Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kloritella saisin kai nuo kylppärin laattasaumat puhtaaksi, mutta

Vierailija
17.02.2015 |

keksikääs keino miten saan sen jäämään vaikuttamaan seinän saumoihin? Kun se on niin ohutta että valuu suoraan pois, pitäisi saada paksummaksi mönjäksi.....

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda kloriitti ja osta vetyperoksidia. Sekoita sitä ruokasoodaan paksuksi tahnaksi ja lusikoi saumoihin. Anna vaikuttaa vähintään puoli tuntia ja pese pois. Toimii. Tappaa homeet ja varsinkin sen punahomeen.

Vierailija
2/5 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hammasharjalla hinkkaat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 17:52"]

Unohda kloriitti ja osta vetyperoksidia. Sekoita sitä ruokasoodaan paksuksi tahnaksi ja lusikoi saumoihin. Anna vaikuttaa vähintään puoli tuntia ja pese pois. Toimii. Tappaa homeet ja varsinkin sen punahomeen.

[/quote]

Kiitos! Mulla sattuukin juuri olemaan apteekin 3% vetyproksidia kaapissa. Toivottavasti toimii! 

Vierailija
4/5 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 17:53"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 17:52"]

[/quote]

Kiitos! Mulla sattuukin juuri olemaan apteekin 3% vetyproksidia kaapissa. Toivottavasti toimii! 

[/quote]

Mä sain kaakelisaumat tuolla valkeiksi, en enää muuta käytäkään. Samalla seoksella saa myös itsepintaiset tahrat vaatteista, kun laittaa sitä tahran päälle, antaa hetken olla ja työntää koneeseen.

Vierailija
5/5 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ihmesientä. Se toimii hienosti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän