Epävarmuus netin takia
Kuinka paljon netti on aiheuttanut teille muille epävarmuutta? Itse olin ujo ja huonoitsetuntoinen alunperinkin, joten kun tutustuin netissä siihen, mitä miehet täällä kirjoittaa naisista, en koskaan uskaltautunut edes treffeille kenenkään kanssa, koska minussa oli niin monta sellaista vikaa, jonka miehet netissä julistaa tekevän naisen pariutumiskelvottomaksi. En ole koskaan edes harrastanut seksiä, koska pelkäsin, etten olisi tarpeeksi tiukka ja etten tuntuisi hyvältä miehestä. Ymmärrän, että olen varmasti äärimmäinen tapaus, mutta eikö muut naiset tule yhtään epävarmoiksi näistä jutuista? Jos luet satakin kommettia siitä, että riippuvat rinnat ovat vastenmieliset ja sinulla on riippuvat rinnat, niin eikö se vaikuta yhtään?
Kommentit (205)
Tuli jo selväksi, että tässä keskustelussa on vain yksi mielipide sallittu. Miksi sitten valitatte jos olette jo päättäneet, että mielummin elätte loppuelämänne yksin kuin otatte sen riskin että tutustuisitte miehiin? Itsehän olette päätöksenne tehneet.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:06"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:02"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 23:59"]
On lisännyt epävarmuutta merkittävästi. Olen naisille liian lyhyt, köyhä, pienimunainen ja ujo. En vielä vuosituhannen vaihteessa ajatellut noiden asioiden olevan missään mielessä ratkaisevia asioita, mutta nykyään olen netin takia luopunut kokonaan toivosta.
[/quote]
Minulla on sinulle todella villi ehdotus: mitäs jos etsisitkin ihan tavallista naista, etkä huippumallia, jolla on äo 180?! Mutta eihän se käy, kun äiskä sanoi, että olet ihanin mies maailmassa ja sinullehan kelpaa vain täydellinen nainen!
[/quote]
Äitini ei ole koskaan sanonut edes rakastavansa minua.
[/quote]
Minun isäni taas kieltäytyi edes tapaamasta minua ja siskoani jätettyään äitini ja meidät. Kilpaillaanko? :)
Kylmä totuus on, että jos todella olet lyhyt, köyhä, pienimunainen ja ujo, niin sinun tasoasi on tavallinen nainen. Se on sitten oma valintasi tyydytkö itsesi kaltaiseen tavikseen vai oletko yksin.
Aika monennäköiset ihmiset tuolla löytävät toisensa ja rakastuvat, ei ehkä kannata uskoa joidenkin pinnallisten vaatimuslistoja siitä millainen pitäisi olla. Jos joku vaatii toiselta jotain epärealistisia niin ehkäpä sellaiselle löytyy se pinnallinen epärealistiset vaatimukset täyttävä tai saa jäädä yksin. Ei kannata kuunnella joidenkin bimbojen ja peräkammaripoikien vaatimuksia, vaan katsella ympärille avoimin mielin. Omituista jäädä pois "markkinoilta" ja luovuttaa kumppanin etsintä joidenkin toisten ihmisten mielipiteiden perusteella. Ei minua ainakaan loukkaa että jonkun miehen mielestä ainoa kelvollinen nainen olisi laiha ja isotissinen, missinnäköinen, korkeasti koulutettu ja hyvin tienaava joka jokapäivä pukeutuu korsetteihin kun mies pääsee töistä, ja hieroo miestään ja haluaa sekstailla, on siivonnut ja laittanut hienon ruuan ja kynttilöitä sekä tuo miehelle drinkin kun tämä haluaa katsoa telkkaria. Joku voi haluta tuollaisen naisen ja siinäpähän haluaa:) Maailma on täynnä ihmisiä.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:09"]
Tuli jo selväksi, että tässä keskustelussa on vain yksi mielipide sallittu. Miksi sitten valitatte jos olette jo päättäneet, että mielummin elätte loppuelämänne yksin kuin otatte sen riskin että tutustuisitte miehiin? Itsehän olette päätöksenne tehneet.
[/quote]
Aloituksen kysymys oli; eikö miesten suuret vaatimukset vaikuta kaikkiin naisiin? Kukaan ei pyytänyt mitään tyhjiä kannustuspuheita suosituilta naisilta.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:10"]
On lisännyt epävarmuutta merkittävästi. Olen naisille liian lyhyt, köyhä, pienimunainen ja ujo. En vielä vuosituhannen vaihteessa ajatellut noiden asioiden olevan missään mielessä ratkaisevia asioita, mutta nykyään olen netin takia luopunut kokonaan toivosta.
[/quote]
Minulla on sinulle todella villi ehdotus: mitäs jos etsisitkin ihan tavallista naista, etkä huippumallia, jolla on äo 180?! Mutta eihän se käy, kun äiskä sanoi, että olet ihanin mies maailmassa ja sinullehan kelpaa vain täydellinen nainen!
[/quote]
[/quote]
Minun isäni taas kieltäytyi edes tapaamasta minua ja siskoani jätettyään äitini ja meidät. Kilpaillaanko? :)
Kylmä totuus on, että jos todella olet lyhyt, köyhä, pienimunainen ja ujo, niin sinun tasoasi on tavallinen nainen. Se on sitten oma valintasi tyydytkö itsesi kaltaiseen tavikseen vai oletko yksin.
[/quote]
Miksi haluaisin kilpailla kurjuudessa ja missä kohdassa sanoin, ettei tavis kelpaa?
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:11"]
Aika monennäköiset ihmiset tuolla löytävät toisensa ja rakastuvat, ei ehkä kannata uskoa joidenkin pinnallisten vaatimuslistoja siitä millainen pitäisi olla. Jos joku vaatii toiselta jotain epärealistisia niin ehkäpä sellaiselle löytyy se pinnallinen epärealistiset vaatimukset täyttävä tai saa jäädä yksin. Ei kannata kuunnella joidenkin bimbojen ja peräkammaripoikien vaatimuksia, vaan katsella ympärille avoimin mielin. Omituista jäädä pois "markkinoilta" ja luovuttaa kumppanin etsintä joidenkin toisten ihmisten mielipiteiden perusteella. Ei minua ainakaan loukkaa että jonkun miehen mielestä ainoa kelvollinen nainen olisi laiha ja isotissinen, missinnäköinen, korkeasti koulutettu ja hyvin tienaava joka jokapäivä pukeutuu korsetteihin kun mies pääsee töistä, ja hieroo miestään ja haluaa sekstailla, on siivonnut ja laittanut hienon ruuan ja kynttilöitä sekä tuo miehelle drinkin kun tämä haluaa katsoa telkkaria. Joku voi haluta tuollaisen naisen ja siinäpähän haluaa:) Maailma on täynnä ihmisiä.
[/quote]
Enemmänkin voisi sanoa, että aika monennäköisiin naisiin tyydytään paremman puutteessa. Se on täysin eri asia kuin rakastuminen, oikeastaan rakastumisen täysi vastakohta.
Koska olen hetero ja halusin kumppanikseni miehen, on aika loogista luovuttaa miesten kerrottua vaatimuksensa, joita minä en täytä.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:12"]
[/quote]
Aloituksen kysymys oli; eikö miesten suuret vaatimukset vaikuta kaikkiin naisiin? Kukaan ei pyytänyt mitään tyhjiä kannustuspuheita suosituilta naisilta.
[/quote]En ole mikään "suosittu nainen", vaan ihan tavallinen nainen. Olen pitkässä parisuhteessa joten itse en ole juurikaan miesmarkkinoilla viime aikoina pyörinyt, mutta yksi ikisinkku kaverini (akateeminen, kiltti ja äärimmäisen ujo) on löytänyt seuraa juurikin Tinderistä.
Miesten suuria vaatimuksia voi palstoilta lukea vaikka millä mitalla mutta reaalielämässä suurin osa ihmisistä on täysiä taviksia suhteissa tavisten kanssa. Vai ovatko kaikki seurustelevat ja naimisissa olevat naiset mielestäsi jotain supersuosittuja kuningatarmehiläisiä, joita miehet suorastaan piirittävät?
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:14"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Miksi haluaisin kilpailla kurjuudessa ja missä kohdassa sanoin, ettei tavis kelpaa?
[/quote]
Joo uskon, että tavis kelpaa, mutta kun miehiltä kysyy, että millainen on tavis, niin se on juuri se äo 180:n omaava huippumalli. Oikeassa maailmassa se on kuitenkin fantasia, ei tavis.
No on huonontunut! vaikka en otakkaan kaikkia kirjoituksia tosissaan, mutta välillä lukee niin kamalia juttuja, että oksettaa miten ihmiset voi haukkua anonyymisti toisten ulkonäköä todella törkeästi(varsinkin kun usein nätistä naisista kyse). Siinä miettii että jos toi on ruma ja kamala nenä, niin mikä itse on. Nykyään en avaa mitään keskusteluja mitkä viittaavat että ruoditaan ulkonäköä, tulee vaan paha mieli ihmisten turhasta arvosteluista.
Tai en nyt voi sanoa että huonontunut itsetunto, mutta jää paska maku suuhun usein. Ja en todellakaan käy täällä palstailemassa kuin pari kertaa kuussa, koska taso laskenut ja täällä vaan provoillaan ja vittuillaan, ihan teinimäistä ja urpoa touhua. Välillä käyn katsomassa onko jotain "järkeviä" aloituksia.
Tai jos vastaa johonkin asiallisesti mielipiteensä, niin joku onneton tulee huutamaan että ootko vähän urpo kun noin kirjoitit tai vastaavaa, ei sekään kivaa ole ja varmasti jollain tapaa laskee itsetuntoa kun sut lytätään noin. Ja kaikki älyttömät listat millaisen naisen "pitää" olla, voi luoja!! :D Ja joo en nyt tosissani ota niitä, mutta joku niihinkin vastaa tosissaan ja latelee vaatimus listojaan, että näin..
Voi jessus tätä valittamista. Typerää käytöstä, että ensin valitetaan kun kukaan ei kiinnostu, kun olet sellainen ja sellainen. Sitten kun yritetään esittää sulle niitä hyviä puolia ja mahdollisuuksia, niin tyrmäät ne saman tien. Justiinsa joo.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:17"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:12"]
[/quote]
[/quote]En ole mikään "suosittu nainen", vaan ihan tavallinen nainen. Olen pitkässä parisuhteessa joten itse en ole juurikaan miesmarkkinoilla viime aikoina pyörinyt, mutta yksi ikisinkku kaverini (akateeminen, kiltti ja äärimmäisen ujo) on löytänyt seuraa juurikin Tinderistä.
Miesten suuria vaatimuksia voi palstoilta lukea vaikka millä mitalla mutta reaalielämässä suurin osa ihmisistä on täysiä taviksia suhteissa tavisten kanssa. Vai ovatko kaikki seurustelevat ja naimisissa olevat naiset mielestäsi jotain supersuosittuja kuningatarmehiläisiä, joita miehet suorastaan piirittävät?
[/quote]
Joko heitä tai sitten sellaisia, joihin on tyydytty ja joita mies kohtelee niin paskamaisesti, etten ole koskaan ymmärtänyt mikä saa heidät pysymään suhteessa.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:15"]
[/quote]
Enemmänkin voisi sanoa, että aika monennäköisiin naisiin tyydytään paremman puutteessa. Se on täysin eri asia kuin rakastuminen, oikeastaan rakastumisen täysi vastakohta.
Koska olen hetero ja halusin kumppanikseni miehen, on aika loogista luovuttaa miesten kerrottua vaatimuksensa, joita minä en täytä.
[/quote]Väität, että miehet kykenevät rakastumaan vain misseihin, muut hyväksytään kun ei parempaa saada? Logiikkasi on täysin sama kuin miesasiamiesten, jotka väittävät naisen aina tavoittelevan "ylemmän tason miehiä".
Olkaa tyytyväisiä, ettette ole Suomi24 / Sinkut -käyttäjiä. Minä jätin sen laivan ja tämä paikka on todella selvästi positiivisempi keskusteluareena. Ei ole vielä kertaakaan tullut järkyttävän paha olo näitä juttuja lukiessa, toisin kuin käytännössä joka päivä sen 2 vuotta, mitä siellä kävin.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:18"]
Voi jessus tätä valittamista. Typerää käytöstä, että ensin valitetaan kun kukaan ei kiinnostu, kun olet sellainen ja sellainen. Sitten kun yritetään esittää sulle niitä hyviä puolia ja mahdollisuuksia, niin tyrmäät ne saman tien. Justiinsa joo.
[/quote]
Miksi tätä on niin vaikea ymmärtää? Se, että joku nainen, jolla on ollut aivan erilainen elämä, sanoo jonkin täysin epärealistisen ja omaan elämään liittymättömän kliseen netissä, ei jotenkin maagisesti muuta vuosien omakohtaista kokemusta.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:17"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:14"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Joo uskon, että tavis kelpaa, mutta kun miehiltä kysyy, että millainen on tavis, niin se on juuri se äo 180:n omaava huippumalli. Oikeassa maailmassa se on kuitenkin fantasia, ei tavis.
[/quote]
Ja keiltä miehiltä olet asiaa kysynyt? Av-palstan provoilta?
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:21"]
Olkaa tyytyväisiä, ettette ole Suomi24 / Sinkut -käyttäjiä. Minä jätin sen laivan ja tämä paikka on todella selvästi positiivisempi keskusteluareena. Ei ole vielä kertaakaan tullut järkyttävän paha olo näitä juttuja lukiessa, toisin kuin käytännössä joka päivä sen 2 vuotta, mitä siellä kävin.
[/quote]
Minusta taas sinkut -palstalla on niin hulluja tyyppejä, ettei heitä voi edes ottaa tosissaan! Tämä tosiaan on parempi paikka, mutta minusta siksi myös realistisempi.
Tavallaan kyllä, mutta sitten kun katsoo tosielämää niin ei se ole yhtään sellaista kuin täällä netissä vaikka miehet olevinaan ehkä niin haluaisikin, mutta harva mieskään on mikään jumalan lahja naisille joten toisiinsa on tyytyminen. Mutta useimmat tuntemani pariskunnat on kyllä ihan tavallisia ja ihan tyytyväisä toisiinsa. Sitten taas ne missit ja mallit, jotka on rikkaiden ja komeiden miesten kanssa, joutuvat kilpailemaan toisten missien ja mallien kanssa, eli ei sekään mitään auta.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:23"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:18"]
[/quote]
Miksi tätä on niin vaikea ymmärtää? Se, että joku nainen, jolla on ollut aivan erilainen elämä, sanoo jonkin täysin epärealistisen ja omaan elämään liittymättömän kliseen netissä, ei jotenkin maagisesti muuta vuosien omakohtaista kokemusta.
[/quote]Kerrotko vielä mikä tekee sinun miehiä koskevasta mielipiteestäsi sen oikean totuuden? Nämä kirjoitukset alkaa katkeruudessaan lähestyä jo Mies29v:n luokkaa.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:20"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:15"]
[/quote]
[/quote]Väität, että miehet kykenevät rakastumaan vain misseihin, muut hyväksytään kun ei parempaa saada? Logiikkasi on täysin sama kuin miesasiamiesten, jotka väittävät naisen aina tavoittelevan "ylemmän tason miehiä".
[/quote]
No ehkä, mutta niinhän se oikeasti on. Naiset taas voi rakastua ihan keneen tahansa, usein sellaiseenkin mieheen, ettei tosiaan pitäisi.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:01"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 23:58"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 23:56"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 23:53"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 23:49"]
Mä olen karmea AA-kuppinen lauta, naamakaan ei kovin kummoinen ole ja kaiken kukkuraksi ammattini on siivooja, siitä huolimatta olen tapaillut monia ihania, tavallisia miehiä. Huumorintajulla, keskustelutaidolla ja positiivisella elämänasenteella korvaa monet puutteet.
[/quote]
Minä olen c-kuppinen, ihan perusnätti ja akateeminen, jolla on hyvä huumorintaju, keskustelutaitoa ja ihan hyvä elämänasennekin. En ole koskaan ollut edes treffeillä.
[/quote]Teeppä profiili vaikka Tinderiin ja olet treffeillä parin viikon sisään. Oletko kokeillut nettitreffailua muutenkaan, vaan odotatko, että sattumalta törmäät unelmien prinssiin?
[/quote]
En ole kokeillut, enkä aiokaan. Olen jo yli 30 ja neitsyt, joten se on myöhäistä jo.
[/quote]Ei todellakaan ole myöhäistä! Kehuit elämänasennettasi hyväksi, kovin hyvä se ei kyllä voi olla, jos olet jo täysin luovuttanut. Tässä vain vahvistuu käsitys, että halutaan vain valittaa kamalista miehistä, eikä edes ottaa selvää millaisia ne miehet oikeasti ovat? Luuletko, että miehet saavat naisista ruusuisen kuvan täällä palstalla?
[/quote]
Olen realisti muillakin elämänalueilla, ei se tee asenteestani huonoa. Enkä minä valittanut kenestäkään, kerroin vain, ettei se mene suoraviivaisesti niin, että kun on tietyt jutut, niin miehiä tulvii ovista ja ikkunoista. Tiedän, millaisia miehet oikeasti ovat, minulla on paljon miespuolisia tuttuja. Mutta minusta ei kiinnostuta siinä mielessä.