Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniiden naisten lähestyminen

Vierailija
24.02.2015 |

Lähestytäänkö kauniita naisia häiriöksi asti vai eikö miehet uskalla lähestyä lainkaan? Molemmat tarinat on tuttuja, mutta kumpi on totuus? Millaisia kokemuksia teillä kauniilla naisilla on lähestymisiin liittyen?

Minä olen hiljainen ja vaatimattoman näköinen mies, joku voi luonnehtia minua pelottavan hiljaiseksi ja jopa rumaksikin. Mutta yhden kerran ihan uskomattoman kaunis nainen pyysi minua kahville kanssaan, en todellakaan tiedä miksi. En tuntenut siis naista millään tasolla. Laskin nopeasti elämän tilanteeni, tasoni sekä hänen tasonsa ja elämän tilanteensa ja sain tulokseksi sen, että vastasin kieltävästi. En ole katunut päätöstäni, koska tiedän ettei juttu olisi tullut toimimaan monesta eri syystä. Jälkeenpäin olen kuitenkin pohtinut sitä, että miksi se nainen halusi kahville juuri minun kanssani. Sain päässäni kaksi vaihtoehtoa, ensimmäinen oli se, että nainen ei tiennyt omaa arvoaan, koska kukaan mies ei ollut lähestynyt häntä ja hän näki itsensä samalla tasolla minun kanssani. Eli oli siis epävarma itsestään ja luultavasti epätoivoinen. Toiseksi vaihtoehdoksi sain sen, että naista oli lähestyneet vain lipevät pelimiehet pillun himoissaan ja nainen näki minut sopivan rauhallisena ja harmittomana miesehdokkaana.

Kommentit (108)

Vierailija
61/108 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 01:53"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 01:44"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 01:00"]Mutta en perusta itsevarmuuttani muutenkaan mitenkään ulkonäköön.

[/quote]

Juupa juu.

Jos lihoaisit 10-15kg olisitko vielä yhtä hyvän itsetunnon ja itsevarmuuden omaava?
[/quote]

En perusta itsetuntoa tai itsevarmuutta ulkonäkööni. Se on rapistuvaa ja olen yhtä onnellinen itseni kanssa, oli nahkani sitten rypyssä mummona tai 10kg isompana.

Juupa juu-kommentointeihin en koe tarvetta lähteä kommentoimaan.

Vierailija
62/108 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 01:54"]

Miksi hyväkroppainen mies joka on pitänyt ja pitää itsestään huolta on ilman muuta pelimies? Minä, hiljainen, en tee itsestäni numeroa, nykyisin en edes vaivaudu yrittämään ketään, koska minut on tyrmätty aina "pelimiehenä".

Ainoat naiset jotka minua lähestyvät esimerkiksi baarissa, ovat sellasia jotka taas eivät kiinnosta minua, eivät ole liikkuneet lihasvoimalla muuta kuin olohuoneen ja keittiön välillä, alkoholiongelmaisia, useamman lapsen omaavia ja heikossa suhteessa eläviä, heillä on munaa tulla iskuttamaan.

On minulle useampikin sanonut, että olen hyvännäköinen, mutta sen enempään ei ole resurssit riittäneet. Tämän suhteutumisen vuoksi en ihmettele, jos kauniita naisiakaan ei lähestytä ja jos lähestytään, niin vain ne pelimiehet.

[/quote]

Ei se hyväkroppaisuus tee pelimiestä tai itsestään huolehtimattomuus nörttimiestä. Kyse on kokonaiskuvasta. Minä tiedän montakin miestä, jotka ovat niin pirun tikissä fyysisesti, mutta he ovat silti näitä epäsosiaalisia nörttejä. Ja yhdellä esimerkiksi ei ole kovin kauniit kasvot, joten sanoisin rumahkoksi, vaikka onkin upeat vatsalihakset.

Sitten taas tiedän aika rumia ja plösöjä miehiä, jotka ovat pelimiehiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/108 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 01:51"]

Tunnistaako ap omia piirteitään aiemmissa kommenteissa kuvatuista epäluuloisista ja mustasukkaisista miehistä? Luuletko, että voisit olla parisuhteessa kauniin naisen kanssa ilman, että alkaisit jatkuvasti epäillä hänen kiinnostuvan komeammasta miehestä ja kestäisitkö esim. sitä, että hänen ystäväpiiriinsä, tai lähimpään työporukkaansa kuuluisi hyvännäköisiä miehiä?

[/quote]

Tunnistan itseni noista kommenteista ja siinäkin on yksi syy siihen miksi en "liian" kaunista naista elämääni halua. En koe oloani hyväksi hyvännäköisten ihmisten seurassa.

Vierailija
64/108 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 01:57"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 01:46"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 01:18"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 01:09"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 01:01"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 00:57"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 00:55"]

Hyvä, selvisit puhumalla.

[/quote]

Näin tein! Se nainen oli niin eri liigassa kuin minä, että ei edes kannattanut katsoa niitä kortteja. Ei mopolla moottoritielle.

[/quote]

Tuo voi olla sinun näkemyksesi, mutta nainen olisi voinut olla eri mieltä.

[/quote]

EIhän se nainen edes tuntenut minua. Minä tiesin sen, että olen työtön, lihavahko (käytän vähän liian isoja vaatteita ja vedän vatsaa sisään niin ettei sitä huomaa), säälittävän ujo ja hiljainen (massiivinen ongelma treffeillä) enkä ole koskaan saanut mitään kehuja liittyen ulkonäkööni, päinvastoin. Nainen taas oli töissä, treenattu vartalo, sosiaalinen ja melko varmasti saa kehuja ulkonäöstään. Siinä jo näkee, että ei meillä olisi ollut mitään yhteistä.

[/quote]

Luettelet vain pinnallisia seikkoja, miettimättä että olisiko teillä ehkä ollut samanlaiset elämänarvot, samanlainen huumorintaju ja muuta yhteistä, jonka pohjalta olisitte voineet ystävystyä ja rakastua. 

Tulee vähän sellainen fiilis tuosta tekstistäsi, että pidät itsesäälistä ja odotat sitä sääliä vastapuoleltakin. Aluksi se voi olla ihan ok, nainen voisi tsempata sinua ja kannustaa uskomaan itseesi. Mutta kovin usein se sun kaltaisilla miehillä kääntyy lopulta mustasukkaisuudeksi niitä kumppaneita vastaan: "sinäkin varmaan oikeasti katselet jotain hyvännäköisiä miehiä!" oli lause, jota oma ex-poikaystäväni alkoi toistella, kun ei kyennyt vakuutteluistani huolimatta uskomaan itseensä. Se oli surullista, sillä hän lopulta tuhosi itse suhteemme, ilman että sitä uhattiin ulkopuolelta. Vainoharhaisuus muuttui kuukausi kuukaudelta pahemmaksi ja itsesääli sai niin synkkiä piirteitä, että aloin itsekin masentua.

Suosittelenkin, että käsittelet itseinhosi ensin vaikka ammattiauttajalla ja sitten lähdet 'uutena miehenä' etsimään parisuhteita. 

[/quote]

No miksi minun olisi pitänyt tehdä hänen kanssaan yhtään mitään jos en tuntenut itseäni hyväksi hänen seurassaan? Olisiko minun pitänyt alkaa kehitellä hänen kanssaan jotain juttua vaikka olisin tuntenut itseni huonoksi häneen verrattuna? Ilmeisesti olisi pitänyt mennä hänen kanssaan kahville, olla se aika suurella todennäköisyydellä sanomatta mitään jos toinen ei kysy mitään, ja jos suhde olisikin tullut niin tuskin se nainen olisi työttömyyttäni pitkään katsellut kun itse oli töissä. Tuollaisen naisen kanssa olisin rypenyt vain siellä itsesäälissä ja todellakin tuntenut itseni riittämättömäksi hänelle. Mieluummin olen "ruman" ja työttömän kanssa kun on jotain yhteistä ja toisen tilanteen pystyy ymmärtämään. Syitä "eille" oli kyllä muitakin, mutta niitä en aio tänne kertoa. 

[/quote]

Aika ikävää. Tapasi ärtyä naisen harmittomasta lähestymisyrityksestä muistuttaa liikaa omaa mennyttä suhdettani. Entinen poikaystäväni saattoi raivota mulle häntä kohtaan osoitetusta täysin vilpittömästä kohteliaisuudesta, koska ei kokenut sen kuuluvan itselleen, tai arveli sen takana olevan jotain epäaitoa. Itkin lukemattomat kerrat epätoivosta, koska tein kaiken koko ajan väärin. Suhteemme olisi voinut onnistua, mutta hän rakasti itsesääliä enemmän kuin minua.

[/quote]

Ärtynyt? En todellakaan ole ärtynyt vaan otettu siitä, että nainen edes jotain positiivista minussa näki. En vain kokenut, että minulla olisi ollut hänelle juuri mitään annettavaa. Jos kyseessä olisi ollut tavallisen näköinen nainen niin olisin mennyt sinne kahville ihan mielelläni. Kai miehilläkin joku oikeus on treffikumppaninsa valita?  

Vierailija
65/108 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 01:58"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 01:53"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 01:44"] [quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 01:00"]Mutta en perusta itsevarmuuttani muutenkaan mitenkään ulkonäköön. [/quote] Juupa juu. Jos lihoaisit 10-15kg olisitko vielä yhtä hyvän itsetunnon ja itsevarmuuden omaava? [/quote] En perusta itsetuntoa tai itsevarmuutta ulkonäkööni. Se on rapistuvaa ja olen yhtä onnellinen itseni kanssa, oli nahkani sitten rypyssä mummona tai 10kg isompana. Juupa juu-kommentointeihin en koe tarvetta lähteä kommentoimaan.

[/quote]

Ei ollut tarkoitus olla loukkaava :)

Jokainen perustaa itsevarmuutensa osittain ulkonäköönsä.

Ulkonäön rapistuminen vanhetessa kuuluu ihmisyyteen ei se huononna usein itsetuntoa, koska kaikki muutkin vanhenevat. Tällöin et poikkea "normista".

Mutta jos olet esimeriksi tosi lihava ja verrokkiryhmän jäsenet eivät ole olet "poikkeava" ja se heikentää itsevarmuutta koska ulkonäkö on parinvalinnassa sekä elämässä yleensä ensimmäinen asia mihin kiinnitetään huomiota. Ihminen tuomitaan ulkonäön perusteella.

Näin ollen en usko sinua kun sanot että itsevarmuutesi ei riipu ulkonäöstä Jos vaikka saisit pahat arvet naamaasi varmasti vaikuttaisi sinun itsevarmuutesi. Kommenttisi tästä asiasta antaa sellaisen kuvan ihan niin kuin itsevarmuus tai itsetunto olisi päätös jonka voi tehdä ja näin se ei ole. Siihen voi vaikuttaa tiettyyn pisteeseen saakka.

Vierailija
66/108 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 02:01"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 01:51"]

Tunnistaako ap omia piirteitään aiemmissa kommenteissa kuvatuista epäluuloisista ja mustasukkaisista miehistä? Luuletko, että voisit olla parisuhteessa kauniin naisen kanssa ilman, että alkaisit jatkuvasti epäillä hänen kiinnostuvan komeammasta miehestä ja kestäisitkö esim. sitä, että hänen ystäväpiiriinsä, tai lähimpään työporukkaansa kuuluisi hyvännäköisiä miehiä?

[/quote]

Tunnistan itseni noista kommenteista ja siinäkin on yksi syy siihen miksi en "liian" kaunista naista elämääni halua. En koe oloani hyväksi hyvännäköisten ihmisten seurassa.

[/quote]

Mun mielestä sä tarvitsisit terapiaa, etkä parisuhdetta "ruman" kanssa, jota saattaisit puolestaan alkaa inhota ja haukkua sen vuoksi, kun koet että et saa parempaakaan. Ongelma on pääsi sisällä, ei sen pinnassa. Harrastatko liikuntaa? Urheileminen saa kaikki näyttämään hyvältä ja sitä paitsi, sun pitäisi muistaa että se kaunis / komea ulkonäkö karisee yllättävän nopeasti, suurin osa jo kolmevitosista alkaa näyttää 'keskenään samalta'.

Vierailija
67/108 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 01:52"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 01:35"]

Olen aina tiennyt sen että "kauneus on katsojan silmissä" on sitä empatia paskaa. Ja tämä keskustelu vahvistaa vain tätä käsitystä.

Te naiset sanotte että ottaisitte mielellänne normaalin,nörtin ja jopa ruma(hkon) mukavan miehen. Hyvä on tämä varmasti lämmittää kaikkien miesten jotka sopivat kyseiseen kategoriaan mieltä.

Mutta kun tarkastelemme tarkemmin motivaatiota tähän: Miksi ottaisitte nörtin/ruman ?

Sen takia koska koette hänen olevan teidän alapuolellanne ja tiedätte sen että tämä mieskin tiedostaa sen joten voitte olla varmoja siitä että mies pitää teitä jalustalla.

Tämä ei minusta ole kovinkaan terve lähtökohta parisuhteelle.

[/quote]

Olen samaa mieltä kanssasi siitä, että ei ole terve lähtökohta parisuhteelle, jos haluaa toisen olevan jotenkin alisteisessa asemassa.

Olen eri mieltä siitä, että "naiset" yleisesti ajattelisivat näin. Olen se aiempi kummastelija, joka on yläasteajoista asti tullut parhaiten juttuun nörttimiesten kanssa. Kokemuksemme muovaavat meitä, ja varmasti osittain positiivisten kokemuksieni takia olen alkanut pitää nörttiyteen liitettäviä piirteitä haluttavina. Toki osa miesmaustani selittyy ihan synnynnäisellä maulla - jo ihan pikkutyttönä ihastuin sarjoissa aina siihen älykkääseen tietokonenörttiin. Äly nyt vain on seksikästä. 

Ja en millään usko olevani maailman ainoa nainen, joka ei ajattele pinnallisia asioita parinvalinnassa, vaikka olisihan se siistiä olla tosi harvinainen lumihiutale. Todellisuudessa taidan olla aika tavis tämän suhteen.

[/quote]

Kaikki eivät varmasti ajattele pinnallisesti vain ulkonäköä ja sosiaalista statusta esim.rahaa. vaan painottavat henkisiä ominaisuuksia enemmän.

En kuitenkaan sanoisi että olet tavis ajatustesi kanssa kyllä kuulut marginaaliseen ryhmään.

[/quote]

Miksi niin arvelet? Minun on kovin vaikea uskoa siitä yksinkertaisesta syystä, että tuntuu niin ihanalta katsella tuota omaa miestäni omalla koneellaan. Elämä hänen kanssaan on niin helppoa, koska hän on kiltti, kypsä, joustava ja aina niin hauska. En ymmärrä, miten joku voisi haluta vaihtaa näin ihanan arjen 10 cm pitempään ja parempituloiseen mieheen, joka ei kuitenkaan ole yhtä hyvä kumppani.

Vierailija
68/108 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 02:11"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 01:52"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 01:35"]

Olen aina tiennyt sen että "kauneus on katsojan silmissä" on sitä empatia paskaa. Ja tämä keskustelu vahvistaa vain tätä käsitystä.

Te naiset sanotte että ottaisitte mielellänne normaalin,nörtin ja jopa ruma(hkon) mukavan miehen. Hyvä on tämä varmasti lämmittää kaikkien miesten jotka sopivat kyseiseen kategoriaan mieltä.

Mutta kun tarkastelemme tarkemmin motivaatiota tähän: Miksi ottaisitte nörtin/ruman ?

Sen takia koska koette hänen olevan teidän alapuolellanne ja tiedätte sen että tämä mieskin tiedostaa sen joten voitte olla varmoja siitä että mies pitää teitä jalustalla.

Tämä ei minusta ole kovinkaan terve lähtökohta parisuhteelle.

[/quote]

Olen samaa mieltä kanssasi siitä, että ei ole terve lähtökohta parisuhteelle, jos haluaa toisen olevan jotenkin alisteisessa asemassa.

Olen eri mieltä siitä, että "naiset" yleisesti ajattelisivat näin. Olen se aiempi kummastelija, joka on yläasteajoista asti tullut parhaiten juttuun nörttimiesten kanssa. Kokemuksemme muovaavat meitä, ja varmasti osittain positiivisten kokemuksieni takia olen alkanut pitää nörttiyteen liitettäviä piirteitä haluttavina. Toki osa miesmaustani selittyy ihan synnynnäisellä maulla - jo ihan pikkutyttönä ihastuin sarjoissa aina siihen älykkääseen tietokonenörttiin. Äly nyt vain on seksikästä. 

Ja en millään usko olevani maailman ainoa nainen, joka ei ajattele pinnallisia asioita parinvalinnassa, vaikka olisihan se siistiä olla tosi harvinainen lumihiutale. Todellisuudessa taidan olla aika tavis tämän suhteen.

[/quote]

Kaikki eivät varmasti ajattele pinnallisesti vain ulkonäköä ja sosiaalista statusta esim.rahaa. vaan painottavat henkisiä ominaisuuksia enemmän.

En kuitenkaan sanoisi että olet tavis ajatustesi kanssa kyllä kuulut marginaaliseen ryhmään.

[/quote]

Miksi niin arvelet? Minun on kovin vaikea uskoa siitä yksinkertaisesta syystä, että tuntuu niin ihanalta katsella tuota omaa miestäni omalla koneellaan. Elämä hänen kanssaan on niin helppoa, koska hän on kiltti, kypsä, joustava ja aina niin hauska. En ymmärrä, miten joku voisi haluta vaihtaa näin ihanan arjen 10 cm pitempään ja parempituloiseen mieheen, joka ei kuitenkaan ole yhtä hyvä kumppani.

[/quote]

Ominaisuudet mitä luettelet tulevat ilmi vasta kun ihmiseen on tutustunut ja ne varmasti painavat vaakakupissa vakavemmass suhteessa pitkällä aikavälillä.

Mutta ulkonäkö on asia mikä on tärkeä kun luodaan ensivaikutelmaa ja se vaikuttaa vahvasti parinvalintaan.

Yksinkertaisesti sen takia.

Vierailija
69/108 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:lla näköjään joka toinen nainen on tiimalasivartaloinen hollywoodtason kaunotar.

Vierailija
70/108 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Aika ikävää. Tapasi ärtyä naisen harmittomasta lähestymisyrityksestä muistuttaa liikaa omaa mennyttä suhdettani. Entinen poikaystäväni saattoi raivota mulle häntä kohtaan osoitetusta täysin vilpittömästä kohteliaisuudesta, koska ei kokenut sen kuuluvan itselleen, tai arveli sen takana olevan jotain epäaitoa. Itkin lukemattomat kerrat epätoivosta, koska tein kaiken koko ajan väärin. Suhteemme olisi voinut onnistua, mutta hän rakasti itsesääliä enemmän kuin minua.

[/quote]

Ärtynyt? En todellakaan ole ärtynyt vaan otettu siitä, että nainen edes jotain positiivista minussa näki. En vain kokenut, että minulla olisi ollut hänelle juuri mitään annettavaa. Jos kyseessä olisi ollut tavallisen näköinen nainen niin olisin mennyt sinne kahville ihan mielelläni. Kai miehilläkin joku oikeus on treffikumppaninsa valita?  

[/quote]

Kuka täällä on väittänyt, että sulla (tai miehillä yleensä) ei olisi oikeus valita treffikumppania? Oot tehnyt kokonaisen nettikeskustelun siitä aiheesta. Erikoinen reaktio...

Vierailija
71/108 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ootko sä siis sitä mieltä, että haluat tyttöystäväksi taviksen, vai että joudut tyytymään tavikseen, koska itse et ole riittävän komea? Noilla kahdella asialla on aika iso ero.

Minkä näköinen nainen on sun silmissä kaunis, entä tavis? Osa miehistähän pitää ns. perusnättejäkin taviksina, osa taas pitää samoja naisia todella kauniina.

Vierailija
72/108 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä av:ta kun lukee niin termit perusnätti ja kaunotar ovat käytössä usein niin voisiko joku (nainen) linkittää kuvat perusnätistä ja kauniista ihmisestä niin tajuaisin eron näiden välillä. 

Vierailija
73/108 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 02:08"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 01:58"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 01:53"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 01:44"] [quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 01:00"]Mutta en perusta itsevarmuuttani muutenkaan mitenkään ulkonäköön. [/quote] Juupa juu. Jos lihoaisit 10-15kg olisitko vielä yhtä hyvän itsetunnon ja itsevarmuuden omaava? [/quote] En perusta itsetuntoa tai itsevarmuutta ulkonäkööni. Se on rapistuvaa ja olen yhtä onnellinen itseni kanssa, oli nahkani sitten rypyssä mummona tai 10kg isompana. Juupa juu-kommentointeihin en koe tarvetta lähteä kommentoimaan.

[/quote]

Ei ollut tarkoitus olla loukkaava :)

Jokainen perustaa itsevarmuutensa osittain ulkonäköönsä.

Ulkonäön rapistuminen vanhetessa kuuluu ihmisyyteen ei se huononna usein itsetuntoa, koska kaikki muutkin vanhenevat. Tällöin et poikkea "normista".

Mutta jos olet esimeriksi tosi lihava ja verrokkiryhmän jäsenet eivät ole olet "poikkeava" ja se heikentää itsevarmuutta koska ulkonäkö on parinvalinnassa sekä elämässä yleensä ensimmäinen asia mihin kiinnitetään huomiota. Ihminen tuomitaan ulkonäön perusteella.

Näin ollen en usko sinua kun sanot että itsevarmuutesi ei riipu ulkonäöstä Jos vaikka saisit pahat arvet naamaasi varmasti vaikuttaisi sinun itsevarmuutesi. Kommenttisi tästä asiasta antaa sellaisen kuvan ihan niin kuin itsevarmuus tai itsetunto olisi päätös jonka voi tehdä ja näin se ei ole. Siihen voi vaikuttaa tiettyyn pisteeseen saakka.
[/quote]

Eihän Itsetunto edes riipu siitä, mitä sinulla on. Vaan sitä on itsetunto, miten suhtaudut siihen, mitä sinulla on. Ajattelisin näin, että itsetunto riippuu siitä, kun tietää mitä haluaa tehdä ja tekee juurikin sitä. Hyvä Itsetunto rakentuu sen varaan, että voi käyttää elämänsä rakastamiinsa asioihin. Eikä keskittyä siihen, miltä peilissä näyttää tai kuinka paljon on lompakossa rahaa.

Vierailija
74/108 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 02:16"]Av:lla näköjään joka toinen nainen on tiimalasivartaloinen hollywoodtason kaunotar.
[/quote]

Älä suotta rumuuttasi ja kateuttasi piilota näppärien kommenttiesi taakse.

Vierailija
75/108 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä naisetkin ovat huomaamattaan taipuvaisia liittämään komeisiin miehiin negatiivisia piirteitä: turhamaisuus, tyhmyys, itsekeskeisyys. Samat asiat, jotka heidän omaankin kauneuteensa stereotyyppisesti liitetään. Tämä on tietenkin ajatusvirhe puolin ja toisin.

Nörtin näköinen kaveri voi olla jässähtänyt taukki ja komistus kosmologian tutkija, mutta se ei ole välttämättä ensimmäinen mielikuva kun potentiaalista kumppania lähdetään mailla ja mannuilla bongailemaan tuntemattomista väkijoukoista.

Haluttuja ominaisuuksia on niin moneksi.

Vierailija
76/108 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 02:26"]

Tätä av:ta kun lukee niin termit perusnätti ja kaunotar ovat käytössä usein niin voisiko joku (nainen) linkittää kuvat perusnätistä ja kauniista ihmisestä niin tajuaisin eron näiden välillä. 

[/quote]

Juurihan tuossa selvitettiin, että sellaista yleispätevää määritelmää ei ole. Miehenä voin vastata, että osalle miehistä joku nainen on perusnätti, osalle sama tyyppi on tavis ja osalle kaunotar.

Oman huomioni mukaan tavikset (johon luen itseni myös) arvioivat naisten kauneutta kaikista laajimmalla skaalalla ja bongaavat kaunottaria siellä, jossa komeiden ja rumien mielestä näkyy vain taviksia. On muuten ollut aika yllättävä havainto, että rumat ja komeat miehet jakavat yleensä saman naismaun. Ja millaisia miehiä pidän rumina, millaisia taviksina ja millaisia komeina on taas asia erikseen :D

Vierailija
77/108 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 02:16"]

Av:lla näköjään joka toinen nainen on tiimalasivartaloinen hollywoodtason kaunotar.

[/quote]

Tai sitten ketjuun, jossa kysytään kauniiden naisten kokemuksia, tulevat vastaamaan kauniit av:laiset. 

Vierailija
78/108 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 02:27"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 02:08"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 01:58"] [quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 01:53"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 01:44"] [quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 01:00"]Mutta en perusta itsevarmuuttani muutenkaan mitenkään ulkonäköön. [/quote] Juupa juu. Jos lihoaisit 10-15kg olisitko vielä yhtä hyvän itsetunnon ja itsevarmuuden omaava? [/quote] En perusta itsetuntoa tai itsevarmuutta ulkonäkööni. Se on rapistuvaa ja olen yhtä onnellinen itseni kanssa, oli nahkani sitten rypyssä mummona tai 10kg isompana. Juupa juu-kommentointeihin en koe tarvetta lähteä kommentoimaan. [/quote] Ei ollut tarkoitus olla loukkaava :) Jokainen perustaa itsevarmuutensa osittain ulkonäköönsä. Ulkonäön rapistuminen vanhetessa kuuluu ihmisyyteen ei se huononna usein itsetuntoa, koska kaikki muutkin vanhenevat. Tällöin et poikkea "normista". Mutta jos olet esimeriksi tosi lihava ja verrokkiryhmän jäsenet eivät ole olet "poikkeava" ja se heikentää itsevarmuutta koska ulkonäkö on parinvalinnassa sekä elämässä yleensä ensimmäinen asia mihin kiinnitetään huomiota. Ihminen tuomitaan ulkonäön perusteella. Näin ollen en usko sinua kun sanot että itsevarmuutesi ei riipu ulkonäöstä Jos vaikka saisit pahat arvet naamaasi varmasti vaikuttaisi sinun itsevarmuutesi. Kommenttisi tästä asiasta antaa sellaisen kuvan ihan niin kuin itsevarmuus tai itsetunto olisi päätös jonka voi tehdä ja näin se ei ole. Siihen voi vaikuttaa tiettyyn pisteeseen saakka. [/quote] Eihän Itsetunto edes riipu siitä, mitä sinulla on. Vaan sitä on itsetunto, miten suhtaudut siihen, mitä sinulla on. Ajattelisin näin, että itsetunto riippuu siitä, kun tietää mitä haluaa tehdä ja tekee juurikin sitä. Hyvä Itsetunto rakentuu sen varaan, että voi käyttää elämänsä rakastamiinsa asioihin. Eikä keskittyä siihen, miltä peilissä näyttää tai kuinka paljon on lompakossa rahaa.

[/quote]

Itsetunto perustuu:

Ihmisen ihanne minän ja todellisuuden verrannolle. Jos näiden välillä on liian suuri kuilu ihmisellä on huono itsetunto.

Jos ihminen omaa huonon itsetunnon hän ei voi vain päättää että rakastanpa itseäni. Jotta näin tapahtuisi hänen pitää muuttaa ihanne minääsä ja se ei ole vain tahdon asia.

Vierailija
79/108 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessahan ei saa sanoa olevansa kaunis nainen. Olet heti "tosielämässä ruma ihrapallo" tai ylimielinen narttu. Toivoisin, että jokainen nainen kaikkialla aamulla katsoisi peiliin ja toistaisi "olenpa minä kaunis". Ilman, että kokisi siitä huonoa omaatuntoa. Yllä mies kuvasi hyvin, että kauneutta on vaikea määrittää. Älkää olko noin kateellisia, vaan keskittykää kasvattamaan sisäistä kauneutta myös. Hyvää yötä!

Vierailija
80/108 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan