miten saa bikini bridgen näkyviin?
http://bikinibridge.tumblr.com tuolla kuvia bridgestä. Kolme kuukautta kesään!
Kommentit (106)
http://www.iltasanomat.fi/terveys/art-1424240218105.html
Jos kyse on tästä, niin aika harvalla suominaisella riittää rahkeet tuohon.
Varmaan kannattaa suosiolla luovuttaa ja jatkaa siiderin lipittämistä ja sipsien mussuttamista.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:13"]
Jokuhan voi kurkata tuosta pimpsaan kun bikinit jättää aukon. Ei minun mielestäni mikään tavoiteltava tila, ellei halua esitellä pimpsaansa ohikulkijoille.
[/quote]
Missä kohtaa sulla on pimpsa? Photo olisi kiva, koska nyt on joku uusi juttu selvästi ja fysiologinen kummajainen.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:14"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:10"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:02"]Bridge in upea, seksikkäintä mitä tiedän.. kunpa saisin itsellekin. Itku tässä tulee jos geenit tuotakin määrää kun ei tosiaan ole edes thigh gappia. Ap.
[/quote]Suuret ongelmat...
[/quote]Minulle vartalo on tärkeä itseilmaisun muoto, olen aina ollut se hyväkroppainen ja urheilullinen tyttö. Sitten yhtäkkiä huomaakin uudet kauneusihanteet ja tajuaa ettei ole mitään! Leikkauksiinko pitää turvautua jos haluaa saavuttaa ihannebodyn? Ap.
[/quote]
Voi rakas ap, kun ne leikkauksetkaat eivät voi sinua auttaa. Reisirako on riippuvainen lantion leveydestä ja rasvan määrästä. Jos sulla on kapea pieni lantio niin on yksi mahdottomuus saavuttaa reisirakoa ja bikinisiltaa. Mitä jos vain yrittäisit hyväksyä itsesi sellaisena kuin olet? T.N18
[/quote]Mulla on sopusuhtainen lantio, en kyllä usko että se olisi mitenkään pikkuinen. Ei tosin metrinleveäkään. Ja miksi tyytyisin vähään, olen treenannut hyvän kropan ja aina voi parantaa. Ap.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:17"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:13"]Jokuhan voi kurkata tuosta pimpsaan kun bikinit jättää aukon. Ei minun mielestäni mikään tavoiteltava tila, ellei halua esitellä pimpsaansa ohikulkijoille.
[/quote]Huh et tainnut lainkaan ymmärtää mistä on kyse, katsoitko edes kuvia? Ap.
[/quote]
Kyllä katsoin ja ymmärsin. Törkeän näköistä ja kannustaa pervoja tirkistelemään. Se varmaan on tavoitteenakin. Itse en pimpsaani vilauttele.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:17"]Mikä tuossa on se bridge? Siis silta? Nättejä mahoja mutta mikä on se bridge-kohta? En tajuu...
Mulla oli lapsena tuollainen maha.
[/quote]rako mikä jää bikinin ja ihon väliin
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:17"]Mikä tuossa on se bridge? Siis silta? Nättejä mahoja mutta mikä on se bridge-kohta? En tajuu...
[/quote]rako mikä jää bikinin ja ihon väliin
Tohon vaikuttaa hirveästi luuston malli. Itse olen 174/65 eli ihan normaalipainoinen, mutta selkeä bridge ja myös solisluut näkyy terävästi.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:17"]http://www.iltasanomat.fi/terveys/art-1424240218105.html
Jos kyse on tästä, niin aika harvalla suominaisella riittää rahkeet tuohon.
Varmaan kannattaa suosiolla luovuttaa ja jatkaa siiderin lipittämistä ja sipsien mussuttamista.
[/quote]En todellakaan ole mikään pullea mamma, vaan treenattu. Valitettavasti tuo rako nyt vaan puuttuu! Ap.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:19"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:14"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:10"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:02"]Bridge in upea, seksikkäintä mitä tiedän.. kunpa saisin itsellekin. Itku tässä tulee jos geenit tuotakin määrää kun ei tosiaan ole edes thigh gappia. Ap.
[/quote]Suuret ongelmat...
[/quote]Minulle vartalo on tärkeä itseilmaisun muoto, olen aina ollut se hyväkroppainen ja urheilullinen tyttö. Sitten yhtäkkiä huomaakin uudet kauneusihanteet ja tajuaa ettei ole mitään! Leikkauksiinko pitää turvautua jos haluaa saavuttaa ihannebodyn? Ap.
[/quote]
Voi rakas ap, kun ne leikkauksetkaat eivät voi sinua auttaa. Reisirako on riippuvainen lantion leveydestä ja rasvan määrästä. Jos sulla on kapea pieni lantio niin on yksi mahdottomuus saavuttaa reisirakoa ja bikinisiltaa. Mitä jos vain yrittäisit hyväksyä itsesi sellaisena kuin olet? T.N18
[/quote]Mulla on sopusuhtainen lantio, en kyllä usko että se olisi mitenkään pikkuinen. Ei tosin metrinleveäkään. Ja miksi tyytyisin vähään, olen treenannut hyvän kropan ja aina voi parantaa. Ap.
[/quote]
Jos sulla on treenattu ja hyvä kroppa eikä bridgeä näy niin koita hyväksyä että sitä ei ole tulossakaan. Käy vaikka selällesi makamaan ja etsi ne lantioluusi. Jos ne ovat pienehköt ja sijaitsevat lähellä mahaasi niin NOT GONNA HAPPEN. Luulisi 20-vuotiaan tämmöisen asian ymmärtävän...
Kiitos nyt tajusin!
t. se joka kyseli mikä se silta on
En ymmärrä missä vaiheessa törröttävistä ja leveistä lantioluista tuli ihanne? Eiköhän miehetkin tykkää enemmän kapeasta lantiosta, josta ei luut törrötä! Mä en siis edes kaipaa mitään bikinisiltaa tai reisirakoa. N22
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:28"]En ymmärrä missä vaiheessa törröttävistä ja leveistä lantioluista tuli ihanne? Eiköhän miehetkin tykkää enemmän kapeasta lantiosta, josta ei luut törrötä! Mä en siis edes kaipaa mitään bikinisiltaa tai reisirakoa. N22
[/quote]
Öö no kapea lantio yleensä tarkoittaa sitä että on pökkelövartalo. Jos on leveä lantio ja kapea vyörärö niin silloin tiimalasi. Kummastahan ne miehet nyt tykkäävätkääm enemmän... hmmmm....
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:28"]En ymmärrä missä vaiheessa törröttävistä ja leveistä lantioluista tuli ihanne? Eiköhän miehetkin tykkää enemmän kapeasta lantiosta, josta ei luut törrötä! Mä en siis edes kaipaa mitään bikinisiltaa tai reisirakoa. N22
[/quote]Onko tosiaan näin, ettei miehet niin kovasti noista thigh gapeista ja bikini bridgeistä välitä? Toisaalta ymmärrettävää, sillä myös plösöllä voi olla noita piirteitä, kuten tästäkin keskustelusta huomaa. Eli laihoille kateelliset törröttävät leveälantioiset naiset keksineet nämä trendit? Ap.
[/quote]
Miehet tykkäävät tiimalasikropasta, eivät pikkupojan mallisesta lantiosta.
minä en pidä tuollaisista töröttävistä lantioluista,samoin ihon läpi selvästi paistavat rintakehän luut ovat myös rumat.
osaako kukaan panomies sanoa huomaako naidessa eroa onko tuo reisivako vai ei?
omalla muijalla on isohko perse mutta ei reisivakoa ja on aika takapilluinen,tuo bikini silta saattoi olla ennen lapsia,takaapäin ollut kiihottavampi kuin selällään aina.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:35"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:28"]En ymmärrä missä vaiheessa törröttävistä ja leveistä lantioluista tuli ihanne? Eiköhän miehetkin tykkää enemmän kapeasta lantiosta, josta ei luut törrötä! Mä en siis edes kaipaa mitään bikinisiltaa tai reisirakoa. N22
[/quote]
Miehet tykkäävät tiimalasikropasta, eivät pikkupojan mallisesta lantiosta.
[/quote]Kapea lantio ei ole sama kuin pikkupojan mallinen. Mä oon tehnyt kyykkyjä ja se kyllä näkyy lantion alueella ja pepussa:)
Ei ole yhtä totuutta "miehet tykkää". Toiset tykkää kurveista, toiset tikuista ja joku jopa pullukoista.
Enemmän turn off on jos naisen päässä ei liiku muuta kuin oman ulkonäön miettiminen...
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:28"]En ymmärrä missä vaiheessa törröttävistä ja leveistä lantioluista tuli ihanne? Eiköhän miehetkin tykkää enemmän kapeasta lantiosta, josta ei luut törrötä! Mä en siis edes kaipaa mitään bikinisiltaa tai reisirakoa. N22
[/quote]Onko tosiaan näin, ettei miehet niin kovasti noista thigh gapeista ja bikini bridgeistä välitä? Toisaalta ymmärrettävää, sillä myös plösöllä voi olla noita piirteitä, kuten tästäkin keskustelusta huomaa. Eli laihoille kateelliset törröttävät leveälantioiset naiset keksineet nämä trendit? Ap.
[/quote]Kiva salaliittoteoria.
Mikä tuossa on se bridge? Siis silta? Nättejä mahoja mutta mikä on se bridge-kohta? En tajuu...