miten saa bikini bridgen näkyviin?
http://bikinibridge.tumblr.com tuolla kuvia bridgestä. Kolme kuukautta kesään!
Kommentit (106)
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 11:09"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 11:05"]Joo, nyt mennään jo sairauden rajan yli kun havitellaan joitain luita näkyväksi.
Kuten anorektikot ovat jo vuosia itseään mittailleet, kumpa solisluuni näkyisi selvemmin, kumpa saisin lantioluuni törröttämään. Tänään kylkiluuni törröttivät selvästi enemmän, jee!!
Ap, lopeta vielä kun voit.
[/quote]
No voe perkele olenko mä nyt sitten joku anorektikko kun sattuu olemaan reisirakoa, bikinisiltaa ja muutkin luut törröttävät enemmän tai vähemmän.
Mitä jos kaikki nyt hyväksyisivät kroppansa sellaisena kuin se on?
[/quote]Niin ja muiden kropat.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 11:12"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 11:09"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 11:05"]Joo, nyt mennään jo sairauden rajan yli kun havitellaan joitain luita näkyväksi.
Kuten anorektikot ovat jo vuosia itseään mittailleet, kumpa solisluuni näkyisi selvemmin, kumpa saisin lantioluuni törröttämään. Tänään kylkiluuni törröttivät selvästi enemmän, jee!!
[/quote]
No voe perkele olenko mä nyt sitten joku anorektikko kun sattuu olemaan reisirakoa, bikinisiltaa ja muutkin luut törröttävät enemmän tai vähemmän.
[/quote]Niin ja muiden kropat.
[/quote]
Amen.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 11:05"]Joo, nyt mennään jo sairauden rajan yli kun havitellaan joitain luita näkyväksi.
[/quote]