Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epävarmuus netin takia

Vierailija
24.02.2015 |

Kuinka paljon netti on aiheuttanut teille muille epävarmuutta? Itse olin ujo ja huonoitsetuntoinen alunperinkin, joten kun tutustuin netissä siihen, mitä miehet täällä kirjoittaa naisista, en koskaan uskaltautunut edes treffeille kenenkään kanssa, koska minussa oli niin monta sellaista vikaa, jonka miehet netissä julistaa tekevän naisen pariutumiskelvottomaksi. En ole koskaan edes harrastanut seksiä, koska pelkäsin, etten olisi tarpeeksi tiukka ja etten tuntuisi hyvältä miehestä. Ymmärrän, että olen varmasti äärimmäinen tapaus, mutta eikö muut naiset tule yhtään epävarmoiksi näistä jutuista? Jos luet satakin kommettia siitä, että riippuvat rinnat ovat vastenmieliset ja sinulla on riippuvat rinnat, niin eikö se vaikuta yhtään? 

Kommentit (205)

Vierailija
201/205 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 13:13"]

Olenkohan missannut jotain tärkeää, koska tämä keskustelu tuntuu aivan järjettömältä? En ole asunut Suomessa enää kahdeksaan vuoteen joten en tiedä Suomen pariutumiskulttuurista, mutta oman kokemukseni mukaan tuollaiset vaatimuslistat olivat ominaisia ainoastaan erityisen pinnallisille, typerille miehille. Kuka ylipäätään haluaa miehen joka kyttää joka grammaa ja ryppyä ja ihokarvaa?! Ihan oikeasti? Onko se muka parisuhde? Kuulostaa enemmänkin näyttelykoiran ja omistajan suhteelta. Oman kokemukseni mukaan miehet nimenomaan hakevat henkistä yhteyttä ja mukavaa, rentoutunutta yhdessäoloa. Olen ollut parisuhteissa laihana, hoikkana, lihavana, pulleana, urheilullisena, alkoholin suurkuluttajana, masentuneena, terveenä. Yksikään näistä miehistä ei vaatinut ulkonäöltäni ja vartaloltani muuta kuin se oli. Roikkuvat rintani ja venytysarpinen vatsani on aina kelvannut. Tuleva aviomieheni, britti, pitää minua aivan yhtä kauniina kuin suhteen alussa, vaikka painoni on jojoillut ylös ja alas, ja kehoni kipuilee reuman takia enkä pysty enää harrastamaan muuta kuin kevyttä liikuntaa. Meillä on yhteys, johon ei vartalon "ongelmat" vaikuta.

[/quote]

Minäkin olen katsonut briteistä tulevia tv-ohjelmia ja miettinyt, että siellä miehet vaikuttaa todella kivoilta ja ihanilta naisiaan kohtaan. Ehkä se ei olekaan vain tv:n luoma harha? Mutta Suomessa miehet nimenomaan vahtivat jokaista grammaa ja karvaa ja raskausarvet yhteisen vauvan syntymän jälkeen on täysin hyväksyttävä syy jättää nainen. Ei siis ole pelkästään mitään netin luomaa harhaa, vaan ihan todellisuutta, valitettavasti. :/

Mutta ehkä muuten Englantiin miehiä metsästämään? Olisiko miehelläsi jotain kaveria minulle? :)

Vierailija
202/205 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 13:21"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 13:17"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 13:09"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 13:00"]Ja luuletko, ettei vähemmän kauniilla naisilla ole ihan sama juttu?[/quote]

Luulen. Kaikki tavismiehet ovat otettuja tavisnaisten antamasta huomiosta, koska se on heille harvinaista herkkua. Monet tavismiehet eivät koe elämässään ainuttakaan naisten lähestymisyritystä, ei ainakaan sellaista, joka tehdään selvinpäin.

Minua nainen ei ole koskaan lähestynyt, ei tavallinen tai kaunis. Kylläpä olisikin tuntunut hyvältä, jos joku tavan tylleröinen olisi osoittanut kiinnostusta. Mutta ei kun ei, kaikki parisuhteeni ovat alkaneet omasta yrityksestäni. 

Kysymys on siitä, että naiset tahtovat tulla poimituksi eivätkä kelpuuta poimijaksi ketä tahansa. He eivät suostu olemaan aktiivisia lähestyjiä, koska se tarkoittaisi paskamaisia tunteita. Nyt näistä tunteista joutuvat kärsimään miehet.

[/quote]

Kuule, usko pois, ne harvat kerrat, kun olen rohkaistunut miestä lähestymään (ja aina on ollut kyseessä tavis, ei mikään komistus!), vastaus on ollut todella häijy. Te miehet vain haluatte uskoa, että olette jotain marttyyreja, joita naiset kohtelee voi niin väärin, mutta ihan sama se on tavallisilla naisilla!

[/quote]

Oletko lähestynyt esim. baarissa tai festareilla? Niissä helposti miehillä on huono asenne tavisnaisten lähestymisiin, kun joka puolella näkyy hyvännäköisiä naisia ja alkoholilla on osuutta asiaan.

[/quote]

Mutta juurihan sinä sanoit, että kaikki tavismiehet ovat otettuja tavisnaisten antamasta huomiosta?!! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/205 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 13:23"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 13:21"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 13:17"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 13:09"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 13:00"]Ja luuletko, ettei vähemmän kauniilla naisilla ole ihan sama juttu?[/quote]

Luulen. Kaikki tavismiehet ovat otettuja tavisnaisten antamasta huomiosta, koska se on heille harvinaista herkkua. Monet tavismiehet eivät koe elämässään ainuttakaan naisten lähestymisyritystä, ei ainakaan sellaista, joka tehdään selvinpäin.

Minua nainen ei ole koskaan lähestynyt, ei tavallinen tai kaunis. Kylläpä olisikin tuntunut hyvältä, jos joku tavan tylleröinen olisi osoittanut kiinnostusta. Mutta ei kun ei, kaikki parisuhteeni ovat alkaneet omasta yrityksestäni. 

Kysymys on siitä, että naiset tahtovat tulla poimituksi eivätkä kelpuuta poimijaksi ketä tahansa. He eivät suostu olemaan aktiivisia lähestyjiä, koska se tarkoittaisi paskamaisia tunteita. Nyt näistä tunteista joutuvat kärsimään miehet.

[/quote]

Kuule, usko pois, ne harvat kerrat, kun olen rohkaistunut miestä lähestymään (ja aina on ollut kyseessä tavis, ei mikään komistus!), vastaus on ollut todella häijy. Te miehet vain haluatte uskoa, että olette jotain marttyyreja, joita naiset kohtelee voi niin väärin, mutta ihan sama se on tavallisilla naisilla!

[/quote]

Oletko lähestynyt esim. baarissa tai festareilla? Niissä helposti miehillä on huono asenne tavisnaisten lähestymisiin, kun joka puolella näkyy hyvännäköisiä naisia ja alkoholilla on osuutta asiaan.

[/quote]

Mutta juurihan sinä sanoit, että kaikki tavismiehet ovat otettuja tavisnaisten antamasta huomiosta?!! 

[/quote]

Minä? O_o Kivoja oletuksia.

Vierailija
204/205 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 13:17"]Kuule, usko pois, ne harvat kerrat, kun olen rohkaistunut miestä lähestymään (ja aina on ollut kyseessä tavis, ei mikään komistus!), vastaus on ollut todella häijy.[/quote]

Aina kun minä kovan jännittämisen ja jäkittämisen jälkeen olen rohkaistunut lähestymään miestä, miehen reaktio on ollut yllättynyt ja myönteinen. Ihan sama, ovatko sanat menneet solmuun tai pissa melkein lorahtanut housuun, niin miehet ovat olleet myönteisesti otettuja.

Jos saa miehiltä tylyjä vastauksia, kannattaisiko pohtia, millaisia miestyyppejä lähestyy. Miksi naiset rakastuvat renttuihin on hyvä kysymys. Vaikka kaikki eivät rentuista pidä, niin valitettavan usein etenkin seksuaalinen mielenkiinto kohdistuu tylyttäjiin kuin kiltteihin ujoihin.

Kannattaisiko joidenkin naisten tarkistaa parinvalintakriteerejään? 

Vierailija
205/205 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 12:58"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 12:42"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 12:13"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 02:36"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 02:04"]Yrittäkää nyt ymmärtää, että jos nainen ei ole nätti tai kaunis, niin ei ole mitään tilaisuuksia tutustua miehiin oikeassa elämässä.[/quote]

Olen mies ja seurustellut sekä erittäin kauniiden (lehdissä olleiden mallien) että rumien (mm. vaikeasta ihosairaudesta kärsineen) kanssa. Vaikka kaunista naista on kiva katsella, niin jutun juoni ei ole kauneudessa. Se ei vain kertakaikkiaan ole suhteen kantava voima.

Suhteen perusjuttu on yhteys. Kokemus siitä, että rinnalla on joku, joka katsoo samaan suuntaan. Joku, joka jakaa maailman minun kanssani. Että on joku, jonka kanssa voi nauraa samoille asioille. Joku, jonka kanssa ei tarvitse olla samaa mieltä, mutta jonka kanssa voi silti kulkea samaan suuntaan. Joku, jonka kanssa voi olla erillinen, mutta silti lujasti yhdessä.

Tällainen ihminen voi olla ruma tai kaunis, hiljainen tai puhelias, elämässään onnistunut tai epäonnistunut.

Minä itse olen elämässäni epäonnistunut. Koulutus on, työtä ei. Olen pitkäaikaistyötön. Avokkeeni on töissä käyvä maisteri ja hyvin kaunis, toimii mm. aikuismallina (on yli 30-vuotias). Hän on myös mukava luonteeltaan. Joustaa eikä nalkuta. Sanoo asiasta, mutta ei palaa siihen, kun käytös muuttuu.

Minulla ei ole siistejä vaatteita, ei rahaa, eikä komeaa ulkonäköä. Tämä on minulle selvää. Olen asian kanssa sujut. Siksi minun oli myös helppo kertoa asia heti kun aloimme tutustua. Se ei avokettani pois säikyttänyt.

Suosittelen sinullekin avoimuutta. Jotkut miehet etsivät kiiltokuvaa, useammat etsivät yhteyttä. Yhteyden muodostumista ei estä epätäydellisyys. Pikemminkin epätäydellisyyden kanssa eläminen kasvattaa yhteyden syntymisen todennäköisyyttä.

Niin kauan kuin pakenet itseäsi, olet ulkopuolisille kuori. Kun hyväksyt sen, että olet oikeasti epätäydellinen, alat vetää miehiä puoleesi. Kaikki fiksummat miehet tietävät, että kaikki ihmiset ovat jollain tavoin rikki, he tietävät sen itsestäänkin. Eivät he sinultakaan siksi odota täydellisyyttä. 

Miesten maailma on naisten maailmaan verrattuna reilu. Älä lue näitä naisten foorumeita, näillä tulee vain paha olo, koska naiset asettavat toisilleen kohtuuttomia vaatimuksia. Nimenomaan naiset. Miehille kelpaa paljon vähempi. Yritä nyt vain uskoa siihen, että mitä paremmin hyväksyt sen, että olet oikeasti epätäydellinen ja joissain asioissa jopa huono, niin sitä varmemmin saat seuraa. Kaikki ihmiset ovat joissain asioissa huonoja.

Kun lähestyt miehiä tai miehet lähestyvät sinua, se ei ole mitään peliä. Jos teet siitä peliä, homma on jo pelailtu. Lähestymisessä on kysymys tutustumisesta. Tutustumisen ei tarvitse olla sujuvaa. Siihen ei tarvita iskulauseita ja lipevää kieltä. Se voi alkaa kömpelösti ja ujosti ja jatkua väärinkäsityksillä, mutta silti johtaa johonkin.

Oletko itse tähän valmis? Jos minunlaiseni nuhruinen ja epäsiisti ja köyhä luuseri lähestyy sinua, niin tahdotko oikeasti tutustua minuun vai odotatko vain, että joku ennalta määritelty prinssi tulee ja vie linnaansa?

Sillä tavoin minä olen kauniitkin naiseni saanut, että olen lähestynyt heitä kunnioittavasti ja oikeasti kiinnostuneena siitä, millaisia he ovat. En ole metsästänyt vaan tutustunut. Suurimmasta osasta juttuja ei tule mitään, mutta ei tutustuminen mitään maksa. Vaikka tunnustaisi ihastuksensa, niin sekin yleensä vain imartelee vastapuolta, kun tekee sen tahdikkaasti eikä ahdistele.

Nykyinen deittikulttuuri vaikuttaa kertakaikkiaan omituiselta, koska se on kuin näytelmää. Jengi laatii kriteereitä sen sijaan että juttelisi keskenään. Ja sitten jos jonkun tapaakin, täytyy käydä lukemassa ohjeita, sopiiko soittaa vai ei ja miten nopeasti. 

[/quote]

Mutta sinulle ei sitten loppupeleissä kelvannut se ruma, vaan otit kauniin ja fiksun. Kirjoituksesi toki osoittaa, että naiset eivät ole niin vaativia, mutta miehet nimenomaan ovat!

Jopa kaltaisesi työtön ei tyytynyt vähempään kuin kauniiseen ja akateemiseen naiseen! Se osoittaa, miten järkyttävät vaatimukset naiseen kohdistuu!

Ja esimerkiksi vaatimus tiukasta pillusta on ihan täysin miesten vaatimus, ei toisten naisten. Samoin kauniit kasvot, hyvä vartalo, kauniit, isot kiinteät rinnat; kaikki miesten naisille asettamia vaatimuksia. Ja kuten itsekin sanot, edes kaltaisesi mies ei tyytynyt vähempään, joten ei jollain tavisnaisella todella ole mitään mahdollisuuksia. 

[/quote]

Jostain kumman syystä ne lähes kaikki tavisnaiset kuitenkin seurustelevat. 35-vuotiaista naisista lapsettomia on 27% ja miehistä 40%. 73% naisistako on sitten kauniita, kun ovat päässeet lisääntymään? Kyllä tämä pariutumisjuttu vain miehen kannalta on aina onnettomampi ja sehän on ihan ymmärrettävääkin, kun miehet ei ole niin tarpeellisia kuin naiset. Yksi mies voi siittää vaikka 10 000 naista, mutta yksi nainen voi saada rajallisen määrän lapsia.

http://www.vaestoliitto.fi/tieto_ja_tutkimus/vaestontutkimuslaitos/tilastoja-ja-linkkeja/tilastotietoa/syntyvyys/lapsettomuus/

[/quote]

Joo. Ja miehet kertovat netissä, miten joutuivat tyytymään rumaan suomilehmään, kun kassit täytyy saada tyhjiksi. Se onkin tosirakkautta ja jokaisen naisen unelma... 

[/quote]Niin ja kuka noita juttuja kirjoittelee? Jollain tapaa vinksahtaneet miehet kyllä yleensä.