miten saa bikini bridgen näkyviin?
http://bikinibridge.tumblr.com tuolla kuvia bridgestä. Kolme kuukautta kesään!
Kommentit (106)
Siis ööööhhhh...? Kuka muu kuin anorektikko pitää tuollaista kauniina? Törröttäviä luita?
Mulla on tuollainen. 169-senttiseen vartalooni on ahdettu 78 kiloa, eli en ole hyvälläkään tahdolla edes normaalipainoinen. Lonkkaluiden välissä on kuoppa, jos makaan selälläni. Iso mahani alkaa vasta ylempää. Reisivakoa en ole koskaan nähnyt itselläni, mutta reisienkin väliin jää paljon ilmaa, jos makaan tuolla tavalla selälläni ja jalat ovat koukussa.
Ruuminrakenteesta riippuu hyvin paljon!
"Eli laihoille kateelliset törröttävät leveälantioiset naiset keksineet nämä trendit? Ap."
Mitä ?!? :D:D:D Tossahan ei oo mitään järkeä
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:39"]Enemmän turn off on jos naisen päässä ei liiku muuta kuin oman ulkonäön miettiminen...
[/quote]No mulla liikkuu kyllä paljon muutakin, mutta tottakai haluan pitää itsestäni huolta. Luen paljonkin juuri terveyteen ja ulkonäköön liittyvistä asioista. Ap.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:41"]Siis ööööhhhh...? Kuka muu kuin anorektikko pitää tuollaista kauniina? Törröttäviä luita?
[/quote]No näkyyhän nuo monella normipainoisella ja läskilläkin.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:41"]Siis ööööhhhh...? Kuka muu kuin anorektikko pitää tuollaista kauniina? Törröttäviä luita?
[/quote]Väitätkö, että aloitukseen linkatut naiset ovat rumia?
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:41"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:28"]En ymmärrä missä vaiheessa törröttävistä ja leveistä lantioluista tuli ihanne? Eiköhän miehetkin tykkää enemmän kapeasta lantiosta, josta ei luut törrötä! Mä en siis edes kaipaa mitään bikinisiltaa tai reisirakoa. N22
[/quote]Onko tosiaan näin, ettei miehet niin kovasti noista thigh gapeista ja bikini bridgeistä välitä? Toisaalta ymmärrettävää, sillä myös plösöllä voi olla noita piirteitä, kuten tästäkin keskustelusta huomaa. Eli laihoille kateelliset törröttävät leveälantioiset naiset keksineet nämä trendit? Ap.
[/quote]
Ei todellakaan miehet välitä noista asioista. Nyt törmäsin ensimmäistä kertaa termiin bikini bridge. Hyvä itsetuntoisesta naisesta kiinnostun paljon enemmän, mitä bikini bridge tai thigh gap naisesta. Olet varmasti ihana nainen kun vain luottaisit itseesi enemmän. M27
[/quote]Kiitos:) itsetuntoni on kunnossa, mutta haluan viilata itsestäni hieman täydellisemmän.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:35"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:28"]En ymmärrä missä vaiheessa törröttävistä ja leveistä lantioluista tuli ihanne? Eiköhän miehetkin tykkää enemmän kapeasta lantiosta, josta ei luut törrötä! Mä en siis edes kaipaa mitään bikinisiltaa tai reisirakoa. N22
[/quote]
Miehet tykkäävät tiimalasikropasta, eivät pikkupojan mallisesta lantiosta.
[/quote]
Tuo on kyllä kovin yksilöllistä. Yksi tykkää tyttärestä ja toinen tyttären äidistä.. :P
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:45"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:39"]Enemmän turn off on jos naisen päässä ei liiku muuta kuin oman ulkonäön miettiminen... [/quote]No mulla liikkuu kyllä paljon muutakin, mutta tottakai haluan pitää itsestäni huolta. Luen paljonkin juuri terveyteen ja ulkonäköön liittyvistä asioista. Ap.
[/quote]
Voi itku. Suomi nousuun!
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:41"]Siis ööööhhhh...? Kuka muu kuin anorektikko pitää tuollaista kauniina? Törröttäviä luita?
[/quote]
kato ku kyl sillä OIKEELLA naisella on vähintään se +20kg ylipainoa (; (;
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:50"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:41"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:28"]En ymmärrä missä vaiheessa törröttävistä ja leveistä lantioluista tuli ihanne? Eiköhän miehetkin tykkää enemmän kapeasta lantiosta, josta ei luut törrötä! Mä en siis edes kaipaa mitään bikinisiltaa tai reisirakoa. N22
[/quote]Onko tosiaan näin, ettei miehet niin kovasti noista thigh gapeista ja bikini bridgeistä välitä? Toisaalta ymmärrettävää, sillä myös plösöllä voi olla noita piirteitä, kuten tästäkin keskustelusta huomaa. Eli laihoille kateelliset törröttävät leveälantioiset naiset keksineet nämä trendit? Ap.
[/quote]
Ei todellakaan miehet välitä noista asioista. Nyt törmäsin ensimmäistä kertaa termiin bikini bridge. Hyvä itsetuntoisesta naisesta kiinnostun paljon enemmän, mitä bikini bridge tai thigh gap naisesta. Olet varmasti ihana nainen kun vain luottaisit itseesi enemmän. M27
[/quote]Kiitos:) itsetuntoni on kunnossa, mutta haluan viilata itsestäni hieman täydellisemmän.
[/quote]:D
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 09:55"]
http://bikinibridge.tumblr.com tuolla kuvia bridgestä. Kolme kuukautta kesään!
[/quote]
first world problems.
Täällä väitetään, että thigh gap ja bikini bridge tulee vain naisille, joilla on leveä lantio. No mun lantio on 92 cm leveimmästä kohdasta, joka itse asiassa on selvästi lantioluiden alapuolella. Lantioluiden harjanteiden välinen mitta on noin 25 cm eli kapea. Silti löytyy sekä thigh gap että bikini bridge. Enkä edes ole laiha pikkutyttö, vaan normaalipainoinen (161/54) nelikymppinen nainen. Mulla vaan sattuu olemaan terävät lantioluut ja pikkuisen länkkärit sääret.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:41"]Siis ööööhhhh...? Kuka muu kuin anorektikko pitää tuollaista kauniina? Törröttäviä luita?
[/quote]
Minusta monella oli hemmetin iso häpykumpu, mikä ei ole kovin kaunista. Tuo siltahan muodostui juuri korkean häpykummun ansiosta.
Upeita kroppia aloituksessa, noita ei Suomessa nää! Namskis. . M32
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:58"]Upeita kroppia aloituksessa, noita ei Suomessa nää! Namskis. . M32
[/quote]
No ei varmaan löydy sun ikäsarjastas. :D
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:55"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:41"]Siis ööööhhhh...? Kuka muu kuin anorektikko pitää tuollaista kauniina? Törröttäviä luita? [/quote]Väitätkö, että aloitukseen linkatut naiset ovat rumia? [/quote]
Minä mitään VÄITÄ enkä totuutena toitota. Mielipiteeni voin kertoa ja MINUN MIELESTÄNI (joka on totuus siinä missä vastakkainenkin MIELIPIDE) törröttävät lantioluut ja "bikini bridge" ei ole kaunista. Mutta sinusta kenties on. Joillain se on luonnollinen olotila, mutta onko se niin väkisin tavoiteltava ominaisuus, no, kuka mihinkin haluaa aikansa käyttää. Muuten en voi noiden kuvien perusteella ottaa kantaa siihen, onko kyseiset naiset kauniita vai rumia. Kauneus on kokonaisuus. Nuo naiset voivat olla kauniita törröttävistä luistaan huolimatta, mutta pitäisi nähdä koko nainen eikä vaan tissit ja luut.
Joo, nyt mennään jo sairauden rajan yli kun havitellaan joitain luita näkyväksi.
Kuten anorektikot ovat jo vuosia itseään mittailleet, kumpa solisluuni näkyisi selvemmin, kumpa saisin lantioluuni törröttämään. Tänään kylkiluuni törröttivät selvästi enemmän, jee!!
Ap, lopeta vielä kun voit.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:50"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:41"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:28"]En ymmärrä missä vaiheessa törröttävistä ja leveistä lantioluista tuli ihanne? Eiköhän miehetkin tykkää enemmän kapeasta lantiosta, josta ei luut törrötä! Mä en siis edes kaipaa mitään bikinisiltaa tai reisirakoa. N22 [/quote]Onko tosiaan näin, ettei miehet niin kovasti noista thigh gapeista ja bikini bridgeistä välitä? Toisaalta ymmärrettävää, sillä myös plösöllä voi olla noita piirteitä, kuten tästäkin keskustelusta huomaa. Eli laihoille kateelliset törröttävät leveälantioiset naiset keksineet nämä trendit? Ap. [/quote] Ei todellakaan miehet välitä noista asioista. Nyt törmäsin ensimmäistä kertaa termiin bikini bridge. Hyvä itsetuntoisesta naisesta kiinnostun paljon enemmän, mitä bikini bridge tai thigh gap naisesta. Olet varmasti ihana nainen kun vain luottaisit itseesi enemmän. M27 [/quote]Kiitos:) itsetuntoni on kunnossa, mutta haluan viilata itsestäni hieman täydellisemmän.
[/quote]
Eikä ole. Sulla olisi paljon muita tärkeämpiäkin paikkoja viilattavaksi, jos "parempaa itseäsi" tavoittelet, joku pimppiinjohtavarako ei saisi edes olla koko listalla.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:28"]En ymmärrä missä vaiheessa törröttävistä ja leveistä lantioluista tuli ihanne? Eiköhän miehetkin tykkää enemmän kapeasta lantiosta, josta ei luut törrötä! Mä en siis edes kaipaa mitään bikinisiltaa tai reisirakoa. N22
[/quote]