Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten saa bikini bridgen näkyviin?

Vierailija
24.02.2015 |

http://bikinibridge.tumblr.com tuolla kuvia bridgestä. Kolme kuukautta kesään!

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijakkaa. Tähän vissiin sai sanoa oman mielipiteensä jos halusi? Täällä kolmikymppinen mies, jota ei todellakaan kiinnosta rako reisien välissä tai tollainen "silta". Nainen saa olla hoikka ja treenattu, muutama kilo pläskiäkään ei haittaa jos on normaalipainoinen kuitenkin. Näteimmät reidet on sellaiset pyöreiksi treenatut kunnolliset, hoikatkin menee. Peppu saa olla pyöreä, vatsa nätti, ei pullea mutta ei todellakaan tarvitse olla tuollaista rakoa, ihansama. Lantio mielellään kapeahko kun leveä, en tykkää sellaisista irrallaan olevista jaloista erityisesti. Ja leveälanteisilla harvemmin on sellaista toooosi pyöreää treenattua herkkupyllyä! Vyötärö saa kuitenkin olla selkeästi kapea. Ja ennen kun joku sanoo, että mahdoton yhtälö, niin sellaisia naisia on ja paljonkin ;) Ja pötköjä löytyy yllättävän paljon myös niistä leveälanteisista...

Vierailija
2/106 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 11:09"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 11:05"]Joo, nyt mennään jo sairauden rajan yli kun havitellaan joitain luita näkyväksi. Kuten anorektikot ovat jo vuosia itseään mittailleet, kumpa solisluuni näkyisi selvemmin, kumpa saisin lantioluuni törröttämään. Tänään kylkiluuni törröttivät selvästi enemmän, jee!! Ap, lopeta vielä kun voit. [/quote] No voe perkele olenko mä nyt sitten joku anorektikko kun sattuu olemaan reisirakoa, bikinisiltaa ja muutkin luut törröttävät enemmän tai vähemmän. Mitä jos kaikki nyt hyväksyisivät kroppansa sellaisena kuin se on?

[/quote]

Eli havittelet noita luita näkyviksi? Toivot että ne näkyisivät mahdollisimman paljon? Jos vastaat kyllä, niin joo, sun nuppi on sekaisin.

Jos sulla vaan on ne, niin koko kirjoitukseni ei liittynyt sinuun mitenkään, jonka olisit ymmärtänyt jos olisit sisäistänyt lukemasi oikein tai vaihtoehtoisesti lukenut sen oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/106 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä luoja. Hankkikaa oikeita ongelmia! Haloo naiset, miettikää miten paljon voisitte saada aikaan elämässänne, jos suuntaisitte energianne johonkin hyödyllisempään kuin reisivakojen ja bikinisiltojen pohtimiseen! T: N30

Vierailija
4/106 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 11:09"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 11:05"]Joo, nyt mennään jo sairauden rajan yli kun havitellaan joitain luita näkyväksi. Kuten anorektikot ovat jo vuosia itseään mittailleet, kumpa solisluuni näkyisi selvemmin, kumpa saisin lantioluuni törröttämään. Tänään kylkiluuni törröttivät selvästi enemmän, jee!! Ap, lopeta vielä kun voit. [/quote] No voe perkele olenko mä nyt sitten joku anorektikko kun sattuu olemaan reisirakoa, bikinisiltaa ja muutkin luut törröttävät enemmän tai vähemmän. Mitä jos kaikki nyt hyväksyisivät kroppansa sellaisena kuin se on?

[/quote]

Eli havittelet noita luita näkyviksi? Toivot että ne näkyisivät mahdollisimman paljon? Jos vastaat kyllä, niin joo, sun nuppi on sekaisin.

Jos sulla vaan on ne, niin koko kirjoitukseni ei liittynyt sinuun mitenkään, jonka olisit ymmärtänyt jos olisit sisäistänyt lukemasi oikein tai vaihtoehtoisesti lukenut sen oikein.
[/quote]

Öh en? Joillakin näkyy noi ihan kuule luonnollisesti :D Siinäpähän ovat, ei paljon kiinnosta. Kaikestä sitö ihmiset ottaa stressia. Ja kiitos, nuppini voi mainiosti!

Vierailija
5/106 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:55"]

Täällä väitetään, että thigh gap ja bikini bridge tulee vain naisille, joilla on leveä lantio. No mun lantio on 92 cm leveimmästä kohdasta, joka itse asiassa on selvästi lantioluiden alapuolella. Lantioluiden harjanteiden välinen mitta on noin 25 cm eli kapea. Silti löytyy sekä thigh gap että bikini bridge. Enkä edes ole laiha pikkutyttö, vaan normaalipainoinen (161/54) nelikymppinen nainen. Mulla vaan sattuu olemaan terävät lantioluut ja pikkuisen länkkärit sääret.

[/quote]

Kyllähän tuo on rakenteellisesti leveä lantio, kun suhteuttaa, että olen 175 ja minun lantio on 89 cm ja painoa normaalisti siinä 58-62 kg kieppeillä. Thigh gap ei ole minnekkään lähtenyt, vaikka nyt raskauden myötä olen levinnyt joka suuntaan 16 kg edestä ja bikini bridgekin löytyy, vaikka rv 35+4 :D En siis haukkua tarkoittanut tai mitenkään väittää, että olet väärän mallinen rakenteellisesti. Olet varmasti viehättävä, muttei tuo nyt mikään siro H-mallisen ruumiin mitta ole.

Vierailija
6/106 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mä olen reilusti ylipainoinen mutta minullakin töröttää lantioluut makuulla ollessa silti noin. Johtuu siitä että minulla on erittäin isot ne luut. 

Hassua että tämä on nykyisin jotenkin seksikäs ilmiö, nuorena ja laihana häpesin ihan hitosti vatsan sivulla töröttäviä luitani, jotka tuntui monessa seksiasennossakin painavan partneria kipeästi. 

Vierailija
7/106 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 09:57"]Mulla on tollanen ihan luonnollisesti. Eikä todellakaan ole pyykkilauta :D Jos ei näy niin sitten ei vaan näy.
[/quote]
Täällä sama :D

Vierailija
8/106 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavan näkönen!!

Vierailija
9/106 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 12:31"]Oksettavan näkönen!!
[/quote]laihoja saa haukkua oksettaviksi?

Vierailija
10/106 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:02"]Bridge in upea, seksikkäintä mitä tiedän.. kunpa saisin itsellekin. Itku tässä tulee jos geenit tuotakin määrää kun ei tosiaan ole edes thigh gappia. Ap.
[/quote]reps

Vierailija
11/106 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 12:31"]Oksettavan näkönen!!
[/quote]laihoja saa haukkua oksettaviksi?
[/quote]

Tää on kyllä mielenkiintoinen ilmiö. Jos lihavaa menee haukkumaan oksettavaksi tai vähän edes naurat niin päädyt ilatalehteen. Mutta laihoja on ok haukkua rumiksi ja oksettaviksi okok.

Vierailija
12/106 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostamalla päällipaidan helmaa.

Vierailija
13/106 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 12:11"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 11:09"] [quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 11:05"]Joo, nyt mennään jo sairauden rajan yli kun havitellaan joitain luita näkyväksi. Kuten anorektikot ovat jo vuosia itseään mittailleet, kumpa solisluuni näkyisi selvemmin, kumpa saisin lantioluuni törröttämään. Tänään kylkiluuni törröttivät selvästi enemmän, jee!! Ap, lopeta vielä kun voit. [/quote] No voe perkele olenko mä nyt sitten joku anorektikko kun sattuu olemaan reisirakoa, bikinisiltaa ja muutkin luut törröttävät enemmän tai vähemmän. Mitä jos kaikki nyt hyväksyisivät kroppansa sellaisena kuin se on? [/quote] Eli havittelet noita luita näkyviksi? Toivot että ne näkyisivät mahdollisimman paljon? Jos vastaat kyllä, niin joo, sun nuppi on sekaisin. Jos sulla vaan on ne, niin koko kirjoitukseni ei liittynyt sinuun mitenkään, jonka olisit ymmärtänyt jos olisit sisäistänyt lukemasi oikein tai vaihtoehtoisesti lukenut sen oikein. [/quote] Öh en? Joillakin näkyy noi ihan kuule luonnollisesti :D Siinäpähän ovat, ei paljon kiinnosta. Kaikestä sitö ihmiset ottaa stressia. Ja kiitos, nuppini voi mainiosti!

[/quote]

I rest my case. 

Mutta mukavaa päivänjatkoa kuitenkin. :)

Vierailija
14/106 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tommonen 'bikini bridge' vaikka olenkin 160/62 eli rasvaa löytyy. Se vaan kertyy jenkkiksiin ja reisiin, ei tuohon alavatsaan. Eli ruumiinrakenteesta kiinni!

Vierailija
15/106 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää että jotkut hoikat on nykyään niin samperin mielensäpahoittajia! 

Oikein väkisin tullaan ketjuun hankkimaan "paha mieli" ja ajamaan oikeuksia, vaikka koko keskustelu ei edes liity heihin. 

Vierailija
16/106 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 12:53"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 12:31"]Oksettavan näkönen!! [/quote]laihoja saa haukkua oksettaviksi? [/quote] Tää on kyllä mielenkiintoinen ilmiö. Jos lihavaa menee haukkumaan oksettavaksi tai vähän edes naurat niin päädyt ilatalehteen. Mutta laihoja on ok haukkua rumiksi ja oksettaviksi okok.

[/quote]

Ootko mitään uimahallissa piipahtanut lähiaikoina? :D :D

Vierailija
17/106 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sinulle, AP jos tämä on ongelmistasi suurin. Onnea! Vilpittömästi!

Vierailija
18/106 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 11:04"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:41"]Siis ööööhhhh...? Kuka muu kuin anorektikko pitää tuollaista kauniina? Törröttäviä luita? [/quote]Väitätkö, että aloitukseen linkatut naiset ovat rumia? [/quote]

Minä mitään VÄITÄ enkä totuutena toitota. Mielipiteeni voin kertoa ja MINUN MIELESTÄNI (joka on totuus siinä missä vastakkainenkin MIELIPIDE) törröttävät lantioluut ja "bikini bridge" ei ole kaunista. Mutta sinusta kenties on. Joillain se on luonnollinen olotila, mutta onko se niin väkisin tavoiteltava ominaisuus, no, kuka mihinkin haluaa aikansa käyttää. Muuten en voi noiden kuvien perusteella ottaa kantaa siihen, onko kyseiset naiset kauniita vai rumia. Kauneus on kokonaisuus. Nuo naiset voivat olla kauniita törröttävistä luistaan huolimatta, mutta pitäisi nähdä koko nainen eikä vaan tissit ja luut.

[/quote]

Kuitenkin kyseenalaistit ensimmäisessä viestissäsi sen, että muu kuin anorektikko voisi pitää luita kauniina. Nyt sitä esitetään niiiiiiiin asiallista...

Vierailija
19/106 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 12:19"]

Täällä väitetään, että thigh gap ja bikini bridge tulee vain naisille, joilla on leveä lantio. No mun lantio on 92 cm leveimmästä kohdasta, joka itse asiassa on selvästi lantioluiden alapuolella. Lantioluiden harjanteiden välinen mitta on noin 25 cm eli kapea. Silti löytyy sekä thigh gap että bikini bridge. Enkä edes ole laiha pikkutyttö, vaan normaalipainoinen (161/54) nelikymppinen nainen. Mulla vaan sattuu olemaan terävät lantioluut ja pikkuisen länkkärit sääret.

[/quote]

Kyllähän tuo on rakenteellisesti leveä lantio, kun suhteuttaa, että olen 175 ja minun lantio on 89 cm ja painoa normaalisti siinä 58-62 kg kieppeillä. Thigh gap ei ole minnekkään lähtenyt, vaikka nyt raskauden myötä olen levinnyt joka suuntaan 16 kg edestä ja bikini bridgekin löytyy, vaikka rv 35+4 :D En siis haukkua tarkoittanut tai mitenkään väittää, että olet väärän mallinen rakenteellisesti. Olet varmasti viehättävä, muttei tuo nyt mikään siro H-mallisen ruumiin mitta ole.

[/quote]

Kyllä mä sanoisin, että farkkujen tuumakoko 27/32 on aika kapealanteiselle naiselle tarkoitettu... Toki sinulla on vielä kapeampi lantio. Propsit siitä.

Vierailija
20/106 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on voimakas "bikinisilta" ja samoiten on reisien välissä paljon tilaa.

Ja kyllä olen aina ollut alipainoinen, mutta en sairaalloisen. Sukuvika on tämä hoikkuus.

Mutta ainakin minulla lantioluut on niinkin ulkonevat, että selällään maatessa se silta voi olla niin korkea, että häpykumpu näkyy, onneksi varjo yleensä pelastaa, mutta en tuota niin hirveän nätiksi, saati tavoiteltavaksi sanoisi.
Rakenteestahan se on kiinni, ei niinkään painosta.
Samoin kuin reisivako, minullakin reisissä on selluliittia ja "hyllyvää", mutta jalat nyt vain lähtevät sen verran etäältä toisistaan, että niitä on mahdoton puristaa yhteen.

Pitäisi kaiketi nyt olla tyytyväinen kun on kerrankin jotakin kauneusihannetta edustava.
Enpä vain osaa olla, nämä ihanteet on ihan hulluja. Teinit yrittää laihduttaa jo laihoja kroppiaan, eikä ymmärrä, että nuo ihanteet ovat riippuvaisia siitä miten luut on sattuneet kroppaan asettumaan.
Joillekkihnhan se silta ei nyt vain tule edes anoreksiamitoissa.
Kuka näitä oikein keksii??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä