Olen pian 30, ja ahdistaa ettei vanhuus oikeasti ole enää kauhean kaukana
Elämän rajallisuuden on lopullisesti ymmärtänyt viimeaikoina ja katuu asioita mitä nuorempana teki ja jätti tekemättä. Olisipa elänyt enemmän ja ollut tuhlaamatta aikaa vääriin ihmisiin
Kommentit (39)
Ja käytät nyt jo vuotesi tuijottamalla peruutuspeiliin ?
Mitä selitätte, valittakaa sitten kun olette 45v ja alkaa jo vaivojakin tulemaan.
Toi on hassua kun kaikille tulee toi "kriisi" jossain kohtin 28-35 vuotiaana. Se varmaan johtuu siitä ettei nuorena aivot ole kehittyneet kunnolla ja ei edes tajua, että itsekin sitä joskus vanhenee :D
Oon kohta 40v, eikä kaduta tekemiset ja tekemättä jättämiset. Virheistä oppii. Koen että oon vielä nuori ja energinen.
Nuoruus on ohi siis, kohta rupeaa tulemaan kaikenlaisia kolotuksia liukuhihnalta
Vierailija kirjoitti:
Mitä selitätte, valittakaa sitten kun olette 45v ja alkaa jo vaivojakin tulemaan.
No mutta eihän 34-vuotiaalla kestä kuin hetki kun on 45v? Aika menee niin nopeaa... t.34v
Luoja sä oot ap vanha... eiks suo hävetä ?
Kunhan nyt elelet vielä toiset 30 vuotta, niin ehkä olen samaa mieltä, ap.
30v on minusta vasta sellainen ikä että voi alkaa harkitsemaan suhdetta ja lapsia, lapsia ei kannata tehdä silloin kun on vielä lapsi itsekin, 30v ei todellakaan ole mikään vanhus.
Sinulla on parhaat vuodet vasta edessä päin.
Vierailija kirjoitti:
Toi on hassua kun kaikille tulee toi "kriisi" jossain kohtin 28-35 vuotiaana. Se varmaan johtuu siitä ettei nuorena aivot ole kehittyneet kunnolla ja ei edes tajua, että itsekin sitä joskus vanhenee :D
Muistan jonkun ysiluokkalaisen vakavissaan kertovan, että tap paa itsensä, kun on täyttänyt 30 vuotta, kun "silloin on niin kamalan vanha".
Vierailija kirjoitti:
Entäs mulla? T.34v
Vierailija kirjoitti:
Ei Ap;n ajatusmaailmalla ole; tuijottaa vaan taakseen koko ajan ….
Itse olen 35-vuotias ja parhaassa iässä ja tähän mennessä onnellisimmillani. Mutta toisaalta olenkin mies. Oletan, että ap on nainen ja näin ollen kokee tilanteensa eri tavalla.
Naiset monesti alkaa rupsahdella siinä kolmenkympin korvilla,
Mä täytin just 60, enkä ole vanha
Vierailija kirjoitti:
Naiset monesti alkaa rupsahdella siinä kolmenkympin korvilla,
No ei tod. Itse tapasin mieheni ekaa kertaa tuos iäs ja olin kauneimmillasi. Mies vain tuijotti minua treffeillämme!
Minä taas ajattelen niin että olen ollut aikuinen vain viitisen vuotta (25-30). Olen siis vielä hyvin nuori aikuinen, joka vasta aloittelee ison ihmisen elämäänsä. Vanheneminen ei pelota, koska minusta näyttää siltä että vanhemmat ihmiset ovat kauniita ja itsevarmoja.
Nauti vielä 10 vuotta. Sitten alkaa vasta tulla ensimmäisiä terveysmurheita. Jos silloinkaan
Joo tosi vanhuksia ollaan t.34v