Pettääkö ihan kaikki miehet..
Oletteko mammat oikeasti tuota mieltä? Minä uskallan olla eri mieltä.
Kommentit (63)
Onhan sitä asiaa tutkittukin, ja tulokset on tutkimuksesta riippuen 25-50% se vähän riippuu keneltä kysytään ja missä. Mun käsitys asiasta on kyllä se, että ei ne miehetkään petä läheskään niin usein kuin jotkut kuvittelevat, osa miehistä on ns. häntäheikkejä jotka pettävät, eivät osaa rakastaa ja sitoutua, ja sellaisia naisiakin tietysti on. Mutta suuri osa miehistä on sellaisia jotka eivät missään nimessä halua pettää, eivät halua olla pettureita missään asiassa. Pettäjät ovat epärehellisiä ihmisiä kauttaaltaan, ja suomalaiset ovat tunnetusti rehellistä kansaa. Sitten on se, että aika suurta osaa miehiä ei seksi kiinnosta niin paljoa että olisi haluja pettää. Ja vielä se, että osa miehistä ei vaan saa naisia vaikka haluaisivatkin pettää, eivät löydä sitä ensimmäistäkään jota sitten voisi pettää.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 00:18"]
Ei varmaan ihan 100 prosenttia miehistä, mutta kyllä se lukema korkea on, valitettavasti. Sanoisin, että yhdeksän kymmenestä pettää ainakin silloin tällöin ja aika suuri osa ihan toistuvastikin.
Jos katson kaveripiiriä ja työkavereita, niin en montaa miestä tunne, joiden en tietäisi pettäneen. Ja niistäkin, joiden en tiedä pettäneen, en tosiaan tiedä, voivat olla vaikka millaisia sikoja, mutta osaavat salata sen hyvin.
Jos kysytään, että montako miestä maailmassa on, jotka elävät vaikka 70-vuotiaaksi ja jotka ovat olleet parisuhteissa, eivätkä ole koskaan kertaakaan pettäneet ketään, niin mahtaako löytyä yhtään... Olettaen, ettei ole vaikka impotentti tai muuten vakavasti sairas tai vastaavaa.
Minä pidän miehen uskollisuutta niin epätodennäköisenä, että olen päättänyt elää yksin. Olisin halunnut suhteen, mutta en vain yksinkertaisesti pysty uskomaan, että juuri minä kaikista maailman naisista olisin niin käsittämättömän onnekas, että löytäisin uskollisen miehen.
[/quote]
Muuta pois sieltä haisevasta lähiöstäsi ja hanki uusia kavereita! Olet kuvottava.