Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniiden naisten lähestyminen

Vierailija
24.02.2015 |

Lähestytäänkö kauniita naisia häiriöksi asti vai eikö miehet uskalla lähestyä lainkaan? Molemmat tarinat on tuttuja, mutta kumpi on totuus? Millaisia kokemuksia teillä kauniilla naisilla on lähestymisiin liittyen?

Minä olen hiljainen ja vaatimattoman näköinen mies, joku voi luonnehtia minua pelottavan hiljaiseksi ja jopa rumaksikin. Mutta yhden kerran ihan uskomattoman kaunis nainen pyysi minua kahville kanssaan, en todellakaan tiedä miksi. En tuntenut siis naista millään tasolla. Laskin nopeasti elämän tilanteeni, tasoni sekä hänen tasonsa ja elämän tilanteensa ja sain tulokseksi sen, että vastasin kieltävästi. En ole katunut päätöstäni, koska tiedän ettei juttu olisi tullut toimimaan monesta eri syystä. Jälkeenpäin olen kuitenkin pohtinut sitä, että miksi se nainen halusi kahville juuri minun kanssani. Sain päässäni kaksi vaihtoehtoa, ensimmäinen oli se, että nainen ei tiennyt omaa arvoaan, koska kukaan mies ei ollut lähestynyt häntä ja hän näki itsensä samalla tasolla minun kanssani. Eli oli siis epävarma itsestään ja luultavasti epätoivoinen. Toiseksi vaihtoehdoksi sain sen, että naista oli lähestyneet vain lipevät pelimiehet pillun himoissaan ja nainen näki minut sopivan rauhallisena ja harmittomana miesehdokkaana.

Kommentit (108)

Vierailija
21/108 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 00:49"]

http://www.returnofkings.com/wp-content/uploads/2013/08/pictorialscale.jpg

No rankatkaa itsenne. Aika julma arvoasteikko.

Minä olen 5 :((

[/quote]

Vitosessahan on nättejäkin naisia! 

Minua on aina harmittanut kun miehille ei ole tällaista taulukkoa, tai sitten en vain ole löytänyt sitä. Minua on joskus netissä sanottu kutoseksi, mutta pidän itseäni vitosena. Toisaalta jos löytäisin tuollaisen taulukon miehistä niin masentuisin ja löytäisin itseni kolmosesta.

T. Aloittaja

Vierailija
22/108 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tälläiset taulukot ovat vähän tyhmiä, koska tuokin on tehty tekijän oman maun mukaan. Vaikka menenkin itse 9-lokeroon, pidän siinä näkyviä naisia aika tavallisina. Minusta ainoastaan tuo ihan alimman rivin neljäs nainen tummilla hiuksilla on tosi kaunis ja 9-tasoa. Muita ei voi minusta kuvailla sanalla "stunning".

Muistakin lokeroista vaihtaisin kyllä järjestystä.

Mielipidekysymys siis. Ei kannata ottaa vakavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/108 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 01:05"]Taas joku muija esiintyy miehenä ja väittää tykkäävänsä "vain blondeista"...
[/quote]

Kuka väitti että se oli mies? Ja miksi hän ei voisi tykätä blondeista? Ärsyttää nää katkerien brunettejen kommentit.

Vierailija
24/108 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
25/108 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No naaman ja tukan puolesta olen selkeästi 9, mutta harmi, ettei tuossa ole kroppia mukana vertauspintaa antamassa. En osaa sanoa, olenko normaali vaiko hoikka ja miltä yleensä kroppani näyttää muiden silmään, herättääkö jossakussa jopa vau-elämyksen. Ja tarviiko esimerkiksi olla tosi litteä keskivartalo myös alavatsan kohdalta ja samanaikaisesti isot tissit.

Vierailija
26/108 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 00:41"]

Miten kieltäydyit kutsusta, mitä sanoit, mitä nainen sanoi? Kyllä minä olisin mennyt.

[/quote] Sanoin hyvin sujuvasti, että kävin juuri kahvilla. Nainen meni hiljaiseksi ja hiippaili hissukseen pois.

Vierailija
27/108 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monien mielestä kaunis nainen. Tummat pitkät hiukset, ruskeat silmät, vaatekoko 34. Valitettavan harvoin miehet lähestyvät. 

Vierailija
28/108 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, selvisit puhumalla.

Vierailija
29/108 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 00:55"]

[/quote]

Näin tein! Se nainen oli niin eri liigassa kuin minä, että ei edes kannattanut katsoa niitä kortteja. Ei mopolla moottoritielle.

Vierailija
30/108 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 00:52"]

Olen monien mielestä kaunis nainen. Tummat pitkät hiukset, ruskeat silmät, vaatekoko 34. Valitettavan harvoin miehet lähestyvät. 

[/quote]

Juu ei, minua kiinnostaa vain blondit.

Vierailija
31/108 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös kaunis nainen, vieläpä harvinaisella tavalla. Olen muodokas tiimalasivartaloinen ja sellainen vanhan ajan hollywood-tähden näköinen nuori nainen. Pukeudun naisellisesti ja hymyilen, olen kiva ja fiksu. Miehet eivät lähesty koskaan! Voisin lähestyä sinunkaltaistasi miestä, sillä minulla on nörttisyndrooma, tykkään ujoista ja hiljaisista pojista. Sytyn siitä, kun joku haluaa minua ja kiltit ujot pojat ovat yleensä "kiitollisia". Jos kuulisin markkina-arvoajatuksistasi, jatkaisin kyllä matkaa. 

Vierailija
32/108 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 00:57"]

[/quote]

Näin tein! Se nainen oli niin eri liigassa kuin minä, että ei edes kannattanut katsoa niitä kortteja. Ei mopolla moottoritielle.

[/quote]

Tuo voi olla sinun näkemyksesi, mutta nainen olisi voinut olla eri mieltä.

Vierailija
33/108 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 00:59"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 00:52"]

[/quote]

Juu ei, minua kiinnostaa vain blondit.

[/quote]

Ymmärrän hyvin. :)

Vierailija
34/108 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku muija esiintyy miehenä ja väittää tykkäävänsä "vain blondeista"...

Vierailija
35/108 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko randomilla kadulla, vai tiesittekö toisenne ennestään? Itse kiinnostun helposti miehestä pienten seikkojen perusteella. Ehkä ojensit hänelle hänen pudottamansa jutun ja näytit ystävälliseltä päivänä, jolloin kaikki oli mennyt pieleen? Tai olit ainoa, joka pysähtyi antamaan tietä jollekin vanhemmalle ihmiselle? 

Olen itse kauniina pidetty nainen, mutta ei minua kiinnosta markkina-arvot sun muut. Haluan lempeän ja fiksun miehen, muu on vain kermaa kakun päällä

Vierailija
36/108 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 01:01"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 00:57"]

[/quote]

[/quote]

Tuo voi olla sinun näkemyksesi, mutta nainen olisi voinut olla eri mieltä.

[/quote]

EIhän se nainen edes tuntenut minua. Minä tiesin sen, että olen työtön, lihavahko (käytän vähän liian isoja vaatteita ja vedän vatsaa sisään niin ettei sitä huomaa), säälittävän ujo ja hiljainen (massiivinen ongelma treffeillä) enkä ole koskaan saanut mitään kehuja liittyen ulkonäkööni, päinvastoin. Nainen taas oli töissä, treenattu vartalo, sosiaalinen ja melko varmasti saa kehuja ulkonäöstään. Siinä jo näkee, että ei meillä olisi ollut mitään yhteistä.

Vierailija
37/108 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 01:06"]

Tuliko randomilla kadulla, vai tiesittekö toisenne ennestään? Itse kiinnostun helposti miehestä pienten seikkojen perusteella. Ehkä ojensit hänelle hänen pudottamansa jutun ja näytit ystävälliseltä päivänä, jolloin kaikki oli mennyt pieleen? Tai olit ainoa, joka pysähtyi antamaan tietä jollekin vanhemmalle ihmiselle? 

Olen itse kauniina pidetty nainen, mutta ei minua kiinnosta markkina-arvot sun muut. Haluan lempeän ja fiksun miehen, muu on vain kermaa kakun päällä

[/quote]

En tehnyt yhtään mitään, seisoin vain. Nainen kulki ensin ohitseni, otti pari askelta taaksepäin ja kysyi.

Vierailija
38/108 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 01:00"]

Minä olen myös kaunis nainen, vieläpä harvinaisella tavalla. Olen muodokas tiimalasivartaloinen ja sellainen vanhan ajan hollywood-tähden näköinen nuori nainen. Pukeudun naisellisesti ja hymyilen, olen kiva ja fiksu. Miehet eivät lähesty koskaan! Voisin lähestyä sinunkaltaistasi miestä, sillä minulla on nörttisyndrooma, tykkään ujoista ja hiljaisista pojista. Sytyn siitä, kun joku haluaa minua ja kiltit ujot pojat ovat yleensä "kiitollisia". Jos kuulisin markkina-arvoajatuksistasi, jatkaisin kyllä matkaa. 

[/quote]

Joku toinenkin aatelee just niin kuin minä! :D Minulta kysellään, miksi en ole joidenkin hunk-tyylisten mallimiesten kanssa, mutta ei vain pätkääkään kiinnosta. Vähän "rumat" ja ujot nörtit on ihania juuri tuon vuoksi että ovat hitsin kiitollisia, jos saavat minut, eikä ikipäivänä sekoile/petä/vilkasekaan muita.

Vierailija
39/108 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 01:00"]

[/quote]

En minä yleensä ajattele mitään markkina-arvoja tai tasoja, mutta tuossa tilanteessa se oli vain niin selvää, että olimme kaksi täysin erilaista ihmistä erilaisissa tilanteissa. En usko, että siitä olisi mitään tullut, koska toinen olis sosiaalinen ja minä hiljainen ja ujo, hän oli töissä ja minä en, hän oli hyvännäköinen ja minä en jne. Olisimme olleet mielestäni liian erilaisia.

Vierailija
40/108 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 01:12"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 01:06"]

[/quote]

En tehnyt yhtään mitään, seisoin vain. Nainen kulki ensin ohitseni, otti pari askelta taaksepäin ja kysyi.

[/quote]

Mistä tiesit hänen työtilanteensa, jos vain kulki ohitsesi? Oliko hänellä jotkut firman vaatteet yllä tms.?

Harmi että koet olosi arvottomaksi. Työttömyys kohtaa nykymaailmassa suurinta osaa ihmisistä jossain elämänvaiheessa, älä masennu liiaksi siitä. Ja jotkut naiset tykkäävät vähän pyöreämmistä miehistä! Juuri sain kuulla eräältä ystävältäni puolen tunnin punaviinikännimonologin siitä, miten hän ei tajua miten voin panna miestäni (todella alhaiset rasvat ja erottuvat lihakset) kun se on niin "kova ja kulmikas", ja hänestä miehessä on oltava jotain, mistä ottaa kiinni ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi