Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniiden naisten lähestyminen

Vierailija
24.02.2015 |

Lähestytäänkö kauniita naisia häiriöksi asti vai eikö miehet uskalla lähestyä lainkaan? Molemmat tarinat on tuttuja, mutta kumpi on totuus? Millaisia kokemuksia teillä kauniilla naisilla on lähestymisiin liittyen?

Minä olen hiljainen ja vaatimattoman näköinen mies, joku voi luonnehtia minua pelottavan hiljaiseksi ja jopa rumaksikin. Mutta yhden kerran ihan uskomattoman kaunis nainen pyysi minua kahville kanssaan, en todellakaan tiedä miksi. En tuntenut siis naista millään tasolla. Laskin nopeasti elämän tilanteeni, tasoni sekä hänen tasonsa ja elämän tilanteensa ja sain tulokseksi sen, että vastasin kieltävästi. En ole katunut päätöstäni, koska tiedän ettei juttu olisi tullut toimimaan monesta eri syystä. Jälkeenpäin olen kuitenkin pohtinut sitä, että miksi se nainen halusi kahville juuri minun kanssani. Sain päässäni kaksi vaihtoehtoa, ensimmäinen oli se, että nainen ei tiennyt omaa arvoaan, koska kukaan mies ei ollut lähestynyt häntä ja hän näki itsensä samalla tasolla minun kanssani. Eli oli siis epävarma itsestään ja luultavasti epätoivoinen. Toiseksi vaihtoehdoksi sain sen, että naista oli lähestyneet vain lipevät pelimiehet pillun himoissaan ja nainen näki minut sopivan rauhallisena ja harmittomana miesehdokkaana.

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri ap:n kaltaisten autistien takia naiset, kauniit tai minä näköiset tahansa, tajuavat lakata jossakin vaiheessa lähestymästä niitä syrjäänvetäytyvämpiä tapauksia. Näin kävi ainakin itselleni. Suhteet toimivat tai ylipäänsä muodostuvat, kun vähän vinkkaa sosiaaliselle ja komealle miehelle ja mies hoitaa loput. 

Vierailija
102/108 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 13:34"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 11:28"]

Jotenkin vaikea uskoa, että kauniita naisia ei muka lähestyttäisi? Ainakin baarissa humalaiset miehet lähestyvät aivan varmasti kyllästymiseen asti.

Sain itse vähän toivoa tästä keskustelusta. Olen itse ujo ja hiljainen nörtti, joka ei uskalla lähestyä naisia. Olen jo 33, mutta olen ollut vain yhden naisen kanssa. Naiset ovat kuitenkin sanoneet minua komeaksi ja pukeudun ihan hyvin ja käyn salilla, joten epäilen nyt vähän, että kuvittelevatko naiset minut sitten pelimieheksi? Mutta jos yritän ottaa kontaktia naiseen ja alan änkyttää enkä saa sanaa suustani, niin kai siinä paljastuu, etten sellainen ole? No joka tapauksessa sain näitä juttuja luettuani edes vähän intoa yrittää, kiitos siitä. Olen ajatellut itseni täysin arvottomaksi tähän mennessä, kun tuttavapiirinkään naiset eivät oikein löydä puhumista seurassani, enkä minä heidän...

[/quote]

No minua ei lähestytä. Tai kyllähän aina joku tulee selostamaan "sulla on isot tissit" -tyyppistä juttua, mutta niille jutuille en lotkauta enää korviani joten en laske sitä lähestymiseksi. Välillä tietydti joku uskaltautuu juttusille ja olen aina todella iloinen näistä ja juttelen reippaasti takaisin, vaikka olenkin parisuhteessa. Kerran eräs ihana mies, juuri tällainen ujo, ehkä hiukan tukevammanpuoleinenkin nörtti, kuiskasi söpösti korvaani että olen pelastanut hänen iltansa, kun lähdin tanssimaan! Se taas pelasti minun iltani ja jos en olisi ollut parisuhteessa, olisin vienyt miehen siltä istumalta kotiini :) minulla on varmaan joku itsetuntojen pelastamiskompleksi tai joku, mutta nautin, kun saan tehtyä jollekin hyvän mielen niinkin turhalla asialla kuin ulkonäölläni. 

T. Se tiimalasivartaloinen hollywood-tähti :D

[/quote]

Täytyy arvostaa sinua! Moni nainen olisi pitänyt miestä luuserina jos olisi sanonut noin. Mielestäni ainoa ongelma on tuossa "operaatiossasi" se, että jotkut kaltaiseni ujot nössykät saattaa sitten takertua jos antaa jotain positiivista kommenttia tai elettä hänen suuntaansa. Taitaa nuo tissi-kommenttien heittäjät olla yleensä humalassa ja antavat itsestään hirveän hyvän kuvan naiselle. 

T. Aloittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 19:05"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 18:30"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 18:18"] [quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 01:05"]Taas joku muija esiintyy miehenä ja väittää tykkäävänsä "vain blondeista"... [/quote] No mä olen blondi "muija" ja itse sytyn vain ruskeahiuksisista. Suprise! Ihmisillä on mieltymyksiä. [/quote] Olet kyllä pinnallisuuden huipentuma! "Tuolla on vaaleat hiukset. Mene pois!!" [/quote] Hahaha :D No ei se nyt ihan näinkään ole. Ruskeahiuksiset nyt sattuu vain viehättävän samoin jos mies on pidempi kuin mä. No can do.

[/quote]

Tavallaan ymmärrän tukkamuijaa, koska itseki pidän enemmän tummahiuksisista naisista. Toisaalta taas hän sanoi, että syttyy VAIN ruskeahiuksisista. Aika kummallista jos joku noin pieni asia vaikuttaa noin paljon.

T. Aloittaja

Vierailija
104/108 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina vierastanut hieman komeita miehiä. Komeita pidetään usein jokaisen hameen perässä juoksijoina, helposti pettävinä eli juuri näinä pelimiehinä. Itsekkin olen taipuvainen tuohon uskomukseen. Lisäksi sukulaisissa on ollut viinaan meneviä komeita miehiä, mutta ulkonäkö on rapistunut nopeasti elämäntyylillä.

Vierailija
105/108 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUn mielestä 9 rivi ei ollut niin erikoinen.
Kauneimmat oli 5. rivi nrot 3 ja 6
 6. rivi nro 3

7 rivi 5

8 rivii 5

ja 9 riviltä ylemmän oikeanpuoleisin ja alemman 2 oikeanpuoleisinta

7 rivi oli kokonaisuutena parempi kuin ysi rivi jossa oli tolkuttomasti pienikasvoisia nenättömiä tyttöjä. Siis hyvin mitäänsanomattomia

Vierailija
106/108 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 04:28"]MUn mielestä 9 rivi ei ollut niin erikoinen.
Kauneimmat oli 5. rivi nrot 3 ja 6
 6. rivi nro 3

7 rivi 5

8 rivii 5

ja 9 riviltä ylemmän oikeanpuoleisin ja alemman 2 oikeanpuoleisinta

7 rivi oli kokonaisuutena parempi kuin ysi rivi jossa oli tolkuttomasti pienikasvoisia nenättömiä tyttöjä. Siis hyvin mitäänsanomattomia

[/quote]

Minunkin mielestäni 9-rivillä oli pääsääntöisesti melko mitäänsanomattomia.

Vierailija
107/108 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kieltäydyit kutsusta, mitä sanoit, mitä nainen sanoi? Kyllä minä olisin mennyt.

Vierailija
108/108 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 20:03"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 19:54"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 19:27"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 11:42"]

Ei sitä jaksa käyttää henkisiä voimavaroja kauniiden naisten lähestymiseen. Olen 188cm ja 85kg ihan hyväkroppainen kundi, mutta naamavärkki on sellainen, että olisi ajanhaaskuuta. Söpö tai jopa nätti, sellaisia naisia voin jopa joskus yrittää. On edes jotain tsänssejä.

[/quote]

Olet kai tietoinen että voit tehdä kasvoillesi mitä haluat? Yhteys ihotautilääkäriin ja siitä eteenpäin. Laseria, kemiallasia kuorintoja, kirurgiaa, hammasrautoja, täytettä ja silitystä. Vinkki: Älä mene puoskarille! (kemiallisia kuorintoja) en jaksa tyhjentää koko lausetta koska enää en voi klikata väliin ja korjata virhettäni.

[/quote]

Ei kaikilla välttämättä ole varaa tuollaiseen sekoiluun!

[/quote]

Ei kaikkea kerralla. Aloita pahimmasta päästä. On jotakin mihin säästät ja jotakin mistä nipistät.

[/quote]

En ollut tuo hyväkroppainen mies vaan laitoin kommentin ihan yleisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi