Nainen 175-180cm kuinka paljon painat?
Ikä, paino ja pituus :) Mielenkiinnosta kyselen. Oletko tyytyväinen, muuttaisitko? Itse 20v,178cm, 66kg
Kommentit (112)
Kuulostaa kyllä huolestuttavalta kun noin moni yli 175 senttinen haluaa painaa 60kg tai allekin. Riippuu tietty ruumiinrakenteestakin mutta jos on pitkä niin näyttää helpommin liian laihalta. Ei kuulosta terveeltä mitkään 180/58 mitat. Uskoisin että esim 176/70 on ihan hyvän kokoinen ja ns normaali jollei kaikki rasva keräänny vain mahaan.
Joku noin pitkä voi olla tosi sopusuhtainen ja nätti kroppainen vailka bmi olisi ylipainon rajoilla. Ei tietty ole laiha ja kokoa XS mutta kurvikas ja sopusuhtainen.
Niin ja itse olin kauan 162/58-60 ja kokoa 36/S. Järkyttävää miten jotkut 15cm pidemmät painaa ton verran.
21v 174cm ja 54kg. Olen tyytyväinen vartalooni juuri tällaisena!
179cm ja 80kg. Hyvin elän itseni kanssa, mutta ei miinus -10kg haittaisi.
Miten olette laihduttaneet/kiinteyttäneet muutaman kilon? Itsellä ei vaan meinaa lähteä ruokavaliosta ja liikkumisesta huolimatta.
23v, 178cm, 67kg.
179cm 64kg 23v Painosta viis mutta haluaisin lihaksia hieman lisää, muuten oikein tyytyväinen :)
Hmm, tajusin juuri että olen melko painava kokooni suhteutettuna, ainakin kun vertaa muihin täällä.
Eli 30v, 180cm ja 71kg. Tämän alemmas minun ei edes ole mielekästä pyrkiä, sillä rasvaprosenttini on jo nyt hyvin alhainen. Ei ole kivaa olla tällainen leveäharteinen amatsoni :/
Oottepa kaikki hoikkia! Mä oon luullut olevani suhteellisen lihava kun painan 82 kg, mutta sitten tämä bloggaaja ilmoitti painonsa ja pituutensa, http://www.ptfu.fi/2014/09/klikkaa-ja-katso-mrvn-rohkeat-kuvat.html?m=0 , ja järkytyin koska olen melkein samanpainoineb ja peilikuvani näyttää paljon lihavammalta. Ehkä näen itseni väärin ja muut paljon kiltimmällä silmällä.
20-vuotias, 178cm/75kg.. Kaukana tyytyväisestä :( Unelma olisi 60-65kg
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 07:24"]Miten olette laihduttaneet/kiinteyttäneet muutaman kilon? Itsellä ei vaan meinaa lähteä ruokavaliosta ja liikkumisesta huolimatta.
23v, 178cm, 67kg.
[/quote]
Ruokavalio on kaiken a ja o. Itse en laihduttaessa lisännys kuntoilua vaan kävin joka toinen päivä 5 km juoksu lenkille ja sulkkista viikonloput pelaamassa. Ruokavaliossa muutos tapahtui. Näihin enemmän nestemäisiä ruokia esim mehukeittoja ja muita keitto ja ja smoothieita, sillä ne täyttävät nopeasti, mutta sisältävät vähemmän energiaa vesi pitoisuuden vuoksi. :) toinen kikka on syödä aina ku nälklä iskee pikkuisen. Silloin ei tuu syötyä liikaa kun ehtii tehdä ruoan.
-36 kg
Up