Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten saa bikini bridgen näkyviin?

Vierailija
24.02.2015 |

http://bikinibridge.tumblr.com tuolla kuvia bridgestä. Kolme kuukautta kesään!

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 13:20"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 12:19"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:55"]

Täällä väitetään, että thigh gap ja bikini bridge tulee vain naisille, joilla on leveä lantio. No mun lantio on 92 cm leveimmästä kohdasta, joka itse asiassa on selvästi lantioluiden alapuolella. Lantioluiden harjanteiden välinen mitta on noin 25 cm eli kapea. Silti löytyy sekä thigh gap että bikini bridge. Enkä edes ole laiha pikkutyttö, vaan normaalipainoinen (161/54) nelikymppinen nainen. Mulla vaan sattuu olemaan terävät lantioluut ja pikkuisen länkkärit sääret.

[/quote]

Kyllähän tuo on rakenteellisesti leveä lantio, kun suhteuttaa, että olen 175 ja minun lantio on 89 cm ja painoa normaalisti siinä 58-62 kg kieppeillä. Thigh gap ei ole minnekkään lähtenyt, vaikka nyt raskauden myötä olen levinnyt joka suuntaan 16 kg edestä ja bikini bridgekin löytyy, vaikka rv 35+4 :D En siis haukkua tarkoittanut tai mitenkään väittää, että olet väärän mallinen rakenteellisesti. Olet varmasti viehättävä, muttei tuo nyt mikään siro H-mallisen ruumiin mitta ole.

[/quote]

Kyllä mä sanoisin, että farkkujen tuumakoko 27/32 on aika kapealanteiselle naiselle tarkoitettu... Toki sinulla on vielä kapeampi lantio. Propsit siitä.

[/quote]

Eri, mutta oli pakko käydä äsken mittaamassa, ja minulla oli n. 25 cm luiden välissä, ja saan aina kuulla siitä, miten naisellinen ja kaunis leveä lantioni on. Ehkä olet muuten niin hoikka, että lantio vaikuttaa kapealta? Oma bmi korkeampi kuin sinun, ja pyöreä peppu ehkä antaa vaikutelman leveämmästä lantiosta?

Vierailija
22/106 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:34"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:28"]En ymmärrä missä vaiheessa törröttävistä ja leveistä lantioluista tuli ihanne? Eiköhän miehetkin tykkää enemmän kapeasta lantiosta, josta ei luut törrötä! Mä en siis edes kaipaa mitään bikinisiltaa tai reisirakoa. N22 [/quote]Onko tosiaan näin, ettei miehet niin kovasti noista thigh gapeista ja bikini bridgeistä välitä? Toisaalta ymmärrettävää, sillä myös plösöllä voi olla noita piirteitä, kuten tästäkin keskustelusta huomaa. Eli laihoille kateelliset törröttävät leveälantioiset naiset keksineet nämä trendit? Ap.

[/quote]

Nää taitaa olla siä Porvoossa vaan muotia..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 13:27"]

Täällä väitetään, että thigh gap ja bikini bridge tulee vain naisille, joilla on leveä lantio. No mun lantio on 92 cm leveimmästä kohdasta, joka itse asiassa on selvästi lantioluiden alapuolella. Lantioluiden harjanteiden välinen mitta on noin 25 cm eli kapea. Silti löytyy sekä thigh gap että bikini bridge. Enkä edes ole laiha pikkutyttö, vaan normaalipainoinen (161/54) nelikymppinen nainen. Mulla vaan sattuu olemaan terävät lantioluut ja pikkuisen länkkärit sääret.

[/quote]

Kyllähän tuo on rakenteellisesti leveä lantio, kun suhteuttaa, että olen 175 ja minun lantio on 89 cm ja painoa normaalisti siinä 58-62 kg kieppeillä. Thigh gap ei ole minnekkään lähtenyt, vaikka nyt raskauden myötä olen levinnyt joka suuntaan 16 kg edestä ja bikini bridgekin löytyy, vaikka rv 35+4 :D En siis haukkua tarkoittanut tai mitenkään väittää, että olet väärän mallinen rakenteellisesti. Olet varmasti viehättävä, muttei tuo nyt mikään siro H-mallisen ruumiin mitta ole.

[/quote]

Kyllä mä sanoisin, että farkkujen tuumakoko 27/32 on aika kapealanteiselle naiselle tarkoitettu... Toki sinulla on vielä kapeampi lantio. Propsit siitä.

[/quote]

Eri, mutta oli pakko käydä äsken mittaamassa, ja minulla oli n. 25 cm luiden välissä, ja saan aina kuulla siitä, miten naisellinen ja kaunis leveä lantioni on. Ehkä olet muuten niin hoikka, että lantio vaikuttaa kapealta? Oma bmi korkeampi kuin sinun, ja pyöreä peppu ehkä antaa vaikutelman leveämmästä lantiosta?

[/quote]

Niin, jos sulla on paljon laardia siinä luiden ympärillä, niin tottakai sun lantio on naisellisen kaunis ja pyöreä.

Vierailija
24/106 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehehee, nyt kun ap:lle selvisi ettei tarvitse olla anorektinen luuranko että voi olla tuollainen ominaisuus vartalossaan ei hän enää haluakaan sellaista ja yllättäen asia kääntyi että laihoille kateelliset ovat keksineet tämän "trendin". Hahahaahahaaaa Ai juma.

Vierailija
25/106 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 13:38"]Hehehee, nyt kun ap:lle selvisi ettei tarvitse olla anorektinen luuranko että voi olla tuollainen ominaisuus vartalossaan ei hän enää haluakaan sellaista ja yllättäen asia kääntyi että laihoille kateelliset ovat keksineet tämän "trendin". Hahahaahahaaaa Ai juma.
[/quote]
Ja äsken oli vielä ihan itku tulossa kun ei saa sellaista. Juujuu.

Vierailija
26/106 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:37"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:35"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:28"]En ymmärrä missä vaiheessa törröttävistä ja leveistä lantioluista tuli ihanne? Eiköhän miehetkin tykkää enemmän kapeasta lantiosta, josta ei luut törrötä! Mä en siis edes kaipaa mitään bikinisiltaa tai reisirakoa. N22 [/quote] Miehet tykkäävät tiimalasikropasta, eivät pikkupojan mallisesta lantiosta. [/quote]Kapea lantio ei ole sama kuin pikkupojan mallinen. Mä oon tehnyt kyykkyjä ja se kyllä näkyy lantion alueella ja pepussa:)

[/quote]

Ei ne kyykyt sun lantiota levennä, hyppyriperseen kyykkäämällä kyllä saat, joka sopivassa mittasuhteessa näyttää hyvältä.

Vierailija
27/106 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 13:29"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 13:27"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Niin, jos sulla on paljon laardia siinä luiden ympärillä, niin tottakai sun lantio on naisellisen kaunis ja pyöreä.

[/quote]

Oi kun kivasti vastattu, entisenä sh-potilaana lämmittää mieltä. 

Ja olen ihan normaalipainoinen, lantioluu erottuu ihon alta myös seistessä. Minulla vain on aika pyöreät pakarat ja treenatut reidet, mietin josko se olisi vaikuttanut. 

Vierailija
28/106 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, mulla on tuollainen myös. Lantioluiden etäisyys on 22cm, lantio 75cm, vyötärö 70cm ja rintojen ympärys 85cm, olen varmaan hauska ilmestys.

Vierailija
29/106 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 13:46"]Hih, mulla on tuollainen myös. Lantioluiden etäisyys on 22cm, lantio 75cm, vyötärö 70cm ja rintojen ympärys 85cm, olen varmaan hauska ilmestys.
[/quote]
Ja mulla on myös sellainen reisivako. En kyllä mitenkään ole tavoitellut noita, ne vaan sattuu olemaan.

Vierailija
30/106 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:14"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:10"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:02"]Bridge in upea, seksikkäintä mitä tiedän.. kunpa saisin itsellekin. Itku tässä tulee jos geenit tuotakin määrää kun ei tosiaan ole edes thigh gappia. Ap.
[/quote]Suuret ongelmat...
[/quote]Minulle vartalo on tärkeä itseilmaisun muoto, olen aina ollut se hyväkroppainen ja urheilullinen tyttö. Sitten yhtäkkiä huomaakin uudet kauneusihanteet ja tajuaa ettei ole mitään! Leikkauksiinko pitää turvautua jos haluaa saavuttaa ihannebodyn? Ap.
[/quote]

Voi rakas ap, kun ne leikkauksetkaat eivät voi sinua auttaa. Reisirako on riippuvainen lantion leveydestä ja rasvan määrästä. Jos sulla on kapea pieni lantio niin on yksi mahdottomuus saavuttaa reisirakoa ja bikinisiltaa. Mitä jos vain yrittäisit hyväksyä itsesi sellaisena kuin olet? T.N18
[/quote]

Mulla on aivan olematon lantio, mutta löytyy silti reisivako. Ja olen normaalipainoinen. Tosin mahaläskiä löytyy, kroppani on meinaa todella epäsopusuhtainen. Bikini bridge tulee kuitenkin maatessa.

Vierailija
31/106 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tässä vielä kuva tuosta 161/54 kropasta. Vai ei ole kapea lantio?

http://aijaa.com/iMv4nR

Vierailija
32/106 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohiksena, nuo törröttävät luut eivät ole lantioluita vaan suoliluun harjanteita.

Vierailija
33/106 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 13:56"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:14"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:10"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:02"]Bridge in upea, seksikkäintä mitä tiedän.. kunpa saisin itsellekin. Itku tässä tulee jos geenit tuotakin määrää kun ei tosiaan ole edes thigh gappia. Ap.
[/quote]Suuret ongelmat...
[/quote]Minulle vartalo on tärkeä itseilmaisun muoto, olen aina ollut se hyväkroppainen ja urheilullinen tyttö. Sitten yhtäkkiä huomaakin uudet kauneusihanteet ja tajuaa ettei ole mitään! Leikkauksiinko pitää turvautua jos haluaa saavuttaa ihannebodyn? Ap.
[/quote]

Voi rakas ap, kun ne leikkauksetkaat eivät voi sinua auttaa. Reisirako on riippuvainen lantion leveydestä ja rasvan määrästä. Jos sulla on kapea pieni lantio niin on yksi mahdottomuus saavuttaa reisirakoa ja bikinisiltaa. Mitä jos vain yrittäisit hyväksyä itsesi sellaisena kuin olet? T.N18
[/quote]

Mulla on aivan olematon lantio, mutta löytyy silti reisivako. Ja olen normaalipainoinen. Tosin mahaläskiä löytyy, kroppani on meinaa todella epäsopusuhtainen. Bikini bridge tulee kuitenkin maatessa.
[/quote]
Nämä on geeneistä kiinni. Joillain se voi olla ihan luonnostaan vaikka kroppa olisi minkälainen tahansa. Toiset ei sitä saa vaikka näännyttäisi itsensä kuoliaaksi.

Vierailija
34/106 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 13:59"]

Ohiksena, nuo törröttävät luut eivät ole lantioluita vaan suoliluun harjanteita.

[/quote]

Lantio koostuu suoliluusta, häpyluusta, istuinluusta, ristiluusta ja häntäluusta. Tarkkaan ottaen ei edes ole olemassa mitään lantioluita, vaikka niistä arkikielessä puhutaankin.

Vierailija
35/106 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ton 5. kuvan (siis 5. iso kuva, tota pientä ylhäällä ei lasketa) navassa on? Jotain valkosta hyytelöä?

Vierailija
36/106 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 13:58"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tässä vielä kuva tuosta 161/54 kropasta. Vai ei ole kapea lantio?

http://aijaa.com/iMv4nR

[/quote]

40-kymppinen nainen poseeraa alusvaatteissaan todistaakseen vauvafoorumilla, että on kapealanteinen xD

Ja ei tuo kyllä ole kovin kapea. Laiha toki olet, se on ihan eri asia, mutta 92-senttinen lantio 161-senttisellä naisella on minusta aika leveä. 

t. "laardi"lanteinen, lantio 97 cm

Vierailija
37/106 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:10"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:02"]Bridge in upea, seksikkäintä mitä tiedän.. kunpa saisin itsellekin. Itku tässä tulee jos geenit tuotakin määrää kun ei tosiaan ole edes thigh gappia. Ap. [/quote]Suuret ongelmat... [/quote]Minulle vartalo on tärkeä itseilmaisun muoto, olen aina ollut se hyväkroppainen ja urheilullinen tyttö. Sitten yhtäkkiä huomaakin uudet kauneusihanteet ja tajuaa ettei ole mitään! Leikkauksiinko pitää turvautua jos haluaa saavuttaa ihannebodyn? Ap.

[/quote]

Eiköhän tuohonkin joku leikaus ole :) Sitä odotellessa saat tarvittavan huomion täältä *taputtaa selkään*

Vierailija
38/106 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsalihasliikkeet ei auta yhtään! Ap

Vierailija
39/106 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoreksia. 

Vierailija
40/106 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tollanen ihan luonnollisesti. Eikä todellakaan ole pyykkilauta :D Jos ei näy niin sitten ei vaan näy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi