Monimuotoinen kehityshäiriö
Voinko saada parisuhteen jos mulla on monimuotoinen kehityshäiriö. Olen siis normaalin näkönen mutta erilainen kun muut miehet ja mulla ei oo kavereita. Olen myös masentunut. Ollut mukautetussa pienryhmässä lapsena ja en ole kovin fiksu ja en halua kehitysvammaista naistakaan. Ei ole niin hyvät sosiaaliset taidat ja olen ujo, mutta en sönkötä ja osaan ihan hyvin puhua. Mutta on sanottu yksinkertaiseksi.
Kommentit (32)
Vaikeaa on vain löytää mistään naiskumppani.
Niin mistä voisin löytää naiskumppanin kun tuntuu että kun en ole normaali mies ihan niin eipä naiset ollenkaan kiinnostu. Pahalta tuntuu.
0/5. Ihminen ei voi olla noin epäonnistunut.
Moni sellainenkin, jolla ei ole kehityshäiriötä, on ilman parisuhdetta. Ei se maailmaa kaada. Hanki kaikenlaisia harrastuksia, niin on kivaa, ja sen lisäksi sieltä saattaa jopa löytyä joku nainen, kuka sitä tietää.
Voi Allu.
Et voi saada. Vastaavia naisia ei ole.
Monella rikollisella tai narkomaanilla on suhteita mutta ne ei kestä pitkään älä siis sure myös terveet eroaa on yksin tai yksinäisiä. Hienoa että osaat asioita paljon ja se että on yksinkertainen ei haittaa ketään vain ilkeät tai pahat voi pilkata tavalliset ei kiusaa ketään.
Vierailija kirjoitti:
Moni sellainenkin, jolla ei ole kehityshäiriötä, on ilman parisuhdetta. Ei se maailmaa kaada. Hanki kaikenlaisia harrastuksia, niin on kivaa, ja sen lisäksi sieltä saattaa jopa löytyä joku nainen, kuka sitä tietää.
No siis olen ollut aina erilainen kun muut vaikeat ihmis suhde ongelmat ei ihmiset halua oikein olla tekemisissä varmaa koska olen yksinkertainen ja erilainen kun muut.. oon paljo yksin ja tää masentaa. myös kaipaan sitä naiskumppania ollut jo kauan sinkkuna.
Monella vaikeasti vammaisella on suhde ovat naimisissa älä pelkää.
Joo mutta monet naiset ei huoli tyhmää miestä joka ei tajua oikee mistää mitään.
Joo mutta en halua kehitysvammaista naista.. mulla on tietynlainen naismaku.
Kauan on yksin niin kaipaa sitä naista ja semmoset naiset ei mua kiinnosta. mitkä minua kiinnostaa.
Ilmeisesti naiset tykkää sitte normaaleista miehistä jotka on koulutettuja ovat toki normaaleita käyvät töissä tai opiskelevat. Haluavat lapsia. Itse en halua.
Hmm varmaan tekemällä niitä asioita mistä itse tykkäät ja lopulta ajaudut samanmielisten ihmisten seuraan. Useimmilla ihmisillä parisuhteen löytäminen, joka täyttää toiveet on hyvin vaikeaa, tai sitten kärsivät siitä että joutuvat tekemään kohtuuttomia kompromiseeja. Kuulostat aika nuorelta, luulen että löydät parisuhteen kun elät itse omaa elämää ja teet mistä tykkäät - vanha totuus jos tykkäät itsestäsi vedät muita puoleesi.
Ja kukaan itsestään pitävä ihminen ei keskity toisen huonoihin, tai kuviteltuihin huonoihin puoliin, joten nuo haterit voit jättää huoletta huomiotta :)
Hei Allu, tuolta sulle nainen! Sinne vaan tänä iltana hakemaan, hopi hopi!
Vantaan kehitysvammaisten tuki järjestää keskiviikkona 6.4 diskon Vernissalla klo 17.30-19.30.
Tulkaa joukolla mukaan. Ilmoittautumiset osoiteeseen: toimisto.vktry@gmail.com
Alluko luulee että kertomalla ongelmistaan vähän eri sanoin ja termein saa sen itseään miellyttävän lopputuleman eli jostain ilmestyy nainen hänen elämäänsä..? Kyllä se on niin että sinun täytyy kohdata ja hurmata se leidi tosielämässä, täällä AV:lla ruikuttaminen ei auta mitään. Me emme voi antaa sinulle maagisesti oikeita vastauksia ja uutta elämää.
Tuo disko on muuten hyvä idea, sinne vaan katsastamaan mitä on tarjolla! Ja pitämään hauskaa ja tapaamaan uusia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta en halua kehitysvammaista naista.. mulla on tietynlainen naismaku.
Jos et itse ole fiksu, tuskin saat fiksua naista.
Näin se vain menee.
No Allu, jokos alkaa tanssijalka vipattaa?!
On täälä ihan sairaita ihmisiä hyvää jatkoa en ole mikään allu ja kaikilla on oma elämä.
Ihmisillä on sairauksia niille ei voi mitää ja diagnooseja.. se on elettävä millanen on. Kaikki ei saa koskaa naista. Toiset istuu rullatuolissa heido.
Siis en asu missää tuetussa asunnossa en tarvitse ohjaajaa pystyn hoitamaan asiat. Kaipaan parisuhdetta naista. Jopa olen saanut palkkatyön vakituisen vaikka on kehityshäiriö.