha ja isotissinen, missinnäköinen, korkeasti koulutettu ja hyvin tienaava joka jokapäivä pukeutuu korsetteihin kun mies pääsee töistä, ja hieroo miestään ja haluaa sekstailla, on siivonnut ja laittanut hienon ruuan ja kynttilöitä sekä tuo miehelle drinkin kun tämä haluaa katsoa telkkaria. Joku voi haluta tuollaisen naisen ja siinäpähän haluaa:) Maailma on täynnä ihmisiä.

[/quote]

Enemmänkin voisi sanoa, että aika monennäköisiin naisiin tyydytään paremman puutteessa. Se on täysin eri asia kuin rakastuminen, oikeastaan rakastumisen täysi vastakohta. 

Koska olen hetero ja halusin kumppanikseni miehen, on aika loogista luovuttaa miesten kerrottua vaatimuksensa, joita minä en täytä. 

[/quote]Väität, että miehet kykenevät rakastumaan vain misseihin, muut hyväksytään kun ei parempaa saada? Logiikkasi on täysin sama kuin miesasiamiesten, jotka väittävät naisen aina tavoittelevan "ylemmän tason miehiä". 

[/quote]

No ehkä, mutta niinhän se oikeasti on. Naiset taas voi rakastua ihan keneen tahansa, usein sellaiseenkin mieheen, ettei tosiaan pitäisi. 

[/quote]Naiset voi rakastua ihan keneen tahansa? Entä miten selität ne miehet, jotka pysyvät yhdessä pettävien ja tossun alle alistavien naisten kanssa? Kirjoituksesi vastaavat  tosiaan käänteistä lassukkateoriaa. 

Vierailija
105/205 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:28"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:25"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:21"]

Olkaa tyytyväisiä, ettette ole Suomi24 / Sinkut -käyttäjiä. Minä jätin sen laivan ja tämä paikka on todella selvästi positiivisempi keskusteluareena. Ei ole vielä kertaakaan tullut järkyttävän paha olo näitä juttuja lukiessa, toisin kuin käytännössä joka päivä sen 2 vuotta, mitä siellä kävin.

[/quote]

Minusta taas sinkut -palstalla on niin hulluja tyyppejä, ettei heitä voi edes ottaa tosissaan! Tämä tosiaan on parempi paikka, mutta minusta siksi myös realistisempi. 

[/quote]

En tiedä. Siellä on kyllä paljon erittäin hyvää suomea kirjoittavia miehiä ja ei ne perustelutkaan aina niin täysin tuulesta temmattuja olleet. Toki ihan hulluja juttuja, mutta kun lueskeli ja pohti niitä paljon, niin jotenkin niihin alkoi uskoa...

[/quote]

Minusta siellä oli aivan hulluja tyyppejä, joiden kanssa ei voinut edes keskustella, koska he menivät heti henkilökohtaisuuksiin ja yleisin vastaus mihin tahansa on tyyliin "sinä olet läski, lällällää!". Minä en kyllä koskaan törmännyt siellä mieheen, jonka kirjoitustaito olisi mitenkään vakuuttanut, eikä varsinkaan argumentointi. 

Vierailija
106/205 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:30"]

Voi jessus tätä valittamista. Typerää käytöstä, että ensin valitetaan kun kukaan ei kiinnostu, kun olet sellainen ja sellainen. Sitten kun yritetään esittää sulle niitä hyviä puolia ja mahdollisuuksia, niin tyrmäät ne saman tien. Justiinsa joo.

[/quote]

Miksi tätä on niin vaikea ymmärtää? Se, että joku nainen, jolla on ollut aivan erilainen elämä, sanoo jonkin täysin epärealistisen ja omaan elämään liittymättömän kliseen netissä, ei jotenkin maagisesti muuta vuosien omakohtaista kokemusta. 

[/quote]Kerrotko vielä mikä tekee sinun miehiä koskevasta mielipiteestäsi sen oikean totuuden? Nämä kirjoitukset alkaa katkeruudessaan lähestyä jo Mies29v:n luokkaa. 

[/quote]

Se, ettei se ole minun mielipiteeni, vaan toistan vain, mitä miehet itse kirjoittavat nettiin?

[/quote]Ja ihan samalla lailla kokevat nämä lassukatkin toimivansa naisten suhteen.

Vierailija
107/205 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:31"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:27"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:20"]

Aika monennäköiset ihmiset tuolla löytävät toisensa ja rakastuvat, ei ehkä kannata uskoa joidenkin pinnallisten vaatimuslistoja siitä millainen pitäisi olla. Jos joku vaatii toiselta jotain epärealistisia niin ehkäpä sellaiselle löytyy se pinnallinen epärealistiset vaatimukset täyttävä tai saa jäädä yksin. Ei kannata kuunnella joidenkin bimbojen ja peräkammaripoikien vaatimuksia, vaan katsella ympärille avoimin mielin. Omituista jäädä pois "markkinoilta" ja luovuttaa kumppanin etsintä joidenkin toisten ihmisten mielipiteiden perusteella. Ei minua ainakaan loukkaa että jonkun miehen mielestä ainoa kelvollinen nainen olisi laiha ja isotissinen, missinnäköinen, korkeasti koulutettu ja hyvin tienaava joka jokapäivä pukeutuu korsetteihin kun mies pääsee töistä, ja hieroo miestään ja haluaa sekstailla, on siivonnut ja laittanut hienon ruuan ja kynttilöitä sekä tuo miehelle drinkin kun tämä haluaa katsoa telkkaria. Joku voi haluta tuollaisen naisen ja siinäpähän haluaa:) Maailma on täynnä ihmisiä.

[/quote]

Enemmänkin voisi sanoa, että aika monennäköisiin naisiin tyydytään paremman puutteessa. Se on täysin eri asia kuin rakastuminen, oikeastaan rakastumisen täysi vastakohta. 

Koska olen hetero ja halusin kumppanikseni miehen, on aika loogista luovuttaa miesten kerrottua vaatimuksensa, joita minä en täytä. 

[/quote]Väität, että miehet kykenevät rakastumaan vain misseihin, muut hyväksytään kun ei parempaa saada? Logiikkasi on täysin sama kuin miesasiamiesten, jotka väittävät naisen aina tavoittelevan "ylemmän tason miehiä". 

[/quote]

No ehkä, mutta niinhän se oikeasti on. Naiset taas voi rakastua ihan keneen tahansa, usein sellaiseenkin mieheen, ettei tosiaan pitäisi. 

[/quote]Naiset voi rakastua ihan keneen tahansa? Entä miten selität ne miehet, jotka pysyvät yhdessä pettävien ja tossun alle alistavien naisten kanssa? Kirjoituksesi vastaavat  tosiaan käänteistä lassukkateoriaa. 

[/quote]

Oletan, että he pysyvät heidän kanssaan samasta syystä, kuin naiset pysyvät väkivaltaisten miesten kanssa, he ovat niin tottuneet tilanteeseen, etteivät näe enää tietä ulos. Ei sellainen ainakaan mitään rakkautta ole kumminkaanpäin!

Vierailija
108/205 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli teoriasi on tiivistettynä: koska et voi olla täydellinen missinainen, mies ei voi koskaan aidosti rakastua sinuun ja siksi ei kannata edes yrittää koska jos joku mies sinusta kiinnostuukin tapahtuu se vain paremman puutteessa säälistä?

Vierailija
109/205 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:34"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:30"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]Ja ihan samalla lailla kokevat nämä lassukatkin toimivansa naisten suhteen.

[/quote]

Siinä on vain se ihan pikkuruinen ero, että minä en käynyt täällä kirjoittamassa noita mielipiteitä miehenä esiintyen toisin kuin lassukat. 

Vierailija
110/205 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:36"]

Eli teoriasi on tiivistettynä: koska et voi olla täydellinen missinainen, mies ei voi koskaan aidosti rakastua sinuun ja siksi ei kannata edes yrittää koska jos joku mies sinusta kiinnostuukin tapahtuu se vain paremman puutteessa säälistä?

[/quote]Käänteinen lassukkateoria tuo on, laittoi sen sitten mitenpäin vaan. 

Vierailija
111/205 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole lainkaan vakuuttunut että nämä olisivat miesten vaatimuksia, koska tosielämässä tuntuu että naiset ovat niitä typeryksiä jotka muita naisia haukkuvat ja tunkevat kroppansa täyteen kaikkea feikkiä.

Vierailija
112/205 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:36"]

[/quote]

Ei, vaan koska olen vain tavis, mies ei voi koskaan aidosti rakastua minuun ja siksi ei kannata edes yrittää koska jos joku mies minusta kiinnostuukin tapahtuu se vain paremman puutteessa säälistä. Oletan, että melkein täydellinenkin kelpaa ainakin joillekin miehille, mutta pelkällä taviksella ei ole minkäänlaista toivoa. 

Vierailija
113/205 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vältellä tätä palstaa, jos on herkkä ja haluaa lisätä hyvinvointiaan. Täällä käydään armotta muiden heikkouksien kimppuun, tehdään törkeitä yleistyksiä, ilkeillään ihan vaan ilkeilyn ilosta ja yritetään korottaa omaa omanarvontuntoa muiden kustannuksella. Sama pätee moniin muihinkin keskustelupalstoihin, mutta kyllä tällainen ilman rekisteröitymistä toimiva palsta on omiaan houkuttelemaan ihmisistä pimeimmät puolet esiin.

Vierailija
114/205 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee myös vähän tyhmä olo siitä, kun ns. tavallisille miehille (ja naisille) sanotaan, että kokeilepa saada niitä oman tasoisia kun et muuta voi saada. Sinänsä ymmärrän tämän, mutta tarkoittaako se kuitenkin sitä, että kukaan ei kiinnostuisi minusta (taviksesta), jos voisi saada kauniimman? Niin se kai menee...

Vierailija
115/205 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:39"]

Itse en ole lainkaan vakuuttunut että nämä olisivat miesten vaatimuksia, koska tosielämässä tuntuu että naiset ovat niitä typeryksiä jotka muita naisia haukkuvat ja tunkevat kroppansa täyteen kaikkea feikkiä.

[/quote]

Miksi naiset tunkisivat kroppansa täyteen kaikkea feikkiä ellei sillä saisi miehiä? 

Vierailija
116/205 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:43"]Kyllä minuunkin vaikuttaa, mutta ei vain netin takia. Olin koulukiusattu koko yläaste- ja lukioajan ja tuli jo silloin selväksi, mitä miehet ajattelee naisista, jotka eivät ole kauniita. Netissä vain näkyy sama asia, jonka jo tiesin. 

Ainoa mielenkiintoinen asia on se, että täydellisyyttä vaativat sellaisetkin miehet, jotka ovat itse kaikkein alinta kastia ja sitten katkeroituvat, kun eivät saa naista. Luulisi nyt järjenkin sanovan, että ei joku ei-niin-komea tavis saa missinmitoissa olevaa maisteriksi kouluttautunutta kotihengetärtä. 

Mutta en minäkään koskaan ole käynyt edes baareissa tai missään, kun mitä järkeä siinä olisi, kun miehille ei kelpaa edes tavalliset naiset, saati sitten sellaiset, joissa on omastakin mielestä vikoja. 

[/quot Itse opiskelen tällä hetkellä ja olen huomannut että nuoret miehet koulussa käytävillä arvostelee naisia ja selaa tinderia. Samalla suunnittelee matkaa eurooppaan sossun rahoilla ja kehuskelevat että saavat parhaat muijat ja julkaisevat matkakuvia instaan. Luulevat olevansa haluttuja ja nauravat pyöreille naisille kommentoivat naisten takamuksia ja ilkkuvat. Suunnittelivat iskevänsä yhden tytön koska hänen vanhemmillaan on hieno koti allasosastoineen pääsevät tuntemaan olonsa paremmaksi.

Vierailija
117/205 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:41"]

Minulle tulee myös vähän tyhmä olo siitä, kun ns. tavallisille miehille (ja naisille) sanotaan, että kokeilepa saada niitä oman tasoisia kun et muuta voi saada. Sinänsä ymmärrän tämän, mutta tarkoittaako se kuitenkin sitä, että kukaan ei kiinnostuisi minusta (taviksesta), jos voisi saada kauniimman? Niin se kai menee...

[/quote]

Tuo on mielenkiintoinen ajatus... Mutta sitä se kai periaatteessa tarkoittaa? Vai?

Vierailija
118/205 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Niin että kukaan mies ei voi rakastua tavallisen näköiseen normaaliin naiseen ja joidenkin miesten vaatimukset on sitten kaikkien miesten vaatimuksia? Kaikki tavallisten näköiset liitot on jotain tyytymisiä kun ei ole saatu sitä Jennifer Lopezia kainaloon? Ihan oikeasti nyt... Tässä maailmassa siis ei voi rakastua aidosti kuin missit ja hunksit? Minä ja mieheni ollaan ihan taviksia, ehkä ns. keskimääräistä paremman näköisiä mutta en ole mikään missi ja mies ei ole hunksi. Väittäisin silti että kumpikaan meistä ei ole tyytynyt mihinkään, vaan toinen on sitä parasta toiselle mitä voi löytää, rakkauteen kun kuuluu vähän muutkin asiat kuin ulkonäkö. Minä en edes haluaisi mitään miestäni komeampaa miestä, koska pidän mieheni ulkonäöstä enemmän vaikka moni nainen varmaan pitää komeana jotain hunkseja ym. Tiedostan että tuolla on komeita miehiä pilvin pimein ja kyllähän jotkut ihmiset ovat kaunista katsottavaa, en silti miestäni niihin haluaisi vaihtaa, ulkonäkö ei kaikille merkitse kaikkea vaikka olisikin ihan ok näköinen.

On tuo vähän omituista luovuttaa miesten suhteen joidenkin miesten mielipiteiden perusteella, tuskinpa olet kovin monen miehen mielipidettä oikeasti saanut kun miettii paljonko Suomessa on miehiä saati muissakin maissa. Mutta jos haluaa olla yksin niin mikäs siinä, sekin on ihan ok.

Vierailija
119/205 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi jolla on todella huono itsetunto. En ole koskaan seurustellut ja olen siis yhä neitsyt, yli 30-v nainen. En pysty kuvittelemaankaan että kelpaisin jollekin, viha itseäni kohtaan on todella syvää. Miesten tekstit netissä siitä millainen naisen kuuluisi olla on vain pahentanut tilannetta. Ymmärrän siksi täysin ap:ta ja niitä muita naisia jotka ovat kirjoitelleet ketjuun. Olen tyytynyt tilanteeseeni mutta tietenkin joskus koen yksinäisyyttä.. ja pahoina päivinnä koen elämäni turhaksi.

Vierailija
120/205 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa nyt miehet huomata, että se, että nainen ehkä kelpaisi kertapanoksi, ei ole mikään ilo naiselle. Oletan joo, että jos ihan kuka vain kelpaa, niin kyllä nainen todennäköisesti seksiä saa. 

Mutta kysymys onkin, että millainen nainen kelpaa parisuhteeseen. Ja siinä kohden ei tosiaan millään taviksella ole enää mitään mahdollisuuksia, miesten vaatimukset ovat niin suuret!