Mitä mieltä Antti Holmasta?
Kommentit (48)
Komea ja siisti mies, tyylikäs ja miellyttävä. Olen kyllä samaa mieltä siitä, että on ihan hilkulla mennä yli kuten Stubb, joka hintahtavampi kuin Holma itse.
Suomen komein mies, silti jotenkin luonnollinen. Karismaattinen. Tykkään todellakin!
Ihana, lahjakas, rohkea, huumorintajuinen, komea, seksikäs.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 13:24"]IHANA
[/quote]
Yhdyn tähän. Ja Anttiinkin ihan mielelläni!
Vaikuttaa lahjakkaalta, älykkäältä ja urheilulliselta.
Kuuma, kuuma, KUUMA! Ja älyttömän lahjakas. Kaiken lisäksi miellyttävän ja herrasmiesmäisen kuvan on antanut itsestään. Tosin olen epäillyt kaikkia hyvännäköisiä miehiä homoiksi sen jälkeen, kun selvisi että Antti on homo. :D
Mun homotutka petti kyllä tämän kohdalla, harmi... On se kyllä tutka pettänyt kyllä aiemminkin, toiseen suuntaan nimitttäin yllätyin hirveesti siitä että Janne Katajalla on perhe ja lapsia :). Ei aina voi tietää :).
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 00:43"]
Yritin lukea Antti Holman kirjaa (Järjestäjä), joka kertoo teatterimaailmasta ja on NIIN ylistetty. Lopetin lukemisen muutaman sivun jälkeen, kun siinä kuvailtiin ensin wc-käynti, sitten peräsuolen pesu saippuavedellä (ja jollakin ruiskulla), sitten soitto "panomiehelle", joka tuli huppu päässä ovesta ja päähenkilö odotti "panomiestä" nelinkontin lattialla kynnysmatolla. Kuvotti niin, etten voinut jatkaa lukemista. Esikoiskirjalle povattiin jopa jotain palkintoa, mutta itse antaisin vain "yökötyspalkinnon" sille.
[/quote]
Mä luen sitä parhaillaan, mielestäni se on todella hyvä. Tapa, millä päähenkilö rakennetaan ja kuvataan on just nappiin. Se, miten huonosti se viihtyy kirjastossa töissä naisvaltaisessa yhteisössä ainoana miehenä ja miten se ei näy päälle, miten kaikki naiset avautuu sille ja sitä ei oikeasti kiinnosta. Aivan loistava. Ja se, miten henkilö muuttuu ja kasvaa, kun alkaa haluta jotain, on hienosti kuvattu.
Sääli, että ruumiillisuus alkumetreillä sai sut luopumaan. Minä täällä onnittelen itseäni, että tajusin hankkia kirjan. Epäilin aluksi, voiko Holma olla lahjakas myös kirjoittajana, selvästi voi. Suosittelen kirjaa lämpimästi, mutta tietenkin on niin, että ihmisillä on erilaisia makuja. Voi suosittelu mennä metsäänkin.
Mä siis ymmärrän mainiosti romaanin arvostelumenestyksen.
Vaikea pitää komeana, koska tunnen hänen siskonsa ja näen Antissa todella paljon samaa ulkonäköä kuin siskossaan. :)
Musta Antti on kiva lisä tuohon vanhaan porukkaan! Tekee kingistäkin mielenkiintoisen.
On syntyny Helsingissä, joten ei taida olla savolainen.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 13:28"]
[/quote]
On asunut lapsuudessaan pitkään Sonkajärvellä Pohjois-Savossa ja siellä käynyt peruskoulun. Peruskoulun jälkeen päässyt opiskelemaan Kallion ilmaisutaidon lukioon ja muuttanut Helsinkiin.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 13:33"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 13:28"]
[/quote]
On asunut lapsuudessaan pitkään Sonkajärvellä Pohjois-Savossa ja siellä käynyt peruskoulun. Peruskoulun jälkeen päässyt opiskelemaan Kallion ilmaisutaidon lukioon ja muuttanut Helsinkiin.
[/quote]
Ja mieltää isänsä kotiseudut pohjanmaalla omaksi mielenmaisemakseen enemmän mitä pohjois-savon, että voiko tuota nyt savolaiseksi edes sanoa, vaikka on siellä lapsuudessaan asunut.
On se vaan paradoksaalista, että mies joka saisi pildeä niin paljon kuin vain jaksaisi höylätä, ei halua sitä! :D
Onkohan antti top vai bottom..? :))
Komia on.ei mikään nuori ole kun aika ryppynen on?
Hyvä ja taitava näyttelijä ja vielä komeakin. Toivottavasti ei nyt kuluta naamaansa ihan puhki kaikissa tv-ohjelmissa kuten muutamat Putous-kollegansa vaan keskittyy välillä myös teatteriin.