Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniiden naisten lähestyminen

Vierailija
24.02.2015 |

Lähestytäänkö kauniita naisia häiriöksi asti vai eikö miehet uskalla lähestyä lainkaan? Molemmat tarinat on tuttuja, mutta kumpi on totuus? Millaisia kokemuksia teillä kauniilla naisilla on lähestymisiin liittyen?

Minä olen hiljainen ja vaatimattoman näköinen mies, joku voi luonnehtia minua pelottavan hiljaiseksi ja jopa rumaksikin. Mutta yhden kerran ihan uskomattoman kaunis nainen pyysi minua kahville kanssaan, en todellakaan tiedä miksi. En tuntenut siis naista millään tasolla. Laskin nopeasti elämän tilanteeni, tasoni sekä hänen tasonsa ja elämän tilanteensa ja sain tulokseksi sen, että vastasin kieltävästi. En ole katunut päätöstäni, koska tiedän ettei juttu olisi tullut toimimaan monesta eri syystä. Jälkeenpäin olen kuitenkin pohtinut sitä, että miksi se nainen halusi kahville juuri minun kanssani. Sain päässäni kaksi vaihtoehtoa, ensimmäinen oli se, että nainen ei tiennyt omaa arvoaan, koska kukaan mies ei ollut lähestynyt häntä ja hän näki itsensä samalla tasolla minun kanssani. Eli oli siis epävarma itsestään ja luultavasti epätoivoinen. Toiseksi vaihtoehdoksi sain sen, että naista oli lähestyneet vain lipevät pelimiehet pillun himoissaan ja nainen näki minut sopivan rauhallisena ja harmittomana miesehdokkaana.

Kommentit (108)

Vierailija
81/108 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 02:15"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 02:11"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 01:57"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 01:52"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 01:35"]

Olen aina tiennyt sen että "kauneus on katsojan silmissä" on sitä empatia paskaa. Ja tämä keskustelu vahvistaa vain tätä käsitystä.

Te naiset sanotte että ottaisitte mielellänne normaalin,nörtin ja jopa ruma(hkon) mukavan miehen. Hyvä on tämä varmasti lämmittää kaikkien miesten jotka sopivat kyseiseen kategoriaan mieltä.

Mutta kun tarkastelemme tarkemmin motivaatiota tähän: Miksi ottaisitte nörtin/ruman ?

Sen takia koska koette hänen olevan teidän alapuolellanne ja tiedätte sen että tämä mieskin tiedostaa sen joten voitte olla varmoja siitä että mies pitää teitä jalustalla.

Tämä ei minusta ole kovinkaan terve lähtökohta parisuhteelle.

[/quote]

Olen samaa mieltä kanssasi siitä, että ei ole terve lähtökohta parisuhteelle, jos haluaa toisen olevan jotenkin alisteisessa asemassa.

Olen eri mieltä siitä, että "naiset" yleisesti ajattelisivat näin. Olen se aiempi kummastelija, joka on yläasteajoista asti tullut parhaiten juttuun nörttimiesten kanssa. Kokemuksemme muovaavat meitä, ja varmasti osittain positiivisten kokemuksieni takia olen alkanut pitää nörttiyteen liitettäviä piirteitä haluttavina. Toki osa miesmaustani selittyy ihan synnynnäisellä maulla - jo ihan pikkutyttönä ihastuin sarjoissa aina siihen älykkääseen tietokonenörttiin. Äly nyt vain on seksikästä. 

Ja en millään usko olevani maailman ainoa nainen, joka ei ajattele pinnallisia asioita parinvalinnassa, vaikka olisihan se siistiä olla tosi harvinainen lumihiutale. Todellisuudessa taidan olla aika tavis tämän suhteen.

[/quote]

Kaikki eivät varmasti ajattele pinnallisesti vain ulkonäköä ja sosiaalista statusta esim.rahaa. vaan painottavat henkisiä ominaisuuksia enemmän.

En kuitenkaan sanoisi että olet tavis ajatustesi kanssa kyllä kuulut marginaaliseen ryhmään.

[/quote]

Miksi niin arvelet? Minun on kovin vaikea uskoa siitä yksinkertaisesta syystä, että tuntuu niin ihanalta katsella tuota omaa miestäni omalla koneellaan. Elämä hänen kanssaan on niin helppoa, koska hän on kiltti, kypsä, joustava ja aina niin hauska. En ymmärrä, miten joku voisi haluta vaihtaa näin ihanan arjen 10 cm pitempään ja parempituloiseen mieheen, joka ei kuitenkaan ole yhtä hyvä kumppani.

[/quote]

Ominaisuudet mitä luettelet tulevat ilmi vasta kun ihmiseen on tutustunut ja ne varmasti painavat vaakakupissa vakavemmass suhteessa pitkällä aikavälillä.

Mutta ulkonäkö on asia mikä on tärkeä kun luodaan ensivaikutelmaa ja se vaikuttaa vahvasti parinvalintaan.

Yksinkertaisesti sen takia.

[/quote]

Tottahan ulkonäkö vaikuttaa aina, joku kaljuksi ajellut mies jolla on näkyviä hakaristitatskoja kyllä pelottaisi, vaikka todellisuudessa olisi kiltti kasvissyöjä. 

Mutta minä ainakin suostun esimerkiksi treffeille ulkonäköön katsomatta, jos tyyppi vaikuttaa kivalta (pl. peseytymätön, risainen olemus). En jätä tutustumatta, jos mies näyttää vähän tylsältä, jos vaikuttaa kuitenkin hyvältä persoonalta. 

Vierailija
82/108 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 02:39"]

No onko tämä perusnätti vai kaunotar

http://images.bloomingdales.com/is/image/BLM/products/0/optimized/8495530_fpx.tif?wid=1200&qlt=90,0&layer=comp&op_sharpen=0&resMode=sharp2&op_usm=0.7,1.0,0.5,0&fmt=jpeg

Yläpeukku=perusnätti

Alapeukku=kaunotar

[/quote]

Nuori ja kaunis. Hoikka, hyväkroppainen, hyväihoinen, nätit hiukset ja sievät kasvonpiirteet. Kaikkihan ovat kauniita nuorina, harmi että suurin osa ymmärtää sen vasta, kun se elämänvaihe on jo mennyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/108 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 02:44"]

http://images.bloomingdales.com/is/image/BLM/products/0/optimized/8495530_fpx.tif?wid=1200&qlt=90,0&layer=comp&op_sharpen=0&resMode=sharp2&op_usm=0.7,1.0,0.5,0&fmt=jpeg

Yläpeukku=perusnätti

Alapeukku=kaunotar

[/quote]

Nuori ja kaunis. Hoikka, hyväkroppainen, hyväihoinen, nätit hiukset ja sievät kasvonpiirteet. Kaikkihan ovat kauniita nuorina, harmi että suurin osa ymmärtää sen vasta, kun se elämänvaihe on jo mennyt.

[/quote]

Kaikki eivät ole kauniita/komeita nuorina. Valitettavasti.

Vierailija
84/108 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläpeukku=perusnätti

Alapeukku=kaunotar

[/quote]

Tulet saamaan vain joukon subjektiivisia mielipiteitä. Se kun tuppaa olemaan niin, että suurin osa ihmisistä pitää tietynlaisia ihmisiä todella rumina, tietynlaisia taas vähintään sievinä. Sen vivahteikkaampia yleistyksiä ei voi tehdä, koska se on niin yksilöllistä. Minä nuolisin Kat von D:n saappaat puhtaaksi jos saisin, monen mielestä hän on varmaan korkeintaan perusnätti. 

Vierailija
85/108 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 02:48"]

Yläpeukku=perusnätti

Alapeukku=kaunotar

[/quote]

Tulet saamaan vain joukon subjektiivisia mielipiteitä. Se kun tuppaa olemaan niin, että suurin osa ihmisistä pitää tietynlaisia ihmisiä todella rumina, tietynlaisia taas vähintään sievinä. Sen vivahteikkaampia yleistyksiä ei voi tehdä, koska se on niin yksilöllistä. Minä nuolisin Kat von D:n saappaat puhtaaksi jos saisin, monen mielestä hän on varmaan korkeintaan perusnätti. 

[/quote]

Kat von D:han on eksoottinen kaunotar! Onko nuorilla tosiaan noin mielettömät ulkonäkökriteerit nykysin?!? Onneksi alan olla jo "vanha".

t. 36-vuotias nainen

Vierailija
86/108 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 02:59"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 02:48"]

Yläpeukku=perusnätti

Alapeukku=kaunotar

[/quote]

[/quote]

Kat von D:han on eksoottinen kaunotar! Onko nuorilla tosiaan noin mielettömät ulkonäkökriteerit nykysin?!? Onneksi alan olla jo "vanha".

t. 36-vuotias nainen

[/quote]

Ei tässä ole mistään "nuorten hirveistä kriteereistä" kyse. Sinusta ja minusta hän on upea kaunotar, mutta jos on itse enemmän vaikka vaaleiden, lapsenkasvoisten nukkemaisen kauniiden naisten perään, ei pidä häntä superkauniina. Silti todennäköisesti perusnättinä, koska hänellä on kuulas iho ja säännölliset piirteet. Mikä tässä on vaikeaa ymmärtää?

Vierailija
87/108 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 02:26"]Tätä av:ta kun lukee niin termit perusnätti ja kaunotar ovat käytössä usein niin voisiko joku (nainen) linkittää kuvat perusnätistä ja kauniista ihmisestä niin tajuaisin eron näiden välillä. 
[/quote]
Ajattele kouluaikaasi. Koulussasi oli todennäköisesti yksi ehkä kaksi kaunotarta. Sitten oli niitä perusnättejä, jotka olivat ne oman luokan näteimmät. Sitten on ne tavikset johon kuului suurin osa. Lopuksi ne muutama rumat, jotka saattoivat joutua jopa kiusatuksi ulkonäkönsä takia. Riippuen koulusta niin perusnättejä on saattanut olla vähän enemmän tai vähemmän.

Katso vaikka kuvia noista vanhojen tansseista. Kykenet varmaan itsekin näkemään, kuka kuuluu sarjaan perusnätti tai tavis ja kuka on kaunotar. "Rumat" loistavat poissa olollaan, koska heitä on syrjitty jo parinvalinassa.

Vierailija
88/108 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniiden naisten tausta voi olla mikä tahansa. Jos on lapsena tai nuorena joutunut kiusatuksi poikien taholta niin se voi jättää ennakkoluuloja tietyn tyyppisiä ihmisiä kohtaan. Tai jos on kokenut muuten huonoa käytöstä miehiltä. Samalla on voinut kokea, että ne muutamat luokan hiljaisimmat pojat ovat olleet niitä ystävällisimpiä. Sitten jos puhkeaa kukkaan joskus nuorena aikuisena niin muistaa silti aiemmat kokemukset. Ketkä olivat niitä mukavimpia, silloin kun oli arka ja muutenkin ulkoisesti vaatimattoman näköinen, ehkä aknesta kärsivä ja kehokaan ei ollut vielä naisistunut.

Vierailija
89/108 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 01:35"]Olen aina tiennyt sen että "kauneus on katsojan silmissä" on sitä empatia paskaa. Ja tämä keskustelu vahvistaa vain tätä käsitystä.

Te naiset sanotte että ottaisitte mielellänne normaalin,nörtin ja jopa ruma(hkon) mukavan miehen. Hyvä on tämä varmasti lämmittää kaikkien miesten jotka sopivat kyseiseen kategoriaan mieltä.

Mutta kun tarkastelemme tarkemmin motivaatiota tähän: Miksi ottaisitte nörtin/ruman ?

Sen takia koska koette hänen olevan teidän alapuolellanne ja tiedätte sen että tämä mieskin tiedostaa sen joten voitte olla varmoja siitä että mies pitää teitä jalustalla.

Tämä ei minusta ole kovinkaan terve lähtökohta parisuhteelle.
[/quote]

Mä en tykkää rumista miehistä, mutta nörteistä kyllä. Olen itsekin nörtti, vaikka en siltä näytä. Suurin osa aikuisista ei ole rumia vaan vähintään siedettävän näköisiä. Itse olen hyvännäköinen eikä kukaan mua ikinä lähesty.

Vierailija
90/108 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.returnofkings.com/wp-content/uploads/2013/08/pictorialscale.jpg

Siinä aika kuvaava taulukko.

Mielestäni perusnätti on 6-7 - tasoinen, kaunotar sitten numerosta 8 ylöspäin. Ja kuten tuollakin ilmenee, 10/10 ulkonäölle ei ole yksiselitteistä määritelmää :--)

Vierailija
91/108 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 02:23"]

ap ootko sä siis sitä mieltä, että haluat tyttöystäväksi taviksen, vai että joudut tyytymään tavikseen, koska itse et ole riittävän komea? Noilla kahdella asialla on aika iso ero.

Minkä näköinen nainen on sun silmissä kaunis, entä tavis? Osa miehistähän pitää ns. perusnättejäkin taviksina, osa taas pitää samoja naisia todella kauniina.

[/quote]

Haluaisin sellaisen tavallisen näköisen naisen, joka ei niin erotu ulkonäöllään mihinkään suuntaan. Koen ahdistavana sen ajatuksen, että jos olisin suhteessa kauniin kanssa niin muut miehet silti kuolaisivat sen kauniin perään ja nämä röyhkeimmät kusipäät saattaisivat yrittää sitä naista vaikka tietäisivät minusta. Ahdistuisin siitä, että asemani olisi jatkuvasti uhattuna vaikka nainen ei antaisi siihen mitään aihettakaan. Varmaan moni nainenkin ahdistuisi jos miestä jatkuvasti yritetään iskeä vaikka on varattu.

Vierailija
92/108 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:25"]

ap ootko sä siis sitä mieltä, että haluat tyttöystäväksi taviksen, vai että joudut tyytymään tavikseen, koska itse et ole riittävän komea? Noilla kahdella asialla on aika iso ero.

Minkä näköinen nainen on sun silmissä kaunis, entä tavis? Osa miehistähän pitää ns. perusnättejäkin taviksina, osa taas pitää samoja naisia todella kauniina.

[/quote]

Haluaisin sellaisen tavallisen näköisen naisen, joka ei niin erotu ulkonäöllään mihinkään suuntaan. Koen ahdistavana sen ajatuksen, että jos olisin suhteessa kauniin kanssa niin muut miehet silti kuolaisivat sen kauniin perään ja nämä röyhkeimmät kusipäät saattaisivat yrittää sitä naista vaikka tietäisivät minusta. Ahdistuisin siitä, että asemani olisi jatkuvasti uhattuna vaikka nainen ei antaisi siihen mitään aihettakaan. Varmaan moni nainenkin ahdistuisi jos miestä jatkuvasti yritetään iskeä vaikka on varattu.

[/quote]

Voi kuule, kyllä sitä naista yritetään vaikkei kedon kaunein kukkanen olisikaan. Et voi omistaa toista, naurettava ajatus valikoida kumppanin ulkonäkö tuollaisen perusteella. Luottamus on ihan jees, jos teillä on hyvä suhde niin ei se nainen lähde niiden lirkuttelevien miesten mukaan. Jos taas suhde on jatkuvaa kyttäystä ja muista miehistä kiukuttelua, niin saattaa lähteäkin.

Vierailija
93/108 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä iloisen näköisiä naisia lähestytään enemmän. Jos näyttää vähääkään ns. hyökkäävältä tai jotain, kierretään kaukaa, vaikka kuinka kaunis olisikin. Miehet on säälittäviä nössyköitä, jotka eivät vieläkään ole ymmärtäneet että se että joku näyttää joltain ei tarkoita että sitä on.

Vierailija
94/108 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut koko ketjua, mutta olen kaunis nainen ja tykkään lievästi ylipainoisista miehistä. Hämmentyvät lähestymisyrityksistä.

Vierailija
95/108 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 02:10"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 02:01"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 01:51"]

Tunnistaako ap omia piirteitään aiemmissa kommenteissa kuvatuista epäluuloisista ja mustasukkaisista miehistä? Luuletko, että voisit olla parisuhteessa kauniin naisen kanssa ilman, että alkaisit jatkuvasti epäillä hänen kiinnostuvan komeammasta miehestä ja kestäisitkö esim. sitä, että hänen ystäväpiiriinsä, tai lähimpään työporukkaansa kuuluisi hyvännäköisiä miehiä?

[/quote]

Tunnistan itseni noista kommenteista ja siinäkin on yksi syy siihen miksi en "liian" kaunista naista elämääni halua. En koe oloani hyväksi hyvännäköisten ihmisten seurassa.

[/quote]

Mun mielestä sä tarvitsisit terapiaa, etkä parisuhdetta "ruman" kanssa, jota saattaisit puolestaan alkaa inhota ja haukkua sen vuoksi, kun koet että et saa parempaakaan. Ongelma on pääsi sisällä, ei sen pinnassa. Harrastatko liikuntaa? Urheileminen saa kaikki näyttämään hyvältä ja sitä paitsi, sun pitäisi muistaa että se kaunis / komea ulkonäkö karisee yllättävän nopeasti, suurin osa jo kolmevitosista alkaa ?näyttää 'keskenään samalta'.

[/quote]

Ai minun pitäisi nyt jo mennä terapiaan? Sanonko siellä, että koen oloni hieman epämukavaksi ja epävarmaksi hyvännäköisten seurassa? Eiköhän ole parempi, että siellä terapioissa käyvät ne ihmiset joilla on ihan oikeita ja vakaviakin ongelmia. Minä haluan tällä hetkellä sellaisen tavallisen näköisen ja mielellään työttömän tai työttömänä olleen naisen. Syitä on juuri ne, että sellaisen naisen kanssa saa olla huomattavasti rauhallisemmin mielin kun ei ole niin moni mies kuolaamassa sen perään ja työttömänä olleena osaa ymmärtää myös minun tilannettani. Minulle nyt on vaan jostain päähän tullut sellainen kuva, että nämä kauniit ihmiset ovat niitä kovimpia arvostelijoita muita kohtaan. Johtunee varmaan myös omassa teini-iässäni tapahtuneista asioista. Enkä pidä siitäkään, että minua arvostellaan työttömyyteni vuoksi, koska olen valmistunut ammattiin johon ei ole tällä hetkellä työpaikkoja, ja joudun hakemaan paikkoja joihin minulla ei ole juuri mitään kokemusta. Tuntuu siltä, että nämä hyvännäköiset ihmiset pitävät ihan itsestään selvänä, että ihminen on töissä ja jos ei ole niin on joku täysluuseri ja kummajainen.

Vierailija
96/108 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:41"]

Tunnistaako ap omia piirteitään aiemmissa kommenteissa kuvatuista epäluuloisista ja mustasukkaisista miehistä? Luuletko, että voisit olla parisuhteessa kauniin naisen kanssa ilman, että alkaisit jatkuvasti epäillä hänen kiinnostuvan komeammasta miehestä ja kestäisitkö esim. sitä, että hänen ystäväpiiriinsä, tai lähimpään työporukkaansa kuuluisi hyvännäköisiä miehiä?

[/quote]

Tunnistan itseni noista kommenteista ja siinäkin on yksi syy siihen miksi en "liian" kaunista naista elämääni halua. En koe oloani hyväksi hyvännäköisten ihmisten seurassa.

[/quote]

Mun mielestä sä tarvitsisit terapiaa, etkä parisuhdetta "ruman" kanssa, jota saattaisit puolestaan alkaa inhota ja haukkua sen vuoksi, kun koet että et saa parempaakaan. Ongelma on pääsi sisällä, ei sen pinnassa. Harrastatko liikuntaa? Urheileminen saa kaikki näyttämään hyvältä ja sitä paitsi, sun pitäisi muistaa että se kaunis / komea ulkonäkö karisee yllättävän nopeasti, suurin osa jo kolmevitosista alkaa ?näyttää 'keskenään samalta'.

[/quote]

Ai minun pitäisi nyt jo mennä terapiaan? Sanonko siellä, että koen oloni hieman epämukavaksi ja epävarmaksi hyvännäköisten seurassa? Eiköhän ole parempi, että siellä terapioissa käyvät ne ihmiset joilla on ihan oikeita ja vakaviakin ongelmia. Minä haluan tällä hetkellä sellaisen tavallisen näköisen ja mielellään työttömän tai työttömänä olleen naisen. Syitä on juuri ne, että sellaisen naisen kanssa saa olla huomattavasti rauhallisemmin mielin kun ei ole niin moni mies kuolaamassa sen perään ja työttömänä olleena osaa ymmärtää myös minun tilannettani. Minulle nyt on vaan jostain päähän tullut sellainen kuva, että nämä kauniit ihmiset ovat niitä kovimpia arvostelijoita muita kohtaan. Johtunee varmaan myös omassa teini-iässäni tapahtuneista asioista. Enkä pidä siitäkään, että minua arvostellaan työttömyyteni vuoksi, koska olen valmistunut ammattiin johon ei ole tällä hetkellä työpaikkoja, ja joudun hakemaan paikkoja joihin minulla ei ole juuri mitään kokemusta. Tuntuu siltä, että nämä hyvännäköiset ihmiset pitävät ihan itsestään selvänä, että ihminen on töissä ja jos ei ole niin on joku täysluuseri ja kummajainen.

[/quote]Toivottavasti et saa ketään, tuolla asenteella kannattaa kaikkien pysytellä susta loitolla. Nää hiljaiset on pahimpia. Niillä on ties mitä mt-ongelmia, ja kohta on jo jossain meren pohjassa, kun ukko tappaa mustasukkaisuus päissään. Ottakaa mahdollisimman komea ja pitkä mies, niin ei tarvi pelätä.

Vierailija
97/108 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:28"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:25"]

[/quote]

[/quote]

Voi kuule, kyllä sitä naista yritetään vaikkei kedon kaunein kukkanen olisikaan. Et voi omistaa toista, naurettava ajatus valikoida kumppanin ulkonäkö tuollaisen perusteella. Luottamus on ihan jees, jos teillä on hyvä suhde niin ei se nainen lähde niiden lirkuttelevien miesten mukaan. Jos taas suhde on jatkuvaa kyttäystä ja muista miehistä kiukuttelua, niin saattaa lähteäkin.

[/quote]

Niin, mutta onhan se aika selvää, että kaunista yritetään vielä enemmän, varsinkin kun huomataan, että sille on kelvannut ruma ja hiljainen nörtti. Muut miehet sitten ajattelee, että kyseessä on juuri sellainen itsestään epävarma nainen jonka luokse tarvitsee vain mennä ja vilauttaa pepsodenthymyään.

Mutta jo toisen kerran sirrytääs jos siihen oikeaan aiheeseen. Aloitus oli siitä, että lähestytäänkö kauniita naisia paljon vain ei, ei siitä, että pitäisikö minun tuntea olevani kauniin naisen arvoinen.

Vierailija
98/108 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:45"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:41"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]Toivottavasti et saa ketään, tuolla asenteella kannattaa kaikkien pysytellä susta loitolla. Nää hiljaiset on pahimpia. Niillä on ties mitä mt-ongelmia, ja kohta on jo jossain meren pohjassa, kun ukko tappaa mustasukkaisuus päissään. Ottakaa mahdollisimman komea ja pitkä mies, niin ei tarvi pelätä.

[/quote]

Niin eli minun todellakin pitäisi olla sellaisen ihmisen kanssa jonka seurassa en tunne oloani hyväksi ja olen masentunut ja huono asenteinen? Eikö ole parempi, että etsin sellaisen naisen jonka seurassa minun ei tuollaisia tuntemuksia tarvitse tuntea? Minä sentään ajattelen sen naisenkin parasta kun en mene sen elämää pilaamaan masenteluillani ja riittömättömyyden tunteella. Ihan idioottimaista tehdä minusta jotenkin paha ihminen kun en tykkää tai koe oloani mukavaksi tietynlaisten ihmisten seurassa. Onko sinulla hyvä olo ihan kaikkien ihmisten seurassa? Jos sanot, että on niin en usko sinua.

Vierailija
99/108 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutamilta ihan taviksen näköisiltä nettitreffikavereilta saanut pakit kuvan lähettämisen jälkeen, joten en taida ihan komeimmasta päästä olla.. Monien todella kauniiden naisten kanssa on tullut käytyä kahvilla, kaljalla tms. Ja tuossa joukossa on siis valokuvamalleja, pin-up -kilpailujen finalisti, jopa melko kuuluisan todella isorintaisen suomalaisen pornotähden kanssa olen käynyt muutamalla oluella Praha-pubissa helsingissä.

Itse asiassa ovat lähteneet helpommin kuin tavikset, jotenkin tavikset jotenkin pelkää markkina-arvonsa romahtamista tai jotain jos heidät nähdään seurassani, mutta jos on riittävän hyvän näköinen ja tietää sen ei tarvitse tuollaisesta huolestua.

Tietenkään se kahvilla tai kaljalla käynti tai edes illlanvietto yökerhossa ei ole johtanut mihinkään sen pidemmälle, mutta on se nyt tyhjää parempi ja joskus on sentään tuon asiosta päässyt tavisten kanssa edes puhe-etäisyydelle kun ovat nähneet minut häikäisevän kauniiden naisten seurassa.

Vierailija
100/108 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin - todella hyvännäköisten naisten kanssa on tosi helppo jutella kun ei tarvitse ollenkaan miettiä että tuleeko juttu tästä etenemään mihinkään, kun ei kuitenkaan tule. Yleensä nämä kaunottaret osaa vielä antaa pakit todella kivasti niin ettei jää ollenkaan paha mieli.  #76

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme