Epävarmuus netin takia
Kuinka paljon netti on aiheuttanut teille muille epävarmuutta? Itse olin ujo ja huonoitsetuntoinen alunperinkin, joten kun tutustuin netissä siihen, mitä miehet täällä kirjoittaa naisista, en koskaan uskaltautunut edes treffeille kenenkään kanssa, koska minussa oli niin monta sellaista vikaa, jonka miehet netissä julistaa tekevän naisen pariutumiskelvottomaksi. En ole koskaan edes harrastanut seksiä, koska pelkäsin, etten olisi tarpeeksi tiukka ja etten tuntuisi hyvältä miehestä. Ymmärrän, että olen varmasti äärimmäinen tapaus, mutta eikö muut naiset tule yhtään epävarmoiksi näistä jutuista? Jos luet satakin kommettia siitä, että riippuvat rinnat ovat vastenmieliset ja sinulla on riippuvat rinnat, niin eikö se vaikuta yhtään?
Kommentit (205)
Katsokaapa niitä tosielämän pariskuntia, vai tunnetteko yhtään?
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 23:34"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 23:26"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 23:07"]
Jokainen nainen joka menee ravintolaan voi pariutua tekemättä itse yhtään lähestymistä
[/quote]
Minä olen käynyt ravintolassa/baarissa/vastaavassa ainakin sata kertaa elämäni aikana. Kukaan ei ole koskaan lähestynyt.
[/quote]
Varianssia. Sata reissua on aika vähän. Kestäisitkö jos sata miestä torjuisi?
[/quote]
Ai nytkö ei nainen enää voikaan pariutua vain menemällä ravintolaan?
Mä olen karmea AA-kuppinen lauta, naamakaan ei kovin kummoinen ole ja kaiken kukkuraksi ammattini on siivooja, siitä huolimatta olen tapaillut monia ihania, tavallisia miehiä. Huumorintajulla, keskustelutaidolla ja positiivisella elämänasenteella korvaa monet puutteet.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 23:44"]
Tää on oikeesti täyttä paskaa, vituttaa tällainen ulina. Ja mainittakoon, että olen ollut (ja olen välillä edelleen) todella epävarma itsestäni. Olen ollut ylipainoinen, ja sen jälkeen alipainoinen. Olen ollut koulukiusattu, kotona elämä on ollut todella vaikeaa ja mulla on ollut kovia psyykkisiä ongelmia, joista en vieläkään ole 100% päässyt yli. Mutta kuten sanoin, niin ottaa päähän tällaiset jotka vuodesta toiseen marisee "kaikki miehet/naiset ovat paskoja", "elämä on paskaa eikä kukaan tykkää musta ". Todella typerää laput silmillä kulkemista. Miehillä (kuten myös naisilla) on eri makuja: jotkut tykkää himoläskeistä, jotkut anorektisen laihoista, jotkut seurustelee vammaisen kanssa ja jotkut ei vois kuvitellakaan sellaista yms. Mikä helvetti on, että pitää AINA MARISTA?
[/quote]
Sanoinko, että elämä on paskaa eikä kukaan tykkää minusta? Elämäni on ihan ok ja minulla on (lapsuuden)perhe ja ystäviä, jotka tykkäävät minusta. Mutta anteeksi nyt, että se on kuitenkin minulle todella suuri asia, etten voi pariutua ja saada perhettä. Ja ironista kyllä, sinä valitit viestissäsi enemmän kuin minä. Vastaa sinä siis itse kysymykseen, miksi pitää marista.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 23:49"]
Mä olen karmea AA-kuppinen lauta, naamakaan ei kovin kummoinen ole ja kaiken kukkuraksi ammattini on siivooja, siitä huolimatta olen tapaillut monia ihania, tavallisia miehiä. Huumorintajulla, keskustelutaidolla ja positiivisella elämänasenteella korvaa monet puutteet.
[/quote]
Minä olen c-kuppinen, ihan perusnätti ja akateeminen, jolla on hyvä huumorintaju, keskustelutaitoa ja ihan hyvä elämänasennekin. En ole koskaan ollut edes treffeillä.
Vinkki: tutustutukaa miehiin ihan IRL ja jättäkää lassukoiden itkut omaan arvoonsa. Kannattaa vaikka luopua koko AV-palstasta. Tuntuu, että moni täällä on jo päättänyt ettei koskaan löydä miestä ja suuttuu jos joku kertoo positiivisen tarinan?
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 22:45"]
Ainoa kerta, kun minua on kukaan yrittänyt oli muutama vuosi sitten yksi työkaveri. Näin jälkeen ajateltuna hän ehkä saattoi olla aidosti kiinnostunut ja kaikki muutkin sanoi silloin niin, mutta minun päässäni pyöri vain netissä luetut kommentit kaikista vioistani ja ajattelin, että hän vain vitsinä yrittää minua tai ei ole huomannut vikojani vielä ja etten koskaan voisi seurustella kenenkään kanssa. Hän sitten luovutti ja meni jokin aika sitten naimisiin naisen kanssa, joka ei ainakaan ole mitenkään huimasti upeampi kuin minä. En silti kadu, vaikka hänestä olisinkin tykännyt, olisin kuollut stressiin yrittäessäni peitellä vikojani ja miellyttää häntä. Pidän itseäni aivan liian huonona kelvatakseni kenellekään, mutta en osaa itsekään sanoa, onko se oikeasti totta vai johtuuko vain netin vaikutuksesta. Lopputulos tietysti on sama. Mutta koska tuo mies on ainoa, joka koskaan on minua yrittänyt, voi olla, että oikeasti olen liian huono kelvatakseni. Sen ainakin tiedän, että netissä esitettyjä vaatimuksia en koskaan voisi täyttää.
[/quote]
Sopiiko kysyä että minkä ikäinen olet?
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 23:49"]Mä olen karmea AA-kuppinen lauta, naamakaan ei kovin kummoinen ole ja kaiken kukkuraksi ammattini on siivooja, siitä huolimatta olen tapaillut monia ihania, tavallisia miehiä. Huumorintajulla, keskustelutaidolla ja positiivisella elämänasenteella korvaa monet puutteet.
[/quote]
Mutta sitten kun on ujo, niin ei auta mikään :(
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 23:53"]
[/quote]
Minä olen c-kuppinen, ihan perusnätti ja akateeminen, jolla on hyvä huumorintaju, keskustelutaitoa ja ihan hyvä elämänasennekin. En ole koskaan ollut edes treffeillä.
[/quote]Teeppä profiili vaikka Tinderiin ja olet treffeillä parin viikon sisään. Oletko kokeillut nettitreffailua muutenkaan, vaan odotatko, että sattumalta törmäät unelmien prinssiin?
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 23:53"]Vinkki: tutustutukaa miehiin ihan IRL ja jättäkää lassukoiden itkut omaan arvoonsa. Kannattaa vaikka luopua koko AV-palstasta. Tuntuu, että moni täällä on jo päättänyt ettei koskaan löydä miestä ja suuttuu jos joku kertoo positiivisen tarinan?
[/quote]
En uskalla mennä juttelemaan miehille. Pelkään liikaa negatiivista reaktiota, joten mieluummin olen yksin.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 23:56"]
[/quote]
[/quote]Teeppä profiili vaikka Tinderiin ja olet treffeillä parin viikon sisään. Oletko kokeillut nettitreffailua muutenkaan, vaan odotatko, että sattumalta törmäät unelmien prinssiin?
[/quote]
En ole kokeillut, enkä aiokaan. Olen jo yli 30 ja neitsyt, joten se on myöhäistä jo.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 23:55"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 23:49"]Mä olen karmea AA-kuppinen lauta, naamakaan ei kovin kummoinen ole ja kaiken kukkuraksi ammattini on siivooja, siitä huolimatta olen tapaillut monia ihania, tavallisia miehiä. Huumorintajulla, keskustelutaidolla ja positiivisella elämänasenteella korvaa monet puutteet. [/quote] Mutta sitten kun on ujo, niin ei auta mikään :(
[/quote]Ujous ei ole naisiin rajoittuva ominaisuus, kokeile sinäkin jotain deittipalvelua. Jos aikasempia kontakteja miehiin ei juuri ole, sitä kautta voi ainakin hieman kasvattaa sitä omaa itseluottamusta, jos ei tosissaan kiinosta seuranhaku netissä.
On lisännyt epävarmuutta merkittävästi. Olen naisille liian lyhyt, köyhä, pienimunainen ja ujo. En vielä vuosituhannen vaihteessa ajatellut noiden asioiden olevan missään mielessä ratkaisevia asioita, mutta nykyään olen netin takia luopunut kokonaan toivosta.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 23:57"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 23:53"]Vinkki: tutustutukaa miehiin ihan IRL ja jättäkää lassukoiden itkut omaan arvoonsa. Kannattaa vaikka luopua koko AV-palstasta. Tuntuu, että moni täällä on jo päättänyt ettei koskaan löydä miestä ja suuttuu jos joku kertoo positiivisen tarinan? [/quote] En uskalla mennä juttelemaan miehille. Pelkään liikaa negatiivista reaktiota, joten mieluummin olen yksin.
[/quote]
Niinpä. En minäkään uskalla puhua miehille, kun he ovat tehneet niin selväksi, etteivät halua edes nähdä muita kuin kauniita naisia.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 23:58"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 23:56"]
[/quote]
[/quote]
En ole kokeillut, enkä aiokaan. Olen jo yli 30 ja neitsyt, joten se on myöhäistä jo.
[/quote]Ei todellakaan ole myöhäistä! Kehuit elämänasennettasi hyväksi, kovin hyvä se ei kyllä voi olla, jos olet jo täysin luovuttanut. Tässä vain vahvistuu käsitys, että halutaan vain valittaa kamalista miehistä, eikä edes ottaa selvää millaisia ne miehet oikeasti ovat? Luuletko, että miehet saavat naisista ruusuisen kuvan täällä palstalla?
Ei nettikirjoituksista kannata välittää. Kunhan olet huora makuuhuoneessa ja enkeli makuuhuoneen ulkopuolella, se riittää.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 23:59"]
On lisännyt epävarmuutta merkittävästi. Olen naisille liian lyhyt, köyhä, pienimunainen ja ujo. En vielä vuosituhannen vaihteessa ajatellut noiden asioiden olevan missään mielessä ratkaisevia asioita, mutta nykyään olen netin takia luopunut kokonaan toivosta.
[/quote]
Minulla on sinulle todella villi ehdotus: mitäs jos etsisitkin ihan tavallista naista, etkä huippumallia, jolla on äo 180?! Mutta eihän se käy, kun äiskä sanoi, että olet ihanin mies maailmassa ja sinullehan kelpaa vain täydellinen nainen!
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 23:55"]
Mutta sitten kun on ujo, niin ei auta mikään :(
[/quote]
Heh, ujous on tosi viehättävää!
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:02"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 23:59"]
[/quote]
Minulla on sinulle todella villi ehdotus: mitäs jos etsisitkin ihan tavallista naista, etkä huippumallia, jolla on äo 180?! Mutta eihän se käy, kun äiskä sanoi, että olet ihanin mies maailmassa ja sinullehan kelpaa vain täydellinen nainen!
[/quote]
Äitini ei ole koskaan sanonut edes rakastavansa minua.
Tää on oikeesti täyttä paskaa, vituttaa tällainen ulina.
Ja mainittakoon, että olen ollut (ja olen välillä edelleen) todella epävarma itsestäni. Olen ollut ylipainoinen, ja sen jälkeen alipainoinen. Olen ollut koulukiusattu, kotona elämä on ollut todella vaikeaa ja mulla on ollut kovia psyykkisiä ongelmia, joista en vieläkään ole 100% päässyt yli.
Mutta kuten sanoin, niin ottaa päähän tällaiset jotka vuodesta toiseen marisee "kaikki miehet/naiset ovat paskoja", "elämä on paskaa eikä kukaan tykkää musta ". Todella typerää laput silmillä kulkemista.
Miehillä (kuten myös naisilla) on eri makuja: jotkut tykkää himoläskeistä, jotkut anorektisen laihoista, jotkut seurustelee vammaisen kanssa ja jotkut ei vois kuvitellakaan sellaista yms.
Mikä helvetti on, että pitää AINA MARISTA?