miten saa bikini bridgen näkyviin?
http://bikinibridge.tumblr.com tuolla kuvia bridgestä. Kolme kuukautta kesään!
Kommentit (106)
Vähän sama juttu mikä sen reisiraon kanssa. Johtuu ruumiinrakenteesta.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 09:59"]Varmaan kiinni pitkälti luuston rakenteesta! Mullakin on vaikka en ole edes laiha
[/quote]läskillä bridge älä naurata
Bridge in upea, seksikkäintä mitä tiedän.. kunpa saisin itsellekin. Itku tässä tulee jos geenit tuotakin määrää kun ei tosiaan ole edes thigh gappia. Ap.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:01"]
Kasvata isommat lantioluut.
[/quote]
:) Oikein niksipirkka...
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:00"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 09:59"]Varmaan kiinni pitkälti luuston rakenteesta! Mullakin on vaikka en ole edes laiha
[/quote]läskillä bridge älä naurata
[/quote]
No voi vittu oonko sanonut olevani läski :D ihan kuule 165/55 eli ihan normipainoinen. Mutta vatsani ei ole pyykkilauta. Tulee kuule pari makkaraa kun istun normaalisti ja kun läimäisen selälleni niin lantiot törröttävät ja masu katoaa. Yritä nyt vaan hyväksyä se että vaikka kuinka laihduttaisit niin siltikään et saisi mitään bikini bridgeä tai reisirakoa. Ne johtuvat RUUMIINRAKENTEESTA.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:02"]Bridge in upea, seksikkäintä mitä tiedän.. kunpa saisin itsellekin. Itku tässä tulee jos geenit tuotakin määrää kun ei tosiaan ole edes thigh gappia. Ap.
[/quote]Suuret ongelmat...
Kyllä se sieltä esiin tulee kun on tarpeeksi laiha eri.asia onko terveen näköistä.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:06"]Kyllä se sieltä esiin tulee kun on tarpeeksi laiha eri.asia onko terveen näköistä.
[/quote]
Joo voi olla sitten kun vaaka näyttää sitä 25kg. Ap:n sydän kyllä luultavasti pettää sitä ennen mutta hei oot sitten pirun sexyn näkönen arkussasi kun on vihdoinkin bikini bridge ;)
-11
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:02"]Bridge in upea, seksikkäintä mitä tiedän.. kunpa saisin itsellekin. Itku tässä tulee jos geenit tuotakin määrää kun ei tosiaan ole edes thigh gappia. Ap.
[/quote]Minulle vartalo on tärkeä itseilmaisun muoto, olen aina ollut se hyväkroppainen ja urheilullinen tyttö. Sitten yhtäkkiä huomaakin uudet kauneusihanteet ja tajuaa ettei ole mitään! Leikkauksiinko pitää turvautua jos haluaa saavuttaa ihannebodyn? Ap.
et mitenkään, koska olet av-mamma. Sä voit rakennella sellaisen ison kaarisillan.
Mun on vaikea uskoa, että joku aikuinen kysyy tätä tosissaan.
Kyyläkö porukka biitsillä nykyään jotain pikkurakoa bikinin ja ihon välissä?
Jokuhan voi kurkata tuosta pimpsaan kun bikinit jättää aukon. Ei minun mielestäni mikään tavoiteltava tila, ellei halua esitellä pimpsaansa ohikulkijoille.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:11"]et mitenkään, koska olet av-mamma. Sä voit rakennella sellaisen ison kaarisillan.
[/quote]En todellakaan ole mikään lihava mamma vaan hyväkroppainen nuori nainen (20v.)!
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:10"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:02"]Bridge in upea, seksikkäintä mitä tiedän.. kunpa saisin itsellekin. Itku tässä tulee jos geenit tuotakin määrää kun ei tosiaan ole edes thigh gappia. Ap.
[/quote]Minulle vartalo on tärkeä itseilmaisun muoto, olen aina ollut se hyväkroppainen ja urheilullinen tyttö. Sitten yhtäkkiä huomaakin uudet kauneusihanteet ja tajuaa ettei ole mitään! Leikkauksiinko pitää turvautua jos haluaa saavuttaa ihannebodyn? Ap.
[/quote]
Voi rakas ap, kun ne leikkauksetkaat eivät voi sinua auttaa. Reisirako on riippuvainen lantion leveydestä ja rasvan määrästä. Jos sulla on kapea pieni lantio niin on yksi mahdottomuus saavuttaa reisirakoa ja bikinisiltaa. Mitä jos vain yrittäisit hyväksyä itsesi sellaisena kuin olet? T.N18
Mulla oli 80kiloisena. Ei oo enää, kun lihoin pillerien aloittamisen jälkeen 15kg.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:14"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:11"]et mitenkään, koska olet av-mamma. Sä voit rakennella sellaisen ison kaarisillan.
[/quote]En todellakaan ole mikään lihava mamma vaan hyväkroppainen nuori nainen (20v.)!
[/quote]
Sulla on myös uskomattoman huono itsetunto, mutta älä huoli, aika kyllä korjaa senkin ongelman.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:13"]Jokuhan voi kurkata tuosta pimpsaan kun bikinit jättää aukon. Ei minun mielestäni mikään tavoiteltava tila, ellei halua esitellä pimpsaansa ohikulkijoille.
[/quote]Huh et tainnut lainkaan ymmärtää mistä on kyse, katsoitko edes kuvia? Ap.
Varmaan kiinni pitkälti luuston rakenteesta! Mullakin on vaikka en ole edes laiha