Epävarmuus netin takia
Kuinka paljon netti on aiheuttanut teille muille epävarmuutta? Itse olin ujo ja huonoitsetuntoinen alunperinkin, joten kun tutustuin netissä siihen, mitä miehet täällä kirjoittaa naisista, en koskaan uskaltautunut edes treffeille kenenkään kanssa, koska minussa oli niin monta sellaista vikaa, jonka miehet netissä julistaa tekevän naisen pariutumiskelvottomaksi. En ole koskaan edes harrastanut seksiä, koska pelkäsin, etten olisi tarpeeksi tiukka ja etten tuntuisi hyvältä miehestä. Ymmärrän, että olen varmasti äärimmäinen tapaus, mutta eikö muut naiset tule yhtään epävarmoiksi näistä jutuista? Jos luet satakin kommettia siitä, että riippuvat rinnat ovat vastenmieliset ja sinulla on riippuvat rinnat, niin eikö se vaikuta yhtään?
Kommentit (205)
Vastatkaa tuohon.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:09"]
Tuli jo selväksi, että tässä keskustelussa on vain yksi mielipide sallittu. Miksi sitten valitatte jos olette jo päättäneet, että mielummin elätte loppuelämänne yksin kuin otatte sen riskin että tutustuisitte miehiin? Itsehän olette päätöksenne tehneet.
[/quote]
Aloituksen kysymys oli; eikö miesten suuret vaatimukset vaikuta kaikkiin naisiin? Kukaan ei pyytänyt mitään tyhjiä kannustuspuheita suosituilta naisilta.
[/quote]
Kyllähän nettiä selatessa tulee aina mieleen, että olenko minäkin oikeasti kelvoton. Onneksi tosielämän kaverit, perhe ja ihana mies muistuttavat, että oikea maailma on aika erilainen. Mutta ymmärrän hyvin, että ahdistaa, varsinkin jos on koko elämänsä ehtinyt pyöriä netissä. Itse olen sen verran vanhempi, että en teininä vielä tiennyt netistä mitään. Käy kyllä sääliksi nykyajan noria, maailma on paljon kovempi paikka kuin vaikka kymmenen vuotta sitten.
Hmm, melko mielenkiintoinen teksti tuo 140. Olen nimittäin itsekin pitkäaikaistyötön ja käytännössä sen takia en ole edes viitsinyt kuuteen vuoteen yrittää naisten suhteen mitään. Olen kuvitellut, että yksikään nainen ei tällaisen kanssa jaksa olla kovin kauaa ja tutkimukset myös osoittavat, että miehen pitkittynyt työttömyys ja naisen isommat tulot lisäävät eroriskiä.
Olen ollut tässä asiassa vähän samoilla linjoilla kuin yksi nainen tuossa aiemmin, joka sanoi, että edellytys miehen kiinnostumiseen on se, että näyttää hyvältä. Samoin ajattelen, että edellytys on se, että käyn töissä.
140, kirjoitit tosi nätisti. Mutta mutta. Jos sun kaltaisella nuhruisella, epäsiistillä työttömällä luuserilla (your words, not mine) on hyvin kaunis, korkeakoulutettu, ihana nainen niin mitä toivoa mulla on kun olen korkeintaan keskinkertaisen näköinen ja luonteeltani tylsä tosikko.
En myöskään lainkaan usko, että miehet vaativat puolisoltaan vähemmän.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 11:12"]niin mitä toivoa mulla on kun olen korkeintaan keskinkertaisen näköinen ja luonteeltani tylsä tosikko.[/quote]
Kun yhteys syntyy, se syntyy. Kaikissa ihmisissä on jotain kaunista ja mielenkiintoista, jos he vain päästävät sen esiin.
En minä tiennyt mitään avokkeeni kauneudesta ja koulutuksesta kun tapasimme. Hän vastasi minun tekemääni kuvattomaan deitti-ilmoitukseen netissä. Emme myöskään vaihtaneet kuvia ennen tutustumista, tutustuimme vain.
Suosittelen sinua yleensä ajattelemaan ihmisistä hyvää. Ihmiset ovat usein itsekkäitä, jotkut ovat ilkeitä, mutta keskimäärin ihmiset tahtovat toisilleen hyvää. Lähes kaikilla ihmisillä on myös tarve jakaa elämänsä jonkun toisen kanssa. Sinä voit olla tuo jakaja aivan yhtä hyvin kuin joku toinenkin. Ihan suotta kuvittelet, että sinun pitäisi olla jotain muuta kuin olet, jotta joku voisi sinusta kiinnostua.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 11:12"]
140, kirjoitit tosi nätisti. Mutta mutta. Jos sun kaltaisella nuhruisella, epäsiistillä työttömällä luuserilla (your words, not mine) on hyvin kaunis, korkeakoulutettu, ihana nainen niin mitä toivoa mulla on kun olen korkeintaan keskinkertaisen näköinen ja luonteeltani tylsä tosikko.
En myöskään lainkaan usko, että miehet vaativat puolisoltaan vähemmän.
[/quote]
Jos kerran hänelle oli käynyt noin, niin ei ole mitenkään kummallista ajatella, että se voisi toimia toisinkin päin. Kaikenlaisia ihmiskohtaloita on olemassa. Näin kerran ihan täysin tavallisen naisen erittäin komean, pitkän ja hyvin pukeutuvan miehen kanssa. Tämä nainen oli kyllä siinäkin arkisessa tilanteessa sen näköinen, ettei voinut uskoa onneaan, kun nojaili mieheensä niin rakastuneen ja hymyilevän näköisenä (odottivat junaa). Näkeehän noita vaatimaton nainen + komea mies -yhdistelmiä useinkin. Useammin mielestäni kuin toisin päin.
Älkää seuraa hakeko netistä. Etsikää livenä! Kavereiden kautta tutustutte jne. Tietysti jos ei ole kavereita, voi olla vaikeaa. Mutta sitten töissä tutustutte ja yritätte saada kavereita. Ei järkevät ihmiset katso ulkonäköä vaan luonnetta ;)
Internet nyt ei edusta oikeaa arkea ja elämää. Tänne voi laittaa ja kirjoittaa mitä tahansa.
t. Mies
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 11:34"]
Älkää seuraa hakeko netistä. Etsikää livenä! Kavereiden kautta tutustutte jne. Tietysti jos ei ole kavereita, voi olla vaikeaa. Mutta sitten töissä tutustutte ja yritätte saada kavereita. Ei järkevät ihmiset katso ulkonäköä vaan luonnetta ;)
[/quote]
Ei ole pakko olla kavereita. Kyllä ihan kaupungin kadulla tai ruokakaupassa saa mennä jututtamaan. Tätä suosittelisin etenkin niille tavisnaisille, jotka näkevät mielestään kivannäköisiä ja yksin olevia miehiä kaupassa esim. perjantai- tai lauantai-iltana. Ja tietty tsekkaus koriin, ettei ostokset ole sikspäkki + sipsit. Voi hyvinkin tärpätä.
Tunnen ihan komeitakin miehiä, joilla ei ole naista, koska heillä on vähän huono itsetunto ja eivät uskalla itse lähestyä. Juu huono itsetunto ei ole hyvä asia, mutta kyllä se siitä nousuun lähtee, kun pääsee naisen kanssa touhuamaan. En voi puhua kaikkien miesten puolesta, mutta ainakin minulla itseluottamus on hyvinkin pitkälti siitä kiinni, että miten naisten kanssa pärjää. Uskoisin että hyvin monilla muillakin miehillä. Säälittävää tietysti, mutta totta. :)
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 11:43"]
Tunnen ihan komeitakin miehiä, joilla ei ole naista, koska heillä on vähän huono itsetunto ja eivät uskalla itse lähestyä. Juu huono itsetunto ei ole hyvä asia, mutta kyllä se siitä nousuun lähtee, kun pääsee naisen kanssa touhuamaan. En voi puhua kaikkien miesten puolesta, mutta ainakin minulla itseluottamus on hyvinkin pitkälti siitä kiinni, että miten naisten kanssa pärjää. Uskoisin että hyvin monilla muillakin miehillä. Säälittävää tietysti, mutta totta. :)
[/quote]
Tää kuulostaa nyt siltä, että hyvällä tuurilla voisin päästä komealle miehelle patjaksi siksi aikaa että mies saa itsetuntonsa kuntoon. Sitten tää itsevarma, komea mies voisi lähteä etsimään arvoistansa seuraa.
Joo, tiedän ettet tätä tarkoittanut mutta tulipahan mieleen. Voi tosiaan olla että nämä ongelmat on enimmäkseen mun päässäni.
Mä haluaisin vaan ihan tavallisen, reilun miehen. Ei tarvi olla komea tai varakas. Eikä haittaa vaikka ostaisi sixpäckin ja sipsit perjantai-illan evääksi, voitaisiin yhdessä mässätä sohvannurkassa.
Onpa tullut paljon vastauksia sen jälkeen, kun menin nukkumaan, enkä nyt ehdi vastata kaikkiin... Mutta sen verran, että aloitukseni idea oli siinä, että näiden netissä aiheutuneiden paineiden takia en uskalla edes katsoa miehiin, saati mennä juttelemaan. Niinpä nuo antamanne neuvot ovat täysin yhtä tyhjän kanssa. En tosiaan uskalla yrittää ja ehkä siksi en sitten saisi valittakaan. Mutta ei se, etten valittaisi tai sanoisi mitään, kuitenkaan muuttaisi tosiasioita.
Olen tiennyt jo vuosia, etten voi koskaan seurustella, joten ihan uteliaisuudesta muiden naisten tuntemuksia kohtaan tein tämän aloituksen, en muista syistä.
Terveisin, aloittaja. :)
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 02:36"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 02:04"]Yrittäkää nyt ymmärtää, että jos nainen ei ole nätti tai kaunis, niin ei ole mitään tilaisuuksia tutustua miehiin oikeassa elämässä.[/quote]
Olen mies ja seurustellut sekä erittäin kauniiden (lehdissä olleiden mallien) että rumien (mm. vaikeasta ihosairaudesta kärsineen) kanssa. Vaikka kaunista naista on kiva katsella, niin jutun juoni ei ole kauneudessa. Se ei vain kertakaikkiaan ole suhteen kantava voima.
Suhteen perusjuttu on yhteys. Kokemus siitä, että rinnalla on joku, joka katsoo samaan suuntaan. Joku, joka jakaa maailman minun kanssani. Että on joku, jonka kanssa voi nauraa samoille asioille. Joku, jonka kanssa ei tarvitse olla samaa mieltä, mutta jonka kanssa voi silti kulkea samaan suuntaan. Joku, jonka kanssa voi olla erillinen, mutta silti lujasti yhdessä.
Tällainen ihminen voi olla ruma tai kaunis, hiljainen tai puhelias, elämässään onnistunut tai epäonnistunut.
Minä itse olen elämässäni epäonnistunut. Koulutus on, työtä ei. Olen pitkäaikaistyötön. Avokkeeni on töissä käyvä maisteri ja hyvin kaunis, toimii mm. aikuismallina (on yli 30-vuotias). Hän on myös mukava luonteeltaan. Joustaa eikä nalkuta. Sanoo asiasta, mutta ei palaa siihen, kun käytös muuttuu.
Minulla ei ole siistejä vaatteita, ei rahaa, eikä komeaa ulkonäköä. Tämä on minulle selvää. Olen asian kanssa sujut. Siksi minun oli myös helppo kertoa asia heti kun aloimme tutustua. Se ei avokettani pois säikyttänyt.
Suosittelen sinullekin avoimuutta. Jotkut miehet etsivät kiiltokuvaa, useammat etsivät yhteyttä. Yhteyden muodostumista ei estä epätäydellisyys. Pikemminkin epätäydellisyyden kanssa eläminen kasvattaa yhteyden syntymisen todennäköisyyttä.
Niin kauan kuin pakenet itseäsi, olet ulkopuolisille kuori. Kun hyväksyt sen, että olet oikeasti epätäydellinen, alat vetää miehiä puoleesi. Kaikki fiksummat miehet tietävät, että kaikki ihmiset ovat jollain tavoin rikki, he tietävät sen itsestäänkin. Eivät he sinultakaan siksi odota täydellisyyttä.
Miesten maailma on naisten maailmaan verrattuna reilu. Älä lue näitä naisten foorumeita, näillä tulee vain paha olo, koska naiset asettavat toisilleen kohtuuttomia vaatimuksia. Nimenomaan naiset. Miehille kelpaa paljon vähempi. Yritä nyt vain uskoa siihen, että mitä paremmin hyväksyt sen, että olet oikeasti epätäydellinen ja joissain asioissa jopa huono, niin sitä varmemmin saat seuraa. Kaikki ihmiset ovat joissain asioissa huonoja.
Kun lähestyt miehiä tai miehet lähestyvät sinua, se ei ole mitään peliä. Jos teet siitä peliä, homma on jo pelailtu. Lähestymisessä on kysymys tutustumisesta. Tutustumisen ei tarvitse olla sujuvaa. Siihen ei tarvita iskulauseita ja lipevää kieltä. Se voi alkaa kömpelösti ja ujosti ja jatkua väärinkäsityksillä, mutta silti johtaa johonkin.
Oletko itse tähän valmis? Jos minunlaiseni nuhruinen ja epäsiisti ja köyhä luuseri lähestyy sinua, niin tahdotko oikeasti tutustua minuun vai odotatko vain, että joku ennalta määritelty prinssi tulee ja vie linnaansa?
Sillä tavoin minä olen kauniitkin naiseni saanut, että olen lähestynyt heitä kunnioittavasti ja oikeasti kiinnostuneena siitä, millaisia he ovat. En ole metsästänyt vaan tutustunut. Suurimmasta osasta juttuja ei tule mitään, mutta ei tutustuminen mitään maksa. Vaikka tunnustaisi ihastuksensa, niin sekin yleensä vain imartelee vastapuolta, kun tekee sen tahdikkaasti eikä ahdistele.
Nykyinen deittikulttuuri vaikuttaa kertakaikkiaan omituiselta, koska se on kuin näytelmää. Jengi laatii kriteereitä sen sijaan että juttelisi keskenään. Ja sitten jos jonkun tapaakin, täytyy käydä lukemassa ohjeita, sopiiko soittaa vai ei ja miten nopeasti.
[/quote]
Mutta sinulle ei sitten loppupeleissä kelvannut se ruma, vaan otit kauniin ja fiksun. Kirjoituksesi toki osoittaa, että naiset eivät ole niin vaativia, mutta miehet nimenomaan ovat!
Jopa kaltaisesi työtön ei tyytynyt vähempään kuin kauniiseen ja akateemiseen naiseen! Se osoittaa, miten järkyttävät vaatimukset naiseen kohdistuu!
Ja esimerkiksi vaatimus tiukasta pillusta on ihan täysin miesten vaatimus, ei toisten naisten. Samoin kauniit kasvot, hyvä vartalo, kauniit, isot kiinteät rinnat; kaikki miesten naisille asettamia vaatimuksia. Ja kuten itsekin sanot, edes kaltaisesi mies ei tyytynyt vähempään, joten ei jollain tavisnaisella todella ole mitään mahdollisuuksia.
Minä en ole koskaan yrittänytkään saada ketään, koska olen pelkkä tavis, enkä tosiaan halua, että mieheni kirjoittaa netissä, miten on joutunut tyytymään minuun ja miten kadehtii jonkun kaverin kauniimpaa naista ja miten seksi ei tunnu kanssani hyvältä, kun en ole tarpeeksi tiukka. Mitä järkeä sellaisessa suhteessa olisi. Tavisnainen ei voi koskaan olla miehelle kuin pillu ja piika ja minä olisin halunnut parisuhteen, en olla joku reikä kun ei muutakaan saa.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 13:25"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 13:23"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 13:21"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 13:17"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 13:09"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 13:00"]Ja luuletko, ettei vähemmän kauniilla naisilla ole ihan sama juttu?[/quote]
Luulen. Kaikki tavismiehet ovat otettuja tavisnaisten antamasta huomiosta, koska se on heille harvinaista herkkua. Monet tavismiehet eivät koe elämässään ainuttakaan naisten lähestymisyritystä, ei ainakaan sellaista, joka tehdään selvinpäin.
Minua nainen ei ole koskaan lähestynyt, ei tavallinen tai kaunis. Kylläpä olisikin tuntunut hyvältä, jos joku tavan tylleröinen olisi osoittanut kiinnostusta. Mutta ei kun ei, kaikki parisuhteeni ovat alkaneet omasta yrityksestäni.
Kysymys on siitä, että naiset tahtovat tulla poimituksi eivätkä kelpuuta poimijaksi ketä tahansa. He eivät suostu olemaan aktiivisia lähestyjiä, koska se tarkoittaisi paskamaisia tunteita. Nyt näistä tunteista joutuvat kärsimään miehet.
[/quote]
Kuule, usko pois, ne harvat kerrat, kun olen rohkaistunut miestä lähestymään (ja aina on ollut kyseessä tavis, ei mikään komistus!), vastaus on ollut todella häijy. Te miehet vain haluatte uskoa, että olette jotain marttyyreja, joita naiset kohtelee voi niin väärin, mutta ihan sama se on tavallisilla naisilla!
[/quote]
Oletko lähestynyt esim. baarissa tai festareilla? Niissä helposti miehillä on huono asenne tavisnaisten lähestymisiin, kun joka puolella näkyy hyvännäköisiä naisia ja alkoholilla on osuutta asiaan.
[/quote]
Mutta juurihan sinä sanoit, että kaikki tavismiehet ovat otettuja tavisnaisten antamasta huomiosta?!!
[/quote]
Minä? O_o Kivoja oletuksia.
[/quote]
Katsopa lihavoitu kohta.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:43"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:41"]
Minulle tulee myös vähän tyhmä olo siitä, kun ns. tavallisille miehille (ja naisille) sanotaan, että kokeilepa saada niitä oman tasoisia kun et muuta voi saada. Sinänsä ymmärrän tämän, mutta tarkoittaako se kuitenkin sitä, että kukaan ei kiinnostuisi minusta (taviksesta), jos voisi saada kauniimman? Niin se kai menee...
[/quote]
Tuo on mielenkiintoinen ajatus... Mutta sitä se kai periaatteessa tarkoittaa? Vai?
[/quote]
Niin minäkin ajattelen. En olisi kenellekään se ykkösvaihtoehto, oli mies itse sitten komea, tavis tai jopa ruma.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 13:17"]Kuule, usko pois, ne harvat kerrat, kun olen rohkaistunut miestä lähestymään (ja aina on ollut kyseessä tavis, ei mikään komistus!), vastaus on ollut todella häijy.[/quote]
Aina kun minä kovan jännittämisen ja jäkittämisen jälkeen olen rohkaistunut lähestymään miestä, miehen reaktio on ollut yllättynyt ja myönteinen. Ihan sama, ovatko sanat menneet solmuun tai pissa melkein lorahtanut housuun, niin miehet ovat olleet myönteisesti otettuja.
Jos saa miehiltä tylyjä vastauksia, kannattaisiko pohtia, millaisia miestyyppejä lähestyy. Miksi naiset rakastuvat renttuihin on hyvä kysymys. Vaikka kaikki eivät rentuista pidä, niin valitettavan usein etenkin seksuaalinen mielenkiinto kohdistuu tylyttäjiin kuin kiltteihin ujoihin.
Kannattaisiko joidenkin naisten tarkistaa parinvalintakriteerejään?
[/quote]
Minä olen lähestynyt miestä kahdesti elämässäni. Toinen tuijotti hetken, katsoi päästä varpaisiin ja käänsi selkänsä sanaa sanomatta.
Toinen sanoi, että "vittu, mikä akka!" ja nauroi.
Ehkä minulla sitten on huono maku miesten suhteen. Mutta ihan turha väittää, että miehet aina suhtautuisi positiivisesti naisten lähestymiseen.
Ja miten minä voisin pelkän ulkonäön perusteella tietää, onko mies renttu tai tylyttäjä?!
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 13:32"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 13:23"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 13:21"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 13:17"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 13:09"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 13:00"]Ja luuletko, ettei vähemmän kauniilla naisilla ole ihan sama juttu?[/quote]
Luulen. Kaikki tavismiehet ovat otettuja tavisnaisten antamasta huomiosta, koska se on heille harvinaista herkkua. Monet tavismiehet eivät koe elämässään ainuttakaan naisten lähestymisyritystä, ei ainakaan sellaista, joka tehdään selvinpäin.
Minua nainen ei ole koskaan lähestynyt, ei tavallinen tai kaunis. Kylläpä olisikin tuntunut hyvältä, jos joku tavan tylleröinen olisi osoittanut kiinnostusta. Mutta ei kun ei, kaikki parisuhteeni ovat alkaneet omasta yrityksestäni.
Kysymys on siitä, että naiset tahtovat tulla poimituksi eivätkä kelpuuta poimijaksi ketä tahansa. He eivät suostu olemaan aktiivisia lähestyjiä, koska se tarkoittaisi paskamaisia tunteita. Nyt näistä tunteista joutuvat kärsimään miehet.
[/quote]
Kuule, usko pois, ne harvat kerrat, kun olen rohkaistunut miestä lähestymään (ja aina on ollut kyseessä tavis, ei mikään komistus!), vastaus on ollut todella häijy. Te miehet vain haluatte uskoa, että olette jotain marttyyreja, joita naiset kohtelee voi niin väärin, mutta ihan sama se on tavallisilla naisilla!
[/quote]
Oletko lähestynyt esim. baarissa tai festareilla? Niissä helposti miehillä on huono asenne tavisnaisten lähestymisiin, kun joka puolella näkyy hyvännäköisiä naisia ja alkoholilla on osuutta asiaan.
[/quote]
Mutta juurihan sinä sanoit, että kaikki tavismiehet ovat otettuja tavisnaisten antamasta huomiosta?!!
[/quote]
Minä? O_o Kivoja oletuksia.
[/quote]
Katsopa lihavoitu kohta.
[/quote]
No ei edelleenkään silti ollut minun sanomani. Enkä ole tavis, vaan komea mies, joka seurustelee ihanan tavisnaisen kanssa, joka teki minulle aloitteen rautatieasemalla.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 13:35"]Ja miten minä voisin pelkän ulkonäön perusteella tietää, onko mies renttu tai tylyttäjä?[/quote]
Et ehkä pelkän ulkonäön, mutta jos yhtään tunnet miestä, niin sen jälkeen se on helppoa. Ei tarvitse kuin katsoa, kuinka mies yleisesti suhtautuu muihin ihmisiin. Jos hän ei puhu muista pahaa, on peruskohtelias ja huomioi muut, on hyvin epätodennäköistä, että hän tylyttäisi sinua.
Kyllä minä esimerkiksi opiskelukavereistani erotan hyvin selkeästi muita kunnioittavat miehet tylyttäjistä. He ovat kohteliaita niin opettajille kuin muille opiskelijoille. Miksi he minuakaan tylyttäisivät?
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 13:41"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 13:35"]Ja miten minä voisin pelkän ulkonäön perusteella tietää, onko mies renttu tai tylyttäjä?[/quote]
Et ehkä pelkän ulkonäön, mutta jos yhtään tunnet miestä, niin sen jälkeen se on helppoa. Ei tarvitse kuin katsoa, kuinka mies yleisesti suhtautuu muihin ihmisiin. Jos hän ei puhu muista pahaa, on peruskohtelias ja huomioi muut, on hyvin epätodennäköistä, että hän tylyttäisi sinua.
Kyllä minä esimerkiksi opiskelukavereistani erotan hyvin selkeästi muita kunnioittavat miehet tylyttäjistä. He ovat kohteliaita niin opettajille kuin muille opiskelijoille. Miksi he minuakaan tylyttäisivät?
[/quote]
No minä opiskelin yliopistossa, joten ei minunnäköisellä olisi mitään saumaa akateemiseen mieheen, joten koulu ei ollut vaihtoehto. Ja koska työkaverinikin ovat akateemisia, en voi löytää ketään sieltäkään.
Niinpä ainoa vaihtoehto olisi iskeä jotain tuntematonta, johon en kyllä enää sorru.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 02:04"]Yrittäkää nyt ymmärtää, että jos nainen ei ole nätti tai kaunis, niin ei ole mitään tilaisuuksia tutustua miehiin oikeassa elämässä.[/quote]
Olen mies ja seurustellut sekä erittäin kauniiden (lehdissä olleiden mallien) että rumien (mm. vaikeasta ihosairaudesta kärsineen) kanssa. Vaikka kaunista naista on kiva katsella, niin jutun juoni ei ole kauneudessa. Se ei vain kertakaikkiaan ole suhteen kantava voima.
Suhteen perusjuttu on yhteys. Kokemus siitä, että rinnalla on joku, joka katsoo samaan suuntaan. Joku, joka jakaa maailman minun kanssani. Että on joku, jonka kanssa voi nauraa samoille asioille. Joku, jonka kanssa ei tarvitse olla samaa mieltä, mutta jonka kanssa voi silti kulkea samaan suuntaan. Joku, jonka kanssa voi olla erillinen, mutta silti lujasti yhdessä.
Tällainen ihminen voi olla ruma tai kaunis, hiljainen tai puhelias, elämässään onnistunut tai epäonnistunut.
Minä itse olen elämässäni epäonnistunut. Koulutus on, työtä ei. Olen pitkäaikaistyötön. Avokkeeni on töissä käyvä maisteri ja hyvin kaunis, toimii mm. aikuismallina (on yli 30-vuotias). Hän on myös mukava luonteeltaan. Joustaa eikä nalkuta. Sanoo asiasta, mutta ei palaa siihen, kun käytös muuttuu.
Minulla ei ole siistejä vaatteita, ei rahaa, eikä komeaa ulkonäköä. Tämä on minulle selvää. Olen asian kanssa sujut. Siksi minun oli myös helppo kertoa asia heti kun aloimme tutustua. Se ei avokettani pois säikyttänyt.
Suosittelen sinullekin avoimuutta. Jotkut miehet etsivät kiiltokuvaa, useammat etsivät yhteyttä. Yhteyden muodostumista ei estä epätäydellisyys. Pikemminkin epätäydellisyyden kanssa eläminen kasvattaa yhteyden syntymisen todennäköisyyttä.
Niin kauan kuin pakenet itseäsi, olet ulkopuolisille kuori. Kun hyväksyt sen, että olet oikeasti epätäydellinen, alat vetää miehiä puoleesi. Kaikki fiksummat miehet tietävät, että kaikki ihmiset ovat jollain tavoin rikki, he tietävät sen itsestäänkin. Eivät he sinultakaan siksi odota täydellisyyttä.
Miesten maailma on naisten maailmaan verrattuna reilu. Älä lue näitä naisten foorumeita, näillä tulee vain paha olo, koska naiset asettavat toisilleen kohtuuttomia vaatimuksia. Nimenomaan naiset. Miehille kelpaa paljon vähempi. Yritä nyt vain uskoa siihen, että mitä paremmin hyväksyt sen, että olet oikeasti epätäydellinen ja joissain asioissa jopa huono, niin sitä varmemmin saat seuraa. Kaikki ihmiset ovat joissain asioissa huonoja.
Kun lähestyt miehiä tai miehet lähestyvät sinua, se ei ole mitään peliä. Jos teet siitä peliä, homma on jo pelailtu. Lähestymisessä on kysymys tutustumisesta. Tutustumisen ei tarvitse olla sujuvaa. Siihen ei tarvita iskulauseita ja lipevää kieltä. Se voi alkaa kömpelösti ja ujosti ja jatkua väärinkäsityksillä, mutta silti johtaa johonkin.
Oletko itse tähän valmis? Jos minunlaiseni nuhruinen ja epäsiisti ja köyhä luuseri lähestyy sinua, niin tahdotko oikeasti tutustua minuun vai odotatko vain, että joku ennalta määritelty prinssi tulee ja vie linnaansa?
Sillä tavoin minä olen kauniitkin naiseni saanut, että olen lähestynyt heitä kunnioittavasti ja oikeasti kiinnostuneena siitä, millaisia he ovat. En ole metsästänyt vaan tutustunut. Suurimmasta osasta juttuja ei tule mitään, mutta ei tutustuminen mitään maksa. Vaikka tunnustaisi ihastuksensa, niin sekin yleensä vain imartelee vastapuolta, kun tekee sen tahdikkaasti eikä ahdistele.
Nykyinen deittikulttuuri vaikuttaa kertakaikkiaan omituiselta, koska se on kuin näytelmää. Jengi laatii kriteereitä sen sijaan että juttelisi keskenään. Ja sitten jos jonkun tapaakin, täytyy käydä lukemassa ohjeita, sopiiko soittaa vai ei ja miten nopeasti.